quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:18 schreef oh-oh het volgende:Mogge!
Ik kreeg al meteen de hik van het lachen bij het zien van Nok dr "albatros".
Oh Nokkie, luv ya echt waar![]()
Je kent the rhyme of the ancient mariner?
Cat, wat kut van je baan zeg!
Ik ben echt zo blij dat ik werk in een sector waar die crisis geen vat op heeft.
moet je niet doen, is helemaal nergens voor nodigquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn zus gaat volgend jaar ook trouwen. Het komt nu allemaal wel dichtbij. Schoonzus is zwanger zus gaat trouwen en ikke. Ikee heb nog niet eens een vaste baan voel mij wel een minkunkel zo.
Maar ik herken het ook wel hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet je niet doen, is helemaal nergens voor nodig
wat oh-oh zegt, ieder doet zn ding op zn eigen manier
Om 13.13 uur? Latertje geweest Ingetje?quote:
Nee he, dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dacht dat jij niet meer aan puppies deed!
hihihi je hebt zeker nog geen foto's?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee he, dat dacht ik ook.
Dit is zo een klein frummeltje, ik denk dat ik daar amper wat van ga merken.
Twordt een thuisblijvertje ook, voor bij de chiwallies
hoe lang bedenktijd?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:54 schreef oh-oh het volgende:
Jawel maar die post ik wel als ie dr is.
Ik kan me nog bedenken![]()
En ik noem m denk ik Dodo
Ja! Ik doe het ook met zoveel passie. Ik heb alleen nogal een self asteem proleempje waardoor ik vaak als een rare snuiter overkom op modellen haha.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Doe maar!
En je reist daar speciaal helemaal het hele land door?
Mij lijkt dat zo leuk he!
Kgeloof dat ze m volgende week ff komen dumpenquote:
Kom je mooie foto's maken?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:01 schreef Coraline. het volgende:
[..]
Ja! Ik doe het ook met zoveel passie. Ik heb alleen nogal een self asteem proleempje waardoor ik vaak als een rare snuiter overkom op modellen haha.
En oooooo een puppyyyyy
jij gaat wel ja zeggen, je hebt ook al een naam!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kgeloof dat ze m volgende week ff komen dumpen
Jouw huis was toch vol met al je mannen!?quote:
Nou, mits je ook de rest knuffelt dan hoor!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:05 schreef Coraline. het volgende:
[..]
mits ik mag knuffelen met de kleine pup![]()
Ik loop een beetje achter door mijn roparun-weekend maar een voorzichtige gefeliciteerd met het pupje. Is het een chi of een nakie? (misschien overheen gelezen dan sorry)quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:24 schreef oh-oh het volgende:
8 weekjes issie nu en nog geen kilo![]()
Damn damn, waarom zeg ik ook dat ik wil ook he?
iedereen zijn of haar ding, als het bruidspaar maar een mooie dag heeft toch?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:35 schreef nokwanda het volgende:
Dank je wel!!!
Wordt een heel sobere bruiloft. Maar 's avonds wel een uitgebreid etentje.
ik snap dat gewoon niet, mensen die een belangrijke dag voor 2 andere zo naar hun eigen hand willen zetten, tuurlijk mensen gaan er tegenwoordig maar vaak vanuit dat het een groot feest met alle toeters en bellen moet zijn! ha ha zeg ikquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:55 schreef nokwanda het volgende:
Nou, dat ieder voor zich ben ik het helemaal mee eens. Maar in hun omgeving werd dat bepaald niet gerespecteerd
Iedereen leek zich gepasseerd te voelen en achter de rug van het bruidspaar zaken te willen regelen om toch iets meer te doen dan zij wilden. Dus het etentje 's avonds is de compromis geworden.
Gelukkig heb ik dat probleem niet gehad in het organiseren. We wilden het klein met wel net genoeg ruimte voor familie en de allerbeste vrienden. Tussen de 20 en 25 personen en meer niet. En dus voelt niemand zich gepasseerd.
Wat heb je gedroomd dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens vannacht echt nachtmerries gehad over de nieuwe pup, ik ga m zo denk ik toch maar cancellen
Ah, mooi hij is aangekomen. Het was moeilijk om te kiezen uit alle vet gave foute magneten die ze haddenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:02 schreef oh-oh het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK!
Ik was het gisteren helemaal vergeten maar dank je dank je dank je wel voor de onwijs gave vet foute magneet![]()
![]()
Sweet!
Ja ik moest weer lachen, ik dacht ah mss dacht ze daar ook nog dat t een albatros wasquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ah, mooi hij is aangekomen. Het was moeilijk om te kiezen uit alle vet gave foute magneten die ze hadden![]()
Ik dacht: ach, kom, neem er een met een albatros
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik moest weer lachen, ik dacht ah mss dacht ze daar ook nog dat t een albatros was![]()
![]()
Dat maakt m extraveelleuker nog![]()
Ah, gelukkig hoor jij tot de groep die Cadbury dus echt op zijn waarde weet te schaaten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:43 schreef oh-oh het volgende:
@ Cat, heb je mij dan ergens het woord chocolade zien noemen?
Da's geen geld!quote:@ Nok, ik word echt heel erg gelukkig van allemaal zulke kleine dingen, heerlijk vind ik dat hoor!
Kheb me net een hernia gesjouwd met een fruitpakket van de markt:
2 dozen aardbeien
2 galiameloenen,
1 tijgermeloen,
2 bakken roma tomaatjes,
1 ananas,
1 mango,
en een lading pruimen
voor 5 euri![]()
En ik heb een peperplantje gekocht voor op mn balkon en nog wat nieuwe bakken.
En ik ben gewoon weer een stuk gelukkiger
Wel een meeuw, daar dacht ze toch ook eerst van dat het een albatros was?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:29 schreef Cat22 het volgende:
Geen idee, er zit geen albatros bij en die had ze toch gekocht?
Grinnik, lekker zwaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:25 schreef nokwanda het volgende:
Vriend hier zegt: kun je dan niet net zo goed een ijzeren deur nemen?
Gefeliciteerd! Leuk zeg!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Het wordt toch een witte. De zwarte leek ook wel erg veel op Zorro en zoals ik al eerder typte ik heb zo lang naar een witte gezocht en Snowy was zo'n pracht exemplaar het leek wel op zijn moeder trouwens.
vreselijk he, die hondengevechten, bij de voorstukjes zei ik steeds dat wil ik niet zienquote:Op maandag 8 juni 2009 09:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Trouwens weer een " lekker " tv-avondje gisteren...eerst dat Undercover in NL met die pitbull vs. wilde zijn gevechten en later die 6 rood-witte kittens die gedumpt waren
tuurlijk duimen we meequote:Op maandag 8 juni 2009 08:55 schreef oh-oh het volgende:Shit, ze zijn nu naar de da want de tweede duurt te lang.
Duimen jullie mee?
Ik wilde eiks ook niet kijken, maar toch gedaan...quote:Op maandag 8 juni 2009 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vreselijk he, die hondengevechten, bij de voorstukjes zei ik steeds dat wil ik niet zien
toch nog even opgezet, maar ik kan me niet voorstellen dat je zoiets met je honden wil gaan doen
en met die zwijnen
Tuurlijk mag je dat vragen.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, wel een hele ervaring lijkt me...je kunt het allicht es proberen.
En waarom doe je niets meer met je MBO/HBO-V als ik vragen mag?![]()
Was gisteravond nog een mooie docu op 1 over dierenartsen in opleiding die naar Egypte gingen om de da's daar te helpen met het op locatie behandelen van werkpaarden en ezels.
Tranentrekkertje wasda
Welke opleiding heb jij dan gedaan en wat doe je nu?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Het lijkt wel of dit haast met een bedoeling op je pad is gekomen!![]()
Maar idd...aan het bed is ook geen straf lijkt me...heb er nog altijd spijt van dat ik geen HBO V heb gedaan.
Misschien later als ik groot ben...ooit![]()
Zolang het maar geen ijsberen zijn.quote:Wel goed van je dat je iig al initiatief hebt genomen; eerst aanhoren en dan pas beren op de weg gaan zien
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Tis bij drie pups gebleven, twee dus met het dode pupje.
Een reutje en een teefje.
Ze zijn om 1700 nog met het teefje naar de da gegaan, die wilde een ks doen maar maakte toch nog snel een echo, er zat gewoon niks meer in!
Bijna voor niks hele teef open gemaakt en voor niks de hele dag zitten te wachten, wat een foppert!
Goede morgen! Mijn pc is ready for take off. Zoveel herrie maakt hij in ieder geval.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:31 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
ik heb helemaal geen onweer gehoord! wel een leuk feestje geweest cat?
bedaard en verstandig kan ook best heeeeel gezellig zijn!quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goede morgen! Mijn pc is ready for take off. Zoveel herrie maakt hij in ieder geval.
Het feestje was wel gezellig, geen wilde braspartijen: oom werd 75, en aangezien ik het petekind van zijn vrouw ben was ik ook uitgenodigd. Dus vooral lekker zitten in tuinstoelen, buffetje eten, kopje thee erbij en bijpraten met mijn oom, tantes en m'n 2 neven. Heel bedaard en verstandig allemaal.
goede morgen oh-ohquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Tisser morgen?
Goedemorgen!
Hier ook niks geen onweer gehad gelukkig!
Nok, maak je es wat foto's in je nieuwe casa?
Ik ben heeeeeeeel benieuwd!
En vergeet niet t nieuwe adres ff te pmmen of zo
Dan komt Ranjaaaaquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Tisser morgen?
Goedemorgen!
Hier ook niks geen onweer gehad gelukkig!
Nok, maak je es wat foto's in je nieuwe casa?
Ik ben heeeeeeeel benieuwd!
En vergeet niet t nieuwe adres ff te pmmen of zo
Moet je nog muren afkrabben? Toen ik verhuisde hadden de poezels hun kamer vakkundig van alle behang ontdaan tot hoe ver hun pootjes reikten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:20 schreef nokwanda het volgende:
Hier veel haar. Heeeel veel haar.
Maar de vorige bewoners van ons nieuwe huis hadden ook 4 katten en en hond. Dus ik heb gister de keuken onthaard
Over twee weken moet ik hier alles ook ontharen en alles wat ingepakt wordt moet ook eerst onthaard worden
jawel hoor, maar da's meer vrouwtje en baasje onderscheid!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:17 schreef oh-oh het volgende:
En jij bent niet haar baasje?
Beterschap voor Ronja, en Cat, ik zal zeker voor je duimen.
F-R , het boek ligt onderaan mn te lezen stapel en dat is een flinke stapel dus dat duurt nog wel even voor ik weet of het wat is.
Morgen gaan we lekker met een leuk groepje mensen en 10 hondjes en 1 kindje naar de dierentuin
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:37 schreef oh-oh het volgende:
Aaaah ok, ik ben gewoon mams, mijn jongens hebben allemaal een andere papa
ach gossie siets en catquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:40 schreef Cat22 het volgende:
Het gaat niet goed met Siets.![]()
Licht uitgedroogd, zweertjes in haar bek en lichte ondertemperatuur. De bult in haar nek was gelukkig niet te voelen door de DA.
Nu heeft ze onderhuids vocht gekregen, dat ga ik vanavond en morgen ook nog doen en wat medicijnen voor de zweertjes in haar bek. Maar veel kon ze niet geven ivm de nierfunctie. Hopelijk gaat ze daar weer van eten. Maar ze zit in een vicieuze cirkel waar ze waarschijnlijk niet meer uitkomt. Al heeft ze me dit jaar al een paar keer verrast, wie weet doet ze dat nu weer.
Ik weet het.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:29 schreef ferrari_rood het volgende:
ah Cat wat vervelend. Arme Siets. Dit is heel moeilijk voor mij om te typen maar ergens weet jij het ook wel. Kijk goed naar haar. Gaat het echt niet meer en heeft ze geen plezier meer laat haar dan niet verder lijden. Maar geniet nog zoveel je kunt met de momenten samen.
Verschrikkelijk is dat ja. Ik heb er zelfs wel eens aan gedacht geen huisdieren te nemen want ze gaan toch allemaal doodquote:Op maandag 15 juni 2009 @ 16:13 schreef Cat22 het volgende:
En dat is het.![]()
Ik doe het uit liefde voor haar, ik weet dat dat het beste is, maar waarom blijf ik dan toch nog steeds huilen?Da's het rottige met huisdieren: je krijgt er zoveel liefde van dat ze een stuk uit je hart scheuren wanneer ze overlijden.
Ik vind het ook een goede ervaring voor die kinderen. Zelf hebben ze geen huisdieren, opa en oma's leven gelukkig nog en nu komen ze in aanraking met de dood. Hoort immers ook bij het leven. Mijn buurmeisje is nu een creatieve grafversiering aan het verzinnen.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:23 schreef Katinkat het volgende:
Mooi om te zien hoe kinderen (en andere mensen) er zo verschillend mee omgaan.
Nou, naar alle waarschijnlijkheid dus wel.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:46 schreef Katinkat het volgende:
Klopt, het is voor kinderen gelijk een leermoment. Aandoenlijk dat ze met de grafversieirng bezig is....ik hoop dat ie nog niet al te snel nodig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Cat-astrophe op 16-06-2009 15:58:08 ]Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
dan gooi ik deze snel dicht, ben benieuwd naar de foto's!quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Prima hoor, ik ga zo eens een bakkie thee pakken en ontbijten, als ik klaar ben met de post.
Oh ja, als er een nieuw topic is heb ik nog leuke fotootjes van de pups van mijn vriendin die nu alweer 9 dagen oud zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |