Dat is de vraag inderdaad, vanavond dus maar even kijkenquote:
Er zit heel wat lekkers tussenquote:
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het zou mij echt niet verbazen als het allemaal weer een stunt van BNN blijkt te zijn, om te laten zien hoe ver ze die kandidaten kunnen laten gaan om bekend te kunnen worden. Ik kan het moeijlijk serieus nemen.
Helemaal mee eens. Wát een slap aftreksel van Idols. Totaal niet grappig ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:37 schreef Repeat het volgende:
Afgezien van de lekkere smatjes een kansloos programma.
Die gezichten dan inderdaadquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:52 schreef rubbereend het volgende:
Hoe sommige op dat laatste stukje band afgaan als ze beseffen dat ze niet door mogendat ongeloof
ja, daar is niks mis meequote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:56 schreef rubbereend het volgende:
ze is wel enorm lekker die van de school voor journalistiek
herstel..... haar achterkant iets minderquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:56 schreef rubbereend het volgende:
ze is wel enorm lekker die van de school voor journalistiek
Gelijk heeft ie !!quote:
Stond ie ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:08 schreef Meddo het volgende:
Aah, hier is het topic. Ik zat al in TV te zoeken
JA dat vroeg ik me oo kal af ik zat ook al te kijken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:51 schreef DCNY het volgende:
Wel vermakelijk, maar waarom staat dit niet (meer) in TV?? Is toch veel logischer?
Hibat Ghazlane - 21 jaar - Marokkaansquote:Op zondag 31 mei 2009 21:35 schreef alors het volgende:
Dat meisje wat boeren lietWat een prachtig meisje en wat een lijfje
Als je zo'n kont ziet dan vergeet je meteen wat Wilders allemaal roeptquote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:04 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Hibat Ghazlane - 21 jaar - Marokkaans
Haar homepage:
http://www.hibat.nl/
http://sterretjegezocht.bnn.nl/page/vleeskeuring/16
http://sterretjegezocht.bnn.nl/page/vleeskeuring/22
Ze schijnt al wat op 101.tv gedaan te hebben:
http://www.101.tv/page/nieuws/59482
Hooray for integration :] kk lekker wijf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een genante vertoning is dit programma. Ik ben echt geen tuinbroek maar ik zie niet waarom een bikinironde invloed zou moeten hebben op het kiezen van de beste nieuwe BNN-presentatrice.
Dieptepunt is die griet die op d'r rug en met de benen wijd langs kwam op de band, en die riep: 'Neem mij'.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een genante vertoning is dit programma. Ik ben echt geen tuinbroek maar ik zie niet waarom een bikinironde invloed zou moeten hebben op het kiezen van de beste nieuwe BNN-presentatrice.
Dieptepunt is die griet die op d'r rug en met de benen wijd langs kwam op de band, en die riep: 'Neem mij'.
Ik heb er exact hetzelfde gevoel bij. Daarna zapte vriendlief trouwens door naar 'Lekker Slim'.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:59 schreef cinnamongirl het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb er exact hetzelfde gevoel bij. Daarna zapte vriendlief trouwens door naar 'Lekker Slim'.
Leuk die televisie van tegenwoordig, waar vrouwen worden neergezet als domme sexy kutjes.
Ik had de afstandsbediening af moeten pakken.
Je bent dan ook een loser als je als man de afstandsbediening niet hebt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb er exact hetzelfde gevoel bij. Daarna zapte vriendlief trouwens door naar 'Lekker Slim'.
Leuk die televisie van tegenwoordig, waar vrouwen worden neergezet als domme sexy kutjes.
Reality-tv noemen ze dat!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
M.i nou toch geen dingen die echt samen gaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:
tvp. Die meiden laten zich zélf wegzetten als domme, sexy kutjes, Aventura. Er zijn vast (hopelijk) geen mannen die nu gaan denken dat álle vrouwen zo zijn.
jaloers op die goede kont.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:04 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk hoe vrouwen (zie vrouwelijke Fok!users) met afgunst reageren op andere vrouwen.
Ik zeg ook niet dat mannen denken dat we allemaal zo zijn, tuurlijk niet. Maar ik denk niet dat het bij 'Sterretje gezocht' een optie was om met een coltrui aan te komen. Tuurlijk is het je eigen keuze om daar te staan, maar de opzet van dat programma is natuurlijk om zoveel mogelijk bloot te kunnen laten zien.Blijkbaar moet je als vrouw je schaamte maar opzij zetten en halfnaakt op een podium staan om iets te bereiken. Zien we ooit ergens in een tv-programma mannen zichzelf zo vernederen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:
tvp. Die meiden laten zich zélf wegzetten als domme, sexy kutjes, Aventura. Er zijn vast (hopelijk) geen mannen die nu gaan denken dat álle vrouwen zo zijn.
het blijft BNN toch, op Gay TV zal je ook geen heterosexuele erotiek vinden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat mannen denken dat we allemaal zo zijn, tuurlijk niet. Maar ik denk niet dat het bij 'Sterretje gezocht' een optie was om met een coltrui aan te komen. Tuurlijk is het je eigen keuze om daar te staan, maar de opzet van dat programma is natuurlijk om zoveel mogelijk bloot te kunnen laten zien.Blijkbaar moet je als vrouw je schaamte maar opzij zetten en halfnaakt op een podium staan om iets te bereiken. Zien we ooit ergens in een tv-programma mannen zichzelf zo vernederen?
De sterkste man ter wereld & Beauty and the nerd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat mannen denken dat we allemaal zo zijn, tuurlijk niet. Maar ik denk niet dat het bij 'Sterretje gezocht' een optie was om met een coltrui aan te komen. Tuurlijk is het je eigen keuze om daar te staan, maar de opzet van dat programma is natuurlijk om zoveel mogelijk bloot te kunnen laten zien.Blijkbaar moet je als vrouw je schaamte maar opzij zetten en halfnaakt op een podium staan om iets te bereiken. Zien we ooit ergens in een tv-programma mannen zichzelf zo vernederen?
Temptation Island, Take me Out, Sexquiz on the beach, etc.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zien we ooit ergens in een tv-programma mannen zichzelf zo vernederen?
Of je moet iemand gaan breken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:07 schreef Horloge het volgende:
De opdracht lijkt interessant, maar degene die zichzelf moet opofferen heeft daar helemaal NIETS aan. Dus het is totaal zinloos...
fleur tochquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik weet haar naam niet meer. Maar zij die in de eerste aflevering: Biertje? in haar naam zij en net die stormbaan als eerste overkam krijgt van mij echt de voorkeur. Wat een spontaan wijf is dat zeg.
Ze is niet de knapste maar staat wel erg sterk in haar schoenen.
Bij chicks gaat het niet om kont maar om tieten reetridderquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
jeuj, die chick met die kont is door
Ik denk dat je Fleur bedoelt. Stoer wijf is dat inderdaad. Niet zo'n meisje meisje.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik weet haar naam niet meer. Maar zij die in de eerste aflevering: Biertje? in haar naam zij en net die stormbaan als eerste overkam krijgt van mij echt de voorkeur. Wat een spontaan wijf is dat zeg.
mwoah, goede kont kan ik evengoed waarderen als een goede tiet!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:14 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bij chicks gaat het niet om kont maar om tieten reetridder
Preciesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
mwoah, goede kont kan ik evengoed waarderen als een goede tiet!
Ik niet, een kont associeer ik met poepquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
mwoah, goede kont kan ik evengoed waarderen als een goede tiet!
En vrouwen poepen niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:16 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik niet, een kont associeer ik met poep
Nee. Wat er ook besloten werd, altijd zouden twee of meer meisjes de dupe zijn. En bovendien was er geen blinde, individuele beslissing.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:18 schreef Keepertje8 het volgende:
Was dat spel nou een klassiek voorbeeld van het befaamde Prisoner's Dilemma?
Ok, bedankt voor de uitlegquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:23 schreef Horloge het volgende:
[..]
Nee. Wat er ook besloten werd, altijd zouden twee of meer meisjes de dupe zijn. En bovendien was er geen blinde, individuele beslissing.
Uiteindelijk gaat ook om het innerlijk van een presentatrice, niet alleen het uiterlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Sinds wanneer is intelligentie eigenlijk een criterium voor het presenteren bij BNN?
die is door naar de volgende rondequote:Waar is Sanne btw gebleven hoorde niets over haar gister in het progamma.
Oei,knap meiske. Wat is haar nick op FOK! dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zat ook een pucks in... is dat de puckss van Fok?
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik vind haar een beetje een "vieze" uitstraling hebben, een beetje wat Nicolette Kluivert ook heeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Als Fleur maar wint!!![]()
Ze is stoer, slim en oogt heerlijk!
Ze lijkt op Fiona uit CBML. Zou zo haar zusje kunnen zijn!
Een vieze uitstraling? Ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen. Ik zou er wel vieze spelletjes mee willen doen, maar da's natuurlijk weer wat anders..quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:33 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje een "vieze" uitstraling hebben, een beetje wat Nicolette Kluivert ook heeft.
Ik ben voor Hibat
Ik weet niet, hoe ik het precies moet uitleggen, maar Nicolette Kluivert heeft precies dezelfde uitstraling en Nikki van Idols heeft dat ook.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een vieze uitstraling? Ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen. Ik zou er wel vieze spelletjes mee willen doen, maar da's natuurlijk weer wat anders..
Een crackhoerkop bedoel jequote:Op woensdag 10 juni 2009 18:16 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik weet niet, hoe ik het precies moet uitleggen, maar Nicolette Kluivert heeft precies dezelfde uitstraling en Nikki van Idols heeft dat ook.
Een kutwijf wil ik niet zeggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:16 schreef June. het volgende:
Wat een kutwijf is die Pucks zeg! Blij dat ze weg is.
Ja, maar dan nog. Grof kan, maar dit was ronduit beledigend.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:17 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Een kutwijf wil ik niet zeggen.
Ik denk dat ze een soort masker op had waarmee ze grappig of grof probeerde te zijn terwijl je eigenlijk gewoon jezelf moet blijven.
Vind ik ook hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:19 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Grof kan, maar dit was ronduit beledigend.
Dat vind ik ook niet eens zeg, ver achter op de sterretjes met echt leuk koppie...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:38 schreef Tourniquet het volgende:
Die Pux moet nog heel veel leren inderdaad, ik zat echt met plaatsvervangende schaamte te kijken hoe ze die pijnlijke situaties aan het creëren was. Ze heeft wel een leuk koppie trouwens.
Hier ook, hierbij tip ik haar dan ook als winnaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:05 schreef Wiebeldak het volgende:
Waarom eigenlijk een presentatrice en geen gemengde ster.
Dat blonde meisje met dat korte haar doet het ook erg goed vind ik. Zij is volgens mij ook vrij slim.
Gewoon een talentloos waaihoofd, zonder inzicht, zonder gevoel voor humor, zonder klasse of niveau.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:19 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Grof kan, maar dit was ronduit beledigend.
quote:Op maandag 15 juni 2009 04:24 schreef snetje het volgende:
tis dat ik me ff verveelde .... ga dus ff sterretje kijken dacht ik ...
hoe goedkoop !!! ...wat nou !!
neh! jammer ... het boeit tot de helft en dan zakt het weer af ....
@ dennis & valario ...hou op met interesant over komen !! ben bang dat jullie 2 er nog eerder uit liggen dan 1 van die dames .... uitgeluld!! voor de jeugd leuk ... maar niet ...euhm ... nou ja dat dus .. voor de jeugd gnappig ..... toedels ....
next !!! loopband voor de heren !!!![]()
![]()
![]()
Nog erger dan haar walgelijke gedrag en naam is dat het ook nog eens als Pux wordt geschrevenquote:
Zag haar vandaag op tmfquote:Op maandag 15 juni 2009 19:23 schreef Desmonkey het volgende:
Hehe die Pux kan fluiten naar een job in televisieland.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/TVDD.857.0.htmlquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:22 schreef annoh het volgende:
Ik hoor net op de radio dat het hele pucks-schandaal aandacht heeft gekregen in de zomer draait door, maar ik kan het niet terugvinden. Heeft iemand het toevallig gezien? En op welke dag?
Opgerotquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:14 schreef oldschoolf00l het volgende:
Tering wat komt die Pux tenenkrommend nep over...
Die Pux heeft gewoon een enorm stuk beton voor haar hoofd, bij zulke dames blijf ik persoonlijk het liefste zover mogelijk uit de buurt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:35 schreef Disorder het volgende:
Serieus. Ik ken mensen als Pux in het echt. Altijd een grote bek om iedereen op afstand te houden, en dan nog verbaasd zijn over een tegenreactie ook. Oprotten met dat soort types.
Wat doet dit trouwens in SHO?
Die link doet het niet bij mij?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:56 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/TVDD.857.0.html
Toevallig heb ik gisteren voor het eerst een stukje gezien en dat meisje vond ik ook wel leuk (als je tenminste dat meisje bedoelt dat in de achtbaan ging).quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:13 schreef SEMTEX het volgende:
Pux was wel heel erg psycho. Mijn favoriet is het meisje met het witblonde, korte haar
De bodem van het bad, hoogstwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:24 schreef Karina het volgende:
die meisjes die in dat bad moesten gaan zitten, mijn god, hoe laag kun je zinken.
Zoals Kikkerlikker het zo mooi zei: "Oplete!"quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:18 schreef Verbal het volgende:
Yo Semtex... da's een tijd geleden.... (of heb ik niet zitten opletten?)
V.
Mijn toppertje is Fleur!quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zoals Kikkerlikker het zo mooi zei: "Oplete!".
Hoi
En ontopic:
[ afbeelding ]
Die dus ja
Ze kan zich zo opgeven voor "Boer zoekt vrouw"quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:30 schreef pfaf het volgende:
Zij is een kopie van een vriendin van me. Ook zo'n "one of the guys"-studente.
Geef mij Krista maar, met afstand de leukste uitstraling.
[ afbeelding ]
Can't Buy Me Lovequote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn toppertje is Fleur!![]()
Lekker stoer wijf en nog brains ook.![]()
[ link | afbeelding ]
Nee, omdat ze de looks van een boerenmoeke heeft.quote:
Is mij op de één of andere manier nooit opgevallen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Ik word een beetje onpasselijk van dat Kinderen voor kinderen-accent
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, omdat ze de looks van een boerenmoeke heeft.
Precies!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:55 schreef pfaf het volgende:
[..]...
Ze heeft wel wat van Yvon Jaspers weg trouwens.
Celine! Sowieso is Roosendaal tha bombquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:33 schreef Desmonkey het volgende:
Dat meisje met pixieblonde haren uitRoosendaal
vind ik schattig
Wtf die zat ook in een ander programma op rtl5 toenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn toppertje is Fleur!![]()
Lekker stoer wijf en nog brains ook.![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:46 schreef oldschoolf00l het volgende:
Doe mij Hibat asjeblieft. Geen talent (daar draait t toch niet om, allemaal modelletjes), maar Kenker wat een kont!![]()
![]()
Oh ik hoop zooooo dat zij eruit gaat, ik vind dat soort types altijd echt stom. Die hebben niets anders in te brengen dan kort, geblondeerd haar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zoals Kikkerlikker het zo mooi zei: "Oplete!".
Hoi
En ontopic:
[ afbeelding ]
Die dus ja
Volgens mij had geen van allen daar ooit van gehoord.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:57 schreef Burdie het volgende:
Ze sprak caipirinha en coïtus trouwens uit alsof ze er nog nooit van gehoord had.
Volgens mij ben je hier dus in de war met Fiona.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wtf die zat ook in een ander programma op rtl5 toen![]()
quote:Sanne is natuurlijk het lekkerst.
Ben je pot ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij ben je hier dus in de war met Fiona.
Sanne is natuurlijk het lekkerst.
[..]
"Ofzo" ja..quote:
Gesus,als het maar een wijf vrouw/meisje is geil val je erop.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij ben je hier dus in de war met Fiona.
[..]Wie Sanne is weet ik niet, maar ze is op zeker niet door mijn persoonlijke ballotage gekomen. Mijn hormoontjes werden alleen actief bij Fleur en in tweede instantie die met dat korte blonde koppie. (Celine heet die dus begreep ik hier) .
![]()
Aan zulke opmerkingen herkent men doorgaans de (latente) homofoob. Als de mannen hier op het forum (of waar dan ook) vrouwen aan een uitgebreide vleeskeuring onderwerpen wordt daar geen aanstoot aan genomen, maar als een vrouw het waagt om hetzelfde te doen stoort men zich er ineens aan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Gesus,als het maar een wijf vrouw/meisje is geil val je erop.
Jaa, dat zei ik ook al toen ik haar zagquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:56 schreef June. het volgende:
[..]
Ik vind haar wel wat weghebben van Nicolette van Dam..
koeienogenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:44 schreef Rosbief het volgende:
Die 16-jarige met die koeienogen kijkt altijd eng
Zij is een favoriet van mij. Idd dumpen die gast. En dan ook meteen vol op tv.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:52 schreef Aventura het volgende:
Dumpen, zo'n jaloers vriendje. Ik wist meteen dat zoiets erachter zat toen ze zei dat ze iemand zou verliezen als ze hiermee door zou gaan.
dat kan haar eerste programma wordenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zij is een favoriet van mij. Idd dumpen die gast. En dan ook meteen vol op tv.
Dan ben je niet dom.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:04 schreef Kopbal het volgende:
Tsja, als je zo dom bent verdien je het ook niet.
Dan heb je gewoon geen ruggegraat, je laten commanderen door je vriendjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:05 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dan ben je niet dom.
Dan speelt je geweten gewoon veel te veel. Wat in dit geval totaal niet goed is naar mijn idee. Nu ken ik haar vriendje niet maar ik vind het nu al een pisvlek.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:07 schreef Fortitudo het volgende:
mignon wint toch, die heeft echt een pornohoofd
Dan vraag ik mij af of jij ooit een relatie gehad hebquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon geen ruggegraat, je laten commanderen door je vriendje
Dan vraag ik me af of jij wel eens een leuke relatie hebt gehadquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af of jij ooit een relatie gehad heb
Nog nooit zo'n ongezonde relatie gehad inderdaadquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af of jij ooit een relatie gehad heb
Niet echt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af of jij wel eens een leuke relatie hebt gehad
Jij verdient een LOI-cursus Nederlandsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:12 schreef Bowlingbal het volgende:
Die 'vriend' verdiend haast een KLB-topic.
Ik doe zo min mogelijk aan t's, het doet me aan het Christendom denken, die t lijkt teveel op een kruis.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Jij verdient een LOI-cursus Nederlands
en die irritante haartje langs haar gezichtquote:
Je heb er kijk opquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:40 schreef Canisfire het volgende:
Wtf de drie die ik eerder vandaag als favorieten aanoemde zijn er gewoon uit !
wtf
Wat was er dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:03 schreef Wiebeldak het volgende:
Helaas.... Ze stopt ermee.
Wie komt er achter wie die kerel is?We maken hem af
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax, That '70s Show, Arsenal
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:31 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede voorspellingquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:03 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben voor Sanne om de looks.
Celine omdat ze gewoon echt pittig is.
en die Hibat vind ik wel wat hebben maar die lijkt op Hirsi Ali dat is dan weer jammer
Ja, ik ook. Wat een eikel zeg, dat 'ie haar haar droom niet gunt. Ze moet zich eens afvragen hoeveel hij dan écht van haar houdtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:52 schreef Aventura het volgende:
Dumpen, zo'n jaloers vriendje. Ik wist meteen dat zoiets erachter zat toen ze zei dat ze iemand zou verliezen als ze hiermee door zou gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |