abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juni 2009 @ 12:23:59 #151
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_69822423
Nou, voor een chinees is 3 niet echt een groot nest hoor, er zit er wss ook nog wel minstens 1 in, ze zijn nog niet klaar!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_69822992
Ik dacht dat er 5 pupjes geteld waren tot nu toe? (drie geboren - waarvan eentje - en nog 2 inside). En dat leek me best veel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_69823421
dat is vervelend nieuws.
@cat als je het echt wat lijkt moet je het doen. Maar ik zie het mezelf ook niet snel doen. Er zijn wel vacatures voor mij is het buitenland (aruba ed) maarja dan heb ik werk en mijn vriend niet.
  maandag 8 juni 2009 @ 13:47:53 #154
176471 oh-oh
pi_69824558
Oh ja zo, dr zijn 4 pups geteld op een echo, nummer 4 moet nog steeds komen, en dr kan natuurlijk altijd nog een nummer 5 in zitten.
Tis een langzame bevalling.
Meisje 21toen ze nog leefde ( superjammer, keimooi pupje!):

Teefje 2:
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 juni 2009 @ 13:52:29 #155
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_69824688
Oeh

Heb je al een beslissing genomen mbt jouw pupje?

Cat, wel een hele ervaring lijkt me...je kunt het allicht es proberen.
En waarom doe je niets meer met je MBO/HBO-V als ik vragen mag?

Was gisteravond nog een mooie docu op 1 over dierenartsen in opleiding die naar Egypte gingen om de da's daar te helpen met het op locatie behandelen van werkpaarden en ezels.
Tranentrekkertje wasda
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 8 juni 2009 @ 13:53:40 #156
176471 oh-oh
pi_69824723
Mijn pupje neem ik niet , ik moet gewoon verstandig zijn...
Gelukkig gaat het mooie reutje uit dit nest al naar de zus van de fokster...
( Groucho Marx )
pi_69825771
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:

Cat, wel een hele ervaring lijkt me...je kunt het allicht es proberen.
En waarom doe je niets meer met je MBO/HBO-V als ik vragen mag?

Was gisteravond nog een mooie docu op 1 over dierenartsen in opleiding die naar Egypte gingen om de da's daar te helpen met het op locatie behandelen van werkpaarden en ezels.
Tranentrekkertje wasda
Tuurlijk mag je dat vragen.
Het is een gevalletje HBO-V gedaan, niet weten waar ik zou willen werken, dus toen doorgestudeerd (Gezondheidswetenschappen) en vervolgens met dat diploma aan de slag gegaan. Tot nu toe heb ik dus vooral gewerkt met kwaliteitsbeleid en algemeen (beleids)advieswerk in de gezondheidszorg. Maar begin het werk aan het bed steeds meer te missen.

Over een paar weken loopt mijn contract af en er is nu weinig werk in de advieswereld dus ik begin steeds meer redenen te zien om weer eens aan het bed te gaan werken, daar is genoeg in te doen en ik heb dat toch altijd erg leuk gevonden. Helaas houdt dat ook een achteruitgang in salaris in, zeker de eerste jaren. En geld is niet zaligmakend, maar als je alleen bent heb je vaak weinig buffer om het op te vangen.

Maar dit lijkt me een fikse uitdaging en misschien net wat ik nodig heb om mijn wat ingeslapen, rustig-aan sudderleventje een kickstart te geven, maar ik denk dan ook meteen aan de praktische kant:
huis verhuren en andere financiėle regelzaken, kattenopvang (of meenemen als dat kan, maar ga ik ze dat aandoen als ik nog niet eens weet hoe lang ik in Groenland zou willen blijven en hoe gaat dat met Siets en haar dieet en haar medicijnen. En Groenland heeft HEEL VEEL (slede)honden ), ver weg van familie en vrienden, en als ik beslis nu te gaan zou ik daar waarschijnlijk in de winter komen zitten. 'Gelukkig' ben ik partnerloos, anders zou dat ook een grote factor in de vergelijking zijn natuurlijk.

Anywho: ik heb net een dame van de orgnaisatie aan de lijn gehad, die gaat eerst eens uitzoeken of mijn niet recente werkervaring wel voldoende is om daar aan de slag te kunnen. En ik kan over een paar weken naar een voorlichtingsbijeenkomst komen. Daar is iemand van het ziekenhuis, iemand van het buro voor toerisme en ze gaan proberen een Skype verbinding met het ziekenhuis te leggen.

Poeh, heel verhaal, maar het houdt me erg bezig vandaag.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 8 juni 2009 @ 15:04:02 #158
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_69826590
Het lijkt wel of dit haast met een bedoeling op je pad is gekomen!
Maar idd...aan het bed is ook geen straf lijkt me...heb er nog altijd spijt van dat ik geen HBO V heb gedaan.
Misschien later als ik groot ben...ooit

Wel goed van je dat je iig al initiatief hebt genomen; eerst aanhoren en dan pas beren op de weg gaan zien
pi_69826956
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Het lijkt wel of dit haast met een bedoeling op je pad is gekomen!
Maar idd...aan het bed is ook geen straf lijkt me...heb er nog altijd spijt van dat ik geen HBO V heb gedaan.
Misschien later als ik groot ben...ooit
Welke opleiding heb jij dan gedaan en wat doe je nu?
quote:
Wel goed van je dat je iig al initiatief hebt genomen; eerst aanhoren en dan pas beren op de weg gaan zien
Zolang het maar geen ijsberen zijn.

Zoeken op Fok met de term Groenland is trouwens ook hilarisch: [Reisverslag] Groenland.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:22:19 #160
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_69827142
Edit: hoeft ook niet op Fok!

[ Bericht 31% gewijzigd door Ingetje79 op 09-06-2009 08:11:52 ]
  maandag 8 juni 2009 @ 19:53:20 #161
176471 oh-oh
pi_69836659
Tis bij drie pups gebleven, twee dus met het dode pupje.
Een reutje en een teefje.
Ze zijn om 1700 nog met het teefje naar de da gegaan, die wilde een ks doen maar maakte toch nog snel een echo, er zat gewoon niks meer in!
Bijna voor niks hele teef open gemaakt en voor niks de hele dag zitten te wachten, wat een foppert!
( Groucho Marx )
pi_69836748
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Tis bij drie pups gebleven, twee dus met het dode pupje.
Een reutje en een teefje.
Ze zijn om 1700 nog met het teefje naar de da gegaan, die wilde een ks doen maar maakte toch nog snel een echo, er zat gewoon niks meer in!
Bijna voor niks hele teef open gemaakt en voor niks de hele dag zitten te wachten, wat een foppert!
Die kleine jokkebrok!

Alles goed met zoon en dochter?
  maandag 8 juni 2009 @ 19:56:05 #163
176471 oh-oh
pi_69836785
Die zuigen zich helemaal scheel met 4 tetten per pup!
( Groucho Marx )
pi_69844393
idd wat een foppert

gaat dus wel goed met de andere 2?! en met moeders?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:47:18 #165
176471 oh-oh
pi_69851838
Yeps, t gaat heel goed, die twee worden grote dikke monsters!
( Groucho Marx )
pi_69871082
fijn dat het allemaal goed gaat oh-oh!
pi_69871885
Ik had vandaag aan mijn leerlingen gevraagd of ze nog een leuke naam voor ons nieuwe kittentje wisten. veel verder dan witje/whity/icey/snow kwamen ze niet. Nu moeten we zelf verder gaan denken. Een kwam met Speedy dat vond vriend lief wel leuk.

edit plus een net gekregen fotootje. Weet niet of dit de onze wordt. Maar toch een impressie ervan

[ Bericht 14% gewijzigd door F_r op 09-06-2009 21:46:41 ]
pi_69877701
daar wordt je toch zo verliefd op?!
pi_69879175
oooohhh, f_r, jullie gaan het doen. Goed hey.

Wat een drukte de afgelopen dagen. Net terug hier en de afgelopen twee dagen vooral veel gepoetst en verf gekocht zodat ik zo snel mogelijk aan de slag kan. En intussen ook inpakken hier. Dat is een hel van een klus
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_69879442
Ha Nok!
Tussen alle drukte door ook nog aan het aftellen?!
pi_69880313
Aftellen tot de bruiloft of tot de verhuizing of beide?
Tegen de bruiloft hik ik niet op. tegen het verhuizen opzich wel. Maar het huis is echt goed. Het bed van de vorige bewoners is achtergebleven en het spiraal daarvan is perfect voor mijn nek en rug die me al een tijdje problemen opleveren. De slaapkamer en de keuken zijn nu schoon en iig al bruikbaar. We hebben er vandaag een senseo neergezet en we kunnen er al blijven pitten. Ik weet zeker dat die slaapkamer heel erg mijn domein gaat worden. Zo knus. Er ligt een oude scheepsvloer in en een verhoogd bed met kasruimte eronder en een oud balkenplafond Veel hout. Volgende week andere kleuren op de muren en dan is het helemaal top.
Alleen EW's kamer geeft ons nog echt veel werk. Dat was de kluskamer en er hingen overal plankjes aan de muur. De vorige bewoners hebben heel veel achtergelaten dat bruikbaarder is dan wat wij al hadden, dus er gaat ook heel veel van mezelf weg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69880456
verhuizen is ook best een rompslomp! wel fijn dat het bed goed voor je nek en rug is!
grote opruiming dus bij jou thuis?!
Veel hout kan idd erg mooi zijn!
Ik heb helemaal in mn kop dat jullie de sleutel na het trouwen kregen, maar dat is de verhuizing natuurlijk....
pi_69881100
Ja, misschien ga ik maar gewoon trouwen in de kluskleertjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69881447
hihi ja da's dan tijdsbesparing
pi_69881995
Wat een lief kitten F-R!

Nok, veel succes met de verhuizing en trouwerij. Jij hebt je agenda voor de komende tijd goed gevuld.

Ik ben net thuis van een feestje onder een party tent. Het ding was van goede kwaliteit, zelfs de giga onweersbui die overtrok heeft hij overleefd zonder zijn bewoners nat te maken. Wel natte voeten, er liep een waterval langs de zijkanten zo onderlangs de tent in.
pi_69886971
goede morgen!

ik heb helemaal geen onweer gehoord! wel een leuk feestje geweest cat?
pi_69887141
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:36 schreef Coraline. het volgende:
Goedemorgen!

Morgenmorgenmorgen
nog 1 nachtje slapen
pi_69887157
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:31 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!

ik heb helemaal geen onweer gehoord! wel een leuk feestje geweest cat?
Goede morgen! Mijn pc is ready for take off. Zoveel herrie maakt hij in ieder geval.

Het feestje was wel gezellig, geen wilde braspartijen: oom werd 75, en aangezien ik het petekind van zijn vrouw ben was ik ook uitgenodigd. Dus vooral lekker zitten in tuinstoelen, buffetje eten, kopje thee erbij en bijpraten met mijn oom, tantes en m'n 2 neven. Heel bedaard en verstandig allemaal.
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:44:35 #180
176471 oh-oh
pi_69887195
Tisser morgen?
Goedemorgen!
Hier ook niks geen onweer gehad gelukkig!
Nok, maak je es wat foto's in je nieuwe casa?
Ik ben heeeeeeeel benieuwd!
En vergeet niet t nieuwe adres ff te pmmen of zo
( Groucho Marx )
pi_69887236
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Goede morgen! Mijn pc is ready for take off. Zoveel herrie maakt hij in ieder geval.

Het feestje was wel gezellig, geen wilde braspartijen: oom werd 75, en aangezien ik het petekind van zijn vrouw ben was ik ook uitgenodigd. Dus vooral lekker zitten in tuinstoelen, buffetje eten, kopje thee erbij en bijpraten met mijn oom, tantes en m'n 2 neven. Heel bedaard en verstandig allemaal.
bedaard en verstandig kan ook best heeeeel gezellig zijn!
pi_69887254
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Tisser morgen?
Goedemorgen!
goede morgen oh-oh

da's een goeie nok, ff jullie nieuwe adres op de pm!
pi_69887707
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Tisser morgen?
Goedemorgen!
Dan komt Ranjaaaa
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:18:32 #184
176471 oh-oh
pi_69887891
Ooooooooow Cici
( Groucho Marx )
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:02:07 #185
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_69888929
Hallo

Ik post niet zoveel maar lees alles

Nokje, vergeet je ook niet mij je nieuwe adres te pm'en

Wat fijn fr dat jullie toch weer een kitten nemen, het ziet er schattig uit.

Het stinkt hier Bob heeft vanmorgen in een dooie vis liggen rollen Ze is al in bad geweest maar die lucht blijf ik ruiken
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:03:46 #186
176471 oh-oh
pi_69888979
Heerlijk Maes!
Karel had es een dode mol gevonden, die stonk erger dan 10 rotte vissen bij elkaar.
Oh ik heb m toen echt 5 keer achter elkaar gewassen, no way dat die kleine stinkbeer zo mn bed in mocht
( Groucho Marx )
pi_69889191
zowel een dode vis als een dode mol klinken beide klinken nou niet bepaald lekker

gelukkig is me dat met ronja nog niet echt gebeurd, al ruikt de vijver in het park ook niet al te fris
pi_69889957
Dan ben ik blij met mijn katten, die brengen geen rottende dode dingen thuis (alleen maar vers ) en als ze nat zijn, komt dat omdat ze een een heerlijk fris schuimbad zijn gevallen.
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:45:47 #189
176471 oh-oh
pi_69890253
Ja maar wij hoeven geen stinkende kattenbakken uit te scheppen, daar kan die ene dode mol in 10 jaar tijd dat ik honden heb echt niet tegen op
( Groucho Marx )
pi_69890868
Ik heb een kat die buiten zijn behoefte doet en een kat op Carnibest. Die stank valt dus best mee.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:13:31 #191
176471 oh-oh
pi_69891082
Naja verse muizen en zo daar hoeven de mijnes ook niet aan mee te komen kakken, brrrrrr!
( Groucho Marx )
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:09:08 #192
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_69893012
Ik heb een hond en een kat en allebei dragen ze hun steentje bij qua stank.

Rotte vis rollen of een dooie muis (na weken) onder de koelkast vinden omdat het muisje daar in doodsangst is onder gekropen en er niet meer onder vandaan durfde.
Ow O+
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:11:05 #193
176471 oh-oh
pi_69893099
Gossie!
Die dode mol is hier het enige in al die jaren, mijn honden zijn tamelijk schoon ingesteld goddank, alleen Karel is een roller, maar normaal is een vogelpoepje voor hem voldoende, en dat stinkt niet dus das geen drama.
( Groucho Marx )
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:19:58 #194
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_69893465
Bob ziet eruit als een keurig dameshondje maar is in hart en nieren een vieze lellebel
Ow O+
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:24:32 #195
176471 oh-oh
pi_69893634
Tis maar waar je blij mee bent
Mijn theorie is, hoe minder vacht , hoe schoner de hond.
Bij mij maakt echt alleen Karel zich wel eens een beetje vies, de nakies voelen natuurlijk alle viezigheid zelf ook en lopen overal met een boog omheen, en Frits wordt al naar van zand tussen zn pootjes
( Groucho Marx )
pi_69904078
Hier veel haar. Heeeel veel haar.
Maar de vorige bewoners van ons nieuwe huis hadden ook 4 katten en en hond. Dus ik heb gister de keuken onthaard
Over twee weken moet ik hier alles ook ontharen en alles wat ingepakt wordt moet ook eerst onthaard worden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69904105
En owww, pica's van de nieuwe casa volgen wel als ik morgen foto's mak. Dan ben ik vrijdagavond weer hier in Nijmegen en dan post ik ze.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69904126
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:20 schreef nokwanda het volgende:
Hier veel haar. Heeeel veel haar.
Maar de vorige bewoners van ons nieuwe huis hadden ook 4 katten en en hond. Dus ik heb gister de keuken onthaard
Over twee weken moet ik hier alles ook ontharen en alles wat ingepakt wordt moet ook eerst onthaard worden
Moet je nog muren afkrabben? Toen ik verhuisde hadden de poezels hun kamer vakkundig van alle behang ontdaan tot hoe ver hun pootjes reikten.
Mijn moeder en ik mochten de rest van het behang doen. Wat uiteraard muurvast zat.
pi_69904297
Gelukkig niet. Ik hoef hier in huis ook niet meer te doen dan het schoon en leeg achterlaten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69923511
succes nok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')