Hoiquote:
Phenoquote:
Chique heurquote:
Fhaquote:
Lekker wiefkequote:
quote:
Wat had je? Is het goed nu? *pleister plakt*quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:04 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja wel okeVrijdag begon leuk, vriend kwam weer thuis van vakantie en die was helemaal verbaasd dat ik al bij zijn huis stond te wachten
![]()
. Daarna lekker bij zijn ouders gegeten en 's avonds om 11 uur zaten we gezellig bij de huisartsen post omdat mijn benauwdheid niet weg zakte
Sterves druk daar trouwens
Zaterdag lekker genikst in het zonnetje, zondag bij het NK motorcross ook lekker genikst in het zonnetje en gister genikst op de bank![]()
En jou weekend?
hahaha dank voor de pleisterquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat had je? Is het goed nu? *pleister plakt*
Jupsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef Sjowhan het volgende:
Moest je dan niet eerst bellen of er plek was? Dat is altijd bij ons het geval, moeten eerst bellen voordat we langs mogen komen..
oeh dat klinkt als een lekker weekendquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:04 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja wel okeVrijdag begon leuk, vriend kwam weer thuis van vakantie en die was helemaal verbaasd dat ik al bij zijn huis stond te wachten
![]()
. Daarna lekker bij zijn ouders gegeten en 's avonds om 11 uur zaten we gezellig bij de huisartsen post omdat mijn benauwdheid niet weg zakte
Sterves druk daar trouwens
Zaterdag lekker genikst in het zonnetje, zondag bij het NK motorcross ook lekker genikst in het zonnetje en gister genikst op de bank![]()
En jou weekend?
Leer zequote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:26 schreef Fha het volgende:
Oeeeh klinkt ook goed LL![]()
Ik ga er weer vandoor, heb zo collegeDaag
![]()
Je oude of nieuwe?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |