abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:54:35 #201
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_69932090
Wat een drukte Nok...maar wel leuke drukte!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_69932525
Wel lleuk maar ik krijg er nu wel de zenuwen van. Ben ook een beetje emotioneel incontinent. En we gaan nu maar weer rijden en klussen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:12:15 #203
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_69932772
Klus ze Nok!
Ik kreeg net mijn prijs hier bezorgd, heel dik boek, laatst hier gewonnen, ben benieuwd of t wat is!
( Het spel van de engel van Zafon).
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_69949647
Succes met klussen. Waar laat je je katten zo lang?
En oh-oh bevalt je boek?

Een van deze 4 witte wordt uiteindelijk van ons.

[ Bericht 47% gewijzigd door F_r op 11-06-2009 20:30:14 ]
pi_69952893
ik smelt gewoon bij die foto fr!
pi_69953653
Wat toch een mooie mamma. Daar kunnen alleen maar mooie kindjes uit voortkomen, kijk maar naar Snowy. Is er al eentje speciaal voor jullie gereserveerd of kunnen jullie de keuze later nog maken?

Sietske hier eet al een paar dagen nauwelijks wat. Dus morgenvroeg ga ik met haar naar de DA, dit komt niet vanzelf goed. Net geef ik haar een flinke knuffel en voel opeens een flinke zwelling aan de rechterkant van haar nek. Hij is groot, massief, niet pijnlijk en wijkt niet van zijn plek. Een ontsteking zal het dus niet zijn. Er zijn verder verschillende oorzaken te bedenken voor zo'n zwelling en ze bevallen me geen van allen. Wie weet is dit wel wat haar verhindert om te eten. Maar of de DA er wat aan kan verhelpen is nog de vraag.

Duimen jullie morgenvroeg voor haar? Ik neem m'n zakdoekjes maar mee, vorig jaar stond ik ook al te snotteren toen ik de diagnose nierfalen hoorde.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_69953863
ik zal mn duimen laten draaien cat!
Hopelijk valt het mee, al schieten de meest rare dingen nu door je hoofd!
pi_69956340
Sterkte cat ik hoop dat het mee gaat vallen...
Je weet toch zichzellef.
pi_69962205
Sterkte cat hopelijk iets onschuldigs. Dit is idd dezelfde mama als van Snowy we krijgen dus een halfbroertje van hem. 1tje wordt van ons maar welke weet ik nog niet. Weet ook niet zeker of we 1e keus hebben. Maare ze zijn nog zo klein dat ik nog geen verschil zie.
pi_69962527
verdorie ronja is aan de diaree! madam was zo snel weg naar het veld (wat ik op zich wel weer fijn vind dat ze niet op het speelveldje gaat zitten) dat ik niet op mn scoot kon!
Hopen dat het 1 malig was (nou ja 2 vanmorgen on 05.44 ook maar toen ging haar baasje)
  vrijdag 12 juni 2009 @ 09:17:42 #211
176471 oh-oh
pi_69963574
En jij bent niet haar baasje?
Beterschap voor Ronja, en Cat, ik zal zeker voor je duimen.
F-R , het boek ligt onderaan mn te lezen stapel en dat is een flinke stapel dus dat duurt nog wel even voor ik weet of het wat is.
Morgen gaan we lekker met een leuk groepje mensen en 10 hondjes en 1 kindje naar de dierentuin
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_69963709
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:17 schreef oh-oh het volgende:
En jij bent niet haar baasje?
Beterschap voor Ronja, en Cat, ik zal zeker voor je duimen.
F-R , het boek ligt onderaan mn te lezen stapel en dat is een flinke stapel dus dat duurt nog wel even voor ik weet of het wat is.
Morgen gaan we lekker met een leuk groepje mensen en 10 hondjes en 1 kindje naar de dierentuin
jawel hoor, maar da's meer vrouwtje en baasje onderscheid!

Klinkt weer als een gezellig dagje oh-oh
  vrijdag 12 juni 2009 @ 09:37:59 #213
176471 oh-oh
pi_69964047
Aaaah ok, ik ben gewoon mams, mijn jongens hebben allemaal een andere papa
( Groucho Marx )
pi_69964119
Het gaat niet goed met Siets.
Licht uitgedroogd, zweertjes in haar bek en lichte ondertemperatuur. De bult in haar nek was gelukkig niet te voelen door de DA.
Nu heeft ze onderhuids vocht gekregen, dat ga ik vanavond en morgen ook nog doen en wat medicijnen voor de zweertjes in haar bek. Maar veel kon ze niet geven ivm de nierfunctie. Hopelijk gaat ze daar weer van eten. Maar ze zit in een vicieuze cirkel waar ze waarschijnlijk niet meer uitkomt. Al heeft ze me dit jaar al een paar keer verrast, wie weet doet ze dat nu weer.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_69964184
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:37 schreef oh-oh het volgende:
Aaaah ok, ik ben gewoon mams, mijn jongens hebben allemaal een andere papa
pi_69964199
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:40 schreef Cat22 het volgende:
Het gaat niet goed met Siets.
Licht uitgedroogd, zweertjes in haar bek en lichte ondertemperatuur. De bult in haar nek was gelukkig niet te voelen door de DA.
Nu heeft ze onderhuids vocht gekregen, dat ga ik vanavond en morgen ook nog doen en wat medicijnen voor de zweertjes in haar bek. Maar veel kon ze niet geven ivm de nierfunctie. Hopelijk gaat ze daar weer van eten. Maar ze zit in een vicieuze cirkel waar ze waarschijnlijk niet meer uitkomt. Al heeft ze me dit jaar al een paar keer verrast, wie weet doet ze dat nu weer.
ach gossie siets en cat

ze gaat je gewoon weer verrassen deze keer! dat moet gewoon
  vrijdag 12 juni 2009 @ 09:45:13 #217
176471 oh-oh
pi_69964224
Dat klinkt idd niet goed Cat.
Heeeeeel veel sterkte en beterschap, bah, zo naar altijd, zieke diertjes.
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 juni 2009 @ 12:51:40 #218
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_69969515
*duimt voor Siets
pi_69994173
vandaag gaan we in de herkansing voor de kennismaking van Angel en Devil met Ronja!
pi_69996193
Sterkte met Siets, Cat

@f_r we verhuizen om de katten heen. Op de 28ste gaan we echt over en gaan de grote spullen in twee busjes en een aanhanger. De katten gaan dan boven in twee groepjes op twee slaapkamers. We komen dan terug om onze eigen auto op te halen en de gehuurde bus in te leveren (de ander met aanhanger is van een vriend). Dan gaan alle katten in reismandjes en Merlijn op schoot met tuigje in de auto (station) en brengen we hen naar hun nieuwe huisje. We proberen de grote spullen alvast zoveel mogelijk op hun plek te zetten zodat ze gelijk in het hele huis kunnen.

Dinsdag halen we het kattennet voor het grote balkon op bij de Nettenlijn hier vlakbij Nijmegen. Woensdag gaan EW en ik zijn kamer schilderen en gaat mijn luv dan het balkon katveilig maken zodat ze er ook gelijk gebruik van kunnen maken.

Maar eerst vandaag nog kleren kopen voor de gom en morgen een beetje een rustdag.
We liggen goed op schema.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69998885
Wat een drukte Nok. Maar wat zul jij straks lekker zitten in je nieuwe huis met je verse husband.
je verhuisplan voor de katten klinkt goed, zo heb ik het ook altijd gedaan. Katten in hun eigen kamer, die op slot en de rest weg verhuizen. Als allerlaatste katten+ spullen verhuizen en dan iedereen de deur uit zodat ze rustig konden rondkijken.

Siets heeft geen verbetering laten zien, maar echt slechter gaat het ook niet.
Ze eet geen hap, snuffelt eens aan alle lekkere hapjes die ik voorzet en vertrekt dan. Ik laat het maar, het is goed zo. Ook al zou ik gaan dwangvoeren, die nieren zijn gewoon op. Drinken doet ze nog wel en net hebben we in het zonnetje een uitgebreide kroelsessie gehad waarbij ik vooral de favo plek moest krabbelen: Sietske ligt dan uitgestrekt op haar rug terwijl ik haar buikje kriebel. Ik heb de nagelspoortjes van het spinnen nog in mijn arm staan. Naartjie kwam zelfs even kijken en snuffelde heel lief aan haar snoetje.
Het is zo dubbel: ik ben blij dat zij zich nog redelijk goed voelt, maar dat maakt het ook zo zwaar dat ze niet wil eten en het einde dus onafwendbaar is. Maar je merkt het wel aan haar: als ze van koers verandert zwabbert ze soms en op het aanrecht springen lukt niet meer. Is ook niet gek, na een week nauwelijks eten.

Haar reflexen zijn trouwens nog goed: ik was in de tuin bezig en een emmer water aan het leeggooien op een struik. Waar zij plots onder vandaan komt geschoten. Gelukkig miste ik haar net.
pi_70000291
ah Cat wat vervelend. Arme Siets. Dit is heel moeilijk voor mij om te typen maar ergens weet jij het ook wel. Kijk goed naar haar. Gaat het echt niet meer en heeft ze geen plezier meer laat haar dan niet verder lijden. Maar geniet nog zoveel je kunt met de momenten samen.
pi_70000478
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:29 schreef ferrari_rood het volgende:
ah Cat wat vervelend. Arme Siets. Dit is heel moeilijk voor mij om te typen maar ergens weet jij het ook wel. Kijk goed naar haar. Gaat het echt niet meer en heeft ze geen plezier meer laat haar dan niet verder lijden. Maar geniet nog zoveel je kunt met de momenten samen.
Ik weet het.
Ik heb het al een keer eerder meegemaakt en stiekum denk ik dat dit verlies mij iets minder zwaar gaat vallen. Met haar broer had ik een heel speciale band en toen hij overleed was dat ontzettend zwaar. Siets was toch meer op zichzelf, al is ze de laatste jaren meer een people cat geworden. En inmiddels heb ik om haar ook al de nodige traantjes vergoten. We hebben toch heel wat jaren samen meegemaakt en zij was een constante factor tijdens mijn studietijd, start van mijn carriére en verschillende verhuizingen.

Wat ook heel erg is, is dat nu de laatste link naar haar moeder verloren gaat. Dat was een boerderijkat van de boerderij tegenover mijn ouderlijk huis. Het was een schat, super-aanhankelijk en ze heeft een zwaar leven gehad (nest na nest, geen goede vlooienbehandeling etc.). Ze was op leeftijd, vermagerd en opeens was ze weg. Nooit meer gezien. Als Siets er niet meer is, met haar kenmerkende witte streep op haar dij die moeder aan al haar kinderen meegaf, dan is die link echt verbroken.
  maandag 15 juni 2009 @ 00:46:17 #224
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70013395
Cat22... Sterkte
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_70015426
cat sterkte
pi_70015451
Cat nogmaals heel veel sterkte. Aan jouw goede zorgen ligt het niet. Siets heeft een prachtleven gehad en dat heeft ze nu nog steeds.

Ik kwam vanmorgen op mijn werk. Lag er een briefje op mijn burea van de gene die ik vervang. Het kan zijn dat je wat spullen mist ik heb wat persoonlijk dingen meegenomen. Waaronder alle pennen en potloden ed. En het voorleesboek ik dacht even het zal wel. Nu moet ik wel de ll uitleggen waarom ik niet meer kan voorlezen uit dat boek en waarom hun juf wel is geweest maar niet bij hun.
pi_70015472
hmmm beetje vreemde aktie van die juf dan fr!
pi_70016204
WHAAAAAAA< there goes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_70016248
Ik wens je een hele mooie dag vandaag Nok!

*gooit confetti*
  maandag 15 juni 2009 @ 09:03:56 #230
176471 oh-oh
pi_70016416
Nooooooooook, enjoy!!!

Cat, wat rot en wat naar, ik hoop dat ze de kracht heeft om zelf te gaan wanneer zij dat wil
( Groucho Marx )
pi_70016631
Dat zou wel haar stijl zijn maar ik ben bang dat ik de beslissing moet gaan nemen. De ochtenden lijken het moeilijkst te zijn, nu loopt ze ook wat onrustig rond, 10 minuutjes hier liggen en 10 minuutjes daar. Krabbeltjes worden niet echt gewaardeerd en ze voelt wat koud aan. Evengoed springt ze nog (via opstapje) op het aanrecht en slokjes drinken doet ze ook nog. Als ze een schootkat was zou ik haar lekker warm bij me pakken, maar daar doe ik haar écht geen plezier mee.

Vanavond komen mijn twee cat sitters nog even op bezoek, mijn ouders zijn gisteren geweest en dan is het afwachten hoe het gaat. Gelukkig ben ik deze week heel veel thuis.

Uiteraard worden er complete fotosessies gemaakt nu ik de kans nog heb. Is misschien meer voor het foto topic, maar dan wordt dat ook zo beladen. Ik heb mijn leed al over genoeg fora gespreid.

Fijn dat vrouwtje een opstapje voor me heeft gemaakt (gisteren haalde ze de sprong net niet, achterrum, nu heb ik winkelhaakjes in mijn gordijnen, maar de val van Siets vond ik erger).

Slokje drinken (zit water in)

Mijn mooie meid

Naartjie heeft gisteren - op zijn manier- op haar gepast. Of is het anderom?
pi_70016895
Cat, wat verdrietig dat eht slecht gaat met Siets. mooi beestje trouwens. Veel sterkte!!
  maandag 15 juni 2009 @ 09:32:06 #233
176471 oh-oh
pi_70017013
Lapjessiets
( Groucho Marx )
pi_70017525
Mooi is ze he? * trots is*

Maar wel magertjes. Ter vergelijking, deze foto is een jaar of 3 geleden gemaakt:
  maandag 15 juni 2009 @ 10:43:20 #235
176471 oh-oh
pi_70018749
Daar was ze wel fletser, of lijkt dat maar zo?
( Groucho Marx )
pi_70018901
Dat zal waarschijnlijk meer aan de camera hebben gelegen. Ik had toen nog een andere. In de periode daarna heeft het nierfalen toegeslagen (fijn, sluipend zodat je het pas in de gaten hebt als het eigenlijk al te laat is). Toen had ze echt een fletse vacht en verloor ze heel veel haar. Dat is in het afgelopen jaar een stuk beter geworden.

Ook heel apart: van kitten af aan heeft ze traanoogjes gehad, dagelijks peuterde ik er wel wat viezigheid uit. Sinds ze niet meer eet heeft heeft ze nooit zo'n mooie oogjes gehad. En ze ruikt lekkerder, omdat ze zichzelf niet meer wast (stinkadem). Wonderbaarlijk genoeg blijft ze er toch netjes uitzien. Voor zover mogelijk met die conditie.

Net heb ik haar weer uit de tuin geplukt (het is echt te fris!) en ik heb net de verwarming aangezet. Dan wordt mijn woonkamer een toasty 22 graden maar kan zij lekker in een hangmatje aan de verwarming liggen roosteren. Hopelijk kan ze mijn plan waarderen.
pi_70018925
Mooie poezel heel veel sterkte cat en siets
  maandag 15 juni 2009 @ 10:53:34 #238
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70019031
Nok! Ik wens je een heeeeeeeele gave dag toe!
En dat jullie nog maar lang, gelukkig, gezond en in heel veel liefde samen mogen blijven

Cat, sterkte met Siets
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juni 2009 @ 12:41:21 #239
163650 Greys
pi_70021826
Ik lees vanavond pas uitgebreid bij, ben gister teruggekomen van vakantie en zit nu op het werk, maar lees ik nu dat Nok vandaag trouwt?

NOK, FELI EN EEN SUPERDAG! DIKKE SMAKKERD!
En ik zit vast klaar voor een fotoverslag

Cat, veel sterkte! Nogmaals, ik ga vanavond even uitgebreid bijlezen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70021922
Oeh, hoe was je vakantie Greys!? Heb je genoten, ondanks je 'beperkingen'?

En heb je de uitslagen van jou en je moeder al binnen?
pi_70022028
Sterkte Cat
  maandag 15 juni 2009 @ 12:52:36 #242
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70022113
Nok, een enorm fijne dag toegewenst

Cat.. Ik hoop dat je nog wat fijne momenten met Siets kan hebben, wat een mooierd is ze zeg!
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_70022510
Mevrouw ligt inmiddels weer in de tuin achter de heg, het mandje was niks, verwarming niet goed, ze lag liever languit op de koude grond.
Maar toen ik haar aaide begon ze wel nog even te spinnen. Helaas gaat ook dat niet echt meer van harte.

Vanmiddag krijgt ze een stoet bezoekers: eerst heb ik een werkafspraak thuis, die mag ze missen, maar daarna komen de buurkindjes en mijn twee katte-oppas vriendinnen. Dus dan haal ik haar weer binnen.
pi_70028004
Nok gefeliciteerd hopelijk is het droog gebleven.
Bij mij was de directeur in de klas wezen kijken hij was erg tevreden. Daar ben ik blij om. Ik was namelijk zo zenuwachtig net of ik nog aan het studeren was.

@cat geef siets een knuffel van mij.
pi_70028213
Ik zal een voorzichtige knuffel geven, straks komt al haar bezoek dus dan krijgt ze al knuffels zat en volgens mij is ze er niet meer zo van gediend. Het gaat nu echt bergaf, op dit moment ligt ze als een zielig hoopje op het laminaat (wil alleen op de harde vloer liggen, terwijl ze nog wel op de bank kan springen).
Oké, as we speak springt ze in de tv kast waar ze haar eigen plekje heeft naast de dvd speler.

Maar het is nu echt op, de rek is eruit. Vanavond is (ze) nog voor mij en morgen bel ik de DA.
Of ze moet opeens een wonderbaarlijke opleving krijgen. Nu heeft ze haar waardigheid nog, ze gebruikt de kattebak en geeft niet over. En da's een goed moment om eruit te stappen.
  maandag 15 juni 2009 @ 16:04:07 #246
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70028303
Ziggy played guitar
  maandag 15 juni 2009 @ 16:04:42 #247
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70028326
Cat

Maar wel de juiste beslissing....wel een kutbeslising om te nemen
pi_70028706
En dat is het.

Ik doe het uit liefde voor haar, ik weet dat dat het beste is, maar waarom blijf ik dan toch nog steeds huilen? Da's het rottige met huisdieren: je krijgt er zoveel liefde van dat ze een stuk uit je hart scheuren wanneer ze overlijden.

Maar ik weet dat ze het verdriet wat ik nu heb, allemaal waard is geweest. En ik ben blij dat ik bewust afscheid heb kunnen nemen.

Dankjewel voor iedereen die online meeleeft, fijn dat ik hier mijn ei kwijt kan.
  maandag 15 juni 2009 @ 16:48:22 #249
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70029993
No tnx

Wij hebben ooit in 9 maanden tijd 2 keer die beslissing moeten nemen, wat een drama zeg.
Ge niet van je laatste avond met Siets
  maandag 15 juni 2009 @ 16:55:15 #250
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70030248
quote:
Op maandag 15 juni 2009 @ 16:13 schreef Cat22 het volgende:
En dat is het.

Ik doe het uit liefde voor haar, ik weet dat dat het beste is, maar waarom blijf ik dan toch nog steeds huilen? Da's het rottige met huisdieren: je krijgt er zoveel liefde van dat ze een stuk uit je hart scheuren wanneer ze overlijden.
Verschrikkelijk is dat ja. Ik heb er zelfs wel eens aan gedacht geen huisdieren te nemen want ze gaan toch allemaal dood
Maar goed, de liefde die je ervoor krijgt zou ik ook totaal niet willen missen natuurlijk.

Ik hoop echt dat de laatste avond met Siets nog een hele mooie kan zijn! En huil maar lekker (virtueel) uit hier hoor! Dat lijkt me heel logisch, ook al is het nu het de beste beslissing die je kan nemen..
Ziggy played guitar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')