nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:
tvp. Die meiden laten zich zélf wegzetten als domme, sexy kutjes, Aventura. Er zijn vast (hopelijk) geen mannen die nu gaan denken dat álle vrouwen zo zijn.
jaloers op die goede kont.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:04 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk hoe vrouwen (zie vrouwelijke Fok!users) met afgunst reageren op andere vrouwen.
Ik zeg ook niet dat mannen denken dat we allemaal zo zijn, tuurlijk niet. Maar ik denk niet dat het bij 'Sterretje gezocht' een optie was om met een coltrui aan te komen. Tuurlijk is het je eigen keuze om daar te staan, maar de opzet van dat programma is natuurlijk om zoveel mogelijk bloot te kunnen laten zien.Blijkbaar moet je als vrouw je schaamte maar opzij zetten en halfnaakt op een podium staan om iets te bereiken. Zien we ooit ergens in een tv-programma mannen zichzelf zo vernederen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:
tvp. Die meiden laten zich zélf wegzetten als domme, sexy kutjes, Aventura. Er zijn vast (hopelijk) geen mannen die nu gaan denken dat álle vrouwen zo zijn.
het blijft BNN toch, op Gay TV zal je ook geen heterosexuele erotiek vinden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat mannen denken dat we allemaal zo zijn, tuurlijk niet. Maar ik denk niet dat het bij 'Sterretje gezocht' een optie was om met een coltrui aan te komen. Tuurlijk is het je eigen keuze om daar te staan, maar de opzet van dat programma is natuurlijk om zoveel mogelijk bloot te kunnen laten zien.Blijkbaar moet je als vrouw je schaamte maar opzij zetten en halfnaakt op een podium staan om iets te bereiken. Zien we ooit ergens in een tv-programma mannen zichzelf zo vernederen?
De sterkste man ter wereld & Beauty and the nerd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat mannen denken dat we allemaal zo zijn, tuurlijk niet. Maar ik denk niet dat het bij 'Sterretje gezocht' een optie was om met een coltrui aan te komen. Tuurlijk is het je eigen keuze om daar te staan, maar de opzet van dat programma is natuurlijk om zoveel mogelijk bloot te kunnen laten zien.Blijkbaar moet je als vrouw je schaamte maar opzij zetten en halfnaakt op een podium staan om iets te bereiken. Zien we ooit ergens in een tv-programma mannen zichzelf zo vernederen?
Temptation Island, Take me Out, Sexquiz on the beach, etc.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zien we ooit ergens in een tv-programma mannen zichzelf zo vernederen?
Of je moet iemand gaan breken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:07 schreef Horloge het volgende:
De opdracht lijkt interessant, maar degene die zichzelf moet opofferen heeft daar helemaal NIETS aan. Dus het is totaal zinloos...
fleur tochquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik weet haar naam niet meer. Maar zij die in de eerste aflevering: Biertje? in haar naam zij en net die stormbaan als eerste overkam krijgt van mij echt de voorkeur. Wat een spontaan wijf is dat zeg.
Ze is niet de knapste maar staat wel erg sterk in haar schoenen.
Bij chicks gaat het niet om kont maar om tieten reetridderquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
jeuj, die chick met die kont is door
Ik denk dat je Fleur bedoelt. Stoer wijf is dat inderdaad. Niet zo'n meisje meisje.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik weet haar naam niet meer. Maar zij die in de eerste aflevering: Biertje? in haar naam zij en net die stormbaan als eerste overkam krijgt van mij echt de voorkeur. Wat een spontaan wijf is dat zeg.
Ze is niet de knapste maar staat wel erg sterk in haar schoenen.
mwoah, goede kont kan ik evengoed waarderen als een goede tiet!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:14 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bij chicks gaat het niet om kont maar om tieten reetridder
Preciesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
mwoah, goede kont kan ik evengoed waarderen als een goede tiet!
Ik niet, een kont associeer ik met poepquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
mwoah, goede kont kan ik evengoed waarderen als een goede tiet!
En vrouwen poepen niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:16 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik niet, een kont associeer ik met poep
Nee. Wat er ook besloten werd, altijd zouden twee of meer meisjes de dupe zijn. En bovendien was er geen blinde, individuele beslissing.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:18 schreef Keepertje8 het volgende:
Was dat spel nou een klassiek voorbeeld van het befaamde Prisoner's Dilemma?
Ok, bedankt voor de uitlegquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:23 schreef Horloge het volgende:
[..]
Nee. Wat er ook besloten werd, altijd zouden twee of meer meisjes de dupe zijn. En bovendien was er geen blinde, individuele beslissing.
Uiteindelijk gaat ook om het innerlijk van een presentatrice, niet alleen het uiterlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Sinds wanneer is intelligentie eigenlijk een criterium voor het presenteren bij BNN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |