Wat een drukte Nok. Maar wat zul jij straks lekker zitten in je nieuwe huis met je verse husband.
je verhuisplan voor de katten klinkt goed, zo heb ik het ook altijd gedaan. Katten in hun eigen kamer, die op slot en de rest weg verhuizen. Als allerlaatste katten+ spullen verhuizen en dan iedereen de deur uit zodat ze rustig konden rondkijken.
Siets heeft geen verbetering laten zien, maar echt slechter gaat het ook niet.
Ze eet geen hap, snuffelt eens aan alle lekkere hapjes die ik voorzet en vertrekt dan. Ik laat het maar, het is goed zo.

Ook al zou ik gaan dwangvoeren, die nieren zijn gewoon op. Drinken doet ze nog wel en net hebben we in het zonnetje een uitgebreide kroelsessie gehad waarbij ik vooral de favo plek moest krabbelen: Sietske ligt dan uitgestrekt op haar rug terwijl ik haar buikje kriebel. Ik heb de nagelspoortjes van het spinnen nog in mijn arm staan. Naartjie kwam zelfs even kijken en snuffelde heel lief aan haar snoetje.
Het is zo dubbel: ik ben blij dat zij zich nog redelijk goed voelt, maar dat maakt het ook zo zwaar dat ze niet wil eten en het einde dus onafwendbaar is. Maar je merkt het wel aan haar: als ze van koers verandert zwabbert ze soms en op het aanrecht springen lukt niet meer. Is ook niet gek, na een week nauwelijks eten.
Haar reflexen zijn trouwens nog goed: ik was in de tuin bezig en een emmer water aan het leeggooien op een struik. Waar zij plots onder vandaan komt geschoten.

Gelukkig miste ik haar net.