abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2009 @ 20:57:32 #126
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_69614470
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:49 schreef McKillem het volgende:
Tis wel heel erg opvallend hoe er door een aantal van die figuren geprobeerd word het ergens anders op af te schuiven.
Media, slechte school, discriminatie, communicatie. *zucht*
En ook al is dát de reden, is dat dan een soort ticket om je crimineel te gedragen?
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
pi_69614669
Ik heb de uitzending niet bekeken, maar ik word altijd een beetje moe van teksten als: "we doen een oproep aan de Marokkaanse gemeenschap om ..." en "zolang de Marokkaanse gemeenschap niet ...".

In de regel zijn het politici of woordvoerders die dergelijke uitspraken doen, maar ze lopen op die manier vooral weg van hun verantwoordelijkheid. Het is een simpelweg een manier om zaken van zich af te schuiven. Daarmee los je problemen niet op en de gedupeerden zijn er ook niet mee geholpen.
pi_69615712
* Tuvai.net is dat filmpje nu aan het kijken.

Tering wat een volk. Er zitten een paar keurige tussen, maar de agressieve schreeuwlelijkerds die er cónstant doorheen zitten te bléren zijn er weer oververtegenwoordigd. Ik ken ze ook niet anders.

En die huilies weer die constant na elke benoeming van een keihard feit metéén op explosieve wijze moeten schreeuwen dat het altijd een kleine groep is die het voor de hele grote groep 'normalen' verziekt.

Typisch filmpje weer.
pi_69616452
De 1e generatie opa had wel prima argumenten. Dat domme wijf van de zelfverdedigingscursussen met haar 'bootje-theorie' doet wat mij betreft gewoon niet meer mee
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_69616656
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
De 1e generatie opa had wel prima argumenten. Dat domme wijf van de zelfverdedigingscursussen met haar 'bootje-theorie' doet wat mij betreft gewoon niet meer mee
Komt inderdaad over als een sympathieke man. Die gozer die zegt waar het op staat wat betreft Marokkaanse jeugd kan ik ook wel wat mee.
  maandag 1 juni 2009 @ 22:19:19 #131
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69617947
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:44 schreef BaronPils het volgende:
Deze mensen zijn echt incapabel in discussieren. Enkelen hebben wel goede punten (de jonge man in het zwarte/bruine pak bijv.), maar de meerderheid komt met wanargumenten. Het lijkt erop dat de meesten aanhalen dat het (1) een kleine groep is, en (2) dat er externe factoren zijn die Marokkanen belemmeren.

(1) Ook al is het absoluut misschien een kleine groep (ik heb geen data), relatief gezien zijn er veel Marokkanen die overlast veroorzaken. Dat heeft niets met 'puberteit' te maken, anders zouden we wel net zo veel last hebben van Nederlandse jongeren in die leeftijdscategorie, en dat is simpelweg niet het geval.

(2) De condities waarin Marokkanen leven zouden belemmerend zijn voor hun functioneren binnen de maatschappij. Kijk, er zijn ook genoeg autochtone Nederlanders die in gelijkwaardige (tenminste economische) omstandigheden leven, en veel daarvan leven ook gewoon zonder criminaliteit (nogmaals, geen cijfers, maar dit impliceert de data uit het programma). Een gebrek aan opleiding betekent niet dat het gerechtvaardigd is om de criminaliteit in te gaan; Nederland is (politiek gezien) sociaal genoeg om mensen 'in leven te houden'. Jammer voor Yasin (ofzo) dat hij een slechte scholing heeft gekregen en te weinig aandacht, maar dat is geen legitimatie om de criminaliteit in te gaan.

Dit is een duidelijk een issue waar eindeloos over doorgediscussieerd zal worden, maar zolang Marokkanen niet accepteren en erkennen dat er tegenwoordig een disproportioneel groot aantal misdaden wordt gepleegd door Marokkanen, en niet accepteren dat dit niet komt door externe factoren maar grotensdeels door hun eigen gedrag, zal de situatie niet veranderen.
Bedoel je zoiets.....

Nog eentje, wel blijven kijken.....
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 1 juni 2009 @ 22:23:18 #132
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69618116
Ho, kom niet aan Haagse Sjonnie he.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_69618119
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Bedoel je zoiets.....

Nog eentje, wel blijven kijken.....
Welja, haal er allerlei andere dingen erbij om vooral maar de zere plek te vermijden die de Marokkaanse jeugd in Nederland is geworden.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  maandag 1 juni 2009 @ 22:27:36 #134
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69618312
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:23 schreef huhggh het volgende:

[..]

Welja, haal er allerlei andere dingen erbij om vooral maar de zere plek te vermijden die de Marokkaanse jeugd in Nederland is geworden.
Zere plek? Een aantal zijn gewoon crimineel, niet een halve demon ofzo
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_69618418
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:27 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Zere plek? Een aantal zijn gewoon crimineel, niet een halve demon ofzo
Ik schrijf nergens "crimineel" of "demon".
Dat maak jij er meteen weer van.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_69618579
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Bedoel je zoiets.....

Nog eentje, wel blijven kijken.....
en dan noem je 1 individu op.. sterk argument
  maandag 1 juni 2009 @ 22:34:17 #137
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69618588
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:30 schreef huhggh het volgende:

[..]

Ik schrijf nergens "crimineel" of "demon".
Dat maak jij er meteen weer van.
Nee, jij zegt dat het de zere plek van Nederland is geworden
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  maandag 1 juni 2009 @ 22:34:56 #138
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69618618
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:34 schreef onderscheid het volgende:

[..]

en dan noem je 1 individu op.. sterk argument
Ik kan ook Hitler noemen, maar dat is ook maar 1 individu.

Oh, wacht, waar ging het eigenlijk over?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_69619191
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:34 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ik kan ook Hitler noemen, maar dat is ook maar 1 individu.

Oh, wacht, waar ging het eigenlijk over?
Het is wel triest om je te moeten zien draaien en twisten om elke keer dit soort "incidenten" te moeten bagatalliseren.
Het zou mij niets verbazen als jij direct of indirect onderdeel uitmaakt van dit lijdend voorwerp.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  maandag 1 juni 2009 @ 22:53:15 #140
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69619359
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:49 schreef huhggh het volgende:

[..]

Het is wel triest om je te moeten zien draaien en twisten om elke keer dit soort "incidenten" te moeten bagatalliseren.
Het zou mij niets verbazen als jij direct of indirect onderdeel uitmaakt van dit lijdend voorwerp.
Man, ik maakte maar even een grapje, chill.

En inderdaad, ik maak, net zoals 'het lijdend voorwerp', deel uit van diegenen die zich in Nederland bevinden, en voor wie dus de Nederlandse wet geldt. Maar dat is voor de meeste FOK-users toch?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_69619630
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
De 1e generatie opa had wel prima argumenten. Dat domme wijf van de zelfverdedigingscursussen met haar 'bootje-theorie' doet wat mij betreft gewoon niet meer mee
Precies. Die D66 vrouw wist ook gewoon normaal te reageren; het waren de jongeren die daar door elkaar ging schreeuwen en met de meest onzinnige argumenten komen.
pi_69619634
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:53 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Man, ik maakte maar even een grapje, chill.

En inderdaad, ik maak, net zoals 'het lijdend voorwerp', deel uit van diegenen die zich in Nederland bevinden, en voor wie dus de Nederlandse wet geldt. Maar dat is voor de meeste FOK-users toch?
Het blijft triest dat je elke keer moet reageren als een one-trick-pony.
Ga eens naar buiten joh, er zijn meer dingen in de wereld dan alleen Geert Wilders.
Ik hoor jou alleen maar over een dingen. Dat geeft natuurlijk te denken.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  maandag 1 juni 2009 @ 23:00:51 #143
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69619693
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:59 schreef huhggh het volgende:

[..]

Het blijft triest dat je elke keer moet reageren als een one-trick-pony.
Ga eens naar buiten joh, er zijn meer dingen in de wereld dan alleen Geert Wilders.
Ik hoor jou alleen maar over een dingen. Dat geeft natuurlijk te denken.
Triest? One-trick-pony? Ik ben helemaal geen one-issue-user! Hoe kom je daar nu bij?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  maandag 1 juni 2009 @ 23:01:39 #144
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69619730
Misschien kunnen de heren een voorbeeld nemen aan de dame in het rood uit de uitzending van afgelopen zaterdag.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_69621292
Er gebeurt geen ruk in het filmpje, deze mensen houden tenminste een pittig debat. We kunnen ze niet van burgelijkheid betichten ipv die standaard blanke uitkeringstrekkende volkswijkhuilies die elke minuut de term 'hardwerkende burgers' gebruiken.

Slotje.
pi_69621681
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:39 schreef TeringHenkie het volgende:
Er gebeurt geen ruk in het filmpje, deze mensen houden tenminste een pittig debat. We kunnen ze niet van burgelijkheid betichten ipv die standaard blanke uitkeringstrekkende volkswijkhuilies die elke minuut de term 'hardwerkende burgers' gebruiken.

Slotje.
pi_69621864
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:39 schreef TeringHenkie het volgende:
Er gebeurt geen ruk in het filmpje, deze mensen houden tenminste een pittig debat. We kunnen ze niet van burgelijkheid betichten ipv die standaard blanke uitkeringstrekkende volkswijkhuilies die elke minuut de term 'hardwerkende burgers' gebruiken.

Slotje.
Jij was er zeker bij?
pi_69623379
Die man die het gek vond dat niet alleen hij maar ook al zijn broers/zussen ook LBO advies kregen,
de man is duidelijk niet bekend met erfelijkheid, overigens ook niet met debatregels, statistiek, fat, fatsoen
pi_69623409
Ik ben die gozer met pet op
pi_69623651
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:06 schreef Santello het volgende:
Ik ben die gozer met pet op
26 maanden voor kattigheid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')