M.i nou toch geen dingen die echt samen gaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb er exact hetzelfde gevoel bij. Daarna zapte vriendlief trouwens door naar 'Lekker Slim'.
Leuk die televisie van tegenwoordig, waar vrouwen worden neergezet als domme sexy kutjes.
Ik had de afstandsbediening af moeten pakken.
nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:
tvp. Die meiden laten zich zélf wegzetten als domme, sexy kutjes, Aventura. Er zijn vast (hopelijk) geen mannen die nu gaan denken dat álle vrouwen zo zijn.
jaloers op die goede kont.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:04 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk hoe vrouwen (zie vrouwelijke Fok!users) met afgunst reageren op andere vrouwen.
Ik zeg ook niet dat mannen denken dat we allemaal zo zijn, tuurlijk niet. Maar ik denk niet dat het bij 'Sterretje gezocht' een optie was om met een coltrui aan te komen. Tuurlijk is het je eigen keuze om daar te staan, maar de opzet van dat programma is natuurlijk om zoveel mogelijk bloot te kunnen laten zien.Blijkbaar moet je als vrouw je schaamte maar opzij zetten en halfnaakt op een podium staan om iets te bereiken. Zien we ooit ergens in een tv-programma mannen zichzelf zo vernederen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:
tvp. Die meiden laten zich zélf wegzetten als domme, sexy kutjes, Aventura. Er zijn vast (hopelijk) geen mannen die nu gaan denken dat álle vrouwen zo zijn.
het blijft BNN toch, op Gay TV zal je ook geen heterosexuele erotiek vinden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat mannen denken dat we allemaal zo zijn, tuurlijk niet. Maar ik denk niet dat het bij 'Sterretje gezocht' een optie was om met een coltrui aan te komen. Tuurlijk is het je eigen keuze om daar te staan, maar de opzet van dat programma is natuurlijk om zoveel mogelijk bloot te kunnen laten zien.Blijkbaar moet je als vrouw je schaamte maar opzij zetten en halfnaakt op een podium staan om iets te bereiken. Zien we ooit ergens in een tv-programma mannen zichzelf zo vernederen?
De sterkste man ter wereld & Beauty and the nerd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat mannen denken dat we allemaal zo zijn, tuurlijk niet. Maar ik denk niet dat het bij 'Sterretje gezocht' een optie was om met een coltrui aan te komen. Tuurlijk is het je eigen keuze om daar te staan, maar de opzet van dat programma is natuurlijk om zoveel mogelijk bloot te kunnen laten zien.Blijkbaar moet je als vrouw je schaamte maar opzij zetten en halfnaakt op een podium staan om iets te bereiken. Zien we ooit ergens in een tv-programma mannen zichzelf zo vernederen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |