quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:17 schreef luciano het volgende:
[..]
Ben je al aangemeld voor FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic ? Nee dus
Nou... daar hebben we hier echt even geen tijd voor... jammer genoeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik verzorg een geldboom.... weer geen bloesem dit jaar
Dat aanmelden is echt zo gebeurd hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:19 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Nou... daar hebben we hier echt even geen tijd voor... jammer genoeg!
den haag is een leuke stadquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:10 schreef Manu82 het volgende:
Net telefoon gekregen dat vriendin ook voor tweede traineeship door is naar derde ronde![]()
Hopelijk binnenkort kamer/studio zoeken in Den Haag![]()
![]()
JIJ kan toch gewoon komen en G bij P laten ofzo ????quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:19 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Nou... daar hebben we hier echt even geen tijd voor... jammer genoeg!
Je bent wel eens eerder in de sc geweest toch? In de RLS sc?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:21 schreef ditisHuub het volgende:
kijkt rond in de SC en denkt oooooh, zo ziet het er hier uit dus
Tsja , ik struin ook liever in de REL_topics rond , maar aangezien er hier wat modjes ronddwalen die het leuk vinden om te laten merken dat zij het beheer over wat meer dan het gemiddelde aantal knopjes hebben , dan zijn de gewone jan_boerelul_users genoodzaakt om ook af en toe naar de SC te gaan helaasquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:21 schreef ditisHuub het volgende:
kijkt rond in de SC en denkt oooooh, zo ziet het er hier uit dus
't Is onze jongste... We gaan een drukke tijd tegemoet...quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:22 schreef luciano het volgende:
[..]
JIJ kan toch gewoon komen en G bij P laten ofzo ????
Nou vooruit dan maar , ziet er wat zoetsappig uit voor mij allemaal die fotos die ik net bekeken heb , maar veel geluk danquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:25 schreef mamakarina het volgende:
[..]
't Is onze jongste... We gaan een drukke tijd tegemoet...
quote:
Haha, het ís ook zoetsappig! Ik heb een zoetsappig burgerlijk leven!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:28 schreef luciano het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar , ziet er wat zoetsappig uit voor mij allemaal die fotos die ik net bekeken heb , maar veel geluk dan
Je hebt PMquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef mamakarina het volgende:
Wat een prachtige dag vandaag!!!
En toch lukt het maar niet om weg te komen....
Wauw... nog nooit gehad!quote:
Ik heb je PM-box ontmaagd !quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:46 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Wauw... nog nooit gehad!
Ik ga me er even op storten
Ik ben naast heel aardig, ook heul leergierig!quote:
Dat zou kunnen, waar het niet dat ik wat P. doet genoeg vind.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:54 schreef luciano het volgende:
Misschien kan ik je met 46 jaar nog iets leren wat P je nooit heeft geleerd ???
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |