Ik zag die van jou op de aftiteling, toen opeens wist ik 't weerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:32 schreef Copycat het volgende:
En dan de naam van je gesprekspartner een keer herhalen. Zo onthoud je 'm nadien ook.
Ik weet al jullie namen nog.
Ja, nadien. Ook zo eentje.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan de naam van je gesprekspartner een keer herhalen. Zo onthoud je 'm nadien ook.
nu ???quote:
Ik vind het juist raar om op een FOK!meet ineens Sander genoemd te wordenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik rammelde met de strontemmer en daar stond Pietje weer naast me.
Ik vind het heel suf om mensen irl bij hun nickname te noemen. Swarma bleef volharden in Copycat, die kreeg ik maar niet zover me gewoon bij mijn naam te noemen. De hoer.
Ik de jouwe ook nog!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cat, ik zal je nooit meer vergeten. hik.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom precies dan en waar ?quote:
Hahaha dat was even construeren hè.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deal!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:46 schreef Noek het volgende:
Jij gaat je voorstellen en ik tegelijkertijd ook.
Daarna ga ik jouw naam niet onthouden en jij die van mij ook niet.
Daarna noem ik je Bommie en jij mij Noek.
Duidelijk? Mooi!![]()
Roger.
Ga ik nu douchen.
Adios!
Is het nou Noek of Rogerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:46 schreef Noek het volgende:
Jij gaat je voorstellen en ik tegelijkertijd ook.
Daarna ga ik jouw naam niet onthouden en jij die van mij ook niet.
Daarna noem ik je Bommie en jij mij Noek.
Duidelijk? Mooi!![]()
Roger.
Ga ik nu douchen.
Adios!
En wat heeft mooi ermee te makenquote:
zoals watte?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sta je dan lekker te soppen, andere achterlatend met de vragen des levens.
noek, roger of mooi? of noekje, dat blijft 't voor mij gewoonquote:
Fann had een duivennestquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
En wie had dat duivennest hier, Noek?
Bestaat dat nog?
Lekker dan, jij wordt er ook nog eens bij betrokkenquote:
iedereen is gewoon van god los geslagen lijkt welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker dan, jij wordt er ook nog eens bij betrokken
OOO Fan, HAD of heeft? nee joh is leukquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann had een duivennest![]()
Duiven zijn vies, vliegende ratten
En dat eeuwige ge-roekoe roekoequote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vliegende ratten ja!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorige week had je het nestje nogquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
OOO Fan, HAD of heeft? nee joh is leuk
Jaja, stelletje rattenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorige week had je het nestje nog![]()
Maar iemand adviseerde ze op de bbq te gooien
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:30 schreef RemiGoudsmit het volgende:
Inplaats van dat gezwets van die Eline de eerste 10 minuten, hadden ze beter ff de microfoon van Jeroen aan kunnen zetten toen die met die gast in die blauwe spijkerbroek stond te lullen. Dan had je namelijk echt leuke tv gehad!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
En wie had dat duivennest hier, Noek?
Bestaat dat nog?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
OOO Fan, HAD of heeft? nee joh is leuk
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat eeuwige ge-roekoe roekoegaat uren door.
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorige week had je het nestje nog![]()
Maar iemand adviseerde ze op de bbq te gooien
Benne ze weg ???quote:
Jawel hoor de duivies zijn gewoon teruggekomen maar ja ook duivies worden groot héquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Benne ze weg ???Geen pics meer.
De kooleemsjes zijn alle negen uitgevlogen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel hoor de duivies zijn gewoon teruggekomen maar ja ook duivies worden groot hé![]()
Maar het nestje is weg en alle duivenpoep ook20 emmers sop ertegenaan en toen was het klaar.
nee geen pics meer
Goed voor de koolmeesjes, zo hoort het ook![]()
en nu ga ik slapen Muis![]()
ik stond vanmorgen om 6 uur die takkies te verzamelen en emmers sop te gooien![]()
de Duivies kwamen daarna gewoon weer met hun kont op het schone stoeltje zitten
dus daar ben ik niet zo maar vanaf![]()
Trusten......
Ze lijkt jou wel met anderhalve fles wijn op.quote:
Heul niet, en zoveel drink ik nooooit!quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze lijkt jou wel met anderhalve fles wijn op.
Ben zéker drie keer nog wakker geworden ja, van een enorme rotklap!quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heul niet, en zoveel drink ik nooooit!![]()
Heb je nog een beetje geslapen afgelopen nacht? Ik ben geloof ik elke bui wakker geweest.
En het waren er veel!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben zéker drie keer nog wakker geworden ja, van een enorme rotklap!
Hoe is de prognose, qua fraaie grasmat?
quote:
Volgens mij is de uitdrukking"het is de sop van de kool niet waard"huub help me eff svp,jij weet dit!Hoe deze uitdrukking precies is.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:24 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is de uitdrukking"het is de sop van de kool niet waard"huub help me eff svp,jij weet dit!Hoe deze uitdrukking precies is.
Nee. Op verzoek van mij. Zodat ik niet eeuwig tegen dat olijke lieve geile koppie hoef aan te kijkenquote:
thuiswerken hequote:Op woensdag 27 mei 2009 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, je bent iig al de hele dag van de straat. Ook wat waard.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:58 schreef yvonne het volgende:
Omg omg omg
http://www.lulu.com/content/4956212
Toon alle reacties op recensiesquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:58 schreef yvonne het volgende:
Omg omg omg
'Nutella'quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:27 schreef Gert het volgende:
Hmm.... tja, ik ben eigenlijk meer van het hartige op brood, maar in dit geval zou ik ook voor het broodje Nutella kiezen.
als ik moet kiezen tussen stront en sperma eet ik liever droog broodquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dan ga jij toch effe lekker fappen boven je broodje
Duo Penotti.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dan ga jij toch effe lekker fappen boven je broodje
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:58 schreef yvonne het volgende:
Omg omg omg
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Witlof is ook niet groen schat, Witlof is wit.
''what's in a name?''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |