@Greys, darn, dat is nou net wat je beide op vakantie juist veel wil doen

Die eendjes

Net echt. Iedere, en echt iedere keer als ik in winkels badeendjes zie denk ik aan je

En die kont van me wordt wel wat ronder tegenwoordig. Ik ben het laatste half jaar ongeveer een kilo per maand aangekomen. Nou blijft de bovenkant van mijn lijf ongeveer hetzelfde (cup A en rank) en de onderkant wordt steeds ronder. Mijn buik, billen en dijen. Nou vind ik die billen en dijen prima. Blij mee. Maar die buik mag wel wat minder.
@ Coraline: dat ding WAS woest!!!Ik dacht dat i meer grip zou hebben met mijn blote benen, itt mensen met een broek en sokken aan. Dat glijdt natuurlijk ontzettend. Dat was ook wel zo. Alleen was het gevolf dat ik een soort brand/schuurvlekken aan de binnenkant van mijn dijen heb en aan de bovenkant van mijn voeten die ik achter die hoorns gehaakt had. En dan ook nog een geschaafd been omdat ik klimmend over de kliffen mijn slipper verloor en langs de rotsen vol zeepokken moest klimmen om die terug te krijgen. kwam natuurlijk net een golf aan die mijn slipper meenam. Wie gaat er dan ook zo klimmen met slippertjes en een jurkje

Wel een heuse albatros gezien die daar onder een watervalletje van zoet water zat.

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl