Mogguh NMNS, ga denk ik begin van de avond even powernap doenquote:Op donderdag 28 mei 2009 04:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mogguh Manu, en ja, ik ga zo weer verder slapen, 't kan nog net een paar uurtjes. Als die vogels tenminste even hun snater kunnen houden.
Nee joh, hij heeft nu zo'n pompje en het werkt weer.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:12 schreef Manu82 het volgende:
Zit Coos trouwens nog steeds met die verbouwing?
Heb zo'n vermoeden dat wij elkaars liedjes niet hebben aangeklikt.quote:
Dat klopt dan. Vandaar dat ik vrijdag ook amper beneden te vinden was. Kutherrie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:16 schreef Gert het volgende:
Heb zo'n vermoeden dat wij elkaars liedjes niet hebben aangeklikt.
Héérlijk! Kelder volpompen met rook en beuken maar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat klopt dan. Vandaar dat ik vrijdag ook amper beneden te vinden was. Kutherrie.
Mooizoquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft nu zo'n pompje en het werkt weer.
Nope. Dat wordt dus weer shoppen dit weekendquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:38 schreef fadingleo het volgende:
Mogguh.
Hee CC heb je zonnebril weer terug ?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:08 schreef Gert het volgende:
Hier breekt ie nét door!
Ik jok niet! Remlof bel Liesje maar uit bed om het te bevestigen als je het niet gelooft.
Goede morgen Liesje,quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeg! Er worden geen mensen wakker gebeld!![]()
Wat een lekkerde dag om vrij te zijn![]()
Goedemorgen
ik wil ook zon om van te genietenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Goede morgen Liesje,
Ga je vandaag genieten van de zon?
Hoi!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Goede morgen Liesje,
Ga je vandaag genieten van de zon?
Ja... die heb ik gelezen. 'k Was er zo druk mee, dat ik naar bed moest (van mezelf) toen ik klaar was.quote:
Hey Laysa,quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik wil ook zon om van te genieten...nah...dan ga ik maar sporten...je moet toch wat he.....maar morgen....morgen wordt het heeeeeeeeeeeeeel mooi weer en zaterdag ook.....dan is Emporium hier...en dan ga ik op mn balkon zitten met een drankie en genieten van de herrie
Goedemorgen , ik ken u wel niet , maar het zij u vergevenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:01 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ja... die heb ik gelezen. 'k Was er zo druk mee, dat ik naar bed moest (van mezelf) toen ik klaar was.
Vanmorgen het restje nog even gelezen....
Sorrie voor mijn slechte openingszin, maar wél goedemorgen allemaal!
Is het niet mogelijk jouw huiswerk mee naar buiten te nemen dan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi!
Nou eigenlijk was het best gunstig geweest als het de hele dag zou regenen. Want ik doe sinds kort een interne opleiding en ik heb echt nu al een grote huiswerkachterstand (ik heb het veel te druk met leuke dingen). Vandaag was bedoeld voor huiswerk, maar als het echt lekker weer wordt ga ik denk ik weer buitenspelen.1 ding scheelt, ik kan niet in mijn tuin vanwege mijn gras
heeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.......ik he gelukkig geen granol...en verven daar heb ik ook een hekel aan blegh....ik zal aan je denkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey Laysa,
Je hebt het hier ook gevonden![]()
Ik ga voor de laatste keer de kwast aanpakken en het laatste beetje (gaatjes) nog een keertje verven, word er onderhand wel gek van. moet je nooit doen granol een kleurtje geven en dan een paar jaar later overstappen op gebroken wit
Mijn dank is groot!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:04 schreef luciano het volgende:
[..]
Goedemorgen , ik ken u wel niet , maar het zij u vergeven
Als die foto van jou is , dan komen wij er welquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:06 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Mijn dank is groot!
Ik ben heel aardig (dan ken je me een beetje...).
Ja daar ben ik wel eens geweest!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk jouw huiswerk mee naar buiten te nemen dan.
Ik zie dat nl. heel veel in de Paleistuinen mensen die lekker op het gras in de zon aan het leren zijn.
Ben je daar wel is geweest?
Ik vind verven leuk, maar dat wel met een kleurtje, dat witte is gewoonweg saai.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
heeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.......ik he gelukkig geen granol...en verven daar heb ik ook een hekel aan blegh....ik zal aan je denken![]()
nu ga ik sportief wezen laterssss
Dit stukje quote ik evenquote:Op donderdag 28 mei 2009 05:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ga denk ik begin van de avond even powernap doen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:10 schreef Manu82 het volgende:
Net telefoon gekregen dat vriendin ook voor tweede traineeship door is naar derde ronde![]()
Hopelijk binnenkort kamer/studio zoeken in Den Haag![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jeej!! Dan kom je ook op de BBQ!Je he?
Ik zit niet in de war... Ik kan ook altijd mijn bril afzetten, mocht dat nodig zijn voor een van onsquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:08 schreef luciano het volgende:
[..]
Als die foto van jou is , dan komen wij er wel
Tof!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
Zijn trouwens nog best veel dingen te vinden in Den Haag
lekker? dat valt ook wel weer tegen (buurt rijswijk)quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel eens geweest!Maar het zuiderpark is stukken dichterbij vanaf hier
Maar nee, ik moet eigenlijk alles op de laptop doen, en daarop zie ik niets in de zon
Het ziet er lekker uit buiten, maar het waait denk ik wel hard aan de wolken te zien die met een rotgang voorbij mijn raam komen.
Ik kom elke dag in de Paleistuinen met mijn hondje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel eens geweest!Maar het zuiderpark is stukken dichterbij vanaf hier
Maar nee, ik moet eigenlijk alles op de laptop doen, en daarop zie ik niets in de zon
Het ziet er lekker uit buiten, maar het waait denk ik wel hard aan de wolken te zien die met een rotgang voorbij mijn raam komen.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof!Dan mag je vanaf nu meebidden voor mijn gras
Ja? Heb je leuke huisjes op het oog? Mijn pm staat altijd open voor je, wil natuurlijk wel weten waar je gaat wonen enzo
Ben je al aangemeld voor FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic ? Nee dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:13 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ik zit niet in de war... Ik kan ook altijd mijn bril afzetten, mocht dat nodig zijn voor een van ons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk dan worden wij ook stadgenotequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:10 schreef Manu82 het volgende:
Net telefoon gekregen dat vriendin ook voor tweede traineeship door is naar derde ronde![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:17 schreef luciano het volgende:
[..]
Ben je al aangemeld voor FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic ? Nee dus
Nou... daar hebben we hier echt even geen tijd voor... jammer genoeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik verzorg een geldboom.... weer geen bloesem dit jaar
Dat aanmelden is echt zo gebeurd hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:19 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Nou... daar hebben we hier echt even geen tijd voor... jammer genoeg!
den haag is een leuke stadquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:10 schreef Manu82 het volgende:
![]()
JIJ kan toch gewoon komen en G bij P laten ofzo ????quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:19 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Nou... daar hebben we hier echt even geen tijd voor... jammer genoeg!
Je bent wel eens eerder in de sc geweest toch? In de RLS sc?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:21 schreef ditisHuub het volgende:
kijkt rond in de SC en denkt oooooh, zo ziet het er hier uit dus
Tsja , ik struin ook liever in de REL_topics rond , maar aangezien er hier wat modjes ronddwalen die het leuk vinden om te laten merken dat zij het beheer over wat meer dan het gemiddelde aantal knopjes hebben , dan zijn de gewone jan_boerelul_users genoodzaakt om ook af en toe naar de SC te gaan helaasquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:21 schreef ditisHuub het volgende:
kijkt rond in de SC en denkt oooooh, zo ziet het er hier uit dus
't Is onze jongste... We gaan een drukke tijd tegemoet...quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:22 schreef luciano het volgende:
[..]
JIJ kan toch gewoon komen en G bij P laten ofzo ????
Nou vooruit dan maar , ziet er wat zoetsappig uit voor mij allemaal die fotos die ik net bekeken heb , maar veel geluk danquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:25 schreef mamakarina het volgende:
[..]
't Is onze jongste... We gaan een drukke tijd tegemoet...
quote:
Haha, het ís ook zoetsappig! Ik heb een zoetsappig burgerlijk leven!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:28 schreef luciano het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar , ziet er wat zoetsappig uit voor mij allemaal die fotos die ik net bekeken heb , maar veel geluk dan
Je hebt PMquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef mamakarina het volgende:
Wat een prachtige dag vandaag!!!
En toch lukt het maar niet om weg te komen....
Wauw... nog nooit gehad!quote:
Ik heb je PM-box ontmaagd !quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:46 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Wauw... nog nooit gehad!
Ik ga me er even op storten
Ik ben naast heel aardig, ook heul leergierig!quote:
Dat zou kunnen, waar het niet dat ik wat P. doet genoeg vind.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:54 schreef luciano het volgende:
Misschien kan ik je met 46 jaar nog iets leren wat P je nooit heeft geleerd ???
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |