abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:24:16 #151
219078 Rbnn
Schitterend van Roem
pi_69623701
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:06 schreef Santello het volgende:
Ik ben die gozer met pet op
JIJ BENT KANKER STOER G
RESPECT
ZULLEN WE KATTIGHEID UITHALEN?

[ Bericht 39% gewijzigd door Rbnn op 02-06-2009 01:30:46 ]
...
pi_69623723
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:21 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

26 maanden voor kattigheid?
lol
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_69623724
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:06 schreef Santello het volgende:
Ik ben die gozer met pet op
Ok en waneer gaan jullie is elkaar laten uitpraten, ik vond het namelijk een kansloze uitzending.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:25:42 #154
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69623726
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:21 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

26 maanden voor kattigheid?



Je weet best dat die jongen kattenkwaad bedoelde.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69623737
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:25 schreef Comedylocal het volgende:

[..]

Ok en waarneer gaan jullie is elkaar laten uitpraten, ik vond het namelijk een kansloze uitzending.



welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:27:26 #156
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69623754
Waarom hoor ik niemand over Haagse Sjonnie????
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69623788
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:26 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]





Geweldig he ik word ook weleens moe.Na een dag gelachen te hebben op fok
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:30:06 #158
219078 Rbnn
Schitterend van Roem
pi_69623791
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Waarom hoor ik niemand over Haagse Sjonnie????
Lees beter, bitch.
...
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:30:20 #159
219078 Rbnn
Schitterend van Roem
pi_69623793
kankermocro's Wat een zielig 'debat' dit. Waarschijnlijk hebben ze eerst weken moeten zoeken naar een publiek dat mee wilde doen aan deze uitzending aangezien die relmarrokanen het echt geen flikker interesseren. Dan krijg je er een stel pannenkoeken te zien die met windows movie maker zichzelf een documentairemaker noemen. Ze spreken zichzelf tegen en ze schreeuwen naar elkaar. Op een gegeven moment moet de presentator gewoon beurten uitdelen omdat iedereen door elkaar praat. Hoezo basisschool niveau? Groep 8 had hetzelfde kunnen bereiken met deze uitzending.
...
pi_69623854
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:30 schreef Rbnn het volgende:
kankermocro's Wat een zielig 'debat' dit. Waarschijnlijk hebben ze eerst weken moeten zoeken naar een publiek dat mee wilde doen aan deze uitzending aangezien die relmarrokanen het echt geen flikker interesseren. Dan krijg je er een stel pannenkoeken te zien die met windows movie maker zichzelf een documentairemaker noemen. Ze spreken zichzelf tegen en ze schreeuwen naar elkaar. Op een gegeven moment moet de presentator gewoon beurten uitdelen omdat iedereen door elkaar praat. Hoezo basisschool niveau? Groep 8 had hetzelfde kunnen bereiken met deze uitzending.
Echt het was gewoon kut.Geef ze ook nog een Bullit energie drink en ze flippen helemaal.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:44:30 #161
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69623950
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:30 schreef Rbnn het volgende:

[..]

Lees beter, bitch.
Wat moet ik beter lezen?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:45:57 #162
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69623961
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:35 schreef Comedylocal het volgende:

[..]

Echt het was gewoon kut.Geef ze ook nog een Bullit energie drink en ze flippen helemaal.
Ik ben in ieder geval blij dat moslims niet mogen drinken.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:49:47 #163
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_69623997
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:06 schreef Santello het volgende:
Ik ben die gozer met pet op
Bewijs
This isn't even my final form.
pi_69625302
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:44 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat moet ik beter lezen?
Er is eerder in het topic al op gereageerd. Haagse sjonnie is het 1, Marokkaanse probleemjongeren hebben we een heel land vol van.
Geen vergelijking dus.

Daarnaast heb ik ook gewoon geen last van haagse sjonnie. Hij staat niet op de hoek van de straat de hele dag kanker homo/kaaskop/gothic te schreeuwen bijvoorbeeld.
pi_69630648
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:30 schreef Rbnn het volgende:
Dan krijg je er een stel pannenkoeken te zien die met windows movie maker zichzelf een documentairemaker noemen.
Dat was ook zoiets inderdaad.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_69630997
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:44 schreef Levolution het volgende:
Durft dan niemand toe te geven dat het gewoon kleine rotjongens zijn die erbij willen horen en stoer willen doen ter compensatie van hun kleine pikken? Wat zij nodig hebben is geen integratiebeleid of een of ander dom projectje, maar gewoon een paar flinke corrigerende tikken van papa. 'Terug naar school jij!', pats!
Ik als zwartharige allochtoon studeer toch ook en kom toch ook gewoon aan de bak? Omdat ik goed opgevoed ben. Opvoeding is alles.
Eensch, alleen hebben de ouders van die allochtonen vaak schijt aan Nederland. In mijn omgeving werken ook een 2 tal opgeleide Marokkanen en die hebben een goede functie, en doen niet af ten opzichte van Nederlanders. Maar die hebben wel een aantal jaar flink hard moeten leren, net als Nederlanders.

Het probleem is denk ik dat er te weinig Allochtoonse jongeren studeren en door studeren, je ziet namelijk ook wel in de lager opgeleide schuine streep niet opgeleide groep Nederlanders dat het voor een groot gedeelte ook schorum is wat met zijn alle op een kluitje leeft in wijken waar Jan Smit en Frans Bauer volle kracht door de straten klinkt. Dat in wijken waar huizen staan die goed te betalen zijn met een uitkering en wat zwart werk.

Dus als je even niet in hokjes denkt is de oorzaak van dat schorum een gebrek aan opvoeding en opleiding.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_69631213
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:42 schreef deepart het volgende:

[..]

Eensch, alleen hebben de ouders van die allochtonen vaak schijt aan Nederland. In mijn omgeving werken ook een 2 tal opgeleide Marokkanen en die hebben een goede functie, en doen niet af ten opzichte van Nederlanders. Maar die hebben wel een aantal jaar flink hard moeten leren, net als Nederlanders.

Het probleem is denk ik dat er te weinig Allochtoonse jongeren studeren en door studeren, je ziet namelijk ook wel in de lager opgeleide schuine streep niet opgeleide groep Nederlanders dat het voor een groot gedeelte ook schorum is wat met zijn alle op een kluitje leeft in wijken waar Jan Smit en Frans Bauer volle kracht door de straten klinkt. Dat in wijken waar huizen staan die goed te betalen zijn met een uitkering en wat zwart werk.

Dus als je even niet in hokjes denkt is de oorzaak van dat schorum een gebrek aan opvoeding en opleiding.
Wat je zegt dat lage/niet opgeleide Nederlanders zich ook zo gedragen kan best zo zijn, maar wat voornamelijk irritant is aan het tv-fragment in kwestie is het feit dat dit argument (geen scholing hebben) wordt aangedragen als 'excuus' of zelfs legitimatie voor criminaliteit, en daarmee wordt de schuld afgeschoven op de overheid of een externe kracht, in plaats van op zichzelf (misschien is dat trouwens met Nederlanders in soortgelijke posities ook, maar daar gaat de discussie niet om). Het is vooral deze totale ontkenning van welke schuld dan ook die zo treurig is.
pi_69631325
Respect voor de mannen en vrouwen die actief bezig zijn met het aanpakken van dat klote tuig. Die kerel van de aanpak ook, die zal het niet makkelijk hebben en vast gezien worden als NSB'er. Sneu.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_69631384
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:50 schreef BaronPils het volgende:

[..]

Wat je zegt dat lage/niet opgeleide Nederlanders zich ook zo gedragen kan best zo zijn, maar wat voornamelijk irritant is aan het tv-fragment in kwestie is het feit dat dit argument (geen scholing hebben) wordt aangedragen als 'excuus' of zelfs legitimatie voor criminaliteit, en daarmee wordt de schuld afgeschoven op de overheid of een externe kracht, in plaats van op zichzelf (misschien is dat trouwens met Nederlanders in soortgelijke posities ook, maar daar gaat de discussie niet om). Het is vooral deze totale ontkenning van welke schuld dan ook die zo treurig is.
Ik heb het fragment (nog) niet gezien, maar het is inderdaad treurig dat het als excuus gebruikt wordt. Doe er wat aan en maak/verzin geen excuses.

Ze willen allemaal de grote stoere man uithangen, maar dat zijn ze niet. Een grote stoere man pakt zijn verantwoordelijkheid en lost het probleem op.

Ging het allemaal maar zo makkelijk
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:11:22 #170
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_69631719
Wat een lange tenen zaten daar weer in de zaal. Ongelooflijk, het beeld van de Marokkaanse gemeenschap wordt bij deze weer bevestigd (uitzondering is de overige 20% die anderen keurig lieten uitpraten goed Nederlands konden en niet meteen in hun slachtoffer rol schoten)

[ Bericht 0% gewijzigd door Revolution-NL op 02-06-2009 13:16:37 ]
pi_69632207
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:55 schreef Dragorius het volgende:
Respect voor de mannen en vrouwen die actief bezig zijn met het aanpakken van dat klote tuig. Die kerel van de aanpak ook, die zal het niet makkelijk hebben en vast gezien worden als NSB'er. Sneu.
Dat paard-flauwval-incident vond ik wel grappig dat ze dat als voorbeeld aanhaalden als "Zie je wel, de politie heeft het niet op Marokkanen".

Alsof dat incident niet net zo hard had kunnen gebeuren bij een extreem-rechtse demonstratie of bij een incident met linkse autochtone krakers .
pi_69632387
Die initiatiefnemer ("Nederlandse Marokkanen") zal de volgende keer Kees niet meer aanspreken om een dergelijk iets te organiseren
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:39:24 #173
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_69632495
Een buurvrouw vertelt net aan mijn ma dat er een Marokkaan bij ons probeerde in te breken, zonder succes. Mislukte Marokkaanse inbrekers... Altijd zo jammer dat ze het alleen durven als er niemand thuis is, vast wetend dat ze dan teruggestuurd worden met een gebroken kaak Kut Marokkanen, kut moslims, kut criminele allochtonen in het algemeen, Geert Wilders aan de macht.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_69632570
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Die initiatiefnemer ("Nederlandse Marokkanen") zal de volgende keer Kees niet meer aanspreken om een dergelijk iets te organiseren
Die wordt straks door zijn Nederlandse Marokkanen opgehangen aan een olijfboom Als "dank"
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_69632665
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:42 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Die wordt straks door zijn Nederlandse Marokkanen opgehangen aan een olijfboom Als "dank"
Die man uit Amsterdam had anders ook behoorlijk harde taal voor iemand die midden in zo'n groep staat. Daar heb ik dan wel bewondering voor, gewoon zeggen waar het op staat.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_69632919
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:45 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Die man uit Amsterdam had anders ook behoorlijk harde taal voor iemand die midden in zo'n groep staat. Daar heb ik dan wel bewondering voor, gewoon zeggen waar het op staat.
Volgens mij snap je het principe achter het programma niet? Iedereen die daar aanwezig was, was er niet om het probleem te ontkennen maar om het te erkennen. De manier waarop en de argumenten die aangedragen werden lieten echter te wensen over.

Het discussieformat komt voort uit een initiatief vanuit de Marokkaanse gemeenschap om het imago te verbeteren. Anders hadden ze wel voorstanders/tegenstanders à la het Lagerhuis uitgenodigd.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_69632978
wat een vertoning, serieus.... die ene mevrouw schaamde zich kapot en terecht.... hele punt van de discussie werd gelijk maar weer eens bewezen
I'm not the man you think I am!
pi_69633019
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:54 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Volgens mij snap je het principe achter het programma niet? Iedereen die daar aanwezig was, was er niet om het probleem te ontkennen maar om het te erkennen. De manier waarop en de argumenten die aangedragen werden lieten echter te wensen over.

Het discussieformat komt voort uit een initiatief vanuit de Marokkaanse gemeenschap om het imago te verbeteren. Anders hadden ze wel voorstanders/tegenstanders à la het Lagerhuis uitgenodigd.
Het was ook een reactie op bovenstaande, namelijk dat de initiatiefnemer nu fysiek gestraft zou gaan worden voor zijn initiatief. Ik vind het dan knap dat zo'n man uit Amsterdam durft te zeggen waar het op staat, als Marokkaan zijnde én als hulpverlener. Daaruit blijkt dat die man wél weet waar hij mee bezig is en het nodige respect afdwingt bij de mensen waar hij hulp aan biedt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_69634507
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:42 schreef deepart het volgende:

[..]

Het probleem is denk ik dat er te weinig Allochtoonse jongeren studeren en door studeren
Uit Allochtonië?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:33:36 #180
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69635576
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 08:04 schreef McKillem het volgende:

[..]

Er is eerder in het topic al op gereageerd. Haagse sjonnie is het 1, Marokkaanse probleemjongeren hebben we een heel land vol van.
Geen vergelijking dus.

Daarnaast heb ik ook gewoon geen last van haagse sjonnie. Hij staat niet op de hoek van de straat de hele dag kanker homo/kaaskop/gothic te schreeuwen bijvoorbeeld.
Owja, excuus, ik had eroverheen gelezen. was weer gestart met lezen na het filmpje, maar dat was een een berichtje waar het aangehaald werd. Niet goed gekeken.

Maar er zijn genoeg Sjonnies hoor, vergis je niet.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:34:32 #181
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69635607
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:58 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Het was ook een reactie op bovenstaande, namelijk dat de initiatiefnemer nu fysiek gestraft zou gaan worden voor zijn initiatief. Ik vind het dan knap dat zo'n man uit Amsterdam durft te zeggen waar het op staat, als Marokkaan zijnde én als hulpverlener. Daaruit blijkt dat die man wél weet waar hij mee bezig is en het nodige respect afdwingt bij de mensen waar hij hulp aan biedt.
Inderdaad. Proberen ze binnen de gemeenschap er iets aan te doen, is het ook weer niet goed.
Tsja, dan weet ik het ook niet meer.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69636864
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:52 schreef 16meter het volgende:

[..]

Uit Allochtonië?
Ik moest grinniken.

Toch kan ik tot de conclusie komen dat na het kijken van dit treurige filmpje mijn vooroordelen over Marokkanen nogmaals zijn bevestigd.
pi_69637782
tvp
pi_69647812
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 08:04 schreef McKillem het volgende:

[..]

Er is eerder in het topic al op gereageerd. Haagse sjonnie is het 1, Marokkaanse probleemjongeren hebben we een heel land vol van.
Geen vergelijking dus.

Daarnaast heb ik ook gewoon geen last van haagse sjonnie. Hij staat niet op de hoek van de straat de hele dag kanker homo/kaaskop/gothic te schreeuwen bijvoorbeeld.
nee da's waar. haagse sjonnie woonde naast mij in den haag toen ik 8 maanden zwanger was. die had het veels te druk met rondrijden op zn scooter, nachtenlange feesten geven met lekkere harde bonkmuziek (al pillen slikkend en piesend, schijtend en kotsend in de portiek) om op tv te komen.

nu zijn we verhuisd naar een gat drenthe en wonen we naast een illegale wietteler.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:27:32 #185
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_69647894
Mijn moeder en ik hebben met grote ogen en brede glimlach zitten kijken
Ik heb niks tegen Marokkanen, maar ze kunnen wel ophouden met dat hypocriete gedrag van wij doen niets verkeerd hoor! Komop, genoeg Marokkanen die wel hun best doen, gewoon een opleiding volgen en een baan hebben. Ze denken dat ze een aparte behandeling nodig hebben, of dat ze het zo ontzettend zwaar hebben. Terwijl ze niet de enige grote groep Allochtonen zijn. Ook die belachelijke snoepreisjes naar Marokko om bij te komen van wat? ...... Ik ben ook van de linkse kant, maar dat soort dingen keur ik echt fout. En tuurlijk worden ze gedicrimineerd, maar een zwart iemand niet? of iemand met één been? iemand die turks of hindoe is niet? of een pool?

Boodschap aan alle (stoute) Marokkanen:

De enige die een speciale behandeling mogen hebben, die echt zielig zijn, die de schuld kunnen afschuiven op iemand anders zijn namelijk mensen met een ECHTE handicap http://www.rivm.nl/infectieziektenbulletin/bul1303/witte2.jpg , jullie zijn toch niet gehandicapt of wel? Echt niet om lullig te doen, maar gewoon ophouden met die ''we zijn zo zielig, en we hebben het zo slecht in nederland '' terwijl Nederland voor allochtonen en buitenlanders het meest aantrekkelijk is. Geloof me je zit veel liever hier, dan in Oostenrijk, Rusland of Polen
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_69648140
quote:
Hoe moet de straatjeugd aangepakt worden?

Ze hangen intimiderend rond op winkelcentra, maken ’s avonds laat lawaai, gooien rotzooi op de grond en zijn ook nog eens verantwoordelijk voor vernielingen en fysiek geweld in de wijk. Op straat zijn ze de baas. De straatjeugd.

Op 11 juni start in Amsterdam een opmerkelijk project. Niet corrigeren staat centraal, maar beleefd zijn. “Straatjongeren zijn tegen gezag en voelen zich vernederd door de maatschappij. Ze hebben behoefte aan zowel respect als structuur”, zo legt trainer Hans Kaldenbach zijn methode vandaag uit nrc.next.

In de Amsterdamse wijk Geuzenveld laat wijkagent Saïd Abboutti zien wat dat in de praktijk inhoudt. Hij praat met ze over de buurt, over voetbal. “Maar je moet niet hun taal gaan spreken, je moet niet ’swa’ zeggen. Je zegt: ‘hé zwoegers’. Of ‘dag heren’.”

Kaldenbach heeft ook een trucje om te voorkomen dat ambulancepersoneel wordt lastig gevallen. Straatjongeren zijn er vaak als eerst bij als er een ongeluk gebeurt. Je moet ze als agent dan niet wegjagen, maar gewoon zeggen: “Jongens, wat fijn dat jullie er zijn. Kunnen jullie nieuwsgierige voorbijgangers op een afstand houden? De ambulance komt er zo door. Kunnen jullie dat regelen?”

Ook voor gewone burgers heeft hij een advies. Als er op straat een vrouw in elkaar wordt geschopt, dan zeg je niet: “Héé klootzak, durf je wel!” Nee, je vraagt op rustige toon wat de vrouw heeft misdaan. Zo verras je de dader, en stopt het geweld misschien.

De eerste regel van Kaldenbach is: corrigeren helpt niet! Zijn advies is: biedt de jongere een eervolle uitweg. “Je kunt de wind niet veranderen, maar hoe de zeilen staan bepaal je zelf.”
NRC.nl
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 3 juni 2009 @ 00:34:11 #187
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_69654207
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:31 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

NRC.nl
Hij is zelf Marokkaan, natuurlijk wil hij geen harde aanpak. Hij wil zijn broeders niet laten lijden die "nieuwe Nederlander"
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_69655201
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:34 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Hij is zelf Marokkaan, natuurlijk wil hij geen harde aanpak. Hij wil zijn broeders niet laten lijden die "nieuwe Nederlander"
Het meeste is van Kaldenbach hoor, lijkt me toch geen Marokkaan, eerder een Duitser.

Desalniettemin een debiel stukje, echt - hoe irrationeel wil je iets aanpakken.
אין מקום כמו ארץ ישראל
pi_69655331
Dat programma was vreselijk.
Die documentaire sloeg werkelijk nergens op
Ik vond die vrouw van d66 wel ok, die gast ernaast ook en in iets mindere mate was die snackbar eigenaar ook wel goed genoeg om naar te luisteren. De rest was vreselijk
  woensdag 3 juni 2009 @ 08:38:21 #190
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69656090
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:36 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik weet niet precies waarom dat is, maar het gebeurt wel. Men is aan de andere kant genijgd om kinderen van hoogopgeleiden beter in staat te achten hoger te scoren. Het heeft wel enige invloed, dat zal ik zeker niet ontkennen, maar het werkt soms in het tegendeel als het andersom is.
Ik kan je vertellen dat het vooral de ouders zijn die de boel beïnvloeden ipv de kinderen of docent.
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:04:10 #191
138914 Slappy
ambtenaar
pi_69657458
Tvp
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:06:45 #192
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69657512
Dit is gewoon "de kleine groep" on tour 2009 hoor, niets aan de hand .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:22:38 #193
138914 Slappy
ambtenaar
pi_69657841
Lijken wel allemaal Meki's in een klas
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:48:48 #194
138914 Slappy
ambtenaar
pi_69663857
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
23:48 duiken 2 van die gastjes helemaal weg om hun gezicht te verbergen voor de camera
Ja heeheh en tijdens dat interview van dat meisje voor hem nog steeds blijven bukken
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:38:20 #195
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_69667525
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:48 schreef Slappy het volgende:

[..]

Ja heeheh en tijdens dat interview van dat meisje voor hem nog steeds blijven bukken
Goed dat er niet op werd gereageerd, door wie dan ook. Dat soort mensen - wie het dan ook is - dienen sowieso geen aandacht te krijgen - van wie dan ook.

Moet ik nog algemener wezen?
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
pi_69670835
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 02:47 schreef Nam_Soldier het volgende:

[..]

Het meeste is van Kaldenbach hoor, lijkt me toch geen Marokkaan, eerder een Duitser.

Desalniettemin een debiel stukje, echt - hoe irrationeel wil je iets aanpakken.
Reward good behaviour, punish bad behavour.

Het probleem met de integratie van marokkanen enzo, is dat al jarenlang 'bad behaviour', ipv echt gestraft wordt, juist beloond werd. Beloond met gratis cursussen, soms zelfs een gratis snoepreis, gratis buurtsoos en weet ik wat.
Geen wonder dat die gastjes ermee doorgaan. Een erfenis uit de doorgeslagen multiculti propaganda van de jaren '80 en '90. Toen was de politiek in state of denial. Ontkende alles. Diegene die erover begonnen werd gedemoniseerd als een neo-nazi. In de jaren 2000 is dat gelukkig realistischer geworden, nu geven zelfs de linkse partijen toe dat er problemen zijn. Nu gaat het debat over de aanpak ervan. Let op dat in de jaren 2010 men erachter gaat komen dat het belonings- en ontwijkbeleid ook niet gaat werken. Dit zal omslaan in een echt zero tolerance beleid. Met kans op echte rellen en escalatie, maar dat is het enige echte middel om het probleem echt aan te pakken.
pi_69671240
quote:
Ook voor gewone burgers heeft hij een advies. Als er op straat een vrouw in elkaar wordt geschopt, dan zeg je niet: “Héé klootzak, durf je wel!” Nee, je vraagt op rustige toon wat de vrouw heeft misdaan trapt hem kreupel en gooit zijn familie in de Noordzee. Zo verras je de dader, en stopt het geweld misschien gegarandeerd.
deal with it
pi_69687029
Heb het net gekeken. Wat een geschreeuw. Iedereen wil wat roepen. oooh look at me im on tv. De grootste randdebielen zijn opgeroepen. Een paar opgefokte wijven en gozers die niet eens een normale Nederlandse zinnen kunnen uitspreken(ja oke vele beheersten wel goed Neerlands). Het was gewoon bijna vechten.

Bij Nederlanders heb je dit (bijna )nooit. Dat is gewoon zo. Op een of andere manier heeft men wel de beleefdheid elkaar uit te laten spreken.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_69691600
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:56 schreef Burakius het volgende:
Heb het net gekeken. Wat een geschreeuw. Iedereen wil wat roepen. oooh look at me im on tv. De grootste randdebielen zijn opgeroepen. Een paar opgefokte wijven en gozers die niet eens een normale Nederlandse zinnen kunnen uitspreken(ja oke vele beheersten wel goed Neerlands). Het was gewoon bijna vechten.

Bij Nederlanders heb je dit (bijna )nooit. Dat is gewoon zo. Op een of andere manier heeft men wel de beleefdheid elkaar uit te laten spreken.
goeie genade, wat zou ik graag willen dat dat waar zou zijn zeg!

maar nee. niet in mijn familie en ook al niet in mijn schoonfamilie.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 15 juni 2009 @ 14:28:58 #200
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_70025000
tvp
En als je `t nu nog niet snapt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')