abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:18:27 #101
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_69751214
Tis duur geloof ik.
Ik kreeg 4 jaar geleden een pot voor mn verjaardag en die staat nog in de kast.
Hijs ook loeizwaar!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_69751285
Jup, heb het levende bewijs gezien bij Innepin thuis Echt heel erg leuk! Het heeft van zichzelf de kleur van een schoolbord. Als je je deur dan 2 keer daarmee verft ofzo, kun je er nog een laag overheen doen met normale verf geloof ik en dan werkt het nog
Je weet toch zichzellef.
pi_69751484
Vriend hier zegt: kun je dan niet net zo goed een ijzeren deur nemen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_69751597
magneetverf+schoolbordverf is ook fijn die kun je over elkaar heen verven en heb je dus dubbelop.
pi_69751892
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 20:25 schreef nokwanda het volgende:
Vriend hier zegt: kun je dan niet net zo goed een ijzeren deur nemen?

Grinnik, lekker zwaar als je dat doet moet ie wel iedere keer de deur voor je openhouden hihi
Je weet toch zichzellef.
pi_69753396
De prijs van die verf valt wel mee karwei ed bouwmarkten hebben hun eigenmerk. En voor schoolbord verf heb je niet zoveel nodig. Ik had een klein potje en mijn vader heeft onze deurtjes er 2x mee geverfd en we hebben nog genoeg over.

Ik kreeg net foto's van de witte kittens en er is ook nog een zwart gemarmerder.

De moederpoes is ook de moeder van Snowy. En dat deed toch even pijn om naar te kijken.
pi_69753958
Wat is dat grijsje onderin dan?
Echt he.... die grijs/zwartekatjes

Kan me goed voorstellen hoe pijnlijk dat is. Tegelijk ziet dit er weer hemels uit.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69754132
een poesje denk ik cyprus/schildpad? kan het ook niet echt zien. Het is schitterend om te zien maar moeder lijkt toch wel iets op Snow of ik verbeeld met dat.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 21:35:16 #109
176471 oh-oh
pi_69754148
Hoe oud was Snowy dan?
Ik dacht dat die nog vrij jong was, was die al een jaar of zo dat die moeder nu al kittens heeft?
Weten jullie zeker dat het niks erfelijks was dat ie had?
Want tenzij je dat echt heel erg zeker weet zou ik het natuurlijk ook niet doen.
Mijn zusje belde net, ze hebben eindelijk een naam voor spruit nummer drie!
Komt mooi uit, hijs in de planning voor rond de 28e van deze maand...
Dus ze gingen van de week es geboortekaartjes en zo bedenken.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_69754572
Hadden ze mooi een probleem gehad als de spruit vroeg zou komen.

een cypers of schildpad coontje. De verleiding zelve.
Ik had begrepen dat Snowy's vader wss iets erfelijk fouts had.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69755381
Snowy zou deze maand een jaar geworden zijn. Snowy zijn vader had een erfelijke ziekte zijn moeder niet.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 22:17:39 #112
176471 oh-oh
pi_69755579
Ah ok, dan is het goed, ik had het begin van de ellende niet echt meegekregen en zo..

De twee meisjes van mijn zusje kwamen alletwee 10 dagen te laat dus daar gaan ze nu weer van uit.
Maar ze mag vanaf volgende week gewoon thuis bevallen besefte ze dus t wordt tijd om eens wat dingen defintief te regelen...
( Groucho Marx )
pi_69756799
Ik word echt niet goed als ik al die kattebabies zie. ik wiilll. maar ik mag echt niet.
Eerst maar eens verhuizen en de katten lekker laten wennen en de buitenruimte goed afzetten. We gaan wss voor aluminium gaaspanelen en heel misschien kunnen we ook een deel dak meenemen. Dan is er veel meer ruimte en dan kan er misschien nog een asielbaby bij. Maar eerst maar eens zien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69763584
Als ik zo'n kitten zie begint het bij mij ook weer te kriebelen. Al heeft een iets oudere asielkat ook zijn of haar charmes. Ach, zolang Siets hier nog rondloopt komt er niks vreemds in. Maar daarna komen er meteen 2, als het aan mij ligt. En ook weer pleegRedcats erbij. En aangezien ik alleen woon ligt het aan mij.

F_R ben jij er al een beetje uit?

Wat betreft souvenirs: ik probeer altijd pins mee te nemen van mijn vakantie. Nemen helemaal geen plek in en de pet waar ik ze op speld is nog lang niet vol.

Oh-oh: bijna voor de derde keer tante!? Spannend hoor! In augustus wordt mijn broer voor de vierde keer vader. Ze weten al dat het een jongetje wordt. Hebben ze een mooi span, 2 jongens en 2 meiden. Dit weekend wordt de kamer van één van de meiden verbouwd zodat er weer plek is voor de babykamer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_69773745
Het wordt toch een witte. De zwarte leek ook wel erg veel op Zorro en zoals ik al eerder typte ik heb zo lang naar een witte gezocht en Snowy was zo'n pracht exemplaar het leek wel op zijn moeder trouwens.
pi_69773928
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 17:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Het wordt toch een witte. De zwarte leek ook wel erg veel op Zorro en zoals ik al eerder typte ik heb zo lang naar een witte gezocht en Snowy was zo'n pracht exemplaar het leek wel op zijn moeder trouwens.
Gefeliciteerd! Leuk zeg!
Het zal in het begin wel raar zijn, maar je kunt er nu naartoe groeien en het karaktertje zich zien ontwikkelen. Nu nog op zoek naar een naam, of hebben jullie die al?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_69779422
Officieel mag ik nu kiezen maarja de naam die ik wil Swift wil hij aan de hond geven wat nog jaren duurt.
We weten het nog niet. ideeën zijn welkom ik denk een beetje aan:
-Rossi
-Foxy
-Sphinx
-Sethi
-amon
Ik weet het niet echt hoor gelukkig duurt het nog erg lang. Bij Ramses en Zorro heb ik echt gezocht op namen die bij het uiterlijk en karakter van een maine coon passen. Ramses machtige maar lieve Farao. En Zorro van de personage toch ook vriendelijk. En Fire en Snowy heeft mijn vriend meer uitgezocht en dat was dus op kleur.
  zondag 7 juni 2009 @ 15:19:03 #118
176471 oh-oh
pi_69795413
Ik zit te wachten tot het teefje van een vriendin gaat bevallen, spannend!
Ik hoop echt dat t vandaag gaat gebeuren, tis zo een saaie regenachtige zondag, kunnen we fijn met de hele posse op het chinezenforum en msn de bevalling volgen
( Groucho Marx )
pi_69799258
Spannend!

Ik ben de hele dag op pad geweest, eerst generale repetitie voor de proms en daarna een optreden met mijn koor voor de lokale radio. En nu zit ik te F5-en totdat ze de uitzending online hebben staan.
  zondag 7 juni 2009 @ 17:20:54 #120
176471 oh-oh
pi_69799653
Oh ik hoop dat de pups toch niet vanavond komen, mn vader belde net, mn ouders en mn tante wilden na het eten nog even aankomen.
Maar aangezien ik Indisch aan het koken ben en vele malen lekkerder kook dan mn moeder komen ze nu maar voor het eten
( Groucho Marx )
pi_69807849
Indisch is heerlijk!

Damens ende heeren, ik kom even vertellen dat vriend en ik beslist hebben op huizenjacht te gaan. Een koophuis wel te verstaan. Spannend!
  zondag 7 juni 2009 @ 21:46:48 #122
176471 oh-oh
pi_69808550
Twas erg lekker al zeg ik het zelf!
En ik heb mn ma en mn tante nog compleet ingemaakt met scrabbelen ( konden ze niet uitstaan ).
Twas gezellig.

Leuk joh, een huis kopen!
Ik voelde me zoooooooo volwassen, voor het eerst, toen ik mn flat kocht!
Toen dacht ik echt jeetje nu ben ik echt een groot mens.
( Groucho Marx )
pi_69811270
Ik ben vanmiddag op de lokale radio geweest en nu staan 'we' online!

http://www.weertfm.nl/ (wij zitten in '25 jaar Weert FM- Weert FM op stap met Rick (deel 2)'. Ons stuk 'Over the rainbow' komt meteen aan het begin. In deel 1 zingen we ook twee stukken, aan het einde. Hopelijk komt die er vanavond ook nog op.

Ons koor Genti heeft sinds gisteren ook een nieuwe retestrakke website: genti-weert.nl die ik een beetje mee heb helpen ontwerpen en vooral vullen. En we zijn nog lang niet klaar.

*trots is*

[/spam]
  maandag 8 juni 2009 @ 08:46:55 #124
176471 oh-oh
pi_69817055
Eerste pup is dr eindelijk, zwart wit naakt reutje, helemaal mijn stijl, gelukkig is die voor dr zus!

( Groucho Marx )
pi_69817103
ach gossie oh -oh

wat een scheetje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')