abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:24:16 #151
219078 Rbnn
Schitterend van Roem
pi_69623701
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:06 schreef Santello het volgende:
Ik ben die gozer met pet op
JIJ BENT KANKER STOER G
RESPECT
ZULLEN WE KATTIGHEID UITHALEN?

[ Bericht 39% gewijzigd door Rbnn op 02-06-2009 01:30:46 ]
...
pi_69623723
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:21 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

26 maanden voor kattigheid?
lol
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_69623724
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:06 schreef Santello het volgende:
Ik ben die gozer met pet op
Ok en waneer gaan jullie is elkaar laten uitpraten, ik vond het namelijk een kansloze uitzending.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:25:42 #154
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69623726
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:21 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

26 maanden voor kattigheid?



Je weet best dat die jongen kattenkwaad bedoelde.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69623737
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:25 schreef Comedylocal het volgende:

[..]

Ok en waarneer gaan jullie is elkaar laten uitpraten, ik vond het namelijk een kansloze uitzending.



welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:27:26 #156
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69623754
Waarom hoor ik niemand over Haagse Sjonnie????
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69623788
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:26 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]





Geweldig he ik word ook weleens moe.Na een dag gelachen te hebben op fok
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:30:06 #158
219078 Rbnn
Schitterend van Roem
pi_69623791
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Waarom hoor ik niemand over Haagse Sjonnie????
Lees beter, bitch.
...
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:30:20 #159
219078 Rbnn
Schitterend van Roem
pi_69623793
kankermocro's Wat een zielig 'debat' dit. Waarschijnlijk hebben ze eerst weken moeten zoeken naar een publiek dat mee wilde doen aan deze uitzending aangezien die relmarrokanen het echt geen flikker interesseren. Dan krijg je er een stel pannenkoeken te zien die met windows movie maker zichzelf een documentairemaker noemen. Ze spreken zichzelf tegen en ze schreeuwen naar elkaar. Op een gegeven moment moet de presentator gewoon beurten uitdelen omdat iedereen door elkaar praat. Hoezo basisschool niveau? Groep 8 had hetzelfde kunnen bereiken met deze uitzending.
...
pi_69623854
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:30 schreef Rbnn het volgende:
kankermocro's Wat een zielig 'debat' dit. Waarschijnlijk hebben ze eerst weken moeten zoeken naar een publiek dat mee wilde doen aan deze uitzending aangezien die relmarrokanen het echt geen flikker interesseren. Dan krijg je er een stel pannenkoeken te zien die met windows movie maker zichzelf een documentairemaker noemen. Ze spreken zichzelf tegen en ze schreeuwen naar elkaar. Op een gegeven moment moet de presentator gewoon beurten uitdelen omdat iedereen door elkaar praat. Hoezo basisschool niveau? Groep 8 had hetzelfde kunnen bereiken met deze uitzending.
Echt het was gewoon kut.Geef ze ook nog een Bullit energie drink en ze flippen helemaal.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:44:30 #161
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69623950
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:30 schreef Rbnn het volgende:

[..]

Lees beter, bitch.
Wat moet ik beter lezen?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:45:57 #162
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69623961
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:35 schreef Comedylocal het volgende:

[..]

Echt het was gewoon kut.Geef ze ook nog een Bullit energie drink en ze flippen helemaal.
Ik ben in ieder geval blij dat moslims niet mogen drinken.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:49:47 #163
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_69623997
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:06 schreef Santello het volgende:
Ik ben die gozer met pet op
Bewijs
This isn't even my final form.
pi_69625302
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:44 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat moet ik beter lezen?
Er is eerder in het topic al op gereageerd. Haagse sjonnie is het 1, Marokkaanse probleemjongeren hebben we een heel land vol van.
Geen vergelijking dus.

Daarnaast heb ik ook gewoon geen last van haagse sjonnie. Hij staat niet op de hoek van de straat de hele dag kanker homo/kaaskop/gothic te schreeuwen bijvoorbeeld.
pi_69630648
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:30 schreef Rbnn het volgende:
Dan krijg je er een stel pannenkoeken te zien die met windows movie maker zichzelf een documentairemaker noemen.
Dat was ook zoiets inderdaad.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_69630997
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:44 schreef Levolution het volgende:
Durft dan niemand toe te geven dat het gewoon kleine rotjongens zijn die erbij willen horen en stoer willen doen ter compensatie van hun kleine pikken? Wat zij nodig hebben is geen integratiebeleid of een of ander dom projectje, maar gewoon een paar flinke corrigerende tikken van papa. 'Terug naar school jij!', pats!
Ik als zwartharige allochtoon studeer toch ook en kom toch ook gewoon aan de bak? Omdat ik goed opgevoed ben. Opvoeding is alles.
Eensch, alleen hebben de ouders van die allochtonen vaak schijt aan Nederland. In mijn omgeving werken ook een 2 tal opgeleide Marokkanen en die hebben een goede functie, en doen niet af ten opzichte van Nederlanders. Maar die hebben wel een aantal jaar flink hard moeten leren, net als Nederlanders.

Het probleem is denk ik dat er te weinig Allochtoonse jongeren studeren en door studeren, je ziet namelijk ook wel in de lager opgeleide schuine streep niet opgeleide groep Nederlanders dat het voor een groot gedeelte ook schorum is wat met zijn alle op een kluitje leeft in wijken waar Jan Smit en Frans Bauer volle kracht door de straten klinkt. Dat in wijken waar huizen staan die goed te betalen zijn met een uitkering en wat zwart werk.

Dus als je even niet in hokjes denkt is de oorzaak van dat schorum een gebrek aan opvoeding en opleiding.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_69631213
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:42 schreef deepart het volgende:

[..]

Eensch, alleen hebben de ouders van die allochtonen vaak schijt aan Nederland. In mijn omgeving werken ook een 2 tal opgeleide Marokkanen en die hebben een goede functie, en doen niet af ten opzichte van Nederlanders. Maar die hebben wel een aantal jaar flink hard moeten leren, net als Nederlanders.

Het probleem is denk ik dat er te weinig Allochtoonse jongeren studeren en door studeren, je ziet namelijk ook wel in de lager opgeleide schuine streep niet opgeleide groep Nederlanders dat het voor een groot gedeelte ook schorum is wat met zijn alle op een kluitje leeft in wijken waar Jan Smit en Frans Bauer volle kracht door de straten klinkt. Dat in wijken waar huizen staan die goed te betalen zijn met een uitkering en wat zwart werk.

Dus als je even niet in hokjes denkt is de oorzaak van dat schorum een gebrek aan opvoeding en opleiding.
Wat je zegt dat lage/niet opgeleide Nederlanders zich ook zo gedragen kan best zo zijn, maar wat voornamelijk irritant is aan het tv-fragment in kwestie is het feit dat dit argument (geen scholing hebben) wordt aangedragen als 'excuus' of zelfs legitimatie voor criminaliteit, en daarmee wordt de schuld afgeschoven op de overheid of een externe kracht, in plaats van op zichzelf (misschien is dat trouwens met Nederlanders in soortgelijke posities ook, maar daar gaat de discussie niet om). Het is vooral deze totale ontkenning van welke schuld dan ook die zo treurig is.
pi_69631325
Respect voor de mannen en vrouwen die actief bezig zijn met het aanpakken van dat klote tuig. Die kerel van de aanpak ook, die zal het niet makkelijk hebben en vast gezien worden als NSB'er. Sneu.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_69631384
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:50 schreef BaronPils het volgende:

[..]

Wat je zegt dat lage/niet opgeleide Nederlanders zich ook zo gedragen kan best zo zijn, maar wat voornamelijk irritant is aan het tv-fragment in kwestie is het feit dat dit argument (geen scholing hebben) wordt aangedragen als 'excuus' of zelfs legitimatie voor criminaliteit, en daarmee wordt de schuld afgeschoven op de overheid of een externe kracht, in plaats van op zichzelf (misschien is dat trouwens met Nederlanders in soortgelijke posities ook, maar daar gaat de discussie niet om). Het is vooral deze totale ontkenning van welke schuld dan ook die zo treurig is.
Ik heb het fragment (nog) niet gezien, maar het is inderdaad treurig dat het als excuus gebruikt wordt. Doe er wat aan en maak/verzin geen excuses.

Ze willen allemaal de grote stoere man uithangen, maar dat zijn ze niet. Een grote stoere man pakt zijn verantwoordelijkheid en lost het probleem op.

Ging het allemaal maar zo makkelijk
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:11:22 #170
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_69631719
Wat een lange tenen zaten daar weer in de zaal. Ongelooflijk, het beeld van de Marokkaanse gemeenschap wordt bij deze weer bevestigd (uitzondering is de overige 20% die anderen keurig lieten uitpraten goed Nederlands konden en niet meteen in hun slachtoffer rol schoten)

[ Bericht 0% gewijzigd door Revolution-NL op 02-06-2009 13:16:37 ]
pi_69632207
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:55 schreef Dragorius het volgende:
Respect voor de mannen en vrouwen die actief bezig zijn met het aanpakken van dat klote tuig. Die kerel van de aanpak ook, die zal het niet makkelijk hebben en vast gezien worden als NSB'er. Sneu.
Dat paard-flauwval-incident vond ik wel grappig dat ze dat als voorbeeld aanhaalden als "Zie je wel, de politie heeft het niet op Marokkanen".

Alsof dat incident niet net zo hard had kunnen gebeuren bij een extreem-rechtse demonstratie of bij een incident met linkse autochtone krakers .
pi_69632387
Die initiatiefnemer ("Nederlandse Marokkanen") zal de volgende keer Kees niet meer aanspreken om een dergelijk iets te organiseren
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:39:24 #173
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_69632495
Een buurvrouw vertelt net aan mijn ma dat er een Marokkaan bij ons probeerde in te breken, zonder succes. Mislukte Marokkaanse inbrekers... Altijd zo jammer dat ze het alleen durven als er niemand thuis is, vast wetend dat ze dan teruggestuurd worden met een gebroken kaak Kut Marokkanen, kut moslims, kut criminele allochtonen in het algemeen, Geert Wilders aan de macht.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_69632570
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Die initiatiefnemer ("Nederlandse Marokkanen") zal de volgende keer Kees niet meer aanspreken om een dergelijk iets te organiseren
Die wordt straks door zijn Nederlandse Marokkanen opgehangen aan een olijfboom Als "dank"
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_69632665
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:42 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Die wordt straks door zijn Nederlandse Marokkanen opgehangen aan een olijfboom Als "dank"
Die man uit Amsterdam had anders ook behoorlijk harde taal voor iemand die midden in zo'n groep staat. Daar heb ik dan wel bewondering voor, gewoon zeggen waar het op staat.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')