abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70030405
  maandag 15 juni 2009 @ 17:42:41 #252
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70031798
Cat, ik leef met jou en Siets mee Ik weet zeker dat Siets het meest liefdevolle afscheid krijgt wat ze zich maar kon wensen.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_70032911
En dan moeten jullie niet allemaal van die lieve berichtjes posten want dan ga ik helemaal

Net waren de buurkindjes hier. Mevrouw ontving ze, al liggend in de wasbak.
Buurmeisje (9 jaar, lief, zacht kind) stond er rustig bij en vroeg van alles over haar ziekte, wat ik met haar ging doen als ze dood was, of ze erbij mocht zijn als ik haar ging begraven etc.
En stoere, ruige buurjongen van 7 stond er hardop bij te huilen. Zo'n klein hartje dan toch.

Mijn vriendin was er ook, nadat ik de buurtjes had uitgelaten stond zij ook te huilen. In welke cultuur is dat ook weer, dat veel tranen je een goede reis in het hiernamaals bezorgen? Siets reist straks eersteklas!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_70034271
Een goede maar moeilijke beslissing. Ikwwas heel blij dat Snowy deze zelf gemaakt heeft. Misschien knapt ze nog op of neemt ze toch nog zelf de beslissing. Geniet van haar en koester de mooie momenten. Het verdriet blijft nog lang maar op een moment zie je dat dit het beste was.
pi_70034991
Mooi om te zien hoe kinderen (en andere mensen) er zo verschillend mee omgaan.
pi_70035575
quote:
Op maandag 15 juni 2009 19:23 schreef Katinkat het volgende:
Mooi om te zien hoe kinderen (en andere mensen) er zo verschillend mee omgaan.
Ik vind het ook een goede ervaring voor die kinderen. Zelf hebben ze geen huisdieren, opa en oma's leven gelukkig nog en nu komen ze in aanraking met de dood. Hoort immers ook bij het leven. Mijn buurmeisje is nu een creatieve grafversiering aan het verzinnen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_70041126
Klopt, het is voor kinderen gelijk een leermoment. Aandoenlijk dat ze met de grafversieirng bezig is....ik hoop dat ie nog niet al te snel nodig is.
pi_70041820
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:46 schreef Katinkat het volgende:
Klopt, het is voor kinderen gelijk een leermoment. Aandoenlijk dat ze met de grafversieirng bezig is....ik hoop dat ie nog niet al te snel nodig is.
Nou, naar alle waarschijnlijkheid dus wel. Zoals ik op de vorige pagina al zei maak ik morgen een afspraak met de DA voor euthanasie. De situatie is toch uitzichtloos en dan kan ik haar -voor haar bestwil- beter laten gaan nu ze nog enigzins goed voelt. Rekken doe ik alleen voor mezelf, niet voor haar.
pi_70042373
Oké dan gaat het nu echt snel. Heel veel sterkte morgen.
pi_70042934
Dank je.
pi_70043596
*Knuf* voor Cat22 en (voorzichtig) voor Siets. Sterkte morgen.
  maandag 15 juni 2009 @ 23:16:20 #262
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70045071
Ze eet echt niet meer he? Dan is het idd de beste oplossing denk ik

Ik vraag me af hoe ik hier mee om zal gaan met Ziggy, als het zover is. Heb het in het verleden meegemaakt met Zowie (die was 23 en gewoon op, ik was 14 ofzo) Mn moeder heeft toen de beslissing genomen, nadat Zowie al een paar dagen met een pipet gevoerd was en niet meer kon lopen. Ik heb haar toen gesmeekt om nog te wachten, maar mn moeder was volhardend. Uiteindelijk ging Zowie, een half uur voor de DA zou komen uit haarzelf dood, bij mij moeder op schoot...
Toen was ik natuurlijk jonger en ik was gek van Zowie, dus ik snap mezelf wel toen
Maar het lijkt me een verschrikkelijke beslissing!

Sterkte Cat!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_70046165
Ik zit hier al de hele avond te peinzen of ik het beste voor haar doe. Zekerheid krijg je nooit.
Soms zit ze rechtop rond te kijken en dan twijfel ik weer. Of, heel bizar, ben ik bang dat de DA me morgen uitlacht en met een behandeling komt. Maar dan zie ik haar weer lopen met haar waggelgang en af en toe een struikeltje, voel ik haar koude pootjes en oortjes en zie hoe ze de helft van de tijd niet reageert op mijn aaitjes en ze lijdzaam lijkt te ondergaan, weet ik dat ze heel slechte nieren heeft en dan houd ik me toch weer voor dat het beste optie is.

Ze eet al dagen niet meer, ik bied haar regelmatig wat aan maar ze draait haar kopje weg of kokhalst. En vandaag heeft ze nauwelijks wat gedronken. Ik heb een paar keer bij haar gezeten en wil haar graag op mijn warme schoot houden en doodknuffelen (in dit geval zou dat een prachtige dood zijn) maar ze trekt zich steeds meer terug in zichzelf. Schootkat is ze sowieso nooit echt geweest.
Het ene moment spint ze een beetje als ik haar aai en het andere moment loopt ze van me weg. En naar me toekomen als ik haar roep deed ze gisteren al niet meer.

Ik zie haar langzaam veranderen in een andere kat, ik zie steeds minder mijn Sietske. En dan is het nog maar een omhulseltje wat rondloopt, en na 13 jaar heeft ze dat niet verdiend. Dan mag ze dat oude, zwakke, zieke lijfje achter laten en lekker gaan spelen aan 'de andere kant'.

MissBliss: als de tijd is gekomen kun je die keuze maken. Omdat jij ook zult zien wat ik nu zie: je kat zoals je die kent verdwijnt heel langzaam. En dan weet je hoe je hem het beste kunt helpen. Dat was bij mij zo toen Siepke stierf en met Sietske is het weer zo, ook al zijn de omstandigheden iets anders. En natuurlijk hoop ik dat die tijd voor jou en andere huisdierbezitters nog heel lang op zich laat wachten.
pi_70049612
Sterkte vandaag Cat.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 08:56:26 #265
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_70050439
Bah, heel veel sterkte vandaag Cat.
Niemand weet wat het beste is voor Siets, alleen jij kan dat weten en je weet het gelukkig wel
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 16 juni 2009 @ 08:59:10 #266
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70050484
Sterkte vandaag Cat

I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_70050982
Heel veel sterkte, ik hoop dat je een goed gevoel vindt in je beslissing
pi_70052174
Sietske is vanochtend om 9.45 uur overleden bij de dierenarts. Gelukkig is ze rustig ingeslapen. Ze ligt nu in een mooie doos, op een tv-gids. Mevrouw was gek op papier om op te liggen. En ik ga dadelijk heel therapeutisch een groot gat in mijn achtertuin graven.....
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:21:05 #270
176471 oh-oh
pi_70052364
Oh Cat, heel veel sterkte, zo moeilijk om te doen wat het bestje voor je beestje is
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_70052814
In Memoriam

Naartjie trekt zich er trouwens bar weinig van aan. Ik heb net een foto gemaakt van Siets op de bank. hij zit ernaast... zijn kont te wassen.
pi_70053227
Heel veel sterkte Cat. Moeilijk hoor. Kon het hele verhaaltje nu echt niet lezen in het memoriam topic. (even niet janken)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_70053268
Gister was echt een perfecte dag. We hadden geen betere dag kunnen uitkiezen. Iedereen blij en gelukkig, niet te koud en niet te heet. Geen regen. Een mooi plekkie om het met een lunch te vieren en zelfs mijn ogen hebben niet idioot veel gelekt. Foto's komen nog wel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:52:34 #274
176471 oh-oh
pi_70053291
Nok, gij getrouwde vrouw, van harte!
( Groucho Marx )
pi_70053375
Nok! Gefeliciteerd! Fijn dat de dag zo mooi was!

(drie, zoals het hoort )

Dat is het leven, de een heeft verdriet en de andere een supermooie dag. Geniet van je getrouwde staat. En foto's willen we altijd zien.

Mijn in memoriam is trouwens wel een lel tekst geworden zeg.
pi_70053493
Ja, gek is dat, Cat. Ik realiseerde het me net voor ik het opschreef ook al.
Maar vandeweek ook een keer toen ik mijn buurvrouw sprak. In een tijd van 4 maanden verloor zij zowel haar zoon als man en in dezelfde tijd werd er in mijn leven een kindje geboren en zijn mijn twee beste vriendinnen zwanger.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:59:58 #277
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70053498
Nok!

Gefeliciteeeeeerd!
Ben zoooo benieuwd naar de foto's!

Wat trouwens weer een tegenstrijdigheid hier
  dinsdag 16 juni 2009 @ 11:02:42 #278
176471 oh-oh
pi_70053574
Tis echt raar dat dubbele he.
Maar Nok, ik heb gisteren de hele dag aan je zitten denken en goooooooood karma die kant op gestuurd voor een mooie dag voor jullie!
( Groucho Marx )
pi_70053581
Dank voor alle felicitaties
Vandaag krijg ik alle foto's op een dvd. Dan kan ik er een paar uitzoeken om te plaatsen. Weet nog niet zo szeker of mijn luv met zijn kop op the internetzzzz wil. En anders paint ik zijn hoofd wel even onherkenbaar.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_70053584
Cat, heel veel sterkte!
pi_70053734
Gooood Karma was ook echt voelbaar door de hele dag heen (we hadden ook allebei Karma op)
En 's avonds gingen we nog even met z'n tweeen uit eten. Tussen de gangen rookten we buiten een peukie in de zon. We stonden zo toen er een vrouw aan kwam die zei: wat zien jullie er mooi uit zo, zoals jullie kijken en eruit zien en in dit licht Daar moet gewoon een foto van komen

Echt een cadeautje, zoiets.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 16 juni 2009 @ 11:21:17 #282
176471 oh-oh
pi_70054160
Ow ik ben trouwens ineens helemaal klaar met mn karma, kweet niet wat het is ik kan die geur niet meer verdragen
Ik heb nog een bijna volle sp , wil je die?
Ik dacht meteen ik stuur m wel naar Nok en dr hubbie
( Groucho Marx )
  dinsdag 16 juni 2009 @ 11:27:20 #283
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70054351
Cat, het is dus al gebeurd... Heel veel sterkte!

Dag Siets
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 16 juni 2009 @ 11:28:05 #284
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70054378
nok, van harte gefeliciteerd en het klinkt als een heerlijke dag zeg!
Ben benieuwd naar de foto's!
Ziggy played guitar
pi_70054382
Ja hoor. Graag. Vooral hij is er nog lang niet klaar mee
ik had me gister ook gewassen met Lily Savon en wilde mijn Sakura op doen, maar die lag nog in Schiedam. Toen dus toch mar Karma. Zal wel Karma zijn geweest
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_70054414
Dank je wel, MB
En dan nu aankleden en naar de Ikea
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 16 juni 2009 @ 12:10:16 #287
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70055579
Nokje, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb ook aan je gedacht en eerlijk gezegd ben ik best een beetje jaloers. Ik zou ook graag (nog) een trouwdag willen op mijn eigen manier, maarja mijn vriendje wil niet
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_70056135
Gefeliciteerd Nok
En cat oo khier nogmaals sterkte in deze tijd. Hopelijk gaat Naartjie niet teveel zoeken.
pi_70057988
Naartjie heeft net een poos bij me op schoot gelegen en ligt nu zo breed als mogelijk is op de bank te pitten. Komt wel goed met dat aandachtsorgel.

Even een foto onder een spoilertje voor de mensen die liever niet naar een overleden Sietske willen kijken. Ze ligt er wel heel mooi bij. Naartjie moest zijn emoties weg(s)likken.
Dat relativeert dan ook wel weer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 50% gewijzigd door Cat-astrophe op 16-06-2009 15:58:08 ]
pi_70064957
Ik vind dat wel mooi Cat.

@Maes, ik ben ook blij dat ik het nooit eerder gedaan heb en mijn luv juist wel. Daardoor wilden we nu net hetzelfde
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:59:05 #291
176471 oh-oh
pi_70065314
Ze ligt er heel mooi bij, ik vind dat nooit naar om te zien.
( Groucho Marx )
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:02:09 #292
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70065417
Niets mis met die foto Cat.
Ik vind het ook niet vervelend om te zien.
Zo heb ik van Muisie ook nog een foto, in exact dezelfde houding als Siets.
pi_70065829
Zou willen dat ik toen zo'n foto had gemaakt van Rosa in haar rieten mandje hier op de bank. Maar daar dacht ik toen niet aan met een EW over de zeik en zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_70066283
Ik heb een complete rapportage gemaakt van haar, inclusief close ups. En ook wat foto's van Naartjie die haar heel zachtjes besnuffelde. Niet dat ik er heel vaak naar zal kijken, maar als ik de behoefte heb, dan heb ik wel de mogelijkheid. Mijn vorige kat lag er heel naar bij, heb ik ook foto's van, maar die zou ik nooit op internet zetten.

*gaat Siets-foto's NU op externe schijf zetten*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juni 2009 @ 22:20:36 #295
163650 Greys
pi_70076718
Cat, heel veel sterkte meissie! Wat heb je Siets een mooi leven gegeven

Nok, ik ben echt superdepuper benieuwd naar foto's!
Hoe voelt dat nou, gij getrouwde? Van e gefeliciteerd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70077107
Ik ben gelukkig, maar dat was ik eergister ook al. Nu even nog gelukkiger.
De foto's komen helaas pas na het weekend. We krijgen ze morgen op dvd en daarna moeten we gelijk aan de klus.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 17 juni 2009 @ 08:41:05 #297
176471 oh-oh
pi_70084471
Mogge!
Hoe gaat het vandaag met iedereen?
( Groucho Marx )
pi_70084498
Cat heel veel sterkte, ik vind de foto ook erg mooi

Nok blij dat je zo gelukkig bent en succes nog met klussen

en goede morgen allemaal
Hier gaat het wel aardig hoor oh-oh
hoe gaat het met oh-oh?
  woensdag 17 juni 2009 @ 08:57:26 #299
176471 oh-oh
pi_70084789
Prima hoor, ik ga zo eens een bakkie thee pakken en ontbijten, als ik klaar ben met de post.
Oh ja, als er een nieuw topic is heb ik nog leuke fotootjes van de pups van mijn vriendin die nu alweer 9 dagen oud zijn
( Groucho Marx )
pi_70084835
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Prima hoor, ik ga zo eens een bakkie thee pakken en ontbijten, als ik klaar ben met de post.
Oh ja, als er een nieuw topic is heb ik nog leuke fotootjes van de pups van mijn vriendin die nu alweer 9 dagen oud zijn
dan gooi ik deze snel dicht, ben benieuwd naar de foto's!

sc # 158 waar het mooi weer gaat worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')