daar zal ik op toezien!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:35 schreef JortK het volgende:
Als het maar wel een oranje zeil is indah!
Ja, daar kwam de TT me ook bekend van voor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik had geen inspiratie, maar toen zag ik aan de zijkant een Google Ad staan met deze tekst
hoe laat is het nu bij u dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben niet meer in Nederland, dus kwartetten kan ik alleen als iedereen slaapt hier..
kutgeluid?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:43 schreef JortK het volgende:
Mooie 'kutgeluid' reeks: http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics
Maar dat is alleen als je je laptop aan laat staan, en niets mee doet.. 't Zal waarschijnlijk wel wat teruglopenquote:
ik hoop inderdaad dat het terugloopt, dan werkt het programma dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar dat is alleen als je je laptop aan laat staan, en niets mee doet.. 't Zal waarschijnlijk wel wat teruglopen
Ik zie niets? Oh wacht, KLB staat niet in mijn AT.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:43 schreef JortK het volgende:
Mooie 'kutgeluid' reeks: http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics
Hoiquote:
Phenoquote:
Chique heurquote:
Fhaquote:
Lekker wiefkequote:
quote:
Wat had je? Is het goed nu? *pleister plakt*quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:04 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja wel okeVrijdag begon leuk, vriend kwam weer thuis van vakantie en die was helemaal verbaasd dat ik al bij zijn huis stond te wachten
![]()
. Daarna lekker bij zijn ouders gegeten en 's avonds om 11 uur zaten we gezellig bij de huisartsen post omdat mijn benauwdheid niet weg zakte
Sterves druk daar trouwens
Zaterdag lekker genikst in het zonnetje, zondag bij het NK motorcross ook lekker genikst in het zonnetje en gister genikst op de bank![]()
En jou weekend?
hahaha dank voor de pleisterquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat had je? Is het goed nu? *pleister plakt*
Jupsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef Sjowhan het volgende:
Moest je dan niet eerst bellen of er plek was? Dat is altijd bij ons het geval, moeten eerst bellen voordat we langs mogen komen..
oeh dat klinkt als een lekker weekendquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:04 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja wel okeVrijdag begon leuk, vriend kwam weer thuis van vakantie en die was helemaal verbaasd dat ik al bij zijn huis stond te wachten
![]()
. Daarna lekker bij zijn ouders gegeten en 's avonds om 11 uur zaten we gezellig bij de huisartsen post omdat mijn benauwdheid niet weg zakte
Sterves druk daar trouwens
Zaterdag lekker genikst in het zonnetje, zondag bij het NK motorcross ook lekker genikst in het zonnetje en gister genikst op de bank![]()
En jou weekend?
Leer zequote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:26 schreef Fha het volgende:
Oeeeh klinkt ook goed LL![]()
Ik ga er weer vandoor, heb zo collegeDaag
![]()
Je oude of nieuwe?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, thuis.
Het was de opdracht om een jonger kind te interviewenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Had ie dan niet een ouder kind kunnen interviewen?
ah, dan kan het dus niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Het was de opdracht om een jonger kind te interviewen
Ow god, zit je nou hier ook al?quote:
oh dat is ff lekker handigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:25 schreef Fha het volgende:
Mooija ook goed hoor!
Ik probeer feedback te geven op een gesprek wat een klasgenoot heeft gehouden met een jochie van 5, maar ik versta de helft niet![]()
nja als ie 5 is moet je hem toch wel redelijk verstaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:00 schreef Fha het volgende:
Marc![]()
![]()
@LL: ja echt heel succesvolNouja ik heb mijn best gedaan
Kloar! Nu fijn verder studeren
Beertje van mequote:
irritant is datquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:08 schreef Nijns het volgende:
Pff, mensen die niet zo snel meewillen in je tijdsplanning als je zelf wil
Ja, wat is er zo lastig aan: ik ben mijn baan kwijt dus wil voortmaken met mijn afstudeer-traject?quote:
das nog wel een verschil jahquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, wat is er zo lastig aan: ik ben mijn baan kwijt dus wil voortmaken met mijn afstudeer-traject?
Zegt die kerel: laten we nastreven het dit schooljaar af te ronden. Ik vind 8 juli of 26 augustus afstuderen nogal een verschil maken. Heb maar hardnekkig mijn verzoek op de post gedaan, dat zal ze leren.
Ja, zeker als je in de tussentijd aan het solliciteren bentquote:
Blijft een rotte combinatie op dit moment. Hoop dat je snel een andere baan vindt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, wat is er zo lastig aan: ik ben mijn baan kwijt dus wil voortmaken met mijn afstudeer-traject?
Zegt die kerel: laten we nastreven het dit schooljaar af te ronden. Ik vind 8 juli of 26 augustus afstuderen nogal een verschil maken. Heb maar hardnekkig mijn verzoek op de post gedaan, dat zal ze leren.
Je kan nu ook naar huis hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
sterkte ermee
oeh nou gaat de tijd ineens snelnu ik weet dat ik naar huis kan
ja of de opname is gewoon kut natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja als ie 5 is moet je hem toch wel redelijk verstaan
conclusie: Geinterviewde moet nodig naar logopedie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |