okay tussen kunnen en mogen zit toch nog een verschilquote:
dat kan ook natuurlijkquote:
Het is keuzes makenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay tussen kunnen en mogen zit toch nog een verschil
[..]
dat kan ook natuurlijk
vandaar dat ik dus ook om half 4 ga en nog niet nuquote:
Neequote:
tell me about itquote:
Ik ben blij dat ik nog even niet hoefquote:
Bijnaquote:
Smakelijk alvastquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:34 schreef Fha het volgende:
Ik ga zo denk ik maar alvast kokenkan best wat voedsel in mijn maag
Ik ben eindelijk weer begonnen vandaag. Was het zo zat dat het maar moet. Als ik doorzet kan ik binnen een maand het geheel inleveren. Mijn onderzoek is wel al helemaal af gelukkig. Alleen de opdracht voor de werkgever nog niet. Maar daar ben ik dan ook pas een jaar mee bezigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Bijna
Ik heb vanochtend 56 mensen een link gestuurd voor een online enquête en, boven verwachting, hebben 9 mensen hem al ingevuldals ik mijn minimum aantal niet haal, dump ik de link hier nog even
Hoe ver ben jij?
Als ik kan helpen met invullen....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Bijna
Ik heb vanochtend 56 mensen een link gestuurd voor een online enquête en, boven verwachting, hebben 9 mensen hem al ingevuldals ik mijn minimum aantal niet haal, dump ik de link hier nog even
Hoe ver ben jij?
Ja, ik ben ook heel lang bezig geweest, meer uren besteed aan mijn stage/baan dan aan school. Nu zit ik op de blarenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk weer begonnen vandaag. Was het zo zat dat het maar moet. Als ik doorzet kan ik binnen een maand het geheel inleveren. Mijn onderzoek is wel al helemaal af gelukkig. Alleen de opdracht voor de werkgever nog niet. Maar daar ben ik dan ook pas een jaar mee bezig
Liefquote:
haha okequote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:55 schreef Nijns het volgende:
Lief
Het gaat over het nu/onnut van trainingen in de retailbranche en is dus gericht op HRM/P&O managers van fashion retail bedrijven, als ik jullie vraag is dat dan dus puur om de respons-aantallen op te krikken
Dan gaan we beide doorzettenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook heel lang bezig geweest, meer uren besteed aan mijn stage/baan dan aan school. Nu zit ik op de blarenik ben wel in de afrondende fase, dus het schiet op
[..]
That's the spirit! Laten we elkaar op de been houdenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan gaan we beide doorzetten
We kunnen het
Nou, ik vond hem al vetquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:05 schreef Fha het volgende:
Go Marc Go Nijns!!![]()
![]()
ik ben even te moe om nog uitgebreider te yellen hoor
Komt helemaal goed zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:05 schreef Fha het volgende:
Go Marc Go Nijns!!![]()
![]()
ik ben even te moe om nog uitgebreider te yellen hoor
Muckiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:04 schreef Muck het volgende:
Damn, mijn buik doet pijn, mijn tong tintelt en ik weet dat ik morgen pijn heb, maar damn, verse ananas
Ik was de hele week grieperig, vooral vrijdag en zaterdag. Zondag was alles weer ok en ik ben beetje bijgekleurd.quote:
Aahw arme jijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik was de hele week grieperig, vooral vrijdag en zaterdag. Zondag was alles weer ok en ik ben beetje bijgekleurd.Verder veel gewerkt.
Hoest met Bolle?
Helpt ie je met de shift-toets?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Aahw arme jijgelukkig ben je weer beter
![]()
Bolle gaat okehij eet niet als ik er niet ben maar ik heb me laten vertellen dat ik me niet druk moet maken dus het zal wel goed zijn
Hij ligt half op de laptop nu
heel makkelijk
Wat ga je bekend maken en op welke zender?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:31 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu even wat afwassen en dan klaarzitten voor de volgende persconferentie
Hmhm en met windows media player elke keer opstarten want die dat zijn touch dingetjesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helpt ie je met de shift-toets?
Klinkt erg boeiend, vooral dat laatstequote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:31 schreef Pheno het volgende:
Mario Galaxy 2Met ieders favoriete gamedinosaurus Yoshi
Fotoboek updates of zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat ga je bekend maken en op welke zender?
Whehehehequote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Hmhm en met windows media player elke keer opstarten want die dat zijn touch dingetjes
Ik heb (na veel oefenen) het ontleerd gelukkig, maar meneer doet het dus wel even voor mequote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehehe
Die heb ik gelukkig niet op deze flaptop. Ik heb al een een paar toetsenborden en muizen gehad met axtra onzin, maar ik gebruik het niet (behalve volume) maar kom er wel per ongeluk tegenaan, ik heb geen kat nodig.
Ik las het inderdaad. Tofquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:31 schreef Pheno het volgende:
Mario Galaxy 2Met ieders favoriete gamedinosaurus Yoshi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |