abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2009 @ 16:51:13 #101
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69606247
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

Juist. En een kind hoor je niet kapot te pushen als het niet wil, maar motiveren en vormen mag zeker wel (want dat is opvoeden). Ze een beetje de goede kant opdrukken, ze hoge doelen opstellen. Hoort er allemaal bij. Kan het kind geen vwo aan? Jammer dan, dan heeft hij of zij het in ieder geval geprobeerd en gaat volgend jaar gewoon naar havo.
Mee eens. Het laat natuurlijk onverlet dat kinderen van ouders die niet zo goed thuis zijn op het sociaal vlak en de mogelijkheden niet kennen, minder kansen krijgen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 1 juni 2009 @ 16:52:08 #102
257657 Afvoerput
Voert af.
pi_69606276
Wat een heet hoofden die Marokkaantjes, te triest.
  maandag 1 juni 2009 @ 16:53:25 #103
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_69606313
Die Nieuwe Nederlander op minuut 24 die wegduikt voor de camera Wat een stelletje kanslozen bij elkaar zeg (op een persoon of 2-3 na).
  maandag 1 juni 2009 @ 16:53:30 #104
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69606314
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:58 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Het is maar zo'n klein groepje die het verpest voor de rest. Marokkanen doen zo hun best.


Er zijn best aardig wat goed opgeleide Marokkanen tegenwoordig. Vooral de meisjes scoren best hoog.
Het zal ook te maken hebben met het feit dat ze verder niet veel mogen en dus genoeg tijd overhouden voor studie.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69606508
En die gast die bij die anti-Israël demonstratie tegen een paard werd geduwd, ja natuurlijk hadden die agenten je hulp moeten verlenen, maar jij hebt net je longen uit je lijf lopen schreeuwen om een genocide.
אין מקום כמו ארץ ישראל
  maandag 1 juni 2009 @ 17:10:46 #106
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69606818
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:59 schreef Nam_Soldier het volgende:
En die gast die bij die anti-Israël demonstratie tegen een paard werd geduwd, ja natuurlijk hadden die agenten je hulp moeten verlenen, maar jij hebt net je longen uit je lijf lopen schreeuwen om een genocide.
Die kans zit er zeker in.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 1 juni 2009 @ 17:30:04 #107
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69607391
discussieren is niet hun sterkste punt, zo blijkt maar weer hahahaha
want een bevestiging van wat iedereen allang weet
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_69607581
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:53 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Er zijn best aardig wat goed opgeleide Marokkanen tegenwoordig. Vooral de meisjes scoren best hoog.
Het zal ook te maken hebben met het feit dat ze verder niet veel mogen en dus genoeg tijd overhouden voor studie.
Gelukkig bestaan ze.
pi_69607745
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:20 schreef Prik0 het volgende:
Gastarbeider + snackbarman + straatcoach.

Overige tuig.
die gastarbeider kan niet eens goed nederlands, woont hier verdomme al 42 jaar. en hij geeft die crimineel naast hem een schouderklopje
  maandag 1 juni 2009 @ 17:47:09 #110
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69607884
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:41 schreef onderscheid het volgende:

[..]

die gastarbeider kan niet eens goed nederlands, woont hier verdomme al 42 jaar. en hij geeft die crimineel naast hem een schouderklopje
Misschien wel, maar hij heeft zich wel de t* gewerkt. Dat vind ik een pluspunt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69608230
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:47 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Misschien wel, maar hij heeft zich wel de t* gewerkt. Dat vind ik een pluspunt.
Hoe weet je dat?
pi_69608338
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:01 schreef Nam_Soldier het volgende:
Goede reacties hier. Het probleem is er gewoon; een te groot percentage Marokkanen functioneert hier niet goed - een lot dat veel migranten door de eeuwen heen en over de hele wereld is toebedeeld, maar andere bevolkingsgroepen (Indonezen, Chinezen, Grieken, Hindoestanen) tonen aan dat integreren wel heel goed kan.

Indonezen?

Trouwens, de Chinese gemeenschap is een van de meest gesloten gemeenschappen hier. Is dat ook integratie?
U bevindt zich >hier<
  maandag 1 juni 2009 @ 18:09:52 #113
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69608500
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:59 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Is toch ter sprake geweest.!?!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 1 juni 2009 @ 18:10:34 #114
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69608514
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:03 schreef CAPS. het volgende:

[..]

Indonezen?

Trouwens, de Chinese gemeenschap is een van de meest gesloten gemeenschappen hier. Is dat ook integratie?
Grieken??????????????????
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69608836
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:03 schreef CAPS. het volgende:

[..]

Indonezen?

Trouwens, de Chinese gemeenschap is een van de meest gesloten gemeenschappen hier. Is dat ook integratie?
Foutje, typte wat snel. Inmiddels aangepast.

Ik durf vanuit een pragmatisch oogpunt te stellen dat Chinezen goed geïntegreerd zijn, ja. Wellicht dat ze het niet zo zeer zijn als we integratie concreet definiëren (als zich aanpassen aan de autochtone cultuur), maar het zijn harde, leergierige werkers en ze leveren derhalve een substantiële bijdrage aan onze economie en daarmee aan de maatschappij. Bovendien komen ze nauwelijks in aanraking met de wet, Chinese jongeren zorgen niet tot nauwelijks voor overlast en Chinezen hebben geen (noemenswaardige) religie die hen richting radicalisme kan duwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nam_Soldier op 01-06-2009 19:20:28 ]
אין מקום כמו ארץ ישראל
pi_69609686
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:59 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
pi_69611011
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:21 schreef Nam_Soldier het volgende:

[..]

Foutje, typte wat snel. Inmiddels aangepast.

Ik durf vanuit een pragmatisch oogpunt te stellen dat Chinezen goed geïntegreerd zijn, ja. Wellicht dat ze het niet zo zeer zijn als we integratie concreet definiëren (als zich aanpassen aan de autochtone cultuur), maar het zijn harde, leergierige werkers en ze leveren derhalve een substantiële bijdrage aan onze economie en daarmee aan de maatschappij. Bovendien komen ze nauwelijks in aanraking met de wet, Chinese jongeren zorgen niet tot nauwelijks voor overlast en Chinezen hebben geen (noemenswaardige) religie die hen richting radicalisme kan duwen.
Helemaal waar.
pi_69611121
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:18 schreef Triptamine het volgende:
Tvp voor het filmpje
This shit so good, it don't even smell bad!
pi_69611511
Deze mensen zijn echt incapabel in discussieren. Enkelen hebben wel goede punten (de jonge man in het zwarte/bruine pak bijv.), maar de meerderheid komt met wanargumenten. Het lijkt erop dat de meesten aanhalen dat het (1) een kleine groep is, en (2) dat er externe factoren zijn die Marokkanen belemmeren.

(1) Ook al is het absoluut misschien een kleine groep (ik heb geen data), relatief gezien zijn er veel Marokkanen die overlast veroorzaken. Dat heeft niets met 'puberteit' te maken, anders zouden we wel net zo veel last hebben van Nederlandse jongeren in die leeftijdscategorie, en dat is simpelweg niet het geval.

(2) De condities waarin Marokkanen leven zouden belemmerend zijn voor hun functioneren binnen de maatschappij. Kijk, er zijn ook genoeg autochtone Nederlanders die in gelijkwaardige (tenminste economische) omstandigheden leven, en veel daarvan leven ook gewoon zonder criminaliteit (nogmaals, geen cijfers, maar dit impliceert de data uit het programma). Een gebrek aan opleiding betekent niet dat het gerechtvaardigd is om de criminaliteit in te gaan; Nederland is (politiek gezien) sociaal genoeg om mensen 'in leven te houden'. Jammer voor Yasin (ofzo) dat hij een slechte scholing heeft gekregen en te weinig aandacht, maar dat is geen legitimatie om de criminaliteit in te gaan.

Dit is een duidelijk een issue waar eindeloos over doorgediscussieerd zal worden, maar zolang Marokkanen niet accepteren en erkennen dat er tegenwoordig een disproportioneel groot aantal misdaden wordt gepleegd door Marokkanen, en niet accepteren dat dit niet komt door externe factoren maar grotensdeels door hun eigen gedrag, zal de situatie niet veranderen.
pi_69611966
Vreselijke uitzending ja. Werkelijk alle excuses kwamen uit de kast om wangedrag goed te praten. School-advies, schoolverlaters, discriminatie, rascisme, de media, iedereen kreeg de schuld. Behalve natuurlijk...

En die 2 debielen die hun gezicht proberen te verbergen als de presentator kun kant op loopt, waarom ga je dan in godsnaam in een televisiestudio zitten
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_69612218
Iedereen die roept dat het maar om een kleine groep gaat is zelf tuig, of heeft nooit in een probleemwijk gewoont.
pi_69612307
Waarom laten ze elkaar niet uitpraten trouwens. Ik begrijp er geen flikker meer van.
pi_69613318
Wat een apen Dat geschreeuw

En zoveel van dat tuig dat in de slachtofferrol vervalt.
pi_69614065
Tis wel heel erg opvallend hoe er door een aantal van die figuren geprobeerd word het ergens anders op af te schuiven.
Media, slechte school, discriminatie, communicatie. *zucht*
Als ik over straat loopt en zo'n 15 jarige roept iets in de zin van kankerhoer richting mijn vriendin heeft dat geen flikker met bovenstaande te maken, maar is het gewoon een respectloze oetlul dat van huis uit niet genoeg opvoeding meekrijgt.

Marokkanen zijn in de minderheid in dit land maar de meederheid van de overlast op straat krijg ik van ze. Wat zegt dat dan?
Daar word helemaal niet over gesproken.
Kleine groep ga slapen, ja als je alle volwassenen meetelt of in schubbekutteveen woont, maar in alle respectabele steden is het jonge grut voor 50% gewoon naar de kloten. En dat is in mijn ervaring een redelijk optimistische schatting.

[ Bericht 5% gewijzigd door McKillem op 01-06-2009 21:08:05 ]
pi_69614220
Prima vermaak!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 1 juni 2009 @ 20:57:32 #126
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_69614470
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:49 schreef McKillem het volgende:
Tis wel heel erg opvallend hoe er door een aantal van die figuren geprobeerd word het ergens anders op af te schuiven.
Media, slechte school, discriminatie, communicatie. *zucht*
En ook al is dát de reden, is dat dan een soort ticket om je crimineel te gedragen?
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
pi_69614669
Ik heb de uitzending niet bekeken, maar ik word altijd een beetje moe van teksten als: "we doen een oproep aan de Marokkaanse gemeenschap om ..." en "zolang de Marokkaanse gemeenschap niet ...".

In de regel zijn het politici of woordvoerders die dergelijke uitspraken doen, maar ze lopen op die manier vooral weg van hun verantwoordelijkheid. Het is een simpelweg een manier om zaken van zich af te schuiven. Daarmee los je problemen niet op en de gedupeerden zijn er ook niet mee geholpen.
pi_69615712
* Tuvai.net is dat filmpje nu aan het kijken.

Tering wat een volk. Er zitten een paar keurige tussen, maar de agressieve schreeuwlelijkerds die er cónstant doorheen zitten te bléren zijn er weer oververtegenwoordigd. Ik ken ze ook niet anders.

En die huilies weer die constant na elke benoeming van een keihard feit metéén op explosieve wijze moeten schreeuwen dat het altijd een kleine groep is die het voor de hele grote groep 'normalen' verziekt.

Typisch filmpje weer.
pi_69616452
De 1e generatie opa had wel prima argumenten. Dat domme wijf van de zelfverdedigingscursussen met haar 'bootje-theorie' doet wat mij betreft gewoon niet meer mee
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_69616656
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
De 1e generatie opa had wel prima argumenten. Dat domme wijf van de zelfverdedigingscursussen met haar 'bootje-theorie' doet wat mij betreft gewoon niet meer mee
Komt inderdaad over als een sympathieke man. Die gozer die zegt waar het op staat wat betreft Marokkaanse jeugd kan ik ook wel wat mee.
  maandag 1 juni 2009 @ 22:19:19 #131
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69617947
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:44 schreef BaronPils het volgende:
Deze mensen zijn echt incapabel in discussieren. Enkelen hebben wel goede punten (de jonge man in het zwarte/bruine pak bijv.), maar de meerderheid komt met wanargumenten. Het lijkt erop dat de meesten aanhalen dat het (1) een kleine groep is, en (2) dat er externe factoren zijn die Marokkanen belemmeren.

(1) Ook al is het absoluut misschien een kleine groep (ik heb geen data), relatief gezien zijn er veel Marokkanen die overlast veroorzaken. Dat heeft niets met 'puberteit' te maken, anders zouden we wel net zo veel last hebben van Nederlandse jongeren in die leeftijdscategorie, en dat is simpelweg niet het geval.

(2) De condities waarin Marokkanen leven zouden belemmerend zijn voor hun functioneren binnen de maatschappij. Kijk, er zijn ook genoeg autochtone Nederlanders die in gelijkwaardige (tenminste economische) omstandigheden leven, en veel daarvan leven ook gewoon zonder criminaliteit (nogmaals, geen cijfers, maar dit impliceert de data uit het programma). Een gebrek aan opleiding betekent niet dat het gerechtvaardigd is om de criminaliteit in te gaan; Nederland is (politiek gezien) sociaal genoeg om mensen 'in leven te houden'. Jammer voor Yasin (ofzo) dat hij een slechte scholing heeft gekregen en te weinig aandacht, maar dat is geen legitimatie om de criminaliteit in te gaan.

Dit is een duidelijk een issue waar eindeloos over doorgediscussieerd zal worden, maar zolang Marokkanen niet accepteren en erkennen dat er tegenwoordig een disproportioneel groot aantal misdaden wordt gepleegd door Marokkanen, en niet accepteren dat dit niet komt door externe factoren maar grotensdeels door hun eigen gedrag, zal de situatie niet veranderen.
Bedoel je zoiets.....

Nog eentje, wel blijven kijken.....
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 1 juni 2009 @ 22:23:18 #132
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69618116
Ho, kom niet aan Haagse Sjonnie he.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_69618119
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Bedoel je zoiets.....

Nog eentje, wel blijven kijken.....
Welja, haal er allerlei andere dingen erbij om vooral maar de zere plek te vermijden die de Marokkaanse jeugd in Nederland is geworden.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  maandag 1 juni 2009 @ 22:27:36 #134
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69618312
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:23 schreef huhggh het volgende:

[..]

Welja, haal er allerlei andere dingen erbij om vooral maar de zere plek te vermijden die de Marokkaanse jeugd in Nederland is geworden.
Zere plek? Een aantal zijn gewoon crimineel, niet een halve demon ofzo
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_69618418
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:27 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Zere plek? Een aantal zijn gewoon crimineel, niet een halve demon ofzo
Ik schrijf nergens "crimineel" of "demon".
Dat maak jij er meteen weer van.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_69618579
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Bedoel je zoiets.....

Nog eentje, wel blijven kijken.....
en dan noem je 1 individu op.. sterk argument
  maandag 1 juni 2009 @ 22:34:17 #137
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69618588
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:30 schreef huhggh het volgende:

[..]

Ik schrijf nergens "crimineel" of "demon".
Dat maak jij er meteen weer van.
Nee, jij zegt dat het de zere plek van Nederland is geworden
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  maandag 1 juni 2009 @ 22:34:56 #138
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69618618
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:34 schreef onderscheid het volgende:

[..]

en dan noem je 1 individu op.. sterk argument
Ik kan ook Hitler noemen, maar dat is ook maar 1 individu.

Oh, wacht, waar ging het eigenlijk over?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_69619191
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:34 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ik kan ook Hitler noemen, maar dat is ook maar 1 individu.

Oh, wacht, waar ging het eigenlijk over?
Het is wel triest om je te moeten zien draaien en twisten om elke keer dit soort "incidenten" te moeten bagatalliseren.
Het zou mij niets verbazen als jij direct of indirect onderdeel uitmaakt van dit lijdend voorwerp.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  maandag 1 juni 2009 @ 22:53:15 #140
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69619359
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:49 schreef huhggh het volgende:

[..]

Het is wel triest om je te moeten zien draaien en twisten om elke keer dit soort "incidenten" te moeten bagatalliseren.
Het zou mij niets verbazen als jij direct of indirect onderdeel uitmaakt van dit lijdend voorwerp.
Man, ik maakte maar even een grapje, chill.

En inderdaad, ik maak, net zoals 'het lijdend voorwerp', deel uit van diegenen die zich in Nederland bevinden, en voor wie dus de Nederlandse wet geldt. Maar dat is voor de meeste FOK-users toch?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_69619630
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
De 1e generatie opa had wel prima argumenten. Dat domme wijf van de zelfverdedigingscursussen met haar 'bootje-theorie' doet wat mij betreft gewoon niet meer mee
Precies. Die D66 vrouw wist ook gewoon normaal te reageren; het waren de jongeren die daar door elkaar ging schreeuwen en met de meest onzinnige argumenten komen.
pi_69619634
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:53 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Man, ik maakte maar even een grapje, chill.

En inderdaad, ik maak, net zoals 'het lijdend voorwerp', deel uit van diegenen die zich in Nederland bevinden, en voor wie dus de Nederlandse wet geldt. Maar dat is voor de meeste FOK-users toch?
Het blijft triest dat je elke keer moet reageren als een one-trick-pony.
Ga eens naar buiten joh, er zijn meer dingen in de wereld dan alleen Geert Wilders.
Ik hoor jou alleen maar over een dingen. Dat geeft natuurlijk te denken.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  maandag 1 juni 2009 @ 23:00:51 #143
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69619693
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:59 schreef huhggh het volgende:

[..]

Het blijft triest dat je elke keer moet reageren als een one-trick-pony.
Ga eens naar buiten joh, er zijn meer dingen in de wereld dan alleen Geert Wilders.
Ik hoor jou alleen maar over een dingen. Dat geeft natuurlijk te denken.
Triest? One-trick-pony? Ik ben helemaal geen one-issue-user! Hoe kom je daar nu bij?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  maandag 1 juni 2009 @ 23:01:39 #144
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69619730
Misschien kunnen de heren een voorbeeld nemen aan de dame in het rood uit de uitzending van afgelopen zaterdag.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_69621292
Er gebeurt geen ruk in het filmpje, deze mensen houden tenminste een pittig debat. We kunnen ze niet van burgelijkheid betichten ipv die standaard blanke uitkeringstrekkende volkswijkhuilies die elke minuut de term 'hardwerkende burgers' gebruiken.

Slotje.
pi_69621681
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:39 schreef TeringHenkie het volgende:
Er gebeurt geen ruk in het filmpje, deze mensen houden tenminste een pittig debat. We kunnen ze niet van burgelijkheid betichten ipv die standaard blanke uitkeringstrekkende volkswijkhuilies die elke minuut de term 'hardwerkende burgers' gebruiken.

Slotje.
pi_69621864
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:39 schreef TeringHenkie het volgende:
Er gebeurt geen ruk in het filmpje, deze mensen houden tenminste een pittig debat. We kunnen ze niet van burgelijkheid betichten ipv die standaard blanke uitkeringstrekkende volkswijkhuilies die elke minuut de term 'hardwerkende burgers' gebruiken.

Slotje.
Jij was er zeker bij?
pi_69623379
Die man die het gek vond dat niet alleen hij maar ook al zijn broers/zussen ook LBO advies kregen,
de man is duidelijk niet bekend met erfelijkheid, overigens ook niet met debatregels, statistiek, fat, fatsoen
pi_69623409
Ik ben die gozer met pet op
pi_69623651
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:06 schreef Santello het volgende:
Ik ben die gozer met pet op
26 maanden voor kattigheid?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:24:16 #151
219078 Rbnn
Schitterend van Roem
pi_69623701
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:06 schreef Santello het volgende:
Ik ben die gozer met pet op
JIJ BENT KANKER STOER G
RESPECT
ZULLEN WE KATTIGHEID UITHALEN?

[ Bericht 39% gewijzigd door Rbnn op 02-06-2009 01:30:46 ]
...
pi_69623723
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:21 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

26 maanden voor kattigheid?
lol
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_69623724
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:06 schreef Santello het volgende:
Ik ben die gozer met pet op
Ok en waneer gaan jullie is elkaar laten uitpraten, ik vond het namelijk een kansloze uitzending.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:25:42 #154
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69623726
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:21 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

26 maanden voor kattigheid?



Je weet best dat die jongen kattenkwaad bedoelde.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69623737
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:25 schreef Comedylocal het volgende:

[..]

Ok en waarneer gaan jullie is elkaar laten uitpraten, ik vond het namelijk een kansloze uitzending.



welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:27:26 #156
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69623754
Waarom hoor ik niemand over Haagse Sjonnie????
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69623788
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:26 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]





Geweldig he ik word ook weleens moe.Na een dag gelachen te hebben op fok
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:30:06 #158
219078 Rbnn
Schitterend van Roem
pi_69623791
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Waarom hoor ik niemand over Haagse Sjonnie????
Lees beter, bitch.
...
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:30:20 #159
219078 Rbnn
Schitterend van Roem
pi_69623793
kankermocro's Wat een zielig 'debat' dit. Waarschijnlijk hebben ze eerst weken moeten zoeken naar een publiek dat mee wilde doen aan deze uitzending aangezien die relmarrokanen het echt geen flikker interesseren. Dan krijg je er een stel pannenkoeken te zien die met windows movie maker zichzelf een documentairemaker noemen. Ze spreken zichzelf tegen en ze schreeuwen naar elkaar. Op een gegeven moment moet de presentator gewoon beurten uitdelen omdat iedereen door elkaar praat. Hoezo basisschool niveau? Groep 8 had hetzelfde kunnen bereiken met deze uitzending.
...
pi_69623854
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:30 schreef Rbnn het volgende:
kankermocro's Wat een zielig 'debat' dit. Waarschijnlijk hebben ze eerst weken moeten zoeken naar een publiek dat mee wilde doen aan deze uitzending aangezien die relmarrokanen het echt geen flikker interesseren. Dan krijg je er een stel pannenkoeken te zien die met windows movie maker zichzelf een documentairemaker noemen. Ze spreken zichzelf tegen en ze schreeuwen naar elkaar. Op een gegeven moment moet de presentator gewoon beurten uitdelen omdat iedereen door elkaar praat. Hoezo basisschool niveau? Groep 8 had hetzelfde kunnen bereiken met deze uitzending.
Echt het was gewoon kut.Geef ze ook nog een Bullit energie drink en ze flippen helemaal.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:44:30 #161
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69623950
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:30 schreef Rbnn het volgende:

[..]

Lees beter, bitch.
Wat moet ik beter lezen?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:45:57 #162
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69623961
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:35 schreef Comedylocal het volgende:

[..]

Echt het was gewoon kut.Geef ze ook nog een Bullit energie drink en ze flippen helemaal.
Ik ben in ieder geval blij dat moslims niet mogen drinken.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:49:47 #163
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_69623997
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:06 schreef Santello het volgende:
Ik ben die gozer met pet op
Bewijs
This isn't even my final form.
pi_69625302
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:44 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat moet ik beter lezen?
Er is eerder in het topic al op gereageerd. Haagse sjonnie is het 1, Marokkaanse probleemjongeren hebben we een heel land vol van.
Geen vergelijking dus.

Daarnaast heb ik ook gewoon geen last van haagse sjonnie. Hij staat niet op de hoek van de straat de hele dag kanker homo/kaaskop/gothic te schreeuwen bijvoorbeeld.
pi_69630648
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:30 schreef Rbnn het volgende:
Dan krijg je er een stel pannenkoeken te zien die met windows movie maker zichzelf een documentairemaker noemen.
Dat was ook zoiets inderdaad.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_69630997
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:44 schreef Levolution het volgende:
Durft dan niemand toe te geven dat het gewoon kleine rotjongens zijn die erbij willen horen en stoer willen doen ter compensatie van hun kleine pikken? Wat zij nodig hebben is geen integratiebeleid of een of ander dom projectje, maar gewoon een paar flinke corrigerende tikken van papa. 'Terug naar school jij!', pats!
Ik als zwartharige allochtoon studeer toch ook en kom toch ook gewoon aan de bak? Omdat ik goed opgevoed ben. Opvoeding is alles.
Eensch, alleen hebben de ouders van die allochtonen vaak schijt aan Nederland. In mijn omgeving werken ook een 2 tal opgeleide Marokkanen en die hebben een goede functie, en doen niet af ten opzichte van Nederlanders. Maar die hebben wel een aantal jaar flink hard moeten leren, net als Nederlanders.

Het probleem is denk ik dat er te weinig Allochtoonse jongeren studeren en door studeren, je ziet namelijk ook wel in de lager opgeleide schuine streep niet opgeleide groep Nederlanders dat het voor een groot gedeelte ook schorum is wat met zijn alle op een kluitje leeft in wijken waar Jan Smit en Frans Bauer volle kracht door de straten klinkt. Dat in wijken waar huizen staan die goed te betalen zijn met een uitkering en wat zwart werk.

Dus als je even niet in hokjes denkt is de oorzaak van dat schorum een gebrek aan opvoeding en opleiding.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_69631213
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:42 schreef deepart het volgende:

[..]

Eensch, alleen hebben de ouders van die allochtonen vaak schijt aan Nederland. In mijn omgeving werken ook een 2 tal opgeleide Marokkanen en die hebben een goede functie, en doen niet af ten opzichte van Nederlanders. Maar die hebben wel een aantal jaar flink hard moeten leren, net als Nederlanders.

Het probleem is denk ik dat er te weinig Allochtoonse jongeren studeren en door studeren, je ziet namelijk ook wel in de lager opgeleide schuine streep niet opgeleide groep Nederlanders dat het voor een groot gedeelte ook schorum is wat met zijn alle op een kluitje leeft in wijken waar Jan Smit en Frans Bauer volle kracht door de straten klinkt. Dat in wijken waar huizen staan die goed te betalen zijn met een uitkering en wat zwart werk.

Dus als je even niet in hokjes denkt is de oorzaak van dat schorum een gebrek aan opvoeding en opleiding.
Wat je zegt dat lage/niet opgeleide Nederlanders zich ook zo gedragen kan best zo zijn, maar wat voornamelijk irritant is aan het tv-fragment in kwestie is het feit dat dit argument (geen scholing hebben) wordt aangedragen als 'excuus' of zelfs legitimatie voor criminaliteit, en daarmee wordt de schuld afgeschoven op de overheid of een externe kracht, in plaats van op zichzelf (misschien is dat trouwens met Nederlanders in soortgelijke posities ook, maar daar gaat de discussie niet om). Het is vooral deze totale ontkenning van welke schuld dan ook die zo treurig is.
pi_69631325
Respect voor de mannen en vrouwen die actief bezig zijn met het aanpakken van dat klote tuig. Die kerel van de aanpak ook, die zal het niet makkelijk hebben en vast gezien worden als NSB'er. Sneu.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_69631384
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:50 schreef BaronPils het volgende:

[..]

Wat je zegt dat lage/niet opgeleide Nederlanders zich ook zo gedragen kan best zo zijn, maar wat voornamelijk irritant is aan het tv-fragment in kwestie is het feit dat dit argument (geen scholing hebben) wordt aangedragen als 'excuus' of zelfs legitimatie voor criminaliteit, en daarmee wordt de schuld afgeschoven op de overheid of een externe kracht, in plaats van op zichzelf (misschien is dat trouwens met Nederlanders in soortgelijke posities ook, maar daar gaat de discussie niet om). Het is vooral deze totale ontkenning van welke schuld dan ook die zo treurig is.
Ik heb het fragment (nog) niet gezien, maar het is inderdaad treurig dat het als excuus gebruikt wordt. Doe er wat aan en maak/verzin geen excuses.

Ze willen allemaal de grote stoere man uithangen, maar dat zijn ze niet. Een grote stoere man pakt zijn verantwoordelijkheid en lost het probleem op.

Ging het allemaal maar zo makkelijk
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:11:22 #170
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_69631719
Wat een lange tenen zaten daar weer in de zaal. Ongelooflijk, het beeld van de Marokkaanse gemeenschap wordt bij deze weer bevestigd (uitzondering is de overige 20% die anderen keurig lieten uitpraten goed Nederlands konden en niet meteen in hun slachtoffer rol schoten)

[ Bericht 0% gewijzigd door Revolution-NL op 02-06-2009 13:16:37 ]
pi_69632207
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:55 schreef Dragorius het volgende:
Respect voor de mannen en vrouwen die actief bezig zijn met het aanpakken van dat klote tuig. Die kerel van de aanpak ook, die zal het niet makkelijk hebben en vast gezien worden als NSB'er. Sneu.
Dat paard-flauwval-incident vond ik wel grappig dat ze dat als voorbeeld aanhaalden als "Zie je wel, de politie heeft het niet op Marokkanen".

Alsof dat incident niet net zo hard had kunnen gebeuren bij een extreem-rechtse demonstratie of bij een incident met linkse autochtone krakers .
pi_69632387
Die initiatiefnemer ("Nederlandse Marokkanen") zal de volgende keer Kees niet meer aanspreken om een dergelijk iets te organiseren
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:39:24 #173
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_69632495
Een buurvrouw vertelt net aan mijn ma dat er een Marokkaan bij ons probeerde in te breken, zonder succes. Mislukte Marokkaanse inbrekers... Altijd zo jammer dat ze het alleen durven als er niemand thuis is, vast wetend dat ze dan teruggestuurd worden met een gebroken kaak Kut Marokkanen, kut moslims, kut criminele allochtonen in het algemeen, Geert Wilders aan de macht.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_69632570
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Die initiatiefnemer ("Nederlandse Marokkanen") zal de volgende keer Kees niet meer aanspreken om een dergelijk iets te organiseren
Die wordt straks door zijn Nederlandse Marokkanen opgehangen aan een olijfboom Als "dank"
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_69632665
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:42 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Die wordt straks door zijn Nederlandse Marokkanen opgehangen aan een olijfboom Als "dank"
Die man uit Amsterdam had anders ook behoorlijk harde taal voor iemand die midden in zo'n groep staat. Daar heb ik dan wel bewondering voor, gewoon zeggen waar het op staat.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_69632919
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:45 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Die man uit Amsterdam had anders ook behoorlijk harde taal voor iemand die midden in zo'n groep staat. Daar heb ik dan wel bewondering voor, gewoon zeggen waar het op staat.
Volgens mij snap je het principe achter het programma niet? Iedereen die daar aanwezig was, was er niet om het probleem te ontkennen maar om het te erkennen. De manier waarop en de argumenten die aangedragen werden lieten echter te wensen over.

Het discussieformat komt voort uit een initiatief vanuit de Marokkaanse gemeenschap om het imago te verbeteren. Anders hadden ze wel voorstanders/tegenstanders à la het Lagerhuis uitgenodigd.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_69632978
wat een vertoning, serieus.... die ene mevrouw schaamde zich kapot en terecht.... hele punt van de discussie werd gelijk maar weer eens bewezen
I'm not the man you think I am!
pi_69633019
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:54 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Volgens mij snap je het principe achter het programma niet? Iedereen die daar aanwezig was, was er niet om het probleem te ontkennen maar om het te erkennen. De manier waarop en de argumenten die aangedragen werden lieten echter te wensen over.

Het discussieformat komt voort uit een initiatief vanuit de Marokkaanse gemeenschap om het imago te verbeteren. Anders hadden ze wel voorstanders/tegenstanders à la het Lagerhuis uitgenodigd.
Het was ook een reactie op bovenstaande, namelijk dat de initiatiefnemer nu fysiek gestraft zou gaan worden voor zijn initiatief. Ik vind het dan knap dat zo'n man uit Amsterdam durft te zeggen waar het op staat, als Marokkaan zijnde én als hulpverlener. Daaruit blijkt dat die man wél weet waar hij mee bezig is en het nodige respect afdwingt bij de mensen waar hij hulp aan biedt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_69634507
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:42 schreef deepart het volgende:

[..]

Het probleem is denk ik dat er te weinig Allochtoonse jongeren studeren en door studeren
Uit Allochtonië?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:33:36 #180
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69635576
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 08:04 schreef McKillem het volgende:

[..]

Er is eerder in het topic al op gereageerd. Haagse sjonnie is het 1, Marokkaanse probleemjongeren hebben we een heel land vol van.
Geen vergelijking dus.

Daarnaast heb ik ook gewoon geen last van haagse sjonnie. Hij staat niet op de hoek van de straat de hele dag kanker homo/kaaskop/gothic te schreeuwen bijvoorbeeld.
Owja, excuus, ik had eroverheen gelezen. was weer gestart met lezen na het filmpje, maar dat was een een berichtje waar het aangehaald werd. Niet goed gekeken.

Maar er zijn genoeg Sjonnies hoor, vergis je niet.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:34:32 #181
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69635607
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:58 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Het was ook een reactie op bovenstaande, namelijk dat de initiatiefnemer nu fysiek gestraft zou gaan worden voor zijn initiatief. Ik vind het dan knap dat zo'n man uit Amsterdam durft te zeggen waar het op staat, als Marokkaan zijnde én als hulpverlener. Daaruit blijkt dat die man wél weet waar hij mee bezig is en het nodige respect afdwingt bij de mensen waar hij hulp aan biedt.
Inderdaad. Proberen ze binnen de gemeenschap er iets aan te doen, is het ook weer niet goed.
Tsja, dan weet ik het ook niet meer.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69636864
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:52 schreef 16meter het volgende:

[..]

Uit Allochtonië?
Ik moest grinniken.

Toch kan ik tot de conclusie komen dat na het kijken van dit treurige filmpje mijn vooroordelen over Marokkanen nogmaals zijn bevestigd.
pi_69637782
tvp
pi_69647812
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 08:04 schreef McKillem het volgende:

[..]

Er is eerder in het topic al op gereageerd. Haagse sjonnie is het 1, Marokkaanse probleemjongeren hebben we een heel land vol van.
Geen vergelijking dus.

Daarnaast heb ik ook gewoon geen last van haagse sjonnie. Hij staat niet op de hoek van de straat de hele dag kanker homo/kaaskop/gothic te schreeuwen bijvoorbeeld.
nee da's waar. haagse sjonnie woonde naast mij in den haag toen ik 8 maanden zwanger was. die had het veels te druk met rondrijden op zn scooter, nachtenlange feesten geven met lekkere harde bonkmuziek (al pillen slikkend en piesend, schijtend en kotsend in de portiek) om op tv te komen.

nu zijn we verhuisd naar een gat drenthe en wonen we naast een illegale wietteler.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:27:32 #185
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_69647894
Mijn moeder en ik hebben met grote ogen en brede glimlach zitten kijken
Ik heb niks tegen Marokkanen, maar ze kunnen wel ophouden met dat hypocriete gedrag van wij doen niets verkeerd hoor! Komop, genoeg Marokkanen die wel hun best doen, gewoon een opleiding volgen en een baan hebben. Ze denken dat ze een aparte behandeling nodig hebben, of dat ze het zo ontzettend zwaar hebben. Terwijl ze niet de enige grote groep Allochtonen zijn. Ook die belachelijke snoepreisjes naar Marokko om bij te komen van wat? ...... Ik ben ook van de linkse kant, maar dat soort dingen keur ik echt fout. En tuurlijk worden ze gedicrimineerd, maar een zwart iemand niet? of iemand met één been? iemand die turks of hindoe is niet? of een pool?

Boodschap aan alle (stoute) Marokkanen:

De enige die een speciale behandeling mogen hebben, die echt zielig zijn, die de schuld kunnen afschuiven op iemand anders zijn namelijk mensen met een ECHTE handicap http://www.rivm.nl/infectieziektenbulletin/bul1303/witte2.jpg , jullie zijn toch niet gehandicapt of wel? Echt niet om lullig te doen, maar gewoon ophouden met die ''we zijn zo zielig, en we hebben het zo slecht in nederland '' terwijl Nederland voor allochtonen en buitenlanders het meest aantrekkelijk is. Geloof me je zit veel liever hier, dan in Oostenrijk, Rusland of Polen
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_69648140
quote:
Hoe moet de straatjeugd aangepakt worden?

Ze hangen intimiderend rond op winkelcentra, maken ’s avonds laat lawaai, gooien rotzooi op de grond en zijn ook nog eens verantwoordelijk voor vernielingen en fysiek geweld in de wijk. Op straat zijn ze de baas. De straatjeugd.

Op 11 juni start in Amsterdam een opmerkelijk project. Niet corrigeren staat centraal, maar beleefd zijn. “Straatjongeren zijn tegen gezag en voelen zich vernederd door de maatschappij. Ze hebben behoefte aan zowel respect als structuur”, zo legt trainer Hans Kaldenbach zijn methode vandaag uit nrc.next.

In de Amsterdamse wijk Geuzenveld laat wijkagent Saïd Abboutti zien wat dat in de praktijk inhoudt. Hij praat met ze over de buurt, over voetbal. “Maar je moet niet hun taal gaan spreken, je moet niet ’swa’ zeggen. Je zegt: ‘hé zwoegers’. Of ‘dag heren’.”

Kaldenbach heeft ook een trucje om te voorkomen dat ambulancepersoneel wordt lastig gevallen. Straatjongeren zijn er vaak als eerst bij als er een ongeluk gebeurt. Je moet ze als agent dan niet wegjagen, maar gewoon zeggen: “Jongens, wat fijn dat jullie er zijn. Kunnen jullie nieuwsgierige voorbijgangers op een afstand houden? De ambulance komt er zo door. Kunnen jullie dat regelen?”

Ook voor gewone burgers heeft hij een advies. Als er op straat een vrouw in elkaar wordt geschopt, dan zeg je niet: “Héé klootzak, durf je wel!” Nee, je vraagt op rustige toon wat de vrouw heeft misdaan. Zo verras je de dader, en stopt het geweld misschien.

De eerste regel van Kaldenbach is: corrigeren helpt niet! Zijn advies is: biedt de jongere een eervolle uitweg. “Je kunt de wind niet veranderen, maar hoe de zeilen staan bepaal je zelf.”
NRC.nl
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 3 juni 2009 @ 00:34:11 #187
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_69654207
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:31 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

NRC.nl
Hij is zelf Marokkaan, natuurlijk wil hij geen harde aanpak. Hij wil zijn broeders niet laten lijden die "nieuwe Nederlander"
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_69655201
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:34 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Hij is zelf Marokkaan, natuurlijk wil hij geen harde aanpak. Hij wil zijn broeders niet laten lijden die "nieuwe Nederlander"
Het meeste is van Kaldenbach hoor, lijkt me toch geen Marokkaan, eerder een Duitser.

Desalniettemin een debiel stukje, echt - hoe irrationeel wil je iets aanpakken.
אין מקום כמו ארץ ישראל
pi_69655331
Dat programma was vreselijk.
Die documentaire sloeg werkelijk nergens op
Ik vond die vrouw van d66 wel ok, die gast ernaast ook en in iets mindere mate was die snackbar eigenaar ook wel goed genoeg om naar te luisteren. De rest was vreselijk
  woensdag 3 juni 2009 @ 08:38:21 #190
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69656090
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:36 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik weet niet precies waarom dat is, maar het gebeurt wel. Men is aan de andere kant genijgd om kinderen van hoogopgeleiden beter in staat te achten hoger te scoren. Het heeft wel enige invloed, dat zal ik zeker niet ontkennen, maar het werkt soms in het tegendeel als het andersom is.
Ik kan je vertellen dat het vooral de ouders zijn die de boel beïnvloeden ipv de kinderen of docent.
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:04:10 #191
138914 Slappy
ambtenaar
pi_69657458
Tvp
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:06:45 #192
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69657512
Dit is gewoon "de kleine groep" on tour 2009 hoor, niets aan de hand .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:22:38 #193
138914 Slappy
ambtenaar
pi_69657841
Lijken wel allemaal Meki's in een klas
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:48:48 #194
138914 Slappy
ambtenaar
pi_69663857
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
23:48 duiken 2 van die gastjes helemaal weg om hun gezicht te verbergen voor de camera
Ja heeheh en tijdens dat interview van dat meisje voor hem nog steeds blijven bukken
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:38:20 #195
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_69667525
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:48 schreef Slappy het volgende:

[..]

Ja heeheh en tijdens dat interview van dat meisje voor hem nog steeds blijven bukken
Goed dat er niet op werd gereageerd, door wie dan ook. Dat soort mensen - wie het dan ook is - dienen sowieso geen aandacht te krijgen - van wie dan ook.

Moet ik nog algemener wezen?
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
pi_69670835
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 02:47 schreef Nam_Soldier het volgende:

[..]

Het meeste is van Kaldenbach hoor, lijkt me toch geen Marokkaan, eerder een Duitser.

Desalniettemin een debiel stukje, echt - hoe irrationeel wil je iets aanpakken.
Reward good behaviour, punish bad behavour.

Het probleem met de integratie van marokkanen enzo, is dat al jarenlang 'bad behaviour', ipv echt gestraft wordt, juist beloond werd. Beloond met gratis cursussen, soms zelfs een gratis snoepreis, gratis buurtsoos en weet ik wat.
Geen wonder dat die gastjes ermee doorgaan. Een erfenis uit de doorgeslagen multiculti propaganda van de jaren '80 en '90. Toen was de politiek in state of denial. Ontkende alles. Diegene die erover begonnen werd gedemoniseerd als een neo-nazi. In de jaren 2000 is dat gelukkig realistischer geworden, nu geven zelfs de linkse partijen toe dat er problemen zijn. Nu gaat het debat over de aanpak ervan. Let op dat in de jaren 2010 men erachter gaat komen dat het belonings- en ontwijkbeleid ook niet gaat werken. Dit zal omslaan in een echt zero tolerance beleid. Met kans op echte rellen en escalatie, maar dat is het enige echte middel om het probleem echt aan te pakken.
pi_69671240
quote:
Ook voor gewone burgers heeft hij een advies. Als er op straat een vrouw in elkaar wordt geschopt, dan zeg je niet: “Héé klootzak, durf je wel!” Nee, je vraagt op rustige toon wat de vrouw heeft misdaan trapt hem kreupel en gooit zijn familie in de Noordzee. Zo verras je de dader, en stopt het geweld misschien gegarandeerd.
deal with it
pi_69687029
Heb het net gekeken. Wat een geschreeuw. Iedereen wil wat roepen. oooh look at me im on tv. De grootste randdebielen zijn opgeroepen. Een paar opgefokte wijven en gozers die niet eens een normale Nederlandse zinnen kunnen uitspreken(ja oke vele beheersten wel goed Neerlands). Het was gewoon bijna vechten.

Bij Nederlanders heb je dit (bijna )nooit. Dat is gewoon zo. Op een of andere manier heeft men wel de beleefdheid elkaar uit te laten spreken.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_69691600
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:56 schreef Burakius het volgende:
Heb het net gekeken. Wat een geschreeuw. Iedereen wil wat roepen. oooh look at me im on tv. De grootste randdebielen zijn opgeroepen. Een paar opgefokte wijven en gozers die niet eens een normale Nederlandse zinnen kunnen uitspreken(ja oke vele beheersten wel goed Neerlands). Het was gewoon bijna vechten.

Bij Nederlanders heb je dit (bijna )nooit. Dat is gewoon zo. Op een of andere manier heeft men wel de beleefdheid elkaar uit te laten spreken.
goeie genade, wat zou ik graag willen dat dat waar zou zijn zeg!

maar nee. niet in mijn familie en ook al niet in mijn schoonfamilie.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 15 juni 2009 @ 14:28:58 #200
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_70025000
tvp
En als je `t nu nog niet snapt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')