jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn er ook plaatsten in Nederland waar het nu niet zulk heerlijk weer is als hier? Awwwwwwww!
Rotterdam ligt niet zo ongunstig hoor:quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Meestal is het toch in Rotterdam toch tot 95% bewolkt
Hier is het precies andersom. Grootste deel is wolk, met wat plukjes blauw ertussen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:00 schreef Maanvis het volgende:
hier zijjn wel wat wolken maar he tgrootste deel is toch blauw heur
pessimistquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier is het precies andersom. Grootste deel is wolk, met wat plukjes blauw ertussen.
nou het wordt nu pas mooi weer in nijmegenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn er ook plaatsten in Nederland waar het nu niet zulk heerlijk weer is als hier? Awwwwwwww!
Oh ik dacht dat het daar altijd bewolkt was met regen en alquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Rotterdam ligt niet zo ongunstig hoor:
[ afbeelding ]
Maar ja, als er weer eens wat ontploft is in de Botlek dan is er weinig zon te bekennen.
Die ene grote wolk heeft nog een uur om te verdwijnen, zodat ik in het zonnetje naar huis kan fietsen.quote:
Nee natuurlijk is dat niet gek, dat heet art deco of zoietsquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja of ik houd gewoon de luxaflexen naar beneden![]()
want om nou schilderijtjes ook beneden aan de muur te hangen vind ik toch een beetje gek
Collega is niet zo leuk?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ene grote wolk heeft nog een uur om te verdwijnen, zodat ik in het zonnetje naar huis kan fietsen.
Mét een muziekje. Of met een collega, die gezellig wil kletsen onder het fietsen
.
Ik versta daar toch heel iets anders bij voorquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is dat niet gek, dat heet art deco of zoietsnieuwe trend he
Vertel...quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:33 schreef Laysa het volgende:
ik had zo raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gedroomt vannacht![]()
![]()
Aardige gast, maar samen fietsen gaat altijd zo langzaam. Zeker als je over van alles en niks aan het ouwehoeren bent. Dan fiets ik liever als een razend roelandje met muziek op mijn orenquote:
Vreemd, ik krijg juist altijd als opmerking dat ik niet zo hard moet fietsen of lopenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aardige gast, maar samen fietsen gaat altijd zo langzaam. Zeker als je over van alles en niks aan het ouwehoeren bent. Dan fiets ik liever als een razend roelandje met muziek op mijn oren.
Ga je toch 10 minuten later wegquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ene grote wolk heeft nog een uur om te verdwijnen, zodat ik in het zonnetje naar huis kan fietsen.
Mét een muziekje. Of met een collega, die gezellig wil kletsen onder het fietsen
.
Ah jij met Pim misschien wil Pim dat zelf ook wel zo'n droom met jouquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik was op een heel spannend avontuur met pim.....en toen gingen we zoenen....in een grot![]()
damn nee hoor hij is veel te jong.....quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ah jij met Pim misschien wil Pim dat zelf ook wel zo'n droom met jou
ja voor mij ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
damn nee hoor hij is veel te jong.....
Ik krijg die opmerking ook vaak. Ik hou niet van geslenter en gesuf.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:39 schreef Maanvis het volgende:
Vreemd, ik krijg juist altijd als opmerking dat ik niet zo hard moet fietsen of lopen.
Jij had toch ook een razende roeland fiets?
Of tien minuten eerder. Of nu gewoon alquote:
Haha nee joh het ligt hier hemelsbreed hooguit 20 km vandaan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het daar altijd bewolkt was met regen en al![]()
maar dat is gewoon alleen in mijn optiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |