Uiteindelijk gaat ook om het innerlijk van een presentatrice, niet alleen het uiterlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Sinds wanneer is intelligentie eigenlijk een criterium voor het presenteren bij BNN?
die is door naar de volgende rondequote:Waar is Sanne btw gebleven hoorde niets over haar gister in het progamma.
Oei,knap meiske. Wat is haar nick op FOK! dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zat ook een pucks in... is dat de puckss van Fok?
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik weet haar naam niet meer. Maar zij die in de eerste aflevering: Biertje? in haar naam zij en net die stormbaan als eerste overkam krijgt van mij echt de voorkeur. Wat een spontaan wijf is dat zeg.
Ze is niet de knapste maar staat wel erg sterk in haar schoenen.
Ik vind haar een beetje een "vieze" uitstraling hebben, een beetje wat Nicolette Kluivert ook heeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Als Fleur maar wint!!![]()
Ze is stoer, slim en oogt heerlijk!
Ze lijkt op Fiona uit CBML. Zou zo haar zusje kunnen zijn!
Een vieze uitstraling? Ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen. Ik zou er wel vieze spelletjes mee willen doen, maar da's natuurlijk weer wat anders..quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:33 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje een "vieze" uitstraling hebben, een beetje wat Nicolette Kluivert ook heeft.
Ik ben voor Hibat
Ik weet niet, hoe ik het precies moet uitleggen, maar Nicolette Kluivert heeft precies dezelfde uitstraling en Nikki van Idols heeft dat ook.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een vieze uitstraling? Ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen. Ik zou er wel vieze spelletjes mee willen doen, maar da's natuurlijk weer wat anders..
Een crackhoerkop bedoel jequote:Op woensdag 10 juni 2009 18:16 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik weet niet, hoe ik het precies moet uitleggen, maar Nicolette Kluivert heeft precies dezelfde uitstraling en Nikki van Idols heeft dat ook.
Een kutwijf wil ik niet zeggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:16 schreef June. het volgende:
Wat een kutwijf is die Pucks zeg! Blij dat ze weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |