abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:16:19 #76
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_69734683
Maar ik ben dr echt erg blij mee, zo leuk, zo fout en zo lief!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_69734789
Kleinigheidjes kopen voor anderen is heel
Had voor EW alleen een surferdudekettinkje en twee flinke plakken Cadbury meegenomen (okay, het was een kilo..... maak ruimte voor puisten), maar het is leuk om uit te zoeken. So.... my pleasure en je verdient het.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:24:23 #78
176471 oh-oh
pi_69734957

Tis trouwens echt mijn week deze week, alleen maar leuke dingen!
Kleine dingen maar gewoon echt leuke dingen.
Dinsdag kreeg ik een kaart van iemand waar ik al heel lang niks van gehoord had, echt zo een kaart waar je dan helemaal blij van wordt.
Woensdag had ik zomaar post van iemand die ik van mn blog ken met zaadjes voor dropplanten in de bus, superlief ook weer.
En een toffe avond met vriendinnen en uit eten en de Vip avond bij Lush en zo.
Gisteren win ik een boek op Fok en ligt Nok dr post in de bus.
Vandaag gaan mn beste vrienden ineens spontaan mee naar de dierentuin volgend weekend waardoor dat een NOG leuker dagje gaat worden en ik hoef toch niet dit weekend te werken terwijl ik dat wel aan mijn baas beloofd had.
Life can be so sweet
En het zijn echt de kleine dingen die het m doen he!
Oh ja en Chico heeft zojuist op het naakthondenforum de fotowedstrijd van de maand gewonnen met als thema "Partytime" met deze foto:

Die staat nu dus de hele maand op de frontpage daar
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:26:37 #79
176471 oh-oh
pi_69735020
Waarom zeg je nu Cadburry's???

Cream Eggs zijn tha bomb!
( Groucho Marx )
pi_69735358
Het komt op ons over dat we geen keus hebben. Zeggen we nee is het ook nee. En als ik naar Fire kijk die is echt dood ongelukkig en dat vind ik echt zielig. Als Fire het er niet zo moeilijk mee had gehad had ik nog niet eens aan een kitten kunnen denken. Maar het wel zijn van Fire gaat voor.
En Naartjie in bad . Zorro heeft er geregeld in gelegen die houdt dan ook van water.
pi_69735500
Arme Fire. Misschien is dat dan het zetje wat jullie nodig hebben. Maar ik denk echt dat jullie na verloop van tijd gewoon 100% gelukkig zullen zijn met een nieuw kitten. Al zal Snowy nooit vergeten worden natuurlijk. Het kitten is nu pas geboren, toch? Dat geeft jullie dan nog minstens 10 weken om aan het idee te wennen.

Maar wel raar dat dit blijkbaar jullie enige gelegenheid is om een kitten op te halen bij haar. Dat vind ik niet zo netjes van de fokster, wat maakt het nu uit of jullie een poosje wachten?
Al zal het voor Fire dus juist wel heel goed zijn als er zo gauw mogelijk een nieuw kattevriendje bij komt.

@oh-oh: Cadbury is geen chocolade. Die discussie heb ik al meerdere malen gevoerd met engelse vrienden van me.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_69735595
@ oh-oh; mooie foto. En wat je zegt, idd. Het zijn echt die kleine dingen die het leven vaak een gouden randje geven. Dat kunnen zien is wel een talent. Er zijn zat ongelukkige mensen die het echt niet zien.

f_r: ik kan me dat wel voorstellen. Maar toch zou ik er nu wel voor gaan, ook al is het nog zo vers. Wat Cat22 al zei.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:43:15 #83
176471 oh-oh
pi_69737573
@ Cat, heb je mij dan ergens het woord chocolade zien noemen?

@ Nok, ik word echt heel erg gelukkig van allemaal zulke kleine dingen, heerlijk vind ik dat hoor!

Kheb me net een hernia gesjouwd met een fruitpakket van de markt:
2 dozen aardbeien
2 galiameloenen,
1 tijgermeloen,
2 bakken roma tomaatjes,
1 ananas,
1 mango,
en een lading pruimen
voor 5 euri
En ik heb een peperplantje gekocht voor op mn balkon en nog wat nieuwe bakken.
En ik ben gewoon weer een stuk gelukkiger
( Groucho Marx )
pi_69737730
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:43 schreef oh-oh het volgende:
@ Cat, heb je mij dan ergens het woord chocolade zien noemen?
Ah, gelukkig hoor jij tot de groep die Cadbury dus echt op zijn waarde weet te schaaten.
quote:
@ Nok, ik word echt heel erg gelukkig van allemaal zulke kleine dingen, heerlijk vind ik dat hoor!

Kheb me net een hernia gesjouwd met een fruitpakket van de markt:
2 dozen aardbeien
2 galiameloenen,
1 tijgermeloen,
2 bakken roma tomaatjes,
1 ananas,
1 mango,
en een lading pruimen
voor 5 euri
En ik heb een peperplantje gekocht voor op mn balkon en nog wat nieuwe bakken.
En ik ben gewoon weer een stuk gelukkiger
Da's geen geld!
Lekker he, genieten van die kleine dingen. Dat zouden heel veel mensen een stuk vaker moeten doen.
Ik ga morgen ook weer naar de markt, voor weinig geld lekker veel groenten en fruit kopen. And on that note: dadelijk ga ik de restjes groente en fruit door de blender gooien en een frisse, gezonde cocktail maken.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:00:39 #85
176471 oh-oh
pi_69738266
Ik hou niet eens van chocolade.
Maar WEL van Cadbury's
Echt waar, nu heb ik een cream eggs craving waar mn fruitpakket niet tegen op kan boksen
( Groucho Marx )
pi_69741189
Wat is Cadbury dan? Gewoon Cadbury? Het is iig lekkerder dan wat er verder voor chocola moet doorgaan Alleen heb ik het niet voor mezelf gekocht maar voor mijn kind. Ik heb immers geen dope nodig. Ik heb seks
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 5 juni 2009 @ 15:59:25 #87
176471 oh-oh
pi_69742470
Bitch!

Jullie mogen raden welke van Nokkie is:
( Groucho Marx )
pi_69743575
Geen idee, er zit geen albatros bij en die had ze toch gekocht?
pi_69746702

Die van Finland is goehoed
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69746720
en oowwwww, die Elvis:')
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69747915
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:29 schreef Cat22 het volgende:
Geen idee, er zit geen albatros bij en die had ze toch gekocht?
Wel een meeuw, daar dacht ze toch ook eerst van dat het een albatros was?

Goedenavond allen. Ik ga genieten van het weekend.

*edit* Ik zit de afgelopen maand continu met een nieuw idee voor een tatoeage in m'n hoofd. Zo frustrerend

[ Bericht 14% gewijzigd door Coraline. op 05-06-2009 18:56:41 ]
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:33:05 #92
176471 oh-oh
pi_69749446
Oh ik droomde deze week over een nieuwe tattoo en hij was heel mooi maar ik weet bij god niet meer wat t was.
Leuk he die magneten!
Die van Finland kreeg ik pas van een vriendin die daar een pup was gaan halen en die van Elvis heeft mijn zusje 4 jaar geleden voor me gekocht op Graceland, dat maakt m net nog wat cooler.
Die van de paus vind ik ook ge-wel-dig, die heeft mn broertje es voor me gekocht in Rome toen ie 18 of zo was !
( Groucho Marx )
pi_69749514
Goedenavond Die magneten zijn idd echt tof!

Ik neem telkens als ik in het buitenland ben een shotglaasje mee van betreffende plaats waar ik logeer, maar als de verzameling de pan uit rijst is overstappen op magneten mss wel een erg goed idee
Je weet toch zichzellef.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:36:17 #94
176471 oh-oh
pi_69749560
Magneten zijn klein, liggen / staan niet in de weg, je kan doorplakken tot ook je magnetron vol zit en ze kosten amper wat, nemen geen ruimte in beslag in je bagage en ze zijn echt overal te krijgen!
( Groucho Marx )
pi_69749623
Mijn aanstaande vermoord me als ik aan koelkastmagneten begin. In de UK: "ik ga even een koelkastmagneet kopen". Hij: "Je gaat WAT??????? "
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:45:32 #96
176471 oh-oh
pi_69749900
Aah maar assie van je houdt dan magdawel!

Ik ben dr mee begonnen door mn moeder, die moest ze altijd kopen voor een kennis en toen heb ik es een leuke ingepikt en toen bleef ik ze krijgen.
( Groucho Marx )
pi_69750007
Hehehe echt heel leuk =) Als je plek tekort hebt kun je altijd nog je wcdeur verven met van die magnetische verf, kun je ze daar hangen Heb je wat te kijken! (zit er serieus over te denken om dat in mijn volgende huis te doen )
Je weet toch zichzellef.
pi_69750032
dat doet ie vast. Hij slikt al genoeg raars van me. Ik heb vandeweek bij de Action nog glitterhagedisjes en spinnetjes gekocht die ik hier en daar op de muren ga plakken Ik geef hem zijn zin met de magneten. Maar ik heb er dus wel eentje gekocht die ik echt mooi vond. Een kreeft met bewegende pootjes
En als ie echt niet wil dan gaat ie straks op de metalen stelling in "mijn" werkkamertje.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:54:09 #99
176471 oh-oh
pi_69750221
En mocht ie dr echt allergisch voor zijn dan wil ik m wel opvangen
Ik heb idd nog een pot magneetverf, maar die kannie op de plee, want daar hangt al alles vol
( Groucho Marx )
pi_69750835
Magneetverf? Bestaat dat echt? gaaaaaaaffff. Wil ik dus echt ook, he!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')