Mogguh NMNS, ga denk ik begin van de avond even powernap doenquote:Op donderdag 28 mei 2009 04:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mogguh Manu, en ja, ik ga zo weer verder slapen, 't kan nog net een paar uurtjes. Als die vogels tenminste even hun snater kunnen houden.
Nee joh, hij heeft nu zo'n pompje en het werkt weer.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:12 schreef Manu82 het volgende:
Zit Coos trouwens nog steeds met die verbouwing?
Heb zo'n vermoeden dat wij elkaars liedjes niet hebben aangeklikt.quote:
Dat klopt dan. Vandaar dat ik vrijdag ook amper beneden te vinden was. Kutherrie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:16 schreef Gert het volgende:
Heb zo'n vermoeden dat wij elkaars liedjes niet hebben aangeklikt.
Héérlijk! Kelder volpompen met rook en beuken maar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat klopt dan. Vandaar dat ik vrijdag ook amper beneden te vinden was. Kutherrie.
Mooizoquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft nu zo'n pompje en het werkt weer.
Nope. Dat wordt dus weer shoppen dit weekendquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:38 schreef fadingleo het volgende:
Mogguh.
Hee CC heb je zonnebril weer terug ?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:08 schreef Gert het volgende:
Hier breekt ie nét door!
Ik jok niet! Remlof bel Liesje maar uit bed om het te bevestigen als je het niet gelooft.
Goede morgen Liesje,quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeg! Er worden geen mensen wakker gebeld!![]()
Wat een lekkerde dag om vrij te zijn![]()
Goedemorgen
ik wil ook zon om van te genietenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Goede morgen Liesje,
Ga je vandaag genieten van de zon?
Hoi!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Goede morgen Liesje,
Ga je vandaag genieten van de zon?
Ja... die heb ik gelezen. 'k Was er zo druk mee, dat ik naar bed moest (van mezelf) toen ik klaar was.quote:
Hey Laysa,quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik wil ook zon om van te genieten...nah...dan ga ik maar sporten...je moet toch wat he.....maar morgen....morgen wordt het heeeeeeeeeeeeeel mooi weer en zaterdag ook.....dan is Emporium hier...en dan ga ik op mn balkon zitten met een drankie en genieten van de herrie
Goedemorgen , ik ken u wel niet , maar het zij u vergevenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:01 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ja... die heb ik gelezen. 'k Was er zo druk mee, dat ik naar bed moest (van mezelf) toen ik klaar was.
Vanmorgen het restje nog even gelezen....
Sorrie voor mijn slechte openingszin, maar wél goedemorgen allemaal!
Is het niet mogelijk jouw huiswerk mee naar buiten te nemen dan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi!
Nou eigenlijk was het best gunstig geweest als het de hele dag zou regenen. Want ik doe sinds kort een interne opleiding en ik heb echt nu al een grote huiswerkachterstand (ik heb het veel te druk met leuke dingen). Vandaag was bedoeld voor huiswerk, maar als het echt lekker weer wordt ga ik denk ik weer buitenspelen.1 ding scheelt, ik kan niet in mijn tuin vanwege mijn gras
heeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.......ik he gelukkig geen granol...en verven daar heb ik ook een hekel aan blegh....ik zal aan je denkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey Laysa,
Je hebt het hier ook gevonden![]()
Ik ga voor de laatste keer de kwast aanpakken en het laatste beetje (gaatjes) nog een keertje verven, word er onderhand wel gek van. moet je nooit doen granol een kleurtje geven en dan een paar jaar later overstappen op gebroken wit
Mijn dank is groot!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:04 schreef luciano het volgende:
[..]
Goedemorgen , ik ken u wel niet , maar het zij u vergeven
Als die foto van jou is , dan komen wij er welquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:06 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Mijn dank is groot!
Ik ben heel aardig (dan ken je me een beetje...).
Ja daar ben ik wel eens geweest!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk jouw huiswerk mee naar buiten te nemen dan.
Ik zie dat nl. heel veel in de Paleistuinen mensen die lekker op het gras in de zon aan het leren zijn.
Ben je daar wel is geweest?
Ik vind verven leuk, maar dat wel met een kleurtje, dat witte is gewoonweg saai.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
heeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.......ik he gelukkig geen granol...en verven daar heb ik ook een hekel aan blegh....ik zal aan je denken![]()
nu ga ik sportief wezen laterssss
Dit stukje quote ik evenquote:Op donderdag 28 mei 2009 05:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ga denk ik begin van de avond even powernap doen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:10 schreef Manu82 het volgende:
Net telefoon gekregen dat vriendin ook voor tweede traineeship door is naar derde ronde![]()
Hopelijk binnenkort kamer/studio zoeken in Den Haag![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jeej!! Dan kom je ook op de BBQ!Je he?
Ik zit niet in de war... Ik kan ook altijd mijn bril afzetten, mocht dat nodig zijn voor een van onsquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:08 schreef luciano het volgende:
[..]
Als die foto van jou is , dan komen wij er wel
Tof!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
Zijn trouwens nog best veel dingen te vinden in Den Haag
lekker? dat valt ook wel weer tegen (buurt rijswijk)quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel eens geweest!Maar het zuiderpark is stukken dichterbij vanaf hier
Maar nee, ik moet eigenlijk alles op de laptop doen, en daarop zie ik niets in de zon
Het ziet er lekker uit buiten, maar het waait denk ik wel hard aan de wolken te zien die met een rotgang voorbij mijn raam komen.
Ik kom elke dag in de Paleistuinen met mijn hondje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel eens geweest!Maar het zuiderpark is stukken dichterbij vanaf hier
Maar nee, ik moet eigenlijk alles op de laptop doen, en daarop zie ik niets in de zon
Het ziet er lekker uit buiten, maar het waait denk ik wel hard aan de wolken te zien die met een rotgang voorbij mijn raam komen.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof!Dan mag je vanaf nu meebidden voor mijn gras
Ja? Heb je leuke huisjes op het oog? Mijn pm staat altijd open voor je, wil natuurlijk wel weten waar je gaat wonen enzo
Ben je al aangemeld voor FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic ? Nee dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:13 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ik zit niet in de war... Ik kan ook altijd mijn bril afzetten, mocht dat nodig zijn voor een van ons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk dan worden wij ook stadgenotequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:10 schreef Manu82 het volgende:
Net telefoon gekregen dat vriendin ook voor tweede traineeship door is naar derde ronde![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:17 schreef luciano het volgende:
[..]
Ben je al aangemeld voor FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic ? Nee dus
Nou... daar hebben we hier echt even geen tijd voor... jammer genoeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik verzorg een geldboom.... weer geen bloesem dit jaar
Dat aanmelden is echt zo gebeurd hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:19 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Nou... daar hebben we hier echt even geen tijd voor... jammer genoeg!
den haag is een leuke stadquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:10 schreef Manu82 het volgende:
![]()
JIJ kan toch gewoon komen en G bij P laten ofzo ????quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:19 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Nou... daar hebben we hier echt even geen tijd voor... jammer genoeg!
Je bent wel eens eerder in de sc geweest toch? In de RLS sc?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:21 schreef ditisHuub het volgende:
kijkt rond in de SC en denkt oooooh, zo ziet het er hier uit dus
Tsja , ik struin ook liever in de REL_topics rond , maar aangezien er hier wat modjes ronddwalen die het leuk vinden om te laten merken dat zij het beheer over wat meer dan het gemiddelde aantal knopjes hebben , dan zijn de gewone jan_boerelul_users genoodzaakt om ook af en toe naar de SC te gaan helaasquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:21 schreef ditisHuub het volgende:
kijkt rond in de SC en denkt oooooh, zo ziet het er hier uit dus
't Is onze jongste... We gaan een drukke tijd tegemoet...quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:22 schreef luciano het volgende:
[..]
JIJ kan toch gewoon komen en G bij P laten ofzo ????
Nou vooruit dan maar , ziet er wat zoetsappig uit voor mij allemaal die fotos die ik net bekeken heb , maar veel geluk danquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:25 schreef mamakarina het volgende:
[..]
't Is onze jongste... We gaan een drukke tijd tegemoet...
quote:
Haha, het ís ook zoetsappig! Ik heb een zoetsappig burgerlijk leven!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:28 schreef luciano het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar , ziet er wat zoetsappig uit voor mij allemaal die fotos die ik net bekeken heb , maar veel geluk dan
Je hebt PMquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef mamakarina het volgende:
Wat een prachtige dag vandaag!!!
En toch lukt het maar niet om weg te komen....
Wauw... nog nooit gehad!quote:
Ik heb je PM-box ontmaagd !quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:46 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Wauw... nog nooit gehad!
Ik ga me er even op storten
Ik ben naast heel aardig, ook heul leergierig!quote:
Dat zou kunnen, waar het niet dat ik wat P. doet genoeg vind.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:54 schreef luciano het volgende:
Misschien kan ik je met 46 jaar nog iets leren wat P je nooit heeft geleerd ???
![]()
Kijk dan maar naar buiten, de zon schijnt!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:59 schreef luciano het volgende:
Not my lucky day again , i knew it , sighhhhhhhhh
Tja... daar doe je dan weinig aan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:15 schreef luciano het volgende:
Ja , de zon schijnt altijd ( wel ergens ) maar helaas in Rotterdam is het meestal bewolkt , of 95% bewolkt
Ook JIJ kan te ver gaan he , ik weet je te vinden nu , pas maar op !quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:20 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Tja... daar doe je dan weinig aan.
Gelukkig doet Feyenoord het goed....
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:21 schreef mamakarina het volgende:
Mensen ik ga deze middag eens goed benutten en naar buiten!
Wellicht tot vanavond...
Ik bied je mijn welgemeende excuses aanquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:21 schreef luciano het volgende:
[..]
Ook JIJ kan te ver gaan he , ik weet je te vinden nu , pas maar op !
Das beter . Ik niet met jou in een tentje op de 10 jaars meet onder jouw gordel , dan ook niet andersomquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:22 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ik bied je mijn welgemeende excuses aan... sorrie, die was onder de gordel
Ik zal het nooit meer doenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:24 schreef luciano het volgende:
[..]
Das beter . Ik niet met jou in een tentje op de 10 jaars meet onder jouw gordel , dan ook niet andersom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ regendans_mode_off ]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:29 schreef evaxsis het volgende:
Mijn verfklus zit erop,
Ik heb nog steeds gaatjes die niet gevuld zijn met witsel en geef het hierbij dus gewoon op. Het heeft wel wat af en toe zo'n gekleurd gaatje
Leuk voor bij jouw opkomende grasquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Herkenbaar
En nu ga ik sollarlampjes (ofzo) kopen voor de tuin bij de blokker, want die hebben zulke leuke kleurtjes
Draai je stoel dan om!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:36 schreef Gert het volgende:
Pfff het is wárm in de tuin!![]()
En de laptop is zo lastig te lezen, in de zon!
Nèg nèg nèg,
hang er gewoon schilderijtjes overheenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:29 schreef evaxsis het volgende:
Mijn verfklus zit erop,
Ik heb nog steeds gaatjes die niet gevuld zijn met witsel en geef het hierbij dus gewoon op. Het heeft wel wat af en toe zo'n gekleurd gaatje
Ga dan onder een parasol zittenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:36 schreef Gert het volgende:
Pfff het is wárm in de tuin!![]()
En de laptop is zo lastig te lezen, in de zon!
Nèg nèg nèg,
Ja of ik houd gewoon de luxaflexen naar benedenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hang er gewoon schilderijtjes overheen
Meestal is het toch in Rotterdam toch tot 95% bewolktquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn er ook plaatsten in Nederland waar het nu niet zulk heerlijk weer is als hier? Awwwwwwww!
Ja. Hier. Al de hele dag bewolkt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn er ook plaatsten in Nederland waar het nu niet zulk heerlijk weer is als hier? Awwwwwwww!
hier zijjn wel wat wolken maar he tgrootste deel is toch blauw heurquote:
jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
Rotterdam ligt niet zo ongunstig hoor:quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Meestal is het toch in Rotterdam toch tot 95% bewolkt
Hier is het precies andersom. Grootste deel is wolk, met wat plukjes blauw ertussen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:00 schreef Maanvis het volgende:
hier zijjn wel wat wolken maar he tgrootste deel is toch blauw heur
pessimistquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier is het precies andersom. Grootste deel is wolk, met wat plukjes blauw ertussen.
nou het wordt nu pas mooi weer in nijmegenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ik dacht dat het daar altijd bewolkt was met regen en alquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Rotterdam ligt niet zo ongunstig hoor:
[ afbeelding ]
Maar ja, als er weer eens wat ontploft is in de Botlek dan is er weinig zon te bekennen.
Die ene grote wolk heeft nog een uur om te verdwijnen, zodat ik in het zonnetje naar huis kan fietsen.quote:
Nee natuurlijk is dat niet gek, dat heet art deco of zoietsquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja of ik houd gewoon de luxaflexen naar beneden![]()
want om nou schilderijtjes ook beneden aan de muur te hangen vind ik toch een beetje gek
Collega is niet zo leuk?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ene grote wolk heeft nog een uur om te verdwijnen, zodat ik in het zonnetje naar huis kan fietsen.
Mét een muziekje. Of met een collega, die gezellig wil kletsen onder het fietsen
.
Ik versta daar toch heel iets anders bij voorquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is dat niet gek, dat heet art deco of zoietsnieuwe trend he
Vertel...quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:33 schreef Laysa het volgende:
ik had zo raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gedroomt vannacht![]()
![]()
Aardige gast, maar samen fietsen gaat altijd zo langzaam. Zeker als je over van alles en niks aan het ouwehoeren bent. Dan fiets ik liever als een razend roelandje met muziek op mijn orenquote:
Vreemd, ik krijg juist altijd als opmerking dat ik niet zo hard moet fietsen of lopenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aardige gast, maar samen fietsen gaat altijd zo langzaam. Zeker als je over van alles en niks aan het ouwehoeren bent. Dan fiets ik liever als een razend roelandje met muziek op mijn oren.
Ga je toch 10 minuten later wegquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ene grote wolk heeft nog een uur om te verdwijnen, zodat ik in het zonnetje naar huis kan fietsen.
Mét een muziekje. Of met een collega, die gezellig wil kletsen onder het fietsen
.
Ah jij met Pim misschien wil Pim dat zelf ook wel zo'n droom met jouquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik was op een heel spannend avontuur met pim.....en toen gingen we zoenen....in een grot![]()
damn nee hoor hij is veel te jong.....quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ah jij met Pim misschien wil Pim dat zelf ook wel zo'n droom met jou
ja voor mij ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
damn nee hoor hij is veel te jong.....
Ik krijg die opmerking ook vaak. Ik hou niet van geslenter en gesuf.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:39 schreef Maanvis het volgende:
Vreemd, ik krijg juist altijd als opmerking dat ik niet zo hard moet fietsen of lopen.
Jij had toch ook een razende roeland fiets?
Of tien minuten eerder. Of nu gewoon alquote:
Haha nee joh het ligt hier hemelsbreed hooguit 20 km vandaan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het daar altijd bewolkt was met regen en al![]()
maar dat is gewoon alleen in mijn optiek
O dan moet ik even opschieten...hihihiquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:49 schreef Maanvis het volgende:
evaxis, nog 5 posts en dan heb je hetzelfde aantal posts als je geboortejaar
Nou ik vind de haven wel mooi, geldt dat ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha nee joh het ligt hier hemelsbreed hooguit 20 km vandaan.
Echte Rotterdam-fan jij, ik hoor het al.
Wat een feest, en daar kan je nog lekker van genietenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
De grootste wolken zijn weg, de zon schijnt.
terrasjesweer!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
De grootste wolken zijn weg, de zon schijnt.
Gefeliciteerd met je geboortepost!!!!quote:
Heb je niet zo leuk hondenmandje op je fiets?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:56 schreef mamakarina het volgende:
Ik vandaag met hond en kinders richting moeders gefietst. Lekker bakkie koffie, kleinste achtergelaten om te logeren en weer lekker terug gefietst. De hond had het laatste stukje niet echt zin meer, dus ik ging niet zo hard.
Kom ik aan bij onze fraaie deur, heb ik mijn sleutels laten liggen bij moeders. Dus 'lichtelijk' geïrriteerd terug gefietst én weer terug naar huis.
Ik denk dat de hond me haat nu....
Dank je wel!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je geboortepost!!!!![]()
![]()
Niet eens zo heel ver hoor, km of 5.... maar ik ga niet zo hard met die hond erbij, dus dat duurt 10 min per keer. Die laatste terugreis 20.... ik denk dat ik 'm, als ie uit zijn crash is, wat lekkers geef.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:58 schreef Copycat het volgende:
Hoever is het fietsen?
Grappig trouwens dat we het over fietsen hebben. En Rotterdam. Ben nl tegelijk een stuk aan het schrijven over de Grand Départ van de Tour in Rotterdam.
'k Heb ook granol.... vreselijk om te verven. Al blijf je gaatjes vullen... je blijft ze ook tegenkomen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja toevallig wel,
Ik heb de woonkamer afgeverfd en dat is ook wel een feestje waard
De volgende keer doe ik het wel spuiten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:03 schreef mamakarina het volgende:
[..]
'k Heb ook granol.... vreselijk om te verven. Al blijf je gaatjes vullen... je blijft ze ook tegenkomen!
dát inderdaad!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
De volgende keer doe ik het wel spuiten.
Ik was nu al begonnen met een roller (weet je wel van de tellsell gekocht) werkt prima als je gladde muren hebt, want dat heb ik uitgeprobeerd waar ik slaap.
Maar zo'n granolmuur is kut dus moest ik 2e keer en 3e keer met de kortharige kwast verf erin deppen in plaats van verf erop strijken.
20 kg til je ook niet zo makkelijk op natuurlijk, maar dan moet jouw hond het stuk eigenlijk wel aankunnen naast de fiets.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:12 schreef mamakarina het volgende:
[..]
dát inderdaad!
Oh... en mijn hond wil nergens inzitten. Bovendien is 20 kg op je stuur ook niet zo stabiel...
Hij kan het ook aan, hij had het denk ik erg warm en het was drie keer achter elkaar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
20 kg til je ook niet zo makkelijk op natuurlijk, maar dan moet jouw hond het stuk eigenlijk wel aankunnen naast de fiets.
Wat voor hond heb jij?
Een San Fransisco cocktail gebracht door een lekkere serveerster in bikiniquote:
Heb je even, dan haal ik mijn lijstje...quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
zo, ik heb lekker van mijn tuin kunnen genieten. het was heerlijk weer en ook nog eens lekker uitgebreid met de hond gewandeld, wat wil een mens nog meer?![]()
![]()
hetzelfde en dan gebracht worden door een knappe vent is veel leukerquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Een San Fransisco cocktail gebracht door een lekkere serveerster in bikini![]()
![]()
lijstje is wel erg kort hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:30 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Heb je even, dan haal ik mijn lijstje...
Om te beginnen:
Graag een winnend staatslot (met minstens 5 nullen vóór de komma)
Oh... en dan lukt de rest ook wel....
dat zeg ik... als het eerste geleverd wordt, werk ik de rest van mijn lijstje door.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:32 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
lijstje is wel erg kort hoor
Nou... dan tellen wij het bij elkaar op en delen het door twee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:37 schreef JediMasterLucia het volgende:
als ik aan mijn lijst ga beginnen, moeten ze hier een grotere database server kopen, want het is nogal veel wat ik wil
Ja dat wordt Hollandsch Glorie, met mooie helicpoterbeelden van de immense haven en de Erasmusbrug!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:58 schreef Copycat het volgende:
Hoever is het fietsen?
Grappig trouwens dat we het over fietsen hebben. En Rotterdam. Ben nl tegelijk een stuk aan het schrijven over de Grand Départ van de Tour in Rotterdam.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:56 schreef mamakarina het volgende:
Ik vandaag met hond en kinders richting moeders gefietst. Lekker bakkie koffie, kleinste achtergelaten om te logeren en weer lekker terug gefietst. De hond had het laatste stukje niet echt zin meer, dus ik ging niet zo hard.
Kom ik aan bij onze fraaie deur, heb ik mijn sleutels laten liggen bij moeders. Dus 'lichtelijk' geïrriteerd terug gefietst én weer terug naar huis.
Ik denk dat de hond me haat nu....
Heeeeeee niet mijn geboorte stad afkrakenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou ik vind de haven wel mooi, geldt dat ook
Heerlijk toch, waar ben je met de hond gaan wandelen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
zo, ik heb lekker van mijn tuin kunnen genieten. het was heerlijk weer en ook nog eens lekker uitgebreid met de hond gewandeld, wat wil een mens nog meer?![]()
![]()
Jouw eisen zijn gelukkig niet zo hoogquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Een San Fransisco cocktail gebracht door een lekkere serveerster in bikini![]()
![]()
Haha, als ik tegen mijn hond zeg: "Gaan we douchen?!", dan duikt ie in zijn mand en begraaft zich onder een deken.... Vreselijk vindt ie het!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:43 schreef bamby het volgende:
[..]
![]()
geef me de vijf de mijne ligt me link aan te kijken, net in de douche een wasbeurd gegeven
is hij niet vrolijk van
Ja dat is wel een beetje zielig, heb je geen pauze gemaakt zodat hij/zij ergens wat water kon drinken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:28 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Hij kan het ook aan, hij had het denk ik erg warm en het was drie keer achter elkaar.
Mijn hond is een gespikkelde rasvuilnisbak, de liefste die er is!
Eet smakelijk!
Uiteraard! Een korte pauze bij moeders met een bakje water en een koekje zelfs!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:47 schreef evaxsis het volgende:
Ja dat was wel zielig dan, heb je geen pauze g
[..]
Ja dat is wel een beetje zielig, heb je geen pauze gemaakt zodat hij/zij ergens wat water kon drinken.
Honden herstellen nl. best snel met genoeg vocht op.
Geniet ze en tot laters :wquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat wordt Hollandsch Glorie, met mooie helicpoterbeelden van de immense haven en de Erasmusbrug!
Grappig dat we het over een brug hebben trouwens. Ik ga nu naar een plein, hapje eten en drinken. En daar hebben ze helemaal geen brug!
Später!
die van mij een flath coat retrever lang haar pfff gelijk de douche goede beurd moeten gevenquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:46 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Haha, als ik tegen mijn hond zeg: "Gaan we douchen?!", dan duikt ie in zijn mand en begraaft zich onder een deken.... Vreselijk vindt ie het!
Ik doe het dan ook niet te vaak. Mijn afvoer zit dan ook gelijk verstopt met die korte steekharen van hem!
Oja als ik dat doe heb ik ook oorlog met hem, maar jij hebt nu wel weer een frisse hondquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:43 schreef bamby het volgende:
[..]
![]()
geef me de vijf de mijne ligt me link aan te kijken, net in de douche een wasbeurd gegeven
is hij niet vrolijk van
En gelijk heeft ie, hahaquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:53 schreef bamby het volgende:
[..]
die van mij een flath coat retrever lang haar pfff gelijk de douche goede beurd moeten gevenhij ligt nu in het zonnetje in de tuin te drogen, met andere worden als je in mijn buurt komt peer ik hem
Ik zeg juist dat ik de haven wel mooi vindquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:44 schreef bamby het volgende:
[..]
Heeeeeee niet mijn geboorte stad afkraken
eet smakelijk hier rijst met baby ketjapquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:53 schreef mamakarina het volgende:
Wij gaan hier eten. Patat!!!!!!!!!! hmmmmmmmmmmm![]()
Tot vanavond!
Oow dan mag tie niet klagenquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:49 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Uiteraard! Een korte pauze bij moeders met een bakje water en een koekje zelfs!
eetsmakelijk!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:53 schreef mamakarina het volgende:
Wij gaan hier eten. Patat!!!!!!!!!! hmmmmmmmmmmm![]()
Tot vanavond!
Voor hoe lang als die de kans krijgt,plonst hij hier zo de zee weer inquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oja als ik dat doe heb ik ook oorlog met hem, maar jij hebt nu wel weer een frisse hond
ik zeg net tegen mn Katten van gaan jullie douchen en ze kijken me alleen maar aan van......wa??quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:46 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Haha, als ik tegen mijn hond zeg: "Gaan we douchen?!", dan duikt ie in zijn mand en begraaft zich onder een deken.... Vreselijk vindt ie het!
Ik doe het dan ook niet te vaak. Mijn afvoer zit dan ook gelijk verstopt met die korte steekharen van hem!
oke is je vergeven,woon er wel niet meer maar je bent en blijft een rotterdamerquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat ik de haven wel mooi vind
Maar dat is toch wel goed voor ze?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:59 schreef bamby het volgende:
[..]
Voor hoe lang als die de kans krijgt,plonst hij hier zo de zee weer in
Die worden zelfs gevaarlijk als ze onder de douche zet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zeg net tegen mn Katten van gaan jullie douchen en ze kijken me alleen maar aan van......wa??
Weet jij misschien een link naar die palling cate kan het niet vinden b.v.dquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat ik de haven wel mooi vind
ik ben gevaarlijkerquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die worden zelfs gevaarlijk als ze onder de douche zet.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:07 schreef bamby het volgende:
[..]
Weet jij misschien een link naar die palling cate kan het niet vinden b.v.d
Ja dat wel maar hij heeft zijn wintervacht nog dan gaan ze toch ruikenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Maar dat is toch wel goed voor ze?
Kijk als ze nou een sloot induiken, dan zijn ze gelijk vies en ben je niet blij als die weer het huis in moet
Thanks vind het wel leuk om af en toe te lezen,maar weet echt niet waar ik hem vinden moetquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hier ben ik gebleven
PalingGate #12 Yolanthe vreest Snovendammers!!!
De mijne is te klein om zo te kunnen stinkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:11 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja dat wel maar hij heeft zijn wintervacht nog dan gaan ze toch ruiken
whehehe hee lherkenbaar....maar heb je nog geleerd vandaagquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb mijn lampjes, en zelfs als ze het niet blijken te doen zijn ze al leuk om op te hangen
En een printer!
En kussentjes voor op de bank.
En een nieuw collegeblok want mijn vorige was ik na de eerste lesdag al kwijt
En een minikoekenpannetje, die er zo schatig uitzag.
Veel nutteloze aankopen (afgezien van de printer) maar een voldoening dat het geeft!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb mijn lampjes, en zelfs als ze het niet blijken te doen zijn ze al leuk om op te hangen
En een printer!
Veel nutteloze aankopen (afgezien van de printer) maar een voldoening dat het geeft!
je kan het opslaan onder je bookmarks naar nieuw topic boven staat een groen kruisje daar moet je dan opklikken om toe te voegenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:16 schreef bamby het volgende:
[..]
Thanks vind het wel leuk om af en toe te lezen,maar weet echt niet waar ik hem vinden moet
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
whehehe hee lherkenbaar....maar heb je nog geleerd vandaag
En dat wilde je al allemaal gaan kopen of ben je gewoon verleid door de spulletjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
En een printer!
Truste, tot morgen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
!!
Ik hoef niet te leren, ik moet opdrachten maken, veel opdrachten!
En daar ga zo mee beginnen! Direct na mijn powernap
Zoals altijd als de zon schijntquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw en Gert veel plezier op het plein en succes met een plekje vinden in de zon, de grote markt was afgeladen.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!
Ik hoef niet te leren, ik moet opdrachten maken, veel opdrachten!
En daar ga zo mee beginnen! Direct na mijn powernap
Koffie?? Koffie?? Hier gaan ze gelijk aan het bierquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:08 schreef mamakarina het volgende:
Ik ga nog maar even een spelletje doen...
Hoe laat is de FOK!koffie?
heeeeeeeeeeeeeeeeeeej heksiequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Koffie?? Koffie?? Hier gaan ze gelijk aan het bier
Wie/wat dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goed plan, ik kijk cabaret op ned3.
Maar voor het sluiten van de COS neem je wel de tijd?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
nu deed ik zappenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier ook, weekendquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Koffie?? Koffie?? Hier gaan ze gelijk aan het bier
Ik heb gezegd dat dat 't laatste deel zou zijn, niet dat ie vol gemaakt zou worden. Heb 't vanmiddag aangekondigd zodat iedereen daar nog op kon reageren en nog kon posten als ie dat wilde. Als we 'm nog een week open laten met 5 posts per dag centraliseren we nog niks, dat was 't doel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:14 schreef D. het volgende:
Maar voor het sluiten van de COS neem je wel de tijd?
En pas weer dinsdag werken, damn wat een levenquote:
Hij was sowieso vanavond wel dicht gegaan, alleen in de laatste 10 minuten waren er al 10 postquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat dat 't laatste deel zou zijn, niet dat ie vol gemaakt zou worden. Heb 't vanmiddag aangekondigd zodat iedereen daar nog op kon reageren en nog kon posten als ie dat wilde. Als we 'm nog een week open laten met 5 posts per dag centraliseren we nog niks, dat was 't doel.
Dat moet allemaal nog blijkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:erop, stiekem is 't hier ook best leuk
.
Kopop!quote:
*tromgeroffelquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:35 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Kopop!
Schouders recht en vermaak ons met je aanwezigheid, D..
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
ahwwwwwwwwwwww Dtje....keep on smilling
ik dacht meer aan dat jij een strip act ging doenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
*tromgeroffel
*hoepels pakt en in brand steekt
*leeuwen er doorheen laat springen
zoiets?
Ja!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik dacht meer aan dat jij een strip act ging doen
Dacht jij daaraan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik dacht meer aan dat jij een strip act ging doen
zo'n broek met klittenband aan de zijkant en dan ratssssssssquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:43 schreef mamakarina het volgende:
Heb je wel een beetje leuke pakjes om uit te trekken, D.?
Ah, goed dat je het zegtquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:43 schreef mamakarina het volgende:
Heb je wel een beetje leuke pakjes om uit te trekken, D.?
Nou... dan zit je ook niet op te letten hoor!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:45 schreef D. het volgende:
Zeg dames, als jullie nou eerst het goede voorbeeld geven dan halen jullie mij wellicht wel over
Niets mis met voordehandliggendquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
als ik dat doe dan ligt dat veels te voor de hand...neenee...jij moet
Ga dan maar gewoon in Adamskostuum...quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, goed dat je het zegt
Nee, die heb ik niet, dus dan gaat het helaas niet door
dan maar geen leuke pakjes....hupsquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, goed dat je het zegt
Nee, die heb ik niet, dus dan gaat het helaas niet door
Wat nou strippen...quote:
Tja, dan telt het niet hequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:46 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Nou... dan zit je ook niet op te letten hoor!
Ik flashete je net!
Da's ordinairquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:47 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ga dan maar gewoon in Adamskostuum...
Eerst strippen/naakt dansen...quote:
Wellesquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou ik zie hier niemand die op mij zit te wachten...
Nee nee... jij moet wakker liggen... D. stript dan voor je!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
wacht maar totdat je me echt ziet...dan lig je pas echt wakker
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:00 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Nee nee... jij moet wakker liggen... D. stript dan voor je!
eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
wacht maar totdat je me echt ziet...dan lig je pas echt wakker
Helemaal niet, ik heb alles nog netjes aanquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:00 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Nee nee... jij moet wakker liggen... D. stript dan voor je!
mijn neus begon al wat branderig aan te voelen... kan dat?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik heb alles nog netjes aan
nou vooruit, mijn schoenen zijn uit
Dat moet je in verhouding zien, ik ben al ff bezigquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Heb je hier al gekeken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
* MeraViglioSa meldt zich maar in de slowchat, waar ze het geouwehoer misschien nog kan volgen
Dat kanquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:03 schreef mamakarina het volgende:
[..]
mijn neus begon al wat branderig aan te voelen... kan dat?
Omg.... een inhaalslag heeft totaal geen zin voor mij zie ik....quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Ah... dan zal het toch het dank-zij-FOK!-achterstallig-huishoudelijk-vuil zijn...quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan
Maar dat heeft niets met mijn voeten te maken
Laat ik dat nou al een tijdje voor me uit schuiven...quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoi! Ik ben mijn huis aan het opruimen
Nog 4 posts en je eerste 'mijlpaal' zit er al opquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:06 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Omg.... een inhaalslag heeft totaal geen zin voor mij zie ik....![]()
*hoopt ooit het topfokniveau te bereiken
vertel me eens... heb ik er dan 'al' honderd?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nog 4 posts en je eerste 'mijlpaal' zit er al op
Je zit er net in, nu alweer opruimen? Maakt die Remlove er een zooitje vanquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoi! Ik ben mijn huis aan het opruimen
Jaaaaa zeg dat er dan bij, zo krijg je misverstanden hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...jawel hoor...maar dan zo van glimlachend achter overzittend
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:11 schreef mamakarina het volgende:
[..]
vertel me eens... heb ik er dan 'al' honderd?![]()
![]()
![]()
neuh....ook niequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze dan eindelijk komen zijn ze vast topless, of niet?
Hoppaquote:
Dat plaatje met poppetje rechtsboven in je postquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:19 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Hoppa![]()
Wat een feest!
*zoekt zich ongans naar die gegevens en voelt zich heul groen....
Doe je shirtje/shirt maar uit dan!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
helemaal naakt
Ik was met topless al tevreden hoor
Ik ga er ff voor zittenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:18 schreef mooiiiiii het volgende:
Goedenavond .Mag ik hier van alles neerplempen
Tjonge... dat ik daar dan nooit op gedrukt heb. Dank voor de info!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Dat plaatje met poppetje rechtsboven in je post
Ben lekker uit wezen eten thats allquote:
Doe dan maar op het groene poppetje klikken in je eigen postquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:19 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Hoppa![]()
Wat een feest!
*zoekt zich ongans naar die gegevens en voelt zich heul groen....
Klinkt goed genoeg!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:22 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ben lekker uit wezen eten thats all
En dat plemp je hier !!! ipv de toiletquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:22 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ben lekker uit wezen eten thats all
Ik was ondertussen al uit die sloot op de wal geholpen, maar dank uquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Doe dan maar op het groene poppetje klikken in je eigen post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |