abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:58:19 #51
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_69694148
Nok als je t nog leest , veel plezier vandaag!
Ik weet nog niet psies wanneer de nieuwe beeb komt, volgende week ergens gok ik.
Dan zal ik ook foto's posten en zo natuurlijk
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_69694262
Ja inderdaad, fijn dat het bij jullie wel gerespecteerd wordt. Klinkt toch spannend allemaal!

En voor oh-oh, dit is waar ik gisteren een beetje mee bezig ben geweest:
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:50:14 #53
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_69697853
Mooie foto

Nok, fijne dag idd..en nee...ik verhaar de 11e
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_69697964
Mooie foto Coraline!
Mysterieus maar ook een beetje 'eng'. Vinnik dan.

En, hebben we allemaal al gestemd vandaag? Toen ik binnen kwam veerde het hele stemburo op: 'Yes! Eindelijk weer een stemmer!'
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:05:37 #55
176471 oh-oh
pi_69698399
Ik ga vanavond na mn tussen mn werk en de boodschappen snel even!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_69698796
Ik ga pas vanavond laat stemmen ben gok ik pas om 18:30 thuis dan eten en dan stemmen. Ik heb stemrecht dus ga ik zeker stemmen.
pi_69700533
tvp

En straks ook maar eens richting stembus
pi_69704639
Bedankt! Het is een beetje... conceptueel.

Ik heb niet gestemd, vriend heeft de stembiljetten weggegooid. Maar ik zal dan ook niet zeuren over de kwaliteit van de politiek haha.
pi_69706242
Mooie foto.

Bruiloft was mooi. had gelukkig in allebei de cups een zakdoekje verstopt. Straks het feestje.
Leuke generale voor onze bruiloft over anderhalve week. Ik heb een tafellaken en waterproof make-up nodig
En GEEN speeches en dat soort dingen. ka nik niet tegen.

Ik kon vandaag dus ook niet gaan stemmen, maar ik wilde het ook niet meer. De kwaliteit van de politiek zal er niets mee of minder onder deugen. Ik geloof ook niet echt in de democratie waar vele anderen in geloven. Ik zie er in de politiek namelijk niet veel van terug en heb daarom na de vorige verkiezingen besloten om er niet meer in te trappen. Heb zelf een tijdje in de politiek meegewandeld en ben toen ook echt al mijn geloof verloren.
Stelletje neppers zijn het.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_69706476
Dat is precies de verwoording die ik al een tijdje zoek. Er zijn zo vreselijk veel mensen die zeggen dat je wel MOET!!1!111 stemmen, maar ik geloof daar eigenlijk niet meer zo in. De politiek doet toch wat ze wil, nationaal en internationaal.

Nok, ga je er mooi uit zien volgende week?
pi_69706651
Ik mag hopen van wel. Mijn jurkie hangt klaar met alle accesoires. De ringen liggen klaar. De man staat allang klaar
Ik ben lekker bruin, hoewel met behoorlijke krassen op mijn achterpoot van de britse zeepokken (leuk scheldwoord)
Gaat helemaal goed komen. ik post wel een paar foto's na afloop. Het zal iig kleurrijk zijn.
Er zullen ook wel genoeg foto's gemaakt worden. Vrijwilligers hebben zich massaal gemeld.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69706749
Ik ben benieuwd naar de foto's
En over foto's gesproken, ik heb weer een rits nieuwe foto's van m'n lieeeefje Cici.
pi_69706989
* nokwanda rent naar het Cici-topic
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69728203
Wij staan voor een "groot" dilemma. Ik heb een mail gekregen van de fokster van Snowy er zijn kittens geboren de katers zijn:
2 rood witte exact Fire
voor de rest witte
Als wij er eentje willen moeten we hier uit kiezen en dat staat ons een beetje tegen. Wit lijkt teveel op Snowy maar is wel echt mijn favoriete kleur geweest heb 10 jaar gezocht naar een witte.
Rood hebben we al en heb ik ook al een keer eerder gehad. Nu weet ik het niet meer.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 08:33:17 #65
176471 oh-oh
pi_69728713
Pardon? Moet je persé NU al een nieuwe nemen?
Ik zou gewoon zeggen dat je na de heftige toestanden met Snowy even wil wachten, zo raar is dat toch niet?
( ik weet überhaupt niet of ik er nog wel een zou willen van dezelfde fokker maar dat terzijde).
Coraline, mooie foto trouwens!
( Groucho Marx )
  vrijdag 5 juni 2009 @ 08:34:56 #66
176471 oh-oh
pi_69728740
Ik heb trouwens vannacht echt nachtmerries gehad over de nieuwe pup, ik ga m zo denk ik toch maar cancellen
( Groucho Marx )
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:02:55 #67
176471 oh-oh
pi_69734232
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK!
Ik was het gisteren helemaal vergeten maar dank je dank je dank je wel voor de onwijs gave vet foute magneet
Sweet!
( Groucho Marx )
pi_69734271
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 08:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens vannacht echt nachtmerries gehad over de nieuwe pup, ik ga m zo denk ik toch maar cancellen
Wat heb je gedroomd dan?
Voor hetzelde geld heb jij je onbewust allemaal enge gedachten op de hals gehaald die er zo uitkomen die niet echt voorspellend zijn over het pupje.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69734275
F_R: moet je inderdaad nu meteen al voor een kitten kiezen? Volgens mij hebben jullie nog wat meer tijd nodig.
Op zich, als ik naar mezelf kijk, zou ik toch weer voor een witte gaan. Je bent er zo lang naar op zoek geweest, dit kitten zal een heel ander karakter hebben als Snowy en echt een andere kat zijn. Nu zal het nog lijken dat je Snowy elke dag erin terug zou zien, maar ik denk dat dat na een poosje slijt en je die twee goed kunt scheiden.
Na ja, dat is hoe ik erin zou staan tenminste.
Ik neem aan dat je nog wel wat tijd hebt om erover na te denken toch? Zoiets beslis je niet binnen een dagje.

Oh-oh: ga je hem cancellen? Waarom dan? Ben je bang dat je jongens hem niet lief zouden vinden of zijn het meer praktische problemen?

En omdat ik het zo hilarisch vind ook maar even hier: Naartjie is net in bad gevallen, acherrum!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_69734333
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:02 schreef oh-oh het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK!
Ik was het gisteren helemaal vergeten maar dank je dank je dank je wel voor de onwijs gave vet foute magneet
Sweet!
Ah, mooi hij is aangekomen. Het was moeilijk om te kiezen uit alle vet gave foute magneten die ze hadden
Ik dacht: ach, kom, neem er een met een albatros
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69734366
Natte kat is goeeeeeed
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:08:31 #72
176471 oh-oh
pi_69734422
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:05 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ah, mooi hij is aangekomen. Het was moeilijk om te kiezen uit alle vet gave foute magneten die ze hadden
Ik dacht: ach, kom, neem er een met een albatros
Ja ik moest weer lachen, ik dacht ah mss dacht ze daar ook nog dat t een albatros was
Dat maakt m extraveelleuker nog
( Groucho Marx )
pi_69734498
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:08 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja ik moest weer lachen, ik dacht ah mss dacht ze daar ook nog dat t een albatros was
Dat maakt m extraveelleuker nog
Dat was een grapje vol zelfspot.
Nee, ik dacht niet dat het een albatros was. Die zijn namelijk zwart op de rug en wat groter dan een meeuw
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:12:21 #74
176471 oh-oh
pi_69734535
hey dat wist je heul nog nie toen je m kocht, dat wist je pas toen ie al onderweg naar mij was
( Groucho Marx )
pi_69734636
weeeheeeel. Alleen die ene op de rotsen zag ik voor albatros aan mdat die anders was dan die anderen en daar zo alleen zat en zo een eigen plekkie had gemaakt daar.

We hebben daar trouwens wel meeuwenjongen gezien met de ouders die tussen twee daken een nest hadden gemaakt. Heel eng hoog. Ook nog nooit gezien en heel cool.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')