Mogguh NMNS, ga denk ik begin van de avond even powernap doenquote:Op donderdag 28 mei 2009 04:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mogguh Manu, en ja, ik ga zo weer verder slapen, 't kan nog net een paar uurtjes. Als die vogels tenminste even hun snater kunnen houden.
Nee joh, hij heeft nu zo'n pompje en het werkt weer.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:12 schreef Manu82 het volgende:
Zit Coos trouwens nog steeds met die verbouwing?
Heb zo'n vermoeden dat wij elkaars liedjes niet hebben aangeklikt.quote:
Dat klopt dan. Vandaar dat ik vrijdag ook amper beneden te vinden was. Kutherrie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:16 schreef Gert het volgende:
Heb zo'n vermoeden dat wij elkaars liedjes niet hebben aangeklikt.
Héérlijk! Kelder volpompen met rook en beuken maar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat klopt dan. Vandaar dat ik vrijdag ook amper beneden te vinden was. Kutherrie.
Mooizoquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft nu zo'n pompje en het werkt weer.
Nope. Dat wordt dus weer shoppen dit weekendquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:38 schreef fadingleo het volgende:
Mogguh.
Hee CC heb je zonnebril weer terug ?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:08 schreef Gert het volgende:
Hier breekt ie nét door!
Ik jok niet! Remlof bel Liesje maar uit bed om het te bevestigen als je het niet gelooft.
Goede morgen Liesje,quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeg! Er worden geen mensen wakker gebeld!![]()
Wat een lekkerde dag om vrij te zijn![]()
Goedemorgen
ik wil ook zon om van te genietenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Goede morgen Liesje,
Ga je vandaag genieten van de zon?
Hoi!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Goede morgen Liesje,
Ga je vandaag genieten van de zon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |