Opgerotquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:14 schreef oldschoolf00l het volgende:
Tering wat komt die Pux tenenkrommend nep over...
Die Pux heeft gewoon een enorm stuk beton voor haar hoofd, bij zulke dames blijf ik persoonlijk het liefste zover mogelijk uit de buurt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:35 schreef Disorder het volgende:
Serieus. Ik ken mensen als Pux in het echt. Altijd een grote bek om iedereen op afstand te houden, en dan nog verbaasd zijn over een tegenreactie ook. Oprotten met dat soort types.
Wat doet dit trouwens in SHO?
Die link doet het niet bij mij?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:56 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/TVDD.857.0.html
Toevallig heb ik gisteren voor het eerst een stukje gezien en dat meisje vond ik ook wel leuk (als je tenminste dat meisje bedoelt dat in de achtbaan ging).quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:13 schreef SEMTEX het volgende:
Pux was wel heel erg psycho. Mijn favoriet is het meisje met het witblonde, korte haar
De bodem van het bad, hoogstwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:24 schreef Karina het volgende:
die meisjes die in dat bad moesten gaan zitten, mijn god, hoe laag kun je zinken.
Zoals Kikkerlikker het zo mooi zei: "Oplete!"quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:18 schreef Verbal het volgende:
Yo Semtex... da's een tijd geleden.... (of heb ik niet zitten opletten?)
V.
Mijn toppertje is Fleur!quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zoals Kikkerlikker het zo mooi zei: "Oplete!".
Hoi
En ontopic:
[ afbeelding ]
Die dus ja
Ze kan zich zo opgeven voor "Boer zoekt vrouw"quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:30 schreef pfaf het volgende:
Zij is een kopie van een vriendin van me. Ook zo'n "one of the guys"-studente.
Geef mij Krista maar, met afstand de leukste uitstraling.
[ afbeelding ]
Can't Buy Me Lovequote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn toppertje is Fleur!![]()
Lekker stoer wijf en nog brains ook.![]()
[ link | afbeelding ]
Nee, omdat ze de looks van een boerenmoeke heeft.quote:
Is mij op de één of andere manier nooit opgevallen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Ik word een beetje onpasselijk van dat Kinderen voor kinderen-accent
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, omdat ze de looks van een boerenmoeke heeft.
Precies!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:55 schreef pfaf het volgende:
[..]...
Ze heeft wel wat van Yvon Jaspers weg trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |