Geen idee. Maar waarom is Havo voor jou zo heilig? Je hebt er werkelijk geen klap aan!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
TY![]()
En is er de mogelijk om havo te doen op vavo, als ik een niveau 2 diploma heb met denderende cijfers? En een goede wil en motivatie? Mischien een tikkeltje naif.
Ik zou het waarschijnlijker iets genuanceerder hebben gezegd, maar ik ben het er wel mee eensquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:40 schreef Emimich het volgende:
Niemand is geïnteresseerd in je excuusjes. Focus je liever op de toekomst in plaats van te blijven janken hoe je op dat miserabele niveau terecht bent gekomen. Het zou je sieren als je in staat zou blijken om je mooie praatjes op FOK ook in de echte wereld uit te voeren: je kan wel honderd maal hier zeggen dat je in de toekomst je volledig gaat inzetten maar aan die loze praatjes heb je niets. Het gaat om datgene wat je ermee doet.
Dit slaat dus helemaal nergens op. Je bent er zelf bij en je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen gedrag. Doordat je nu niet kunt doen wat je graag zou willen, is dat geen excuus om maar de lambal uit te gaan hangen in de klas en docenten te gaan stressenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
Ik wil dus ook echt geen leraren meer gaan zieken he.. Dus dan meen ik het ook! Maar als ik op het mbo zit ben ik bang dat ik tussen dat soort volk zit die dat wel leuk vind. En dat dan de verleiding toch te groot wordt, met alle gevolgen van dien.
Ook hier ben ik het mee eens, dat idee krijg ik ook.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:07 schreef HaveANiceDay het volgende:
Even al het excuusgejammer over externe factoren, demotiverend (V)MBO volk enz. daargelaten.., ik krijg zo langzamerhand ook wel een beetje het idee dat TS zich enorm heeft vastgebeten in dat HBO. Alsof dat de enige weg tot geluk, een bevredigende baan en een rijk leven is (vooral dat laatste in letterlijke zin wellicht).
Jij denkt dat je een diploma kan afkopen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:26 schreef phpmystyle het volgende:
Maargoed het is me allemaal wel duidelijk. Ben ingeschreven voor de opleiding transport/logistiek mocht mij dat niet bevallen dan zorg ik wel dat ik een havo diploma krijg, er leiden meer wegen naar Rome. Alsof school de enigste manier is om een havo diploma te halen (iets met 300 euro enzo)
Gouden business! Vertel eens meer...quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:26 schreef phpmystyle het volgende:
Maargoed het is me allemaal wel duidelijk. Ben ingeschreven voor de opleiding transport/logistiek mocht mij dat niet bevallen dan zorg ik wel dat ik een havo diploma krijg, er leiden meer wegen naar Rome. Alsof school de enigste manier is om een havo diploma te halen (iets met 300 euro enzo)
Als het al zou kunnen en hij gaat ermee naar het hbo, dan wil ik wel eens weten hoe hij het vol denkt te houden zonder voorkennis.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij denkt dat je een diploma kan afkopen?
Misschien wel als hij een wat praktijk gerichtere HBO-niveau opleiding zoekt/vindt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als het al zou kunnen en hij gaat ermee naar het hbo, dan wil ik wel eens weten hoe hij het vol denkt te houden zonder voorkennis.
Die zijn er weinig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:11 schreef Zaith het volgende:
[..]
Misschien wel als hij een wat praktijk gerichtere HBO-niveau opleiding zoekt/vindt.
Nee oen. Voor 300 euro kan je zo'n ding ritselen, niet van echt te onderscheiden. En om er aan te komen is ook niet zo heel moeilijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij denkt dat je een diploma kan afkopen?
Je koopt je diploma dan toch nog steeds?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee oen. Voor 300 euro kan je zo'n ding ritselen, niet van echt te onderscheiden. En om er aan te komen is ook niet zo heel moeilijk.
Ben benieuwd hoe lang hij het had volgehouden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:01 schreef Florian_ het volgende:
Laatst is er in deze regio nog een middelbare school leraar betrapt. Hij had zijn PABO diploma vervalst.
Een duale HBO.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als het al zou kunnen en hij gaat ermee naar het hbo, dan wil ik wel eens weten hoe hij het vol denkt te houden zonder voorkennis.
Tof!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:55 schreef julian6 het volgende:
[..]
TL, niks uitgevoerd en met zesjes geslaagd. Het leek me toen een puik idee om MBO ict te gaan doen en toen kwam ik er pas achter hoe kut vmbo is
Daarna steeg mijn motivatie zoveel dat ik een goed [sollicitatie]gesprek met de decanen van Havo heb gehouden waardoor ik op hun school mocht
Toch zeker een jaar of zeven volgens mij. Een lange tijd in ieder geval.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang hij het had volgehouden.
Ik mag hopen dat dit niet serieus bedoel is? Indien wel, dan ben jij bij deze het schoolvoorbeeld van de reden waarom vmbo'ers zo'n slechte naam hebben. Typisch zo'n stoere gast die zo snel mogelijk aanzien en rijkdom wenst te vergaren met zo weinig mogelijk inspanning. En mocht dat via de legitieme weg toch teveel moeite kosten, dan maar via een illegale omweg. In dat geval snap ik ook ineens een stuk beter waarom jij best Havo had gekund, maar toch op vmbo-B bent uitgekomen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee oen. Voor 300 euro kan je zo'n ding ritselen, niet van echt te onderscheiden. En om er aan te komen is ook niet zo heel moeilijk.
Transport of logistiek?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:26 schreef phpmystyle het volgende:
kquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:22 schreef Renesite het volgende:
TL > MBO > HBO gedaanNog geen spijt van gehad.
O dan zou ik 2 onvoldoendes hebben. 4.5 biologie, 5.4 gym!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:30 schreef Killaht het volgende:
PS: als je havo wilt doen, moet je van je rapportcijfers op vmbo overal 1 punt vanaf halen, als je dan allemaal voldoendes hebt komt het goedTenzij je luibent en geen motivatie hebt, dan zou ik t laten
en lekker mbo doen en dan hbo, overigens een beter combi imo
![]()
Gym natuurlijk niet dojoquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:36 schreef Daniane het volgende:
[..]
k
[..]
O dan zou ik 2 onvoldoendes hebben. 4.5 biologie, 5.4 gym!
maar ik ben lui en heb niet echt motivatie... dus misschien toch mbo->hbo
lol
Damn, dan heeft hij het toch zeer goed gedaan zonder PABO.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Toch zeker een jaar of zeven volgens mij. Een lange tijd in ieder geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |