stuur hem dan maar rond 2 uur naar hierquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Heul niet. Ik deel de zon met mijn studiegenoten. En studenten van andere studies hier. En medewerkers van onze nationale lampenfabriek. En Kees Kankerkachel
.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:39 schreef MPG het volgende:
* MPG stuurt zon naar Fha, Goldfinger en iedereen die ook zon wil
Hou die troep bij je zeg. Ik zit op mijn werk, dan wens ik geen zonquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:39 schreef MPG het volgende:
Vergeet Arnol nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Heul niet. Ik deel de zon met mijn studiegenoten. En studenten van andere studies hier. En medewerkers van onze nationale lampenfabriek. En Kees Kankerkachel
.
dan zal het voor jou dus niets uitmaken.. aangezien ze zich dan alleen aan de opzegtermijn moeten houdenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar ik heb een contract voor bepaalde tijd, niet vast..
Sorrie zonquote:
Dankquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:39 schreef MPG het volgende:
Dan kunnen ze je afkopen tegen de resterende maanden in dat contract. Tenzij er in het contract een opzegtermijn staat.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar ik heb een contract voor bepaalde tijd, niet vast..
Ik heb nog maar twee boterhammenquote:
dan gebruik je ook weinig boterquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:57 schreef Fha het volgende:
wauw ik zie nu pas dat mijn boter in februari al over datum was
Alleen als ik tosti maak.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan gebruik je ook weinig boter
ik gebruik helemaal geen boter op mijn broodquote:
anders brand de tosti aanquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik gebruik helemaal geen boter op mijn brood
ander tostiapparaat kopenquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan zal het voor jou dus niets uitmaken.. aangezien ze zich dan alleen aan de opzegtermijn moeten houden
Ja, dat snap ik. Maar mijn cotract liep eigenlijk af 30 juni. Ik heb daar al een verlenging voor gehad waar een opzegtermijn van een maand aan hangt. Nu wordt mij dus gevraagd of ik wil doen of ik die verlenging nooit heb gehad.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze je afkopen tegen de resterende maanden in dat contract. Tenzij er in het contract een opzegtermijn staat.
tegen betaling wil je dat wel vergeten toch?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat snap ik. Maar mijn cotract liep eigenlijk af 30 juni. Ik heb daar al een verlenging voor gehad waar een opzegtermijn van een maand aan hangt. Nu wordt mij dus gevraagd of ik wil doen of ik die verlenging nooit heb gehad.
ik zou die verlenging niet vergeten heb je iig nog een maand extra salarisquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat snap ik. Maar mijn cotract liep eigenlijk af 30 juni. Ik heb daar al een verlenging voor gehad waar een opzegtermijn van een maand aan hangt. Nu wordt mij dus gevraagd of ik wil doen of ik die verlenging nooit heb gehad.
moet ze wel voor werken in een kutsfeer danquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou die verlenging niet vergeten heb je iig nog een maand extra salaris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |