abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2009 @ 16:51:13 #101
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69606247
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

Juist. En een kind hoor je niet kapot te pushen als het niet wil, maar motiveren en vormen mag zeker wel (want dat is opvoeden). Ze een beetje de goede kant opdrukken, ze hoge doelen opstellen. Hoort er allemaal bij. Kan het kind geen vwo aan? Jammer dan, dan heeft hij of zij het in ieder geval geprobeerd en gaat volgend jaar gewoon naar havo.
Mee eens. Het laat natuurlijk onverlet dat kinderen van ouders die niet zo goed thuis zijn op het sociaal vlak en de mogelijkheden niet kennen, minder kansen krijgen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 1 juni 2009 @ 16:52:08 #102
257657 Afvoerput
Voert af.
pi_69606276
Wat een heet hoofden die Marokkaantjes, te triest.
  maandag 1 juni 2009 @ 16:53:25 #103
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_69606313
Die Nieuwe Nederlander op minuut 24 die wegduikt voor de camera Wat een stelletje kanslozen bij elkaar zeg (op een persoon of 2-3 na).
  maandag 1 juni 2009 @ 16:53:30 #104
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69606314
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:58 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Het is maar zo'n klein groepje die het verpest voor de rest. Marokkanen doen zo hun best.


Er zijn best aardig wat goed opgeleide Marokkanen tegenwoordig. Vooral de meisjes scoren best hoog.
Het zal ook te maken hebben met het feit dat ze verder niet veel mogen en dus genoeg tijd overhouden voor studie.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69606508
En die gast die bij die anti-Israël demonstratie tegen een paard werd geduwd, ja natuurlijk hadden die agenten je hulp moeten verlenen, maar jij hebt net je longen uit je lijf lopen schreeuwen om een genocide.
אין מקום כמו ארץ ישראל
  maandag 1 juni 2009 @ 17:10:46 #106
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69606818
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:59 schreef Nam_Soldier het volgende:
En die gast die bij die anti-Israël demonstratie tegen een paard werd geduwd, ja natuurlijk hadden die agenten je hulp moeten verlenen, maar jij hebt net je longen uit je lijf lopen schreeuwen om een genocide.
Die kans zit er zeker in.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 1 juni 2009 @ 17:30:04 #107
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69607391
discussieren is niet hun sterkste punt, zo blijkt maar weer hahahaha
want een bevestiging van wat iedereen allang weet
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_69607581
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:53 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Er zijn best aardig wat goed opgeleide Marokkanen tegenwoordig. Vooral de meisjes scoren best hoog.
Het zal ook te maken hebben met het feit dat ze verder niet veel mogen en dus genoeg tijd overhouden voor studie.
Gelukkig bestaan ze.
pi_69607745
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:20 schreef Prik0 het volgende:
Gastarbeider + snackbarman + straatcoach.

Overige tuig.
die gastarbeider kan niet eens goed nederlands, woont hier verdomme al 42 jaar. en hij geeft die crimineel naast hem een schouderklopje
  maandag 1 juni 2009 @ 17:47:09 #110
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69607884
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:41 schreef onderscheid het volgende:

[..]

die gastarbeider kan niet eens goed nederlands, woont hier verdomme al 42 jaar. en hij geeft die crimineel naast hem een schouderklopje
Misschien wel, maar hij heeft zich wel de t* gewerkt. Dat vind ik een pluspunt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69608230
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:47 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Misschien wel, maar hij heeft zich wel de t* gewerkt. Dat vind ik een pluspunt.
Hoe weet je dat?
pi_69608338
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:01 schreef Nam_Soldier het volgende:
Goede reacties hier. Het probleem is er gewoon; een te groot percentage Marokkanen functioneert hier niet goed - een lot dat veel migranten door de eeuwen heen en over de hele wereld is toebedeeld, maar andere bevolkingsgroepen (Indonezen, Chinezen, Grieken, Hindoestanen) tonen aan dat integreren wel heel goed kan.

Indonezen?

Trouwens, de Chinese gemeenschap is een van de meest gesloten gemeenschappen hier. Is dat ook integratie?
U bevindt zich >hier<
  maandag 1 juni 2009 @ 18:09:52 #113
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69608500
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:59 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Is toch ter sprake geweest.!?!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 1 juni 2009 @ 18:10:34 #114
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69608514
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:03 schreef CAPS. het volgende:

[..]

Indonezen?

Trouwens, de Chinese gemeenschap is een van de meest gesloten gemeenschappen hier. Is dat ook integratie?
Grieken??????????????????
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69608836
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:03 schreef CAPS. het volgende:

[..]

Indonezen?

Trouwens, de Chinese gemeenschap is een van de meest gesloten gemeenschappen hier. Is dat ook integratie?
Foutje, typte wat snel. Inmiddels aangepast.

Ik durf vanuit een pragmatisch oogpunt te stellen dat Chinezen goed geïntegreerd zijn, ja. Wellicht dat ze het niet zo zeer zijn als we integratie concreet definiëren (als zich aanpassen aan de autochtone cultuur), maar het zijn harde, leergierige werkers en ze leveren derhalve een substantiële bijdrage aan onze economie en daarmee aan de maatschappij. Bovendien komen ze nauwelijks in aanraking met de wet, Chinese jongeren zorgen niet tot nauwelijks voor overlast en Chinezen hebben geen (noemenswaardige) religie die hen richting radicalisme kan duwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nam_Soldier op 01-06-2009 19:20:28 ]
אין מקום כמו ארץ ישראל
pi_69609686
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:59 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
pi_69611011
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:21 schreef Nam_Soldier het volgende:

[..]

Foutje, typte wat snel. Inmiddels aangepast.

Ik durf vanuit een pragmatisch oogpunt te stellen dat Chinezen goed geïntegreerd zijn, ja. Wellicht dat ze het niet zo zeer zijn als we integratie concreet definiëren (als zich aanpassen aan de autochtone cultuur), maar het zijn harde, leergierige werkers en ze leveren derhalve een substantiële bijdrage aan onze economie en daarmee aan de maatschappij. Bovendien komen ze nauwelijks in aanraking met de wet, Chinese jongeren zorgen niet tot nauwelijks voor overlast en Chinezen hebben geen (noemenswaardige) religie die hen richting radicalisme kan duwen.
Helemaal waar.
pi_69611121
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:18 schreef Triptamine het volgende:
Tvp voor het filmpje
This shit so good, it don't even smell bad!
pi_69611511
Deze mensen zijn echt incapabel in discussieren. Enkelen hebben wel goede punten (de jonge man in het zwarte/bruine pak bijv.), maar de meerderheid komt met wanargumenten. Het lijkt erop dat de meesten aanhalen dat het (1) een kleine groep is, en (2) dat er externe factoren zijn die Marokkanen belemmeren.

(1) Ook al is het absoluut misschien een kleine groep (ik heb geen data), relatief gezien zijn er veel Marokkanen die overlast veroorzaken. Dat heeft niets met 'puberteit' te maken, anders zouden we wel net zo veel last hebben van Nederlandse jongeren in die leeftijdscategorie, en dat is simpelweg niet het geval.

(2) De condities waarin Marokkanen leven zouden belemmerend zijn voor hun functioneren binnen de maatschappij. Kijk, er zijn ook genoeg autochtone Nederlanders die in gelijkwaardige (tenminste economische) omstandigheden leven, en veel daarvan leven ook gewoon zonder criminaliteit (nogmaals, geen cijfers, maar dit impliceert de data uit het programma). Een gebrek aan opleiding betekent niet dat het gerechtvaardigd is om de criminaliteit in te gaan; Nederland is (politiek gezien) sociaal genoeg om mensen 'in leven te houden'. Jammer voor Yasin (ofzo) dat hij een slechte scholing heeft gekregen en te weinig aandacht, maar dat is geen legitimatie om de criminaliteit in te gaan.

Dit is een duidelijk een issue waar eindeloos over doorgediscussieerd zal worden, maar zolang Marokkanen niet accepteren en erkennen dat er tegenwoordig een disproportioneel groot aantal misdaden wordt gepleegd door Marokkanen, en niet accepteren dat dit niet komt door externe factoren maar grotensdeels door hun eigen gedrag, zal de situatie niet veranderen.
pi_69611966
Vreselijke uitzending ja. Werkelijk alle excuses kwamen uit de kast om wangedrag goed te praten. School-advies, schoolverlaters, discriminatie, rascisme, de media, iedereen kreeg de schuld. Behalve natuurlijk...

En die 2 debielen die hun gezicht proberen te verbergen als de presentator kun kant op loopt, waarom ga je dan in godsnaam in een televisiestudio zitten
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_69612218
Iedereen die roept dat het maar om een kleine groep gaat is zelf tuig, of heeft nooit in een probleemwijk gewoont.
pi_69612307
Waarom laten ze elkaar niet uitpraten trouwens. Ik begrijp er geen flikker meer van.
pi_69613318
Wat een apen Dat geschreeuw

En zoveel van dat tuig dat in de slachtofferrol vervalt.
pi_69614065
Tis wel heel erg opvallend hoe er door een aantal van die figuren geprobeerd word het ergens anders op af te schuiven.
Media, slechte school, discriminatie, communicatie. *zucht*
Als ik over straat loopt en zo'n 15 jarige roept iets in de zin van kankerhoer richting mijn vriendin heeft dat geen flikker met bovenstaande te maken, maar is het gewoon een respectloze oetlul dat van huis uit niet genoeg opvoeding meekrijgt.

Marokkanen zijn in de minderheid in dit land maar de meederheid van de overlast op straat krijg ik van ze. Wat zegt dat dan?
Daar word helemaal niet over gesproken.
Kleine groep ga slapen, ja als je alle volwassenen meetelt of in schubbekutteveen woont, maar in alle respectabele steden is het jonge grut voor 50% gewoon naar de kloten. En dat is in mijn ervaring een redelijk optimistische schatting.

[ Bericht 5% gewijzigd door McKillem op 01-06-2009 21:08:05 ]
pi_69614220
Prima vermaak!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 1 juni 2009 @ 20:57:32 #126
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_69614470
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:49 schreef McKillem het volgende:
Tis wel heel erg opvallend hoe er door een aantal van die figuren geprobeerd word het ergens anders op af te schuiven.
Media, slechte school, discriminatie, communicatie. *zucht*
En ook al is dát de reden, is dat dan een soort ticket om je crimineel te gedragen?
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
pi_69614669
Ik heb de uitzending niet bekeken, maar ik word altijd een beetje moe van teksten als: "we doen een oproep aan de Marokkaanse gemeenschap om ..." en "zolang de Marokkaanse gemeenschap niet ...".

In de regel zijn het politici of woordvoerders die dergelijke uitspraken doen, maar ze lopen op die manier vooral weg van hun verantwoordelijkheid. Het is een simpelweg een manier om zaken van zich af te schuiven. Daarmee los je problemen niet op en de gedupeerden zijn er ook niet mee geholpen.
pi_69615712
* Tuvai.net is dat filmpje nu aan het kijken.

Tering wat een volk. Er zitten een paar keurige tussen, maar de agressieve schreeuwlelijkerds die er cónstant doorheen zitten te bléren zijn er weer oververtegenwoordigd. Ik ken ze ook niet anders.

En die huilies weer die constant na elke benoeming van een keihard feit metéén op explosieve wijze moeten schreeuwen dat het altijd een kleine groep is die het voor de hele grote groep 'normalen' verziekt.

Typisch filmpje weer.
pi_69616452
De 1e generatie opa had wel prima argumenten. Dat domme wijf van de zelfverdedigingscursussen met haar 'bootje-theorie' doet wat mij betreft gewoon niet meer mee
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_69616656
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
De 1e generatie opa had wel prima argumenten. Dat domme wijf van de zelfverdedigingscursussen met haar 'bootje-theorie' doet wat mij betreft gewoon niet meer mee
Komt inderdaad over als een sympathieke man. Die gozer die zegt waar het op staat wat betreft Marokkaanse jeugd kan ik ook wel wat mee.
  maandag 1 juni 2009 @ 22:19:19 #131
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69617947
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:44 schreef BaronPils het volgende:
Deze mensen zijn echt incapabel in discussieren. Enkelen hebben wel goede punten (de jonge man in het zwarte/bruine pak bijv.), maar de meerderheid komt met wanargumenten. Het lijkt erop dat de meesten aanhalen dat het (1) een kleine groep is, en (2) dat er externe factoren zijn die Marokkanen belemmeren.

(1) Ook al is het absoluut misschien een kleine groep (ik heb geen data), relatief gezien zijn er veel Marokkanen die overlast veroorzaken. Dat heeft niets met 'puberteit' te maken, anders zouden we wel net zo veel last hebben van Nederlandse jongeren in die leeftijdscategorie, en dat is simpelweg niet het geval.

(2) De condities waarin Marokkanen leven zouden belemmerend zijn voor hun functioneren binnen de maatschappij. Kijk, er zijn ook genoeg autochtone Nederlanders die in gelijkwaardige (tenminste economische) omstandigheden leven, en veel daarvan leven ook gewoon zonder criminaliteit (nogmaals, geen cijfers, maar dit impliceert de data uit het programma). Een gebrek aan opleiding betekent niet dat het gerechtvaardigd is om de criminaliteit in te gaan; Nederland is (politiek gezien) sociaal genoeg om mensen 'in leven te houden'. Jammer voor Yasin (ofzo) dat hij een slechte scholing heeft gekregen en te weinig aandacht, maar dat is geen legitimatie om de criminaliteit in te gaan.

Dit is een duidelijk een issue waar eindeloos over doorgediscussieerd zal worden, maar zolang Marokkanen niet accepteren en erkennen dat er tegenwoordig een disproportioneel groot aantal misdaden wordt gepleegd door Marokkanen, en niet accepteren dat dit niet komt door externe factoren maar grotensdeels door hun eigen gedrag, zal de situatie niet veranderen.
Bedoel je zoiets.....

Nog eentje, wel blijven kijken.....
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 1 juni 2009 @ 22:23:18 #132
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69618116
Ho, kom niet aan Haagse Sjonnie he.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_69618119
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Bedoel je zoiets.....

Nog eentje, wel blijven kijken.....
Welja, haal er allerlei andere dingen erbij om vooral maar de zere plek te vermijden die de Marokkaanse jeugd in Nederland is geworden.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  maandag 1 juni 2009 @ 22:27:36 #134
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69618312
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:23 schreef huhggh het volgende:

[..]

Welja, haal er allerlei andere dingen erbij om vooral maar de zere plek te vermijden die de Marokkaanse jeugd in Nederland is geworden.
Zere plek? Een aantal zijn gewoon crimineel, niet een halve demon ofzo
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_69618418
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:27 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Zere plek? Een aantal zijn gewoon crimineel, niet een halve demon ofzo
Ik schrijf nergens "crimineel" of "demon".
Dat maak jij er meteen weer van.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_69618579
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Bedoel je zoiets.....

Nog eentje, wel blijven kijken.....
en dan noem je 1 individu op.. sterk argument
  maandag 1 juni 2009 @ 22:34:17 #137
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69618588
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:30 schreef huhggh het volgende:

[..]

Ik schrijf nergens "crimineel" of "demon".
Dat maak jij er meteen weer van.
Nee, jij zegt dat het de zere plek van Nederland is geworden
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  maandag 1 juni 2009 @ 22:34:56 #138
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69618618
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:34 schreef onderscheid het volgende:

[..]

en dan noem je 1 individu op.. sterk argument
Ik kan ook Hitler noemen, maar dat is ook maar 1 individu.

Oh, wacht, waar ging het eigenlijk over?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_69619191
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:34 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ik kan ook Hitler noemen, maar dat is ook maar 1 individu.

Oh, wacht, waar ging het eigenlijk over?
Het is wel triest om je te moeten zien draaien en twisten om elke keer dit soort "incidenten" te moeten bagatalliseren.
Het zou mij niets verbazen als jij direct of indirect onderdeel uitmaakt van dit lijdend voorwerp.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  maandag 1 juni 2009 @ 22:53:15 #140
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69619359
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:49 schreef huhggh het volgende:

[..]

Het is wel triest om je te moeten zien draaien en twisten om elke keer dit soort "incidenten" te moeten bagatalliseren.
Het zou mij niets verbazen als jij direct of indirect onderdeel uitmaakt van dit lijdend voorwerp.
Man, ik maakte maar even een grapje, chill.

En inderdaad, ik maak, net zoals 'het lijdend voorwerp', deel uit van diegenen die zich in Nederland bevinden, en voor wie dus de Nederlandse wet geldt. Maar dat is voor de meeste FOK-users toch?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_69619630
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
De 1e generatie opa had wel prima argumenten. Dat domme wijf van de zelfverdedigingscursussen met haar 'bootje-theorie' doet wat mij betreft gewoon niet meer mee
Precies. Die D66 vrouw wist ook gewoon normaal te reageren; het waren de jongeren die daar door elkaar ging schreeuwen en met de meest onzinnige argumenten komen.
pi_69619634
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:53 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Man, ik maakte maar even een grapje, chill.

En inderdaad, ik maak, net zoals 'het lijdend voorwerp', deel uit van diegenen die zich in Nederland bevinden, en voor wie dus de Nederlandse wet geldt. Maar dat is voor de meeste FOK-users toch?
Het blijft triest dat je elke keer moet reageren als een one-trick-pony.
Ga eens naar buiten joh, er zijn meer dingen in de wereld dan alleen Geert Wilders.
Ik hoor jou alleen maar over een dingen. Dat geeft natuurlijk te denken.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  maandag 1 juni 2009 @ 23:00:51 #143
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69619693
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:59 schreef huhggh het volgende:

[..]

Het blijft triest dat je elke keer moet reageren als een one-trick-pony.
Ga eens naar buiten joh, er zijn meer dingen in de wereld dan alleen Geert Wilders.
Ik hoor jou alleen maar over een dingen. Dat geeft natuurlijk te denken.
Triest? One-trick-pony? Ik ben helemaal geen one-issue-user! Hoe kom je daar nu bij?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  maandag 1 juni 2009 @ 23:01:39 #144
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69619730
Misschien kunnen de heren een voorbeeld nemen aan de dame in het rood uit de uitzending van afgelopen zaterdag.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_69621292
Er gebeurt geen ruk in het filmpje, deze mensen houden tenminste een pittig debat. We kunnen ze niet van burgelijkheid betichten ipv die standaard blanke uitkeringstrekkende volkswijkhuilies die elke minuut de term 'hardwerkende burgers' gebruiken.

Slotje.
pi_69621681
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:39 schreef TeringHenkie het volgende:
Er gebeurt geen ruk in het filmpje, deze mensen houden tenminste een pittig debat. We kunnen ze niet van burgelijkheid betichten ipv die standaard blanke uitkeringstrekkende volkswijkhuilies die elke minuut de term 'hardwerkende burgers' gebruiken.

Slotje.
pi_69621864
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:39 schreef TeringHenkie het volgende:
Er gebeurt geen ruk in het filmpje, deze mensen houden tenminste een pittig debat. We kunnen ze niet van burgelijkheid betichten ipv die standaard blanke uitkeringstrekkende volkswijkhuilies die elke minuut de term 'hardwerkende burgers' gebruiken.

Slotje.
Jij was er zeker bij?
pi_69623379
Die man die het gek vond dat niet alleen hij maar ook al zijn broers/zussen ook LBO advies kregen,
de man is duidelijk niet bekend met erfelijkheid, overigens ook niet met debatregels, statistiek, fat, fatsoen
pi_69623409
Ik ben die gozer met pet op
pi_69623651
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:06 schreef Santello het volgende:
Ik ben die gozer met pet op
26 maanden voor kattigheid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')