quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat dit topic in CUL doet vind ik op dit moment belangrijker.
Kuisheidsgordel en het sleuteltje doorslikken..?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:32 schreef bloem-paars het volgende:
Halo!
ik ga morgen afspreken met een super leuke jongen, waar ik al een lange tijd mee aan het msne & smse ben! Alleen heeft hij het de laatste tijd erg vaak over sex (met mij). ben dus een beetje bang dat ie verwacht dat we morgen meteen sex gaan hebbenmaar dat is niet echt mijn plan!
liever niet! in ieder geval niet als ik hem pas voor de eerste keer zie...
hoe ga ik hier onderuit komen??? HELP
alle tips zijn welkom
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:43 schreef TheClown1 het volgende:
nee is nee tenzij het een allochtoon is. een normaal mens moet nee gewoon kunnen begrijpen.
quote:
Uit je fotoboek:quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:43 schreef TheClown1 het volgende:
nee is nee tenzij het een allochtoon is. een normaal mens moet nee gewoon kunnen begrijpen.
Dus jij zou geen genoegen nemen met 'nee'?quote:Ik woon al sinds 1994 in Nederland. Voorheen was Bosnië en Herzegovina mijn thuis, tegenwoordig weet ik het niet meer. Hier ben ik een allochtoon.
"I did not have sex with that woman!"quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
ga je met een kanibaal neuken ?
super leuk, maar toch vind je iets al heel erg niet leuk aan hem.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:32 schreef bloem-paars het volgende:
Halo!
ik ga morgen afspreken met een super leuke jongen, waar ik al een lange tijd mee aan het msne & smse ben! Alleen heeft hij het de laatste tijd erg vaak over sex (met mij). ben dus een beetje bang dat ie verwacht dat we morgen meteen sex gaan hebbenmaar dat is niet echt mijn plan!
alle tips zijn welkom
wat denk je zelf, ze is een vrouw.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:54 schreef lennart_V het volgende:
En weet TS al wat ze gaat doen?
Die leuke jongen ben ik, maar ik wil wel sexquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:32 schreef bloem-paars het volgende:
Halo!
alle tips zijn welkom
Dan kan je de date beter afbellen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef lennart_V het volgende:
[..]
Die leuke jongen ben ik, maar ik wil wel sex.
Maar wat is er mis met hem gewoon zeggen dat je geen trek hebt in seks op de eerste date?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:00 schreef bloem-paars het volgende:
haha wat een geweldige reacties allemaalniet douche haha goed plan! wel beetje ranzig!
en voor degene die naar me leeftijd vroeg....ben oud genoegmet mijn ouders praat ik echt nooit over sex, vroeger ook nooit gedaan!
Worstquote:
Heb je nou al door dat je in het verkeerde forum zit?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:00 schreef bloem-paars het volgende:
haha wat een geweldige reacties allemaalniet douche haha goed plan! wel beetje ranzig!
en voor degene die naar me leeftijd vroeg....ben oud genoegmet mijn ouders praat ik echt nooit over sex, vroeger ook nooit gedaan!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je nou al door dat je in het verkeerde forum zit?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:01 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is er mis met hem gewoon zeggen dat je geen trek hebt in seks op de eerste date?
Je zou hem eigenlijk preventief moeten pijpen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:09 schreef bloem-paars het volgende:
jaa ik had al door dat ik bij het verkeerde forum zitblond he! laten we het daar maar op houden
ik zou genoegen nemen met een nee maar stereotype allochtoon zou dat niet doen, tenminste volgens de mediaquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:46 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Uit je fotoboek:
[..]
Dus jij zou geen genoegen nemen met 'nee'?
niemand die 't weet...quote:
en hoe is dat geen sex?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:10 schreef Surveillance-Driewieler het volgende:
[..]
Je zou hem eigenlijk preventief moeten pijpen..
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:12 schreef Snakey het volgende:
Lijkt me wel leuk, uit eten met een hormonenbom, en je dan direct na het eten op laten halen door je pa.
Hehehehe.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:12 schreef Snakey het volgende:
Lijkt me wel leuk, uit eten met een hormonenbom, en je dan direct na het eten op laten halen door je pa.
Neo567 ook weer van de partij met zijn erotomanie.quote:
Via je poepert is geen seks, dus dat kun je hem wel aanbieden dan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:09 schreef bloem-paars het volgende:
jaa ik had al door dat ik bij het verkeerde forum zitblond he! laten we het daar maar op houden
"Jij hebt een opening, en ik heb zin".quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:29 schreef -moppie- het volgende:
Ze is wel op zoek naar leuke openingszinnen.
Staat ie voor de deur, zeg je "kom binnen", tja.... dan vraag je er zelf al om.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:46 schreef nuget het volgende:
direct duidelijk maken dat je niet van plan bent om direct sex met meneer te hebben.
He, Clinton vond het ook geen seks!quote:
quote:
vertel je er wel even bij dat alleen moslims die vreemde mening is toegedaan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Via je poepert is geen seks, dus dat kun je hem wel aanbieden dan.
Hee, da's mijn zorg niet en het levert vast weer een leuk CULtureel topic op.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:21 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
vertel je er wel even bij dat alleen moslims die vreemde mening is toegedaan?
voor ze straks in haar blondtheid haar (vermeende) maagdelijkheid opgeeft.
Mwah, voor een echte vent geen probleem hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:30 schreef ColdFeet het volgende:
Maar er is toch een heel eenvoudige culinaire oplossing voor dir probleem?
Kook minstens drie gangen en lekker grote porties, ik denk dan bijvoorbeeld aan
- oldskool avocado gevuld met garnaaltjes en mayo
- flinke biefstuk met roomsaus en veel aardappelgarnituur
- heel veel zelfgemaakte tiramisu, of cheesecake
Bij iedere gang een fles wijn, likeurtje toe..
Knappe jongen die daarna nog zo'n stuiterend libido heeft
Ik zou echt nooit zo'n zwaar menu makenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
Of was dat een uitdaging? Ik zie geen fobo dus ik weet niet of ik daar wel op in wil gaan.
Ha! Nou terugkrabbelen hè.. ja ik wist 't wel!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou echt nooit zo'n zwaar menu makenZélfs niet als weddenschap.
Ik vind het wel lekker om met wat alcohol op (volle buik is minder van belang) eens een leuk avondje met de vriendin te hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:30 schreef ColdFeet het volgende:
Maar er is toch een heel eenvoudige culinaire oplossing voor dir probleem?
Kook minstens drie gangen en lekker grote porties, ik denk dan bijvoorbeeld aan
- oldskool avocado gevuld met garnaaltjes en mayo
- flinke biefstuk met roomsaus en veel aardappelgarnituur
- heel veel zelfgemaakte tiramisu, of cheesecake
Bij iedere gang een fles wijn, likeurtje toe..
Knappe jongen die daarna nog zo'n stuiterend libido heeft
Had je 't beter naar PUB kunnen schoppenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan doe ik maar een kickje aangezien geen enkele blauwe het doet![]()
-> SEX
Ook goed, doe je bestquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had je 't beter naar PUB kunnen schoppen.
KPD, mag de TS waarschijnlijk niet komenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ook goed, doe je best
Rondje Fok is ook goed
FCquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
KPD, mag de TS waarschijnlijk niet komen.
Zég, je mag best komen eten! Maar dan een wat lichter menu.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ha! Nou terugkrabbelen hè.. ja ik wist 't wel!
Zwaar menu, prima ontbijt.. dat wel
.
Topicvoetbal is leukquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ook goed, doe je best
Rondje Fok is ook goed
Heb je een frituurquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zég, je mag best komen eten! Maar dan een wat lichter menu.
quote:En geen sex achteraf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom nou maar eerst met die foto's, daarna hebben we 't wel over seks.
Huilen dan.
En bier?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik woon in Vlaanderen, wat dacht jij dan? En een BBQ heb ik ook
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:58 schreef MarMar het volgende:
Oh, great, nu ben ik opeens te oud voor dit topic
Jamaarjamaarjamaar... nu ben ik te jóng voor dit topic. Ik wil heul geen kinderenquote:
Picsquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
C-cup.
WTF, zit ik nou in PUB te posten?
Kick dan...quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jamaarjamaarjamaar... nu ben ik te jóng voor dit topic. Ik wil heul geen kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:06 schreef Jotcha het volgende:
TS, hartstikke egoïstisch, die jongen date je toch niet voor niets?:NIdd, TS moet dankbaar zijn dat hij uberhaupt met haar wil daten verdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
Precies, hij moet bloemen kopen, hele tijd aardig zijn en dat gezeik aanhoren... dan verwacht je toch op zijn minst iets terug, ofniet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Idd, TS moet dankbaar zijn dat hij uberhaupt met haar wil daten verdomme.
Ja, de vraag is natuurlijk of die gast nu recht heeft op sex. Ze hebben het er al zo lang over gehad. Dat schept toch bepaalde verwachtingen.quote:
Idd, en dat terwijl hij haar ook gewoon had kunnen verkrachten! TS is gewoon een ondankbaar kreng!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Precies, hij moet bloemen kopen, hele tijd aardig zijn en dat gezeik aanhoren... dan verwacht je toch op zijn minst iets terug, ofniet?
Edit: en dat is zijn goed recht
Inderdaad, die gast zegt gewoon 'je zegt nu zovaak seks, dat je ook maar eens uit de kleren moet."quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:12 schreef The_End het volgende:
[..]
Ja, de vraag is natuurlijk of die gast nu recht heeft op sex. Ze hebben het er al zo lang over gehad. Dat schept toch bepaalde verwachtingen.
Heb je een rechtsbijstand verzekering TS? Misschien kan je de vraag aan hun stellen?
Als je zo doet vraag je er wel om om verkracht te worden ja.. boontje & loontje zijn er niets bij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Idd, en dat terwijl hij haar ook gewoon had kunnen verkrachten! TS is gewoon een ondankbaar kreng!
Iemand net verstandquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Idd, en dat terwijl hij haar ook gewoon had kunnen verkrachten! TS is gewoon een ondankbaar kreng!
Je zou bijna verdienen zeggen, maar dat laat ik aan de lui in WGR over om te bepalenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je zo doet vraag je er wel om om verkracht te worden ja.. boontje & loontje zijn er niets bij.
Dit is meer krijgen. Als ze het wil verdienen, dan moet ze er eerst wat voor doen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:16 schreef Isdatzo het volgende:
Je zou bijna verdienen zeggen, maar dat laat ik aan de lui in WGR over om te bepalen.
Wie maakt een poll?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Iemand net verstand
Voor straf moet TS... Vul maar in
TS negeert deze vraag van ons aller Cc.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met hem gewoon zeggen dat je geen trek hebt in seks op de eerste date?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie maakt een poll?
* Uitgewoond worden
* Door bubba genomen worden
* etc..
* etc
IQM!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
TS negeert deze vraag van ons aller Cc.
Ergo, TS is een kloon.
Jij mag ook wel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
IQM!
Is die TT enkel voor TS bestemd?
Maar dan is het topic meteen vol.quote:
Stamp dan gewoon d'r bek vol met zaad of zo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goed compromis..
't is geen neuken, want geen penetratie.
Of d'r haar of ogen, ze verdient hetquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Stamp dan gewoon d'r bek vol met zaad of zo.
Suggesties? Nvm. Check.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:32 schreef Jotcha het volgende:
Misschien moet het topic maar weer op reis
Zie, toch een topic voor CULquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Stamp dan gewoon d'r bek vol met zaad of zo.
En dan tegen haar been trappen en ARRR roepenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of d'r haar of ogen, ze verdient het!
Het sletje.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En dan tegen haar been trappen en ARRR roepen
En zo is de cirkel weer rond.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:37 schreef Mirjam het volgende:
waar bart zich momenteel schuilhoudt met z'n hond zonder internet van de kpn.
bart maakt tity f*ck foto's van ze hondquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waar bart zich momenteel schuilhoudt met z'n hond zonder internet van de kpn.
you sick fuckquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
bart maakt tity f*ck foto's van ze hond
is sex, sex is not ok.quote:
Ja, maar even een oog vullen is een beetje moeilijk, pak dan gewoon haar linker neusgas of zo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of d'r haar of ogen, ze verdient het!
Het sletje.
Angry piratequote:Op donderdag 28 mei 2009 16:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, maar even een oog vullen is een beetje moeilijk, pak dan gewoon haar linker neusgas of zo.
Keiharde camsexquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:01 schreef badboynova het volgende:
en nu een leuke titel voor in DIG
ik dacht meer aan "waar usb sticks soa's uitwisselen"quote:
Ook tof. Nu nog inkoppenquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik dacht meer aan "waar usb sticks soa's uitwisselen"
Warum hast du denn ne maske auf?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Warum liegt denn hier Stroh rum?
Ken je klassiekers.
Ken je 'm niet? Google maar.
mag ik dan king masto zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:13 schreef Oksel het volgende:
Mooi schopje. Kunnen we van de Bunker niet de Rukbunker maken?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:26 schreef remlof het volgende:
Hou maar in ONZ, zolang het nog leuk is tenminste.
Of dat laatste het geval is vraag ik mij af.
Ja, toverwoord is: nergens.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
En nu moet ik me zeker gaan inlezen waar dit topic over gaat ...
Heeft er iemand even een samenvatting voor me?![]()
ts wil geen sex op eerste date,maar der date heeft al condoomsquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Ts heeft een jongen lopen opgeilen, en nu wil ze geen seksquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Maar ze opende het topic per ongeluk in CUL en toen moest het over eten gaan. Toen dat niet meer lukte werd het het hele forum overgeschopt, maar het hoort nu toch echt in ONZ thuis.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ts heeft een jongen lopen opgeilen, en nu wil ze geen seks
Maar het was wel grappigquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:42 schreef swarmahoer het volgende:
ts was een kloon van gebande, ter infoen is weg nu
Ik had wel willen weten hoe ze uiteindelijk te grazen is genomenquote:
linker neusgat, ik zeg het je.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik had wel willen weten hoe ze uiteindelijk te grazen is genomen![]()
Ik zeg dat het de angry pirate was gewordenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
linker neusgat, ik zeg het je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |