en jongens?quote:
Ik heb een zelfbeeldquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je hebt 't dus geprobeerd.
waardigheid van Renesite
.
Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt.quote:
Leuk, he, hypocriete mensen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn vriend goudeerlijk is.
wiequote:Op woensdag 3 juni 2009 16:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze heeft geen foto's meer op d'r fobo.
Ik ga standaard vreemd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt.Maar ga jij maar weer lekker vreemd. Met een andere FOK!ker welteverstaan.
[..]
Leuk, he, hypocriete mensen!
hoe weet iedereen van mij en HJ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt.Maar ga jij maar weer lekker vreemd. Met een andere FOK!ker welteverstaan.
Je haptquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:15 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hoe weet iedereen van mij en HJ?dat was een geheim!
Dan ben ik een 14 jarig jongetje!quote:
Batty boyyyyquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een zelfbeeldEn het is niet dat ik dik ben - maar dat niet lange benen hebben zit hem wel degelijk in de rest van mijn lichaamsbouw
Neuh, ik heb het ook wel weer gezien, weinig te doen hierquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:16 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ga even stofzuigen.
Lief zijn voor ome Heatwave en ome Isdatzo.![]()
Have fun!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:16 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ga even stofzuigen.
Lief zijn voor ome Heatwave en ome Isdatzo.![]()
Juh, het wordt tijd om te stoppenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hap altijd als ik me verveel. En dat is op FOK! bijna altijd de laatste tijd.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het ook wel weer gezien, weinig te doen hier.
Ik...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |