Hij is er niet soepel vanaf gevallen. Maar ik vond hem bij het hoofdeinde. Blijkbaar is die onder druk erafgeschoten tegen de muur aan. Ik had een maatje groter dus moeten kopenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Je moet ook geen M condooms kopen als je maar een S in je broek hebt zitten
Post jij eens foto van je tieten dan om et topic op te leukenquote:
TIETENquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Post jij eens foto van je tieten dan om et topic op te leuken
Jij nietquote:
Bullshit verhaalquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:43 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hij is er niet soepel vanaf gevallen. Maar ik vond hem bij het hoofdeinde. Blijkbaar is die onder druk erafgeschoten tegen de muur aan. Ik had een maatje groter dus moeten kopen
Dat heb ik al gedaan hier op FOK toen jij nog niet wist wat een condoom was.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Post jij eens foto van je tieten dan om et topic op te leuken
Oh dan moet ik even in mijn compilatie kijken of jij er toevallig bij staatquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan hier op FOK toen jij nog niet wist wat een condoom was.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jij niet1979, dan ben je allang 13 geweest
![]()
Ik neem aan dat je begrijpt dat die man met een condoom om geboren is, zo'n beetje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan hier op FOK toen jij nog niet wist wat een condoom was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |