Maar dat is toch wel goed voor ze?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:59 schreef bamby het volgende:
[..]
Voor hoe lang als die de kans krijgt,plonst hij hier zo de zee weer in
Die worden zelfs gevaarlijk als ze onder de douche zet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zeg net tegen mn Katten van gaan jullie douchen en ze kijken me alleen maar aan van......wa??
Weet jij misschien een link naar die palling cate kan het niet vinden b.v.dquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat ik de haven wel mooi vind
ik ben gevaarlijkerquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die worden zelfs gevaarlijk als ze onder de douche zet.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:07 schreef bamby het volgende:
[..]
Weet jij misschien een link naar die palling cate kan het niet vinden b.v.d
Ja dat wel maar hij heeft zijn wintervacht nog dan gaan ze toch ruikenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Maar dat is toch wel goed voor ze?
Kijk als ze nou een sloot induiken, dan zijn ze gelijk vies en ben je niet blij als die weer het huis in moet
Thanks vind het wel leuk om af en toe te lezen,maar weet echt niet waar ik hem vinden moetquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hier ben ik gebleven
PalingGate #12 Yolanthe vreest Snovendammers!!!
De mijne is te klein om zo te kunnen stinkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:11 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja dat wel maar hij heeft zijn wintervacht nog dan gaan ze toch ruiken
whehehe hee lherkenbaar....maar heb je nog geleerd vandaagquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb mijn lampjes, en zelfs als ze het niet blijken te doen zijn ze al leuk om op te hangen
En een printer!
En kussentjes voor op de bank.
En een nieuw collegeblok want mijn vorige was ik na de eerste lesdag al kwijt
En een minikoekenpannetje, die er zo schatig uitzag.
Veel nutteloze aankopen (afgezien van de printer) maar een voldoening dat het geeft!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb mijn lampjes, en zelfs als ze het niet blijken te doen zijn ze al leuk om op te hangen
En een printer!
Veel nutteloze aankopen (afgezien van de printer) maar een voldoening dat het geeft!
je kan het opslaan onder je bookmarks naar nieuw topic boven staat een groen kruisje daar moet je dan opklikken om toe te voegenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:16 schreef bamby het volgende:
[..]
Thanks vind het wel leuk om af en toe te lezen,maar weet echt niet waar ik hem vinden moet
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
whehehe hee lherkenbaar....maar heb je nog geleerd vandaag
En dat wilde je al allemaal gaan kopen of ben je gewoon verleid door de spulletjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
En een printer!
Truste, tot morgen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
!!
Ik hoef niet te leren, ik moet opdrachten maken, veel opdrachten!
En daar ga zo mee beginnen! Direct na mijn powernap
Zoals altijd als de zon schijntquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw en Gert veel plezier op het plein en succes met een plekje vinden in de zon, de grote markt was afgeladen.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!
Ik hoef niet te leren, ik moet opdrachten maken, veel opdrachten!
En daar ga zo mee beginnen! Direct na mijn powernap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |