Goede morgen! Mijn pc is ready for take off. Zoveel herrie maakt hij in ieder geval.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:31 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
ik heb helemaal geen onweer gehoord! wel een leuk feestje geweest cat?
bedaard en verstandig kan ook best heeeeel gezellig zijn!quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goede morgen! Mijn pc is ready for take off. Zoveel herrie maakt hij in ieder geval.
Het feestje was wel gezellig, geen wilde braspartijen: oom werd 75, en aangezien ik het petekind van zijn vrouw ben was ik ook uitgenodigd. Dus vooral lekker zitten in tuinstoelen, buffetje eten, kopje thee erbij en bijpraten met mijn oom, tantes en m'n 2 neven. Heel bedaard en verstandig allemaal.
goede morgen oh-ohquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Tisser morgen?
Goedemorgen!
Hier ook niks geen onweer gehad gelukkig!
Nok, maak je es wat foto's in je nieuwe casa?
Ik ben heeeeeeeel benieuwd!
En vergeet niet t nieuwe adres ff te pmmen of zo
Dan komt Ranjaaaaquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Tisser morgen?
Goedemorgen!
Hier ook niks geen onweer gehad gelukkig!
Nok, maak je es wat foto's in je nieuwe casa?
Ik ben heeeeeeeel benieuwd!
En vergeet niet t nieuwe adres ff te pmmen of zo
Moet je nog muren afkrabben? Toen ik verhuisde hadden de poezels hun kamer vakkundig van alle behang ontdaan tot hoe ver hun pootjes reikten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:20 schreef nokwanda het volgende:
Hier veel haar. Heeeel veel haar.
Maar de vorige bewoners van ons nieuwe huis hadden ook 4 katten en en hond. Dus ik heb gister de keuken onthaard
Over twee weken moet ik hier alles ook ontharen en alles wat ingepakt wordt moet ook eerst onthaard worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |