quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:18 schreef oh-oh het volgende:Mogge!
Ik kreeg al meteen de hik van het lachen bij het zien van Nok dr "albatros".
Oh Nokkie, luv ya echt waar![]()
Je kent the rhyme of the ancient mariner?
Cat, wat kut van je baan zeg!
Ik ben echt zo blij dat ik werk in een sector waar die crisis geen vat op heeft.
moet je niet doen, is helemaal nergens voor nodigquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn zus gaat volgend jaar ook trouwen. Het komt nu allemaal wel dichtbij. Schoonzus is zwanger zus gaat trouwen en ikke. Ikee heb nog niet eens een vaste baan voel mij wel een minkunkel zo.
Maar ik herken het ook wel hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet je niet doen, is helemaal nergens voor nodig
wat oh-oh zegt, ieder doet zn ding op zn eigen manier
Om 13.13 uur? Latertje geweest Ingetje?quote:
Nee he, dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dacht dat jij niet meer aan puppies deed!
hihihi je hebt zeker nog geen foto's?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee he, dat dacht ik ook.
Dit is zo een klein frummeltje, ik denk dat ik daar amper wat van ga merken.
Twordt een thuisblijvertje ook, voor bij de chiwallies
hoe lang bedenktijd?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:54 schreef oh-oh het volgende:
Jawel maar die post ik wel als ie dr is.
Ik kan me nog bedenken![]()
En ik noem m denk ik Dodo
Ja! Ik doe het ook met zoveel passie. Ik heb alleen nogal een self asteem proleempje waardoor ik vaak als een rare snuiter overkom op modellen haha.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Doe maar!
En je reist daar speciaal helemaal het hele land door?
Mij lijkt dat zo leuk he!
Kgeloof dat ze m volgende week ff komen dumpenquote:
Kom je mooie foto's maken?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:01 schreef Coraline. het volgende:
[..]
Ja! Ik doe het ook met zoveel passie. Ik heb alleen nogal een self asteem proleempje waardoor ik vaak als een rare snuiter overkom op modellen haha.
En oooooo een puppyyyyy
jij gaat wel ja zeggen, je hebt ook al een naam!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kgeloof dat ze m volgende week ff komen dumpen
Jouw huis was toch vol met al je mannen!?quote:
Nou, mits je ook de rest knuffelt dan hoor!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:05 schreef Coraline. het volgende:
[..]
mits ik mag knuffelen met de kleine pup![]()
Ik loop een beetje achter door mijn roparun-weekend maar een voorzichtige gefeliciteerd met het pupje. Is het een chi of een nakie? (misschien overheen gelezen dan sorry)quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:24 schreef oh-oh het volgende:
8 weekjes issie nu en nog geen kilo![]()
Damn damn, waarom zeg ik ook dat ik wil ook he?
iedereen zijn of haar ding, als het bruidspaar maar een mooie dag heeft toch?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:35 schreef nokwanda het volgende:
Dank je wel!!!
Wordt een heel sobere bruiloft. Maar 's avonds wel een uitgebreid etentje.
ik snap dat gewoon niet, mensen die een belangrijke dag voor 2 andere zo naar hun eigen hand willen zetten, tuurlijk mensen gaan er tegenwoordig maar vaak vanuit dat het een groot feest met alle toeters en bellen moet zijn! ha ha zeg ikquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:55 schreef nokwanda het volgende:
Nou, dat ieder voor zich ben ik het helemaal mee eens. Maar in hun omgeving werd dat bepaald niet gerespecteerd
Iedereen leek zich gepasseerd te voelen en achter de rug van het bruidspaar zaken te willen regelen om toch iets meer te doen dan zij wilden. Dus het etentje 's avonds is de compromis geworden.
Gelukkig heb ik dat probleem niet gehad in het organiseren. We wilden het klein met wel net genoeg ruimte voor familie en de allerbeste vrienden. Tussen de 20 en 25 personen en meer niet. En dus voelt niemand zich gepasseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |