abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69626131
No offence, ik vind het een goede actie, maar echt hoor
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:23:05 #252
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_69626275
I like so totally agree
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_69626409
Dan vertel ik wel iets
Lief en ik zijn zaterdagavond tot gistermiddag naar mijn moeder geweest en Teddy was alleen thuis. Toen we gisteren terug kwamen liep hij zo te janken, het was echt zielig En maar kroelen en kopjes geven en op de laptop liggen om aandacht te vragen, arm beest
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:40:41 #254
176471 oh-oh
pi_69626656
Aw sneu is dat he.
Hondjes kunnen gewoon mee, das toch wel gezelliger hoor!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_69626715
Sommige katten ook, maar da's wel uitzondering. Had mezelf weleens over de boulevard in Hastings willen zien lopen met Merlijn aan zijn gay lila tuigje
Dat is dan ook wel de enige waarmee zoiets zou kunnen. Kan hem niks schelen zolang hij onze huid maar voelt.

Ben trouwens op de pier in Brighton op zo'n stier gaan zitten (stoertje vond dat ze het wel beter kon) en nu heb ik blauwe plekken op mijn dijen.
Zag er echt niet uit in mijn jurkje. Ik vrees dat ouders van kinderen die stonden te kijken heel wat uit te leggen hebben
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_69628442
Daar is ook een foto van die ik maar niet hier post
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:31:40 #259
176471 oh-oh
pi_69629231
Ja Nok kom op, nu moet je wel hoor!
( Groucho Marx )
pi_69629921
Nou ja... ik gun jullie het meelachen wel en who cares anyway

Hier ging het nog goed

En nu de langzame manier van heeeeel fout gaan

Ga onder en kom boven

Met het schaamrood op mijn kaken, maar wel in een deuk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69630234
Zijn jullie nu te geschokt of van het lachen van jullie stoel gevallen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:21:44 #262
176471 oh-oh
pi_69630533
OMG echt wel te grappig!
Volgens mij zijn alle mensen van ellende weggehold na je val he?
Jij valt tenminste met stijl!
( Groucho Marx )
pi_69630629
Je zag die gozer die dat ding bediende echt hoofdschuddend en met plaatsvervangende schaamte kijken. Maar ik bleef wel het langst zitten
Ik ben stoerrrrr
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69630750

Je bent stier hoor.

Maar je Lush bezoek vond ik veul interessanter.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:50:41 #265
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_69631209
Foto nummer 5

Maar wel stoer heur...
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 juni 2009 @ 14:20:41 #266
163650 Greys
pi_69633629
Sorry dames
Ik zat gister Costa ( ) te kijken, dus ik dacht 'ik kan wel even een OP in elkaar flansen voor die actie'.
En even wat spammen. Maar verder heb ik weinig te kletsen momenteel eigenlijk, anders wordt het zo 'de grote Greys Show' en dat is wel het laatste wat ik wil

Ben net uit mijn werk en zal even netjes alles bijlezen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 juni 2009 @ 14:21:48 #267
163650 Greys
pi_69633660
Nok, die foto met de beentjes in de lucht!
Als ik zo'n bips had zou ik hem ook posten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:24:16 #268
176471 oh-oh
pi_69633722
Nou Greys ik heb anders wel echt oprecht interesse in jouw welzijn op dit moment hoor
( Groucho Marx )
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:24:49 #269
176471 oh-oh
pi_69633738
Overigens valt er niks bij te lezen
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 juni 2009 @ 15:46:19 #270
163650 Greys
pi_69635932
Ja maar er was ook al een eigen topic (niet door mezelf geopend) over mijn 'welzijn' en in Slank gaat het daar ook al zo vaak over en ik heb het er al te vaak over, ik word er alleen maar nerveuzig van Met mij gaat het goed en mijn moeder krijgt a.s. dinsdag de uitslag of er uitzaaiingen zijn aangetroffen in haar poortwachterklier en ik krijg a.s. dinsdag de uitslag van wat ze bij mij hebben weggehaald. Over dat laatste maak ik me geen enkele zorgen maar over mijn moeder des te meer. En ik ben ook nog een weekje op Madeira als we de uitslagen krijgen en ik mag niet zwemmen en sexen en wat al niet meer op vakantie dus bwergh.

Dus nu gaan we het over iets vrolijks hebben!
Vertel! Doe iets!

Oh wacht. Hier een Flora gerelateerde foto van onze voortuin, die eerst een en al onkruid was en nu dit:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:52:36 #271
176471 oh-oh
pi_69636096
Wat een heerlijk plekkie!
Zo een bankje wil ik ook voor op mijn balkon

Laat je het wel even ergens horen als je nieuws hebt over t een of ander want ik lees die andere topics niet en ik kom je nergens meer tegen en das al stom genoeg.
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 juni 2009 @ 16:02:01 #272
163650 Greys
pi_69636379
Doe ik

En mijn vijvertje is ook al zo leuk, we hebben er gister een lelie in gekocht!
Nu maar wachten op een bloem in de mini-vijver! En zie de plastic eendjes!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:07:50 #273
176471 oh-oh
pi_69636583
Je kan dr nog wat van die leuke blauwe badeendjes bij dumpen.
Je kan een plastickeendjesopvang beginnen
( Groucho Marx )
pi_69637447
Wat een mooie tuin

En haha @ nok Dat ding ziet er woest uit trouwens.
pi_69638235
Tsjek die strakke voortuin! Dat doe je goed Greys! Enne, ik kom ook niet in al die andere topics dus doe hier ook maar updaten als je het niet in 'jouw' topic wil doen.

Ik heb verder weinig te melden, mijn laatste maand bij deze werkgever is ingegaan, geen idee of en wanneer ik hierna weer aan de slag kan en de katten brengen hun tijd vooral door met
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_69638558
Tja, leuk is anders. Maar het werk wat ik nu doe vind ik ook niet zo geweldig dus wat dat betreft kijk ik wel uit naar 1 juli. Alleen wordt vakantie een stuk minder leuk als het gedwongen en voor onbepaalde tijd is.
pi_69638609
Gelukkig is er in de eerste instantie de WW nog natuurlijk, als soortement redmiddel. Solliciteer je al? Ik hoop dat je snel iets vindt!
pi_69638664
@Greys, darn, dat is nou net wat je beide op vakantie juist veel wil doen
Die eendjes Net echt. Iedere, en echt iedere keer als ik in winkels badeendjes zie denk ik aan je
En die kont van me wordt wel wat ronder tegenwoordig. Ik ben het laatste half jaar ongeveer een kilo per maand aangekomen. Nou blijft de bovenkant van mijn lijf ongeveer hetzelfde (cup A en rank) en de onderkant wordt steeds ronder. Mijn buik, billen en dijen. Nou vind ik die billen en dijen prima. Blij mee. Maar die buik mag wel wat minder.

@ Coraline: dat ding WAS woest!!!Ik dacht dat i meer grip zou hebben met mijn blote benen, itt mensen met een broek en sokken aan. Dat glijdt natuurlijk ontzettend. Dat was ook wel zo. Alleen was het gevolf dat ik een soort brand/schuurvlekken aan de binnenkant van mijn dijen heb en aan de bovenkant van mijn voeten die ik achter die hoorns gehaakt had. En dan ook nog een geschaafd been omdat ik klimmend over de kliffen mijn slipper verloor en langs de rotsen vol zeepokken moest klimmen om die terug te krijgen. kwam natuurlijk net een golf aan die mijn slipper meenam. Wie gaat er dan ook zo klimmen met slippertjes en een jurkje

Wel een heuse albatros gezien die daar onder een watervalletje van zoet water zat.

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69638720
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:15 schreef Coraline. het volgende:
Gelukkig is er in de eerste instantie de WW nog natuurlijk, als soortement redmiddel. Solliciteer je al? Ik hoop dat je snel iets vindt!
Thanks!
Met WW en een klein spaarpotje zing ik het nog wel even uit. Solliciteren doe ik al maanden maar het is niet de goede tijd natuurlijk.
pi_69638740
De albatros is lief, maar ik had toch gedacht dat je rekening zou houden met die schuurplekken

En Cat, het is een rottijd, maar desondanks hoop ik dat je snel aan de bak komt. Die onzekerheid is zo verrekte naar.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 juni 2009 @ 17:24:48 #282
163650 Greys
pi_69638896
Cat ik hoop ook dat je snel wat vindt dat helemaal bij je past!
Het lijkt me geen fijne situatie, heel onzeker. Sterkte!

Nok, ik denk dat die paar pondjes extra je best goed zullen staan!
En het is dat je zegt dat het een albatros is, voor mij had het net zo goed 'gewoon' een meeuw kunnen zijn.
So much for Greys en d'r fauna
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69639345
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:24 schreef Greys het volgende:
Cat ik hoop ook dat je snel wat vindt dat helemaal bij je past!
Het lijkt me geen fijne situatie, heel onzeker. Sterkte!

Nok, ik denk dat die paar pondjes extra je best goed zullen staan!
En het is dat je zegt dat het een albatros is, voor mij had het net zo goed 'gewoon' een meeuw kunnen zijn.
So much for Greys en d'r fauna
Hij was groter dan een gewone meeuw zoals die daar verder voorkwamen. Ongeveer twee keer zo groot. En de tekening was echt anders met die zwarte bovenkant en wat slankere kop. Maar aan de andere kant horen albatrossen daar ook niet voor te komen. Dus ik kan er best helemaal naast ziten. ik ben ook niet zo'n held. Ik probeer het na te zoeken nu.

@Cat, weet er alles van. Zit nu alweer een paar maanden in de WW en het is dat ik sowieso aan de andere kant van het land moet solliciteren en nu een partner heb, maar een pretje is het niet echt. Solliciteer me te pletter, maar het is echt de ene na de andere afwijzing. Je zou ervan aan jezelf gaan twijfelen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69639585
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:41 schreef nokwanda het volgende:

@Cat, weet er alles van. Zit nu alweer een paar maanden in de WW en het is dat ik sowieso aan de andere kant van het land moet solliciteren en nu een partner heb, maar een pretje is het niet echt. Solliciteer me te pletter, maar het is echt de ene na de andere afwijzing. Je zou ervan aan jezelf gaan twijfelen.
Dat is gewoon het rottige. Vorig jaar zat ik ook in deze situatie: contract liep af per 1 januari. Via via kon ik toen nog voor een half jaar aan de slag. Maar ik ben nu dus al zowat een jaar aan het solliciteren! En waar ik eerst nog regelmatig op gesprek mocht en dan de eeuwige tweede was krijg ik nu zelfs al geen gesprekken meer. En dan ga je echt denken dat je voor geen enkele werkgever meer goed bent blijkbaar.
De vacatures liggen echt niet meer voor het oprapen, ik mag blij zijn als ik een brief in de week kan schrijven die echt in mijn vakgebied ligt.
Maar er komt wel weer wat, als ik op 1 juli nog niks heb ga ik solliciteren als verpleegkundige. Ben blij dat ik dat diploma heb gehaald voordat ik het onzalige plan opvatte om verder te sturen. Niks mis mee, met pleeg zijn.

Jij ook succes met solliciteren! Werkeloos zijn sucks.
pi_69639605
Na wat zoeken kom ik tot de conclusie dat het wss een Grote Mantelmeeuw is geweest die in mijn ogen is uitgegroeid tot een enorme albatros Sukkeltje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69639636
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:49 schreef nokwanda het volgende:
Na wat zoeken kom ik tot de conclusie dat het wss een Grote Mantelmeeuw is geweest die in mijn ogen is uitgegroeid tot een enorme albatros Sukkeltje
Wehehe, ik was al verbaasd: albatrossen zijn nog een maatje groter volgens mij.

Maar de Grote Mantelmeeuw is ook heul indrukwekkend hoor.
pi_69639832
en wel twee maatjes ook
Daarbij komen ze in de hele atlantische oceaan normaal niet voor, laat staan aan de noordzee. Dus ik was al verbaasd. Zag er wel heel gaaf uit onder een klein watervalletje, drinkend uit het poeltje daar dat zo van de klif kwam. Heb het daar even met het diertje gedeeld toen die even pauze nam. Lekker hoor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69641196
Wij waren gisteren met mijn ouders zus en zwager naar Amsterdam. 's Morgens hadden wij hier geen warm water dus al stressend naar schoonouders gereden om daar te douchen. Wij zouden naar het van Gogh museum gaan nou het van Gogh museum was heel mooi aan de buitenkant. Toen een rondvaart op de Amsterdamse grachten en ik heb van die o zo lieve meedenkende ouders not. We gaan op het buitendek punt uit ik mag niet in de zon met mijn schouder en ik ben ook nog eens zo'n 3 tinten lichter dan hun. Dus ik had een shirtje aan ik heb het nog nooit zo heet gehad. Komen we gisterenavond thuis de katten natuurlijk mauw mauw mauw en het was 30graden binnen. Het is nog steeds boven 29 graden en ik ben al zo moe. Ik heb vandaag geteld nog 8 weken en dan ben ik ook werkeloos. Succes cat met solliciteren en Nok je hebt een hartstikke mooi figuur ben ik jaloers op.
pi_69649208
Nok en wrom stonden deze foto's niet in de mail ha ha!

Greys, wat een heerlijk tuintje! en succes met de uitslagen enzo

cat ook jij succes met de sollicitaties
pi_69651073
Die wilde ik als toetje bewaren. maar jij hebt dan weer wel andere foto's die ik niet heb gepost (omdat ik niet weet of mijn vriendje wel zin heeft om met zijn hoofd op fok te staan)

@F_R, heb je nog steeds gedonder met je schouder My God. Arme jij.
Hoest met Zorro en Fire?

Heb trouwens in een winkeltje in Hastings de prachtigste Main Coon ooit gezien. Wat een dier. Daar kreeg ik nou echt de kriebels van. Enorm met van die poooooten en gestreept
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69652000
het was een leuk toetje dat zeker!
pi_69655605
Met mijn schouder gaat het opzich wel maar het litteken is groot en heel erg rood en mag dus niet in de zon. Dat doet ook echt pijn. verder heb ik wel heel veel last van mijn linkerschouder overbelast en instabiel dus ik sukkel nog even door onze vakantie is dan ook verre van ideaal we gaan naar Noorwegen de minste kans op een hittegolf. Met Zorro en Fire is het wel goed ze zoeken alleen nog steeds veel.

@greys zal voor je duimen mbt de uitslag
pi_69655619
pff wat een nasleep dan weer ferrari!
maar noorwegen lijkt me op zich geen verkeerd vakantieland toch?
pi_69655702
Ben er alleen al zo'n 10x geweest maar vriendlief niet die ziet alleen een beetje op tegen het primitieve die is behoorlijk verwend van thuis uit. En wandelen/bergbeklimmen loopt hij ook niet erg warm voor laat staan lekker rustig een boek lezen. Maar goed we gaan er het beste van maken.
pi_69655723
ow ja dan is het een ander verhaal!
ben er zelf nog nooit geweest namelijk

hoop dat jullie toch een fijne vakantie hebben!
pi_69655745
Mogguh... Charmant Nok!

En nu een beejte bijlezen..
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_69655805
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 08:02 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh... Charmant Nok!

En nu een beejte bijlezen..
mogguh vamp

wist je dat wij een 40 jarig jubileum zouden hebben vandaag?
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:18:20 #298
176471 oh-oh
pi_69656633
Mogge!
Ik kreeg al meteen de hik van het lachen bij het zien van Nok dr "albatros".
Oh Nokkie, luv ya echt waar
Je kent the rhyme of the ancient mariner?

Cat, wat kut van je baan zeg!
Ik ben echt zo blij dat ik werk in een sector waar die crisis geen vat op heeft.
( Groucho Marx )
pi_69657232
Goedemorgen! Oh zeg, de spanning van het wachten op de kitten wordt me een beetje teveel
En ik hou niet van het OV. Ik zit al vanaf tien voor acht in de trein en ik mag nog tot kwart over elf
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:56:18 #300
176471 oh-oh
pi_69657310
Van waar naar waar reis je dan wel niet joh!
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')