Kijk dan maar naar buiten, de zon schijnt!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:59 schreef luciano het volgende:
Not my lucky day again , i knew it , sighhhhhhhhh
Tja... daar doe je dan weinig aan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:15 schreef luciano het volgende:
Ja , de zon schijnt altijd ( wel ergens ) maar helaas in Rotterdam is het meestal bewolkt , of 95% bewolkt
Ook JIJ kan te ver gaan he , ik weet je te vinden nu , pas maar op !quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:20 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Tja... daar doe je dan weinig aan.
Gelukkig doet Feyenoord het goed....
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:21 schreef mamakarina het volgende:
Mensen ik ga deze middag eens goed benutten en naar buiten!
Wellicht tot vanavond...
Ik bied je mijn welgemeende excuses aanquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:21 schreef luciano het volgende:
[..]
Ook JIJ kan te ver gaan he , ik weet je te vinden nu , pas maar op !
Das beter . Ik niet met jou in een tentje op de 10 jaars meet onder jouw gordel , dan ook niet andersomquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:22 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ik bied je mijn welgemeende excuses aan... sorrie, die was onder de gordel
Ik zal het nooit meer doenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:24 schreef luciano het volgende:
[..]
Das beter . Ik niet met jou in een tentje op de 10 jaars meet onder jouw gordel , dan ook niet andersom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ regendans_mode_off ]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:29 schreef evaxsis het volgende:
Mijn verfklus zit erop,
Ik heb nog steeds gaatjes die niet gevuld zijn met witsel en geef het hierbij dus gewoon op. Het heeft wel wat af en toe zo'n gekleurd gaatje
Leuk voor bij jouw opkomende grasquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Herkenbaar
En nu ga ik sollarlampjes (ofzo) kopen voor de tuin bij de blokker, want die hebben zulke leuke kleurtjes
Draai je stoel dan om!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:36 schreef Gert het volgende:
Pfff het is wárm in de tuin!![]()
En de laptop is zo lastig te lezen, in de zon!
Nèg nèg nèg,
hang er gewoon schilderijtjes overheenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:29 schreef evaxsis het volgende:
Mijn verfklus zit erop,
Ik heb nog steeds gaatjes die niet gevuld zijn met witsel en geef het hierbij dus gewoon op. Het heeft wel wat af en toe zo'n gekleurd gaatje
Ga dan onder een parasol zittenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:36 schreef Gert het volgende:
Pfff het is wárm in de tuin!![]()
En de laptop is zo lastig te lezen, in de zon!
Nèg nèg nèg,
Ja of ik houd gewoon de luxaflexen naar benedenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hang er gewoon schilderijtjes overheen
Meestal is het toch in Rotterdam toch tot 95% bewolktquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn er ook plaatsten in Nederland waar het nu niet zulk heerlijk weer is als hier? Awwwwwwww!
Ja. Hier. Al de hele dag bewolkt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn er ook plaatsten in Nederland waar het nu niet zulk heerlijk weer is als hier? Awwwwwwww!
hier zijjn wel wat wolken maar he tgrootste deel is toch blauw heurquote:
jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
Rotterdam ligt niet zo ongunstig hoor:quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Meestal is het toch in Rotterdam toch tot 95% bewolkt
Hier is het precies andersom. Grootste deel is wolk, met wat plukjes blauw ertussen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:00 schreef Maanvis het volgende:
hier zijjn wel wat wolken maar he tgrootste deel is toch blauw heur
pessimistquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier is het precies andersom. Grootste deel is wolk, met wat plukjes blauw ertussen.
nou het wordt nu pas mooi weer in nijmegenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ik dacht dat het daar altijd bewolkt was met regen en alquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Rotterdam ligt niet zo ongunstig hoor:
[ afbeelding ]
Maar ja, als er weer eens wat ontploft is in de Botlek dan is er weinig zon te bekennen.
Die ene grote wolk heeft nog een uur om te verdwijnen, zodat ik in het zonnetje naar huis kan fietsen.quote:
Nee natuurlijk is dat niet gek, dat heet art deco of zoietsquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja of ik houd gewoon de luxaflexen naar beneden![]()
want om nou schilderijtjes ook beneden aan de muur te hangen vind ik toch een beetje gek
Collega is niet zo leuk?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ene grote wolk heeft nog een uur om te verdwijnen, zodat ik in het zonnetje naar huis kan fietsen.
Mét een muziekje. Of met een collega, die gezellig wil kletsen onder het fietsen
.
Ik versta daar toch heel iets anders bij voorquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is dat niet gek, dat heet art deco of zoietsnieuwe trend he
Vertel...quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:33 schreef Laysa het volgende:
ik had zo raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gedroomt vannacht![]()
![]()
Aardige gast, maar samen fietsen gaat altijd zo langzaam. Zeker als je over van alles en niks aan het ouwehoeren bent. Dan fiets ik liever als een razend roelandje met muziek op mijn orenquote:
Vreemd, ik krijg juist altijd als opmerking dat ik niet zo hard moet fietsen of lopenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aardige gast, maar samen fietsen gaat altijd zo langzaam. Zeker als je over van alles en niks aan het ouwehoeren bent. Dan fiets ik liever als een razend roelandje met muziek op mijn oren.
Ga je toch 10 minuten later wegquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ene grote wolk heeft nog een uur om te verdwijnen, zodat ik in het zonnetje naar huis kan fietsen.
Mét een muziekje. Of met een collega, die gezellig wil kletsen onder het fietsen
.
Ah jij met Pim misschien wil Pim dat zelf ook wel zo'n droom met jouquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik was op een heel spannend avontuur met pim.....en toen gingen we zoenen....in een grot![]()
damn nee hoor hij is veel te jong.....quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ah jij met Pim misschien wil Pim dat zelf ook wel zo'n droom met jou
ja voor mij ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
damn nee hoor hij is veel te jong.....
Ik krijg die opmerking ook vaak. Ik hou niet van geslenter en gesuf.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:39 schreef Maanvis het volgende:
Vreemd, ik krijg juist altijd als opmerking dat ik niet zo hard moet fietsen of lopen.
Jij had toch ook een razende roeland fiets?
Of tien minuten eerder. Of nu gewoon alquote:
Haha nee joh het ligt hier hemelsbreed hooguit 20 km vandaan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het daar altijd bewolkt was met regen en al![]()
maar dat is gewoon alleen in mijn optiek
O dan moet ik even opschieten...hihihiquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:49 schreef Maanvis het volgende:
evaxis, nog 5 posts en dan heb je hetzelfde aantal posts als je geboortejaar
Nou ik vind de haven wel mooi, geldt dat ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha nee joh het ligt hier hemelsbreed hooguit 20 km vandaan.
Echte Rotterdam-fan jij, ik hoor het al.
Wat een feest, en daar kan je nog lekker van genietenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
De grootste wolken zijn weg, de zon schijnt.
terrasjesweer!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
De grootste wolken zijn weg, de zon schijnt.
Gefeliciteerd met je geboortepost!!!!quote:
Heb je niet zo leuk hondenmandje op je fiets?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:56 schreef mamakarina het volgende:
Ik vandaag met hond en kinders richting moeders gefietst. Lekker bakkie koffie, kleinste achtergelaten om te logeren en weer lekker terug gefietst. De hond had het laatste stukje niet echt zin meer, dus ik ging niet zo hard.
Kom ik aan bij onze fraaie deur, heb ik mijn sleutels laten liggen bij moeders. Dus 'lichtelijk' geïrriteerd terug gefietst én weer terug naar huis.
Ik denk dat de hond me haat nu....
Dank je wel!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je geboortepost!!!!![]()
![]()
Niet eens zo heel ver hoor, km of 5.... maar ik ga niet zo hard met die hond erbij, dus dat duurt 10 min per keer. Die laatste terugreis 20.... ik denk dat ik 'm, als ie uit zijn crash is, wat lekkers geef.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:58 schreef Copycat het volgende:
Hoever is het fietsen?
Grappig trouwens dat we het over fietsen hebben. En Rotterdam. Ben nl tegelijk een stuk aan het schrijven over de Grand Départ van de Tour in Rotterdam.
'k Heb ook granol.... vreselijk om te verven. Al blijf je gaatjes vullen... je blijft ze ook tegenkomen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja toevallig wel,
Ik heb de woonkamer afgeverfd en dat is ook wel een feestje waard
De volgende keer doe ik het wel spuiten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:03 schreef mamakarina het volgende:
[..]
'k Heb ook granol.... vreselijk om te verven. Al blijf je gaatjes vullen... je blijft ze ook tegenkomen!
dát inderdaad!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
De volgende keer doe ik het wel spuiten.
Ik was nu al begonnen met een roller (weet je wel van de tellsell gekocht) werkt prima als je gladde muren hebt, want dat heb ik uitgeprobeerd waar ik slaap.
Maar zo'n granolmuur is kut dus moest ik 2e keer en 3e keer met de kortharige kwast verf erin deppen in plaats van verf erop strijken.
20 kg til je ook niet zo makkelijk op natuurlijk, maar dan moet jouw hond het stuk eigenlijk wel aankunnen naast de fiets.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:12 schreef mamakarina het volgende:
[..]
dát inderdaad!
Oh... en mijn hond wil nergens inzitten. Bovendien is 20 kg op je stuur ook niet zo stabiel...
Hij kan het ook aan, hij had het denk ik erg warm en het was drie keer achter elkaar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
20 kg til je ook niet zo makkelijk op natuurlijk, maar dan moet jouw hond het stuk eigenlijk wel aankunnen naast de fiets.
Wat voor hond heb jij?
Een San Fransisco cocktail gebracht door een lekkere serveerster in bikiniquote:
Heb je even, dan haal ik mijn lijstje...quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
zo, ik heb lekker van mijn tuin kunnen genieten. het was heerlijk weer en ook nog eens lekker uitgebreid met de hond gewandeld, wat wil een mens nog meer?![]()
![]()
hetzelfde en dan gebracht worden door een knappe vent is veel leukerquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Een San Fransisco cocktail gebracht door een lekkere serveerster in bikini![]()
![]()
lijstje is wel erg kort hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:30 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Heb je even, dan haal ik mijn lijstje...
Om te beginnen:
Graag een winnend staatslot (met minstens 5 nullen vóór de komma)
Oh... en dan lukt de rest ook wel....
dat zeg ik... als het eerste geleverd wordt, werk ik de rest van mijn lijstje door.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:32 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
lijstje is wel erg kort hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |