Grinnik, lekker zwaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:25 schreef nokwanda het volgende:
Vriend hier zegt: kun je dan niet net zo goed een ijzeren deur nemen?
Gefeliciteerd! Leuk zeg!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Het wordt toch een witte. De zwarte leek ook wel erg veel op Zorro en zoals ik al eerder typte ik heb zo lang naar een witte gezocht en Snowy was zo'n pracht exemplaar het leek wel op zijn moeder trouwens.
vreselijk he, die hondengevechten, bij de voorstukjes zei ik steeds dat wil ik niet zienquote:Op maandag 8 juni 2009 09:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Trouwens weer een " lekker " tv-avondje gisteren...eerst dat Undercover in NL met die pitbull vs. wilde zijn gevechten en later die 6 rood-witte kittens die gedumpt waren
tuurlijk duimen we meequote:Op maandag 8 juni 2009 08:55 schreef oh-oh het volgende:Shit, ze zijn nu naar de da want de tweede duurt te lang.
Duimen jullie mee?
Ik wilde eiks ook niet kijken, maar toch gedaan...quote:Op maandag 8 juni 2009 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vreselijk he, die hondengevechten, bij de voorstukjes zei ik steeds dat wil ik niet zien
toch nog even opgezet, maar ik kan me niet voorstellen dat je zoiets met je honden wil gaan doen
en met die zwijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |