Jamaarjamaarjamaar... nu ben ik te jóng voor dit topic. Ik wil heul geen kinderenquote:
Picsquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
C-cup.
WTF, zit ik nou in PUB te posten?
Kick dan...quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jamaarjamaarjamaar... nu ben ik te jóng voor dit topic. Ik wil heul geen kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:06 schreef Jotcha het volgende:
TS, hartstikke egoïstisch, die jongen date je toch niet voor niets?:NIdd, TS moet dankbaar zijn dat hij uberhaupt met haar wil daten verdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
Precies, hij moet bloemen kopen, hele tijd aardig zijn en dat gezeik aanhoren... dan verwacht je toch op zijn minst iets terug, ofniet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Idd, TS moet dankbaar zijn dat hij uberhaupt met haar wil daten verdomme.
Ja, de vraag is natuurlijk of die gast nu recht heeft op sex. Ze hebben het er al zo lang over gehad. Dat schept toch bepaalde verwachtingen.quote:
Idd, en dat terwijl hij haar ook gewoon had kunnen verkrachten! TS is gewoon een ondankbaar kreng!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Precies, hij moet bloemen kopen, hele tijd aardig zijn en dat gezeik aanhoren... dan verwacht je toch op zijn minst iets terug, ofniet?
Edit: en dat is zijn goed recht
Inderdaad, die gast zegt gewoon 'je zegt nu zovaak seks, dat je ook maar eens uit de kleren moet."quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:12 schreef The_End het volgende:
[..]
Ja, de vraag is natuurlijk of die gast nu recht heeft op sex. Ze hebben het er al zo lang over gehad. Dat schept toch bepaalde verwachtingen.
Heb je een rechtsbijstand verzekering TS? Misschien kan je de vraag aan hun stellen?
Als je zo doet vraag je er wel om om verkracht te worden ja.. boontje & loontje zijn er niets bij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Idd, en dat terwijl hij haar ook gewoon had kunnen verkrachten! TS is gewoon een ondankbaar kreng!
Iemand net verstandquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Idd, en dat terwijl hij haar ook gewoon had kunnen verkrachten! TS is gewoon een ondankbaar kreng!
Je zou bijna verdienen zeggen, maar dat laat ik aan de lui in WGR over om te bepalenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je zo doet vraag je er wel om om verkracht te worden ja.. boontje & loontje zijn er niets bij.
Dit is meer krijgen. Als ze het wil verdienen, dan moet ze er eerst wat voor doen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:16 schreef Isdatzo het volgende:
Je zou bijna verdienen zeggen, maar dat laat ik aan de lui in WGR over om te bepalen.
Wie maakt een poll?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Iemand net verstand
Voor straf moet TS... Vul maar in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |