abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2009 @ 01:44:25 #51
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_69593025
Durft dan niemand toe te geven dat het gewoon kleine rotjongens zijn die erbij willen horen en stoer willen doen ter compensatie van hun kleine pikken? Wat zij nodig hebben is geen integratiebeleid of een of ander dom projectje, maar gewoon een paar flinke corrigerende tikken van papa. 'Terug naar school jij!', pats!
Ik als zwartharige allochtoon studeer toch ook en kom toch ook gewoon aan de bak? Omdat ik goed opgevoed ben. Opvoeding is alles.
This isn't even my final form.
pi_69593065
straks ff filmpje kijken
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  maandag 1 juni 2009 @ 02:07:56 #53
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_69593506


Sommigen zeiden echter wel verstandige dingen
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  maandag 1 juni 2009 @ 02:14:56 #54
256800 Visplek
Specialist.
pi_69593648
Marokkanen
Deze plek, en geen andere!
pi_69595130
primitief volk is primitief
  maandag 1 juni 2009 @ 09:12:26 #56
97934 ASroma
Flamboyant
pi_69595217
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:39 schreef 43 het volgende:
Wat een wanvertoning!

Ik blijf het mooi vinden dat ze het steeds hebben over een kleine groep marokkanen. Ze creëeren een nieuwe realiteit in hun hoofd lijkt het wel. In plaats van afstand te nemen van de daden van de 'kleine groep' nemen ze het voor hun op. Goed bezig jongens.
pfff ga nog eens kijken, en nu met neutrale ogen
pi_69595357
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:58 schreef Provinciaal het volgende:
Maar waarom dat gezeur over geen aandacht voor de 'goede zaken'? Alsof je een pluim verdient omdat je wel naar school gaat en omdat je geen misdaden pleegt. Zo hoort het gewoon. Door dat als bijzonder te bestempelen geef je juist de indruk dat wangedrag de standaard is in die kringen; hoe uitzonderlijk het kennelijk is om je 'normaal' te gedragen.
In principe ben ik het daarmee eens, normaal is gewoon en daar krijg je geen koekje voor. Alleen in uit de hand gelopen situaties is een duaal straffen/belonen-systeem wel de beste en snelste manier om gewenst gedrag op te leveren. Wat in ieder geval niet werkt gezien de praktijk is door alleen aandacht te hebben voor negatief gedrag, want dat wordt het een soort geuzengedrag en gemene deler voor pubers, die toch al geprikkeld worden om zich af te zetten.
Hoe effectief dat doorwerkt zie je in die hele straatcultuur. Neem een Appa, een middelmatige rapper die zichzelf ontzettend slim in de markt zet door juist die negatieve beeldvorming te kopiëren in zijn clips: irritante rotjongens met slisaccent en een bontkraag die een beetje niks doen op een scooter en mensen lastigvallen. Iedereen valt eroverheen, lachen. Schijt aan de overheid!

Kom je ook het eeuwige "kopje rooibosthee" en "het buurthuis". Het is scheef, want als Roderik en Pieter-Herbert zich misdragen krijgen ze een kak onder hun reet (met Gooise R) en als Ali en Nasr de boel verzieken krijgen ze een tafelvoetbalspel met een dak erover en een coach ernaast, maar zo werkt het. Het piepende wile krijgt altijd het vet.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_69597363
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:17 schreef Biels het volgende:

[..]

Er zijn slechts 1 keer harde cijfers langsgekomen, voor de rest slechts gissingen.

Maar ik ben pas op de helft, dus ik kan me vergissen.
het is sowieso een feit dat marokkanen vele malen meer in aanraking komen met de politie. daar zijn genoeg statistieken van.
  maandag 1 juni 2009 @ 11:34:07 #59
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_69597421
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:31 schreef onderscheid het volgende:

[..]

het is sowieso een feit dat marokkanen vele malen meer in aanraking komen met de politie. daar zijn genoeg statistieken van.
Volgensmij zijn die cijfers al een aantal jaar niet meer openbaar.
  maandag 1 juni 2009 @ 11:35:36 #60
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_69597453
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:31 schreef onderscheid het volgende:

[..]

het is sowieso een feit dat marokkanen vele malen meer in aanraking komen met de politie. daar zijn genoeg statistieken van.
Ja, maar die ene gozer aan het begin die roept dat het 90% is van de Marokkaanse jeugd heeft daar echt geen cijfers bij ofzo, hoor. Dat is gewoon een aanduiding.
  maandag 1 juni 2009 @ 11:47:36 #61
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_69597770
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:44 schreef Levolution het volgende:
Durft dan niemand toe te geven dat het gewoon kleine rotjongens zijn die erbij willen horen en stoer willen doen ter compensatie van hun kleine pikken? Wat zij nodig hebben is geen integratiebeleid of een of ander dom projectje, maar gewoon een paar flinke corrigerende tikken van papa. 'Terug naar school jij!', pats!
Ik als zwartharige allochtoon studeer toch ook en kom toch ook gewoon aan de bak? Omdat ik goed opgevoed ben. Opvoeding is alles.
  maandag 1 juni 2009 @ 11:49:09 #62
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69597811
Ga even kijken naar het filmpje tvp
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 1 juni 2009 @ 11:51:54 #63
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69597881
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:35 schreef Biels het volgende:

[..]

Ja, maar die ene gozer aan het begin die roept dat het 90% is van de Marokkaanse jeugd heeft daar echt geen cijfers bij ofzo, hoor. Dat is gewoon een aanduiding.
Misschien nog een keer kijken? Wat die gast zegt is dat er op de politielijsten van overlastgevende jongeren de namen 90% marokkaans zijn. Niet dat 90% van de marokkaanse jongeren overlast geeft.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_69598577
Damn, wat een trieste bedoening. De problematiek die ze proberen te bespreken vertaalt zich direct terug in dat programma

Btw, check @ 23:56 die jongen die wegduikt
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  maandag 1 juni 2009 @ 12:19:29 #65
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_69598648
Rondom 10
pi_69598672
Gastarbeider + snackbarman + straatcoach.

Overige tuig.
pi_69598948
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:44 schreef Levolution het volgende:
Durft dan niemand toe te geven dat het gewoon kleine rotjongens zijn die erbij willen horen en stoer willen doen ter compensatie van hun kleine pikken? Wat zij nodig hebben is geen integratiebeleid of een of ander dom projectje, maar gewoon een paar flinke corrigerende tikken van papa. 'Terug naar school jij!', pats!
Ik als zwartharige allochtoon studeer toch ook en kom toch ook gewoon aan de bak? Omdat ik goed opgevoed ben. Opvoeding is alles.
Eens. Blijft de vraag: in hoeverre kun je het die jongens dan kwalijk nemen dat ze ontsporen? En hoe kun je die opvoeding er weer een beetje inbrengen van staatswege en moet je dat wel willen.
Valt me trouwens op dat elke keer dat dit aspect aan de orde komt, de jongens in kwestie ontzettend fel reageren: "Het ligt niet aan de ouders! Het is ons probleem! Kom niet aan onze ouders!" Dat vind ik ontzettend typisch. Is dat het stereotype overmatig reageren op signaalwoorden als "moeder" of vrouwelijke familieleden iha of zit dat ergens anders in?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 1 juni 2009 @ 12:35:21 #68
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69599038
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:51 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Misschien nog een keer kijken? Wat die gast zegt is dat er op de politielijsten van overlastgevende jongeren de namen 90% marokkaans zijn. Niet dat 90% van de marokkaanse jongeren overlast geeft.
Klopt!. Dat misverstand is daar door hem ook uit de weg geruimd. 90% waren marokkaanse namen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 1 juni 2009 @ 12:45:51 #69
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_69599294
O o o deze uitzending is wel heel erg... Totaal niet laten uitpraten


Die vrouw in de rode jas en de man uit Amsterdam-West zijn de enige die een beetje normaal blijven doen.
pi_69599469
Heerlijk altijd hoe die gasten zich verhullen in hun slachtofferrol.
  maandag 1 juni 2009 @ 12:54:07 #71
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69599497
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:32 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Eens. Blijft de vraag: in hoeverre kun je het die jongens dan kwalijk nemen dat ze ontsporen? En hoe kun je die opvoeding er weer een beetje inbrengen van staatswege en moet je dat wel willen.
Valt me trouwens op dat elke keer dat dit aspect aan de orde komt, de jongens in kwestie ontzettend fel reageren: "Het ligt niet aan de ouders! Het is ons probleem! Kom niet aan onze ouders!" Dat vind ik ontzettend typisch. Is dat het stereotype overmatig reageren op signaalwoorden als "moeder" of vrouwelijke familieleden iha of zit dat ergens anders in?
Waar je mee omgaat word je mee besmet. Dat lijkt me het probleem, als ik 20 jaar geleden niet door bepaalde mensen uit een bepaald circuit was getrokken, dan was ik nu koning van de onderwereld geweest (als ik nog leefde). De enigen die hier invloed op kunnen hebben zijn de ouders en hele goede vrienden, aan anderen heb je schijt.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 1 juni 2009 @ 12:54:59 #72
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_69599522
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:53 schreef Smart_ass het volgende:
Heerlijk altijd hoe die gasten zich verhullen in hun slachtofferrol.
Ja das ook echt verschrikkelijk !

Discriminatie!!!! School uitval!!!! We krijgen geen tijd te integreren!!!!!!11121!3@!
  maandag 1 juni 2009 @ 12:55:05 #73
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69599525
Het is wel jammer dat de mensen elkaar niet laten uitpraten.
Zou een hele goede discussie kunnen zijn, maar de presentator gaat ook teveel mee in dat kippenhokgedoe en laat mensen die soms zinnige dingen te zeggen hebben, niet uitpraten.
Zo krijg je geen goed beeld van wat de mensen nou werkelijk vinden en is zo'n discussie alleen maar frustrerend voor alle partijen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69599611
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:54 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

Ja das ook echt verschrikkelijk !

Discriminatie!!!! School uitval!!!! We krijgen geen tijd te integreren!!!!!!11121!3@!

Het is maar zo'n klein groepje die het verpest voor de rest. Marokkanen doen zo hun best.

pi_69599678
Ahhh en ze hebben allemaal advies gekregen om LBO te doen. Nou, waar zou dat nou aan liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')