daar zal ik op toezien!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:35 schreef JortK het volgende:
Als het maar wel een oranje zeil is indah!
Ja, daar kwam de TT me ook bekend van voor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik had geen inspiratie, maar toen zag ik aan de zijkant een Google Ad staan met deze tekst
hoe laat is het nu bij u dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben niet meer in Nederland, dus kwartetten kan ik alleen als iedereen slaapt hier..
kutgeluid?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:43 schreef JortK het volgende:
Mooie 'kutgeluid' reeks: http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics
Maar dat is alleen als je je laptop aan laat staan, en niets mee doet.. 't Zal waarschijnlijk wel wat teruglopenquote:
ik hoop inderdaad dat het terugloopt, dan werkt het programma dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar dat is alleen als je je laptop aan laat staan, en niets mee doet.. 't Zal waarschijnlijk wel wat teruglopen
Ik zie niets? Oh wacht, KLB staat niet in mijn AT.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:43 schreef JortK het volgende:
Mooie 'kutgeluid' reeks: http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics
Hoiquote:
Phenoquote:
Chique heurquote:
Fhaquote:
Lekker wiefkequote:
quote:
Wat had je? Is het goed nu? *pleister plakt*quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:04 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja wel okeVrijdag begon leuk, vriend kwam weer thuis van vakantie en die was helemaal verbaasd dat ik al bij zijn huis stond te wachten
![]()
. Daarna lekker bij zijn ouders gegeten en 's avonds om 11 uur zaten we gezellig bij de huisartsen post omdat mijn benauwdheid niet weg zakte
Sterves druk daar trouwens
Zaterdag lekker genikst in het zonnetje, zondag bij het NK motorcross ook lekker genikst in het zonnetje en gister genikst op de bank![]()
En jou weekend?
hahaha dank voor de pleisterquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat had je? Is het goed nu? *pleister plakt*
Jupsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef Sjowhan het volgende:
Moest je dan niet eerst bellen of er plek was? Dat is altijd bij ons het geval, moeten eerst bellen voordat we langs mogen komen..
oeh dat klinkt als een lekker weekendquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:04 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja wel okeVrijdag begon leuk, vriend kwam weer thuis van vakantie en die was helemaal verbaasd dat ik al bij zijn huis stond te wachten
![]()
. Daarna lekker bij zijn ouders gegeten en 's avonds om 11 uur zaten we gezellig bij de huisartsen post omdat mijn benauwdheid niet weg zakte
Sterves druk daar trouwens
Zaterdag lekker genikst in het zonnetje, zondag bij het NK motorcross ook lekker genikst in het zonnetje en gister genikst op de bank![]()
En jou weekend?
Leer zequote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:26 schreef Fha het volgende:
Oeeeh klinkt ook goed LL![]()
Ik ga er weer vandoor, heb zo collegeDaag
![]()
Je oude of nieuwe?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, thuis.
Het was de opdracht om een jonger kind te interviewenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Had ie dan niet een ouder kind kunnen interviewen?
ah, dan kan het dus niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Het was de opdracht om een jonger kind te interviewen
Ow god, zit je nou hier ook al?quote:
oh dat is ff lekker handigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:25 schreef Fha het volgende:
Mooija ook goed hoor!
Ik probeer feedback te geven op een gesprek wat een klasgenoot heeft gehouden met een jochie van 5, maar ik versta de helft niet![]()
nja als ie 5 is moet je hem toch wel redelijk verstaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:00 schreef Fha het volgende:
Marc![]()
![]()
@LL: ja echt heel succesvolNouja ik heb mijn best gedaan
Kloar! Nu fijn verder studeren
Beertje van mequote:
irritant is datquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:08 schreef Nijns het volgende:
Pff, mensen die niet zo snel meewillen in je tijdsplanning als je zelf wil
Ja, wat is er zo lastig aan: ik ben mijn baan kwijt dus wil voortmaken met mijn afstudeer-traject?quote:
das nog wel een verschil jahquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, wat is er zo lastig aan: ik ben mijn baan kwijt dus wil voortmaken met mijn afstudeer-traject?
Zegt die kerel: laten we nastreven het dit schooljaar af te ronden. Ik vind 8 juli of 26 augustus afstuderen nogal een verschil maken. Heb maar hardnekkig mijn verzoek op de post gedaan, dat zal ze leren.
Ja, zeker als je in de tussentijd aan het solliciteren bentquote:
Blijft een rotte combinatie op dit moment. Hoop dat je snel een andere baan vindt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, wat is er zo lastig aan: ik ben mijn baan kwijt dus wil voortmaken met mijn afstudeer-traject?
Zegt die kerel: laten we nastreven het dit schooljaar af te ronden. Ik vind 8 juli of 26 augustus afstuderen nogal een verschil maken. Heb maar hardnekkig mijn verzoek op de post gedaan, dat zal ze leren.
Je kan nu ook naar huis hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
sterkte ermee
oeh nou gaat de tijd ineens snelnu ik weet dat ik naar huis kan
ja of de opname is gewoon kut natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja als ie 5 is moet je hem toch wel redelijk verstaan
conclusie: Geinterviewde moet nodig naar logopedie
okay tussen kunnen en mogen zit toch nog een verschilquote:
dat kan ook natuurlijkquote:
Het is keuzes makenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay tussen kunnen en mogen zit toch nog een verschil
[..]
dat kan ook natuurlijk
vandaar dat ik dus ook om half 4 ga en nog niet nuquote:
Neequote:
tell me about itquote:
Ik ben blij dat ik nog even niet hoefquote:
Bijnaquote:
Smakelijk alvastquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:34 schreef Fha het volgende:
Ik ga zo denk ik maar alvast kokenkan best wat voedsel in mijn maag
Ik ben eindelijk weer begonnen vandaag. Was het zo zat dat het maar moet. Als ik doorzet kan ik binnen een maand het geheel inleveren. Mijn onderzoek is wel al helemaal af gelukkig. Alleen de opdracht voor de werkgever nog niet. Maar daar ben ik dan ook pas een jaar mee bezigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Bijna
Ik heb vanochtend 56 mensen een link gestuurd voor een online enquête en, boven verwachting, hebben 9 mensen hem al ingevuldals ik mijn minimum aantal niet haal, dump ik de link hier nog even
Hoe ver ben jij?
Als ik kan helpen met invullen....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Bijna
Ik heb vanochtend 56 mensen een link gestuurd voor een online enquête en, boven verwachting, hebben 9 mensen hem al ingevuldals ik mijn minimum aantal niet haal, dump ik de link hier nog even
Hoe ver ben jij?
Ja, ik ben ook heel lang bezig geweest, meer uren besteed aan mijn stage/baan dan aan school. Nu zit ik op de blarenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk weer begonnen vandaag. Was het zo zat dat het maar moet. Als ik doorzet kan ik binnen een maand het geheel inleveren. Mijn onderzoek is wel al helemaal af gelukkig. Alleen de opdracht voor de werkgever nog niet. Maar daar ben ik dan ook pas een jaar mee bezig
Liefquote:
haha okequote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:55 schreef Nijns het volgende:
Lief
Het gaat over het nu/onnut van trainingen in de retailbranche en is dus gericht op HRM/P&O managers van fashion retail bedrijven, als ik jullie vraag is dat dan dus puur om de respons-aantallen op te krikken
Dan gaan we beide doorzettenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook heel lang bezig geweest, meer uren besteed aan mijn stage/baan dan aan school. Nu zit ik op de blarenik ben wel in de afrondende fase, dus het schiet op
[..]
That's the spirit! Laten we elkaar op de been houdenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan gaan we beide doorzetten
We kunnen het
Nou, ik vond hem al vetquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:05 schreef Fha het volgende:
Go Marc Go Nijns!!![]()
![]()
ik ben even te moe om nog uitgebreider te yellen hoor
Komt helemaal goed zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:05 schreef Fha het volgende:
Go Marc Go Nijns!!![]()
![]()
ik ben even te moe om nog uitgebreider te yellen hoor
Muckiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:04 schreef Muck het volgende:
Damn, mijn buik doet pijn, mijn tong tintelt en ik weet dat ik morgen pijn heb, maar damn, verse ananas
Ik was de hele week grieperig, vooral vrijdag en zaterdag. Zondag was alles weer ok en ik ben beetje bijgekleurd.quote:
Aahw arme jijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik was de hele week grieperig, vooral vrijdag en zaterdag. Zondag was alles weer ok en ik ben beetje bijgekleurd.Verder veel gewerkt.
Hoest met Bolle?
Helpt ie je met de shift-toets?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Aahw arme jijgelukkig ben je weer beter
![]()
Bolle gaat okehij eet niet als ik er niet ben maar ik heb me laten vertellen dat ik me niet druk moet maken dus het zal wel goed zijn
Hij ligt half op de laptop nu
heel makkelijk
Wat ga je bekend maken en op welke zender?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:31 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu even wat afwassen en dan klaarzitten voor de volgende persconferentie
Hmhm en met windows media player elke keer opstarten want die dat zijn touch dingetjesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helpt ie je met de shift-toets?
Klinkt erg boeiend, vooral dat laatstequote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:31 schreef Pheno het volgende:
Mario Galaxy 2Met ieders favoriete gamedinosaurus Yoshi
Fotoboek updates of zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat ga je bekend maken en op welke zender?
Whehehehequote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Hmhm en met windows media player elke keer opstarten want die dat zijn touch dingetjes
Ik heb (na veel oefenen) het ontleerd gelukkig, maar meneer doet het dus wel even voor mequote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehehe
Die heb ik gelukkig niet op deze flaptop. Ik heb al een een paar toetsenborden en muizen gehad met axtra onzin, maar ik gebruik het niet (behalve volume) maar kom er wel per ongeluk tegenaan, ik heb geen kat nodig.
Ik las het inderdaad. Tofquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:31 schreef Pheno het volgende:
Mario Galaxy 2Met ieders favoriete gamedinosaurus Yoshi
Zou een strakke actie zijn als Danny in een keer met het resterende ton bij die pipo op de stoep zou kunnen staanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:26 schreef Sjowhan het volgende:
Ligt het aan mij of is Danny de lachende derde?
en daarna
Loos Ted. STEUN FOK!
Absoluutquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou een strakke actie zijn als Danny in een keer met het resterende ton bij die pipo op de stoep zou kunnen staan.
dat dusquote:
Die vind ik zo mooi dat ik dr daarom al bijna zou laten gaanquote:
"Nheeeuuu heur aghent, mijn vrouw reed."quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Nheeeuuu heur aghent, mijn vrouw reed."
"En waar is uw vrouw nu dan meneer?"
"We sein gescheiheiden, aghent."
Slaap lekker Fhaquote:
IJsjesquote:
Ja hoor.quote:
Daar kies je zelf voor.quote:
doei Pquote:Op woensdag 3 juni 2009 05:45 schreef Pheno het volgende:
Even douchen, tas inpakken en wegwezen weer.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 02-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 048 indahnesia.com
02. 037 Fha
03. 025 JortK
04. 019 Ladylike
05. 015 marcb1974
06. 013 Nijns
07. 010 Pheno
08. 008 Sjowhan
09. 007 Papierversnipperaar
10. 006 MPG
11. 003 dndiek
12. 003 DaMart
13. 002 Muck
14. 001 thloreg
Reeks-statistieken!
Nja, dan heb ik zeker wel iets van; ik ga ook doneren in de vorm van een abonnementquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou een strakke actie zijn als Danny in een keer met het resterende ton bij die pipo op de stoep zou kunnen staan.
en dat tussen het reizen doorquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:22 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren in de KSC gepost?
[..]
Doe eens niet zo eng, het lijkt net of je aan het werk bent zo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:52 schreef Ladylike het volgende:
mn baas zal ook vandaag even langswippen
ik heb maar 2 uur les vandaagquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eng, het lijkt net of je aan het werk bent zo.
Die indruk probeer ik ook te wekkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eng, het lijkt net of je aan het werk bent zo.
Hai LL.. Ik heb me maar naar mijn werk gesleept, maar het voelt niet goedquote:
praktijk biologiequote:Op woensdag 3 juni 2009 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat voor les? Biologie wat altijd wel leuk weet ik me te herinneren.
Nijnsquote:
wat ist?quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hai LL.. Ik heb me maar naar mijn werk gesleept, maar het voelt niet goed
Ben zelfs de probleemgevallen aant doenquote:
Ga dan lekker naar huisquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hai LL.. Ik heb me maar naar mijn werk gesleept, maar het voelt niet goed
Muckquote:
Ja, kon dat maar. Het kan natuurlijk wel maar het zal mijn onderhandelingspositie niet ten goede komen..quote:
oh wat ontzettend balen zegquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Muck![]()
Vrijdag te horen gehad dat ontslagprocedure voor me zal worden aangevraagd. Hier zijn voelt als weggooien van mijn energie die ik beter in mijn scriptie kan steken.
[..]
Ja, kon dat maar. Het kan natuurlijk wel maar het zal mijn onderhandelingspositie niet ten goede komen..
move /probleemgevallen -> /trashquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben zelfs de probleemgevallen aant doen
[..]
Nou, dat is precies het gevoel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:03 schreef Muck het volgende:
[..]
oh wat ontzettend balen zeg
Ik kan me goed voorstellen dat je nu iets hebt van 'bekijk het maar'
Indahquote:
waarom gaan ze je ontslaan eigenlijk?quote:
sterktequote:
Mogguhquote:
Kredietcrisisquote:
Fruts!quote:
welke onderhandelingen zijn er dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Kredietcrisisik was de laatste met een contract voor bepaalde tijd. Ze wilden me heel graag houden maar ik was nu het makkelijkst/goedkoopst om te ontslaan.
[..]
Fruts!
marcquote:
marcquote:
he bah... bij mij op het werk zijn ook al heel veel mensen ontslagenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Kredietcrisisik was de laatste met een contract voor bepaalde tijd. Ze wilden me heel graag houden maar ik was nu het makkelijkst/goedkoopst om te ontslaan.
[..]
quote:
Herenquote:
Muckquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:42 schreef Muck het volgende:
[..]
marc
[..]
marc
[..]
he bah... bij mij op het werk zijn ook al heel veel mensen ontslagen
Juuquote:
LLquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Heren
Koffietijd
Ben zo druk bezig dat ik al 2 mokken koud heb laten worden
Je zei wippenquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:52 schreef Ladylike het volgende:
mn baas zal ook vandaag even langswippen
Diekquote:
Nou, er zijn wel wat dingen. Mijn contract was namelijk in principe verlengd, dat heb ik ook al op papier. Of ik 'wilde overwegen te doen alsof dat contract er nooit was geweest'.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
welke onderhandelingen zijn er dan?
bij een contract voor bepaalde tijd zijn ontslagvergoedingen e.d. toch wel heel erg duidelijk
Hier ook al heeeel veel..quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:42 schreef Muck het volgende:
he bah... bij mij op het werk zijn ook al heel veel mensen ontslagen
Koffiepauzequote:Op woensdag 3 juni 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
Godver.. nou laat ik um zelfs koud worden op het apparaat zelf
tijd voor een korte pauze
Leedie!quote:
Mucksterquote:
Heyquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Fruts!
DnDnDniekquote:
Mpgselquote:
In sept 2007 ben ik stage gaan lopen, nu een jaar officieel in dienst.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef Frutsel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat suf zeg![]()
Hoe lang werk je daar al dan?
[..]
Frustelquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Leedie!![]()
![]()
![]()
[..]
Muckster![]()
![]()
[..]
Hey![]()
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
Wat suf zeg![]()
Hoe lang werk je daar al dan?
[..]
DnDnDniek![]()
![]()
[..]
Mpgsel![]()
hmm nja met een vast contract geldt volgens mij toch alleen maar de kantonrechtersformule en krijg je dus per gewerkt jaar een maandsalaris mee ...quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, er zijn wel wat dingen. Mijn contract was namelijk in principe verlengd, dat heb ik ook al op papier. Of ik 'wilde overwegen te doen alsof dat contract er nooit was geweest'.
triest...quote:
whehehe er stond een nieuwsberichtquote:
Dat verwijderd is, en door een herschreven bericht is vervangen:quote:
Fhaquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:17 schreef Fha het volgende:
gister nog naar je eigen huis gegaan of toch maar niet?
whehe we zijn om 11 uur vertrokkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:17 schreef Fha het volgende:
gister nog naar je eigen huis gegaan of toch maar niet?
dat is toch ergquote:
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 3 juni 2009 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehe we zijn om 11 uur vertrokken
[..]
dat is toch erg
Zeg je me nou twee keer goeiedag?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben trots op je![]()
en dat is inderdaad erg
MPG![]()
![]()
Marc![]()
Je mag delenquote:
Maar ik heb een contract voor bepaalde tijd, niet vast..quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hmm nja met een vast contract geldt volgens mij toch alleen maar de kantonrechtersformule en krijg je dus per gewerkt jaar een maandsalaris mee ...
Oh kut..moet nog broodje bestellen
zal hier ook niet echt wat gaan worden die bbqquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef Fha het volgende:
Nijns
GoldJa ik wil ook wel bbq, maar dat gaat hem niet worden denk ik
Bleeeg studeren lukt niet
Kom in Eindhoven BBQ'en, hier schijnt de zonquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal hier ook niet echt wat gaan worden die bbq![]()
het is niet echt weer ervoor
mijn schoonouwelui komen naar hierquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom in Eindhoven BBQ'en, hier schijnt de zon.
Heul niet. Ik deel de zon met mijn studiegenotenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:35 schreef Fha het volgende:
Gemeen MPGJij houdt natuurlijk weer alle zon voor jezelf
stuur hem dan maar rond 2 uur naar hierquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Heul niet. Ik deel de zon met mijn studiegenoten. En studenten van andere studies hier. En medewerkers van onze nationale lampenfabriek. En Kees Kankerkachel
.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:39 schreef MPG het volgende:
* MPG stuurt zon naar Fha, Goldfinger en iedereen die ook zon wil
Hou die troep bij je zeg. Ik zit op mijn werk, dan wens ik geen zonquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:39 schreef MPG het volgende:
Vergeet Arnol nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Heul niet. Ik deel de zon met mijn studiegenoten. En studenten van andere studies hier. En medewerkers van onze nationale lampenfabriek. En Kees Kankerkachel
.
dan zal het voor jou dus niets uitmaken.. aangezien ze zich dan alleen aan de opzegtermijn moeten houdenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar ik heb een contract voor bepaalde tijd, niet vast..
Sorrie zonquote:
Dankquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:39 schreef MPG het volgende:
Dan kunnen ze je afkopen tegen de resterende maanden in dat contract. Tenzij er in het contract een opzegtermijn staat.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar ik heb een contract voor bepaalde tijd, niet vast..
Ik heb nog maar twee boterhammenquote:
dan gebruik je ook weinig boterquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:57 schreef Fha het volgende:
wauw ik zie nu pas dat mijn boter in februari al over datum was
Alleen als ik tosti maak.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan gebruik je ook weinig boter
ik gebruik helemaal geen boter op mijn broodquote:
anders brand de tosti aanquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik gebruik helemaal geen boter op mijn brood
ander tostiapparaat kopenquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan zal het voor jou dus niets uitmaken.. aangezien ze zich dan alleen aan de opzegtermijn moeten houden
Ja, dat snap ik. Maar mijn cotract liep eigenlijk af 30 juni. Ik heb daar al een verlenging voor gehad waar een opzegtermijn van een maand aan hangt. Nu wordt mij dus gevraagd of ik wil doen of ik die verlenging nooit heb gehad.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze je afkopen tegen de resterende maanden in dat contract. Tenzij er in het contract een opzegtermijn staat.
tegen betaling wil je dat wel vergeten toch?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat snap ik. Maar mijn cotract liep eigenlijk af 30 juni. Ik heb daar al een verlenging voor gehad waar een opzegtermijn van een maand aan hangt. Nu wordt mij dus gevraagd of ik wil doen of ik die verlenging nooit heb gehad.
ik zou die verlenging niet vergeten heb je iig nog een maand extra salarisquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat snap ik. Maar mijn cotract liep eigenlijk af 30 juni. Ik heb daar al een verlenging voor gehad waar een opzegtermijn van een maand aan hangt. Nu wordt mij dus gevraagd of ik wil doen of ik die verlenging nooit heb gehad.
moet ze wel voor werken in een kutsfeer danquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou die verlenging niet vergeten heb je iig nog een maand extra salaris
Ik ook niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik gebruik helemaal geen boter op mijn brood
die kans zit erwel inquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet ze wel voor werken in een kutsfeer dan
Als je bij bakker bart niet snel genoeg zegt dat je geen boter wil dan doen ze er echt zoveel op dat ik er wel 1000 tostis mee kan makenquote:
Ik kom nooit bij bakker bartquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je bij bakker bart niet snel genoeg zegt dat je geen boter wil dan doen ze er echt zoveel op dat ik er wel 1000 tostis mee kan maken
whehehe klopt helemaalquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je bij bakker bart niet snel genoeg zegt dat je geen boter wil dan doen ze er echt zoveel op dat ik er wel 1000 tostis mee kan maken
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou die verlenging niet vergeten heb je iig nog een maand extra salaris
dit is dus mijn afweging,,quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet ze wel voor werken in een kutsfeer dan
ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta nijnsquote:
En ik ben nog wel zo kleinquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta nijns
ligt eraan wat je erger vind.. een maand minder geld (WW) of werken in een kutsfeerquote:
Ik ook en het kopieren helpt ook al nietquote:
Maar je werkgever wil opzeggen. Dat betekent dat ze eerst een ontslagvergunning moeten aanvragen bij het werkbureau van het UWV. Een werkgever mag namelijk nooit zomaar opzeggen. Voor een ontslagvergunning moet de werkgever dan aantonen dat het noodzakelijk is dat jij vertrekt, bijvoorbeeld vanwege bedrijfseconomische redenen. Jij kunt dan ook verweer maken. Waarom eerst verlengen en daarna snel toch opzeggen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:19 schreef Nijns het volgende:
Benauwd als in warm als in niet kunnen ademen?quote:
Naja, ik heb maar recht op 2,5 maand ww, dat weegt ook mee in mijn beslissing: heb ik wel zo snel een andere baan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ligt eraan wat je erger vind.. een maand minder geld (WW) of werken in een kutsfeer![]()
sterkte met je beslissing.
[..]
als in niet kunnen ademenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Benauwd als in warm als in niet kunnen ademen?
Let op dat je op tijd naar de huisarts gaat hoorquote:
denk het nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Naja, ik heb maar recht op 2,5 maand ww, dat weegt ook mee in mijn beslissing: heb ik wel zo snel een andere baan?
als je niet kieskeurig bent en alles accepteert wel, immers er is werk voor diegene die WIL werken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Naja, ik heb maar recht op 2,5 maand ww, dat weegt ook mee in mijn beslissing: heb ik wel zo snel een andere baan?
Mjah, net maar even de spoedlijn gebeld, ik moet morgen gewoon mn eigen huisarts bellen en de afspraak verzetten voor morgen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Let op dat je op tijd naar de huisarts gaat hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah, net maar even de spoedlijn gebeld, ik moet morgen gewoon mn eigen huisarts bellen en de afspraak verzetten voor morgen.
Nou.. leuke middag/avond worden dit dusIk ga gewoon naar de EHBO altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
negeren mogen ze je toch niet
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
en zelfs dat valt vies tegen. Ik wou vorig zomer wel vuilnisvrouw worden, waarom niet, lekker buiten, niks mis mee. Word ik afgewezen omdat ik te hoog opgeleid benquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je niet kieskeurig bent en alles accepteert wel, immers er is werk voor diegene die WIL werken.
Heb je geen medicijnen dan? Ik heb zo'n puf-dingquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:00 schreef Fha het volgende:
[..]
als in niet kunnen ademendus ik bel de huisarts, die is gesloten op woensdagmiddag. het is toch goddomme geen basisschool
kolere zooi. En natuurlijk geen vervangende huisarts vermelden.. pff
*gaat verder met zoeken*
Wat LL zegt dus..quote:
Naja, ik ben wel bereid om met minder genoegen te nemen hoor.. Maar goed, het is zo lastig om te zoeken, bovendien wil ik weer terug naar het zuiden..quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je niet kieskeurig bent en alles accepteert wel, immers er is werk voor diegene die WIL werken.
Maar ik neem aan dat je iets zoekt dat bij je past. In dat geval vrees ik van niet
Ja dat werkt misschien 10 sec en ik heb het idee dat het daarna alleen maar nog erger wordquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Heb je geen medicijnen dan? Ik heb zo'n puf-ding
het zuidenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Wat LL zegt dus..
[..]
Naja, ik ben wel bereid om met minder genoegen te nemen hoor.. Maar goed, het is zo lastig om te zoeken, bovendien wil ik weer terug naar het zuiden..
Ik ook. En als Fha dichterbij woonde, had ik er best eentje uit mijn reservevoorraad willen donerenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
overgekwalificeerde mensen lopen snel weg dus zijn een risico voor de werkgeverquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:09 schreef Fha het volgende:
[..]
en zelfs dat valt vies tegen. Ik wou vorig zomer wel vuilnisvrouw worden, waarom niet, lekker buiten, niks mis mee. Word ik afgewezen omdat ik te hoog opgeleid benDaarna maar info gevraagd bij een fabriek, aan de lopende band, lekker boeiend, doe ik tenminste wat. Zelfde verhaal
nja in het zuiden is NOG minder werk als in de rest van nederland (geloof me maar... )quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:10 schreef Nijns het volgende:
Naja, ik ben wel bereid om met minder genoegen te nemen hoor.. Maar goed, het is zo lastig om te zoeken, bovendien wil ik weer terug naar het zuiden..
Liefquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook. En als Fha dichterbij woonde, had ik er best eentje uit mijn reservevoorraad willen doneren.
De zomermaanden hebben wat dat betreft hun voor- en nadelen. Aan de ene kant wordt er minder vast personeel gezocht, aan de andere kant wel wat tijdelijke (vakantie)krachten. En via zo'n tijdelijke baan verzeker je jezelf dus van inkomsten en kun je ondertussen doorzoekenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je iets zoekt dat bij je past. In dat geval vrees ik van niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |