Ja dat wel maar hij heeft zijn wintervacht nog dan gaan ze toch ruikenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Maar dat is toch wel goed voor ze?
Kijk als ze nou een sloot induiken, dan zijn ze gelijk vies en ben je niet blij als die weer het huis in moet
Thanks vind het wel leuk om af en toe te lezen,maar weet echt niet waar ik hem vinden moetquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hier ben ik gebleven
PalingGate #12 Yolanthe vreest Snovendammers!!!
De mijne is te klein om zo te kunnen stinkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:11 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja dat wel maar hij heeft zijn wintervacht nog dan gaan ze toch ruiken
whehehe hee lherkenbaar....maar heb je nog geleerd vandaagquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb mijn lampjes, en zelfs als ze het niet blijken te doen zijn ze al leuk om op te hangen
En een printer!
En kussentjes voor op de bank.
En een nieuw collegeblok want mijn vorige was ik na de eerste lesdag al kwijt
En een minikoekenpannetje, die er zo schatig uitzag.
Veel nutteloze aankopen (afgezien van de printer) maar een voldoening dat het geeft!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb mijn lampjes, en zelfs als ze het niet blijken te doen zijn ze al leuk om op te hangen
En een printer!
Veel nutteloze aankopen (afgezien van de printer) maar een voldoening dat het geeft!
je kan het opslaan onder je bookmarks naar nieuw topic boven staat een groen kruisje daar moet je dan opklikken om toe te voegenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:16 schreef bamby het volgende:
[..]
Thanks vind het wel leuk om af en toe te lezen,maar weet echt niet waar ik hem vinden moet
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
whehehe hee lherkenbaar....maar heb je nog geleerd vandaag
En dat wilde je al allemaal gaan kopen of ben je gewoon verleid door de spulletjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
En een printer!
Truste, tot morgen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
!!
Ik hoef niet te leren, ik moet opdrachten maken, veel opdrachten!
En daar ga zo mee beginnen! Direct na mijn powernap
Zoals altijd als de zon schijntquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw en Gert veel plezier op het plein en succes met een plekje vinden in de zon, de grote markt was afgeladen.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!
Ik hoef niet te leren, ik moet opdrachten maken, veel opdrachten!
En daar ga zo mee beginnen! Direct na mijn powernap
Koffie?? Koffie?? Hier gaan ze gelijk aan het bierquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:08 schreef mamakarina het volgende:
Ik ga nog maar even een spelletje doen...
Hoe laat is de FOK!koffie?
heeeeeeeeeeeeeeeeeeej heksiequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Koffie?? Koffie?? Hier gaan ze gelijk aan het bier
Wie/wat dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goed plan, ik kijk cabaret op ned3.
Maar voor het sluiten van de COS neem je wel de tijd?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
nu deed ik zappenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier ook, weekendquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Koffie?? Koffie?? Hier gaan ze gelijk aan het bier
Ik heb gezegd dat dat 't laatste deel zou zijn, niet dat ie vol gemaakt zou worden. Heb 't vanmiddag aangekondigd zodat iedereen daar nog op kon reageren en nog kon posten als ie dat wilde. Als we 'm nog een week open laten met 5 posts per dag centraliseren we nog niks, dat was 't doel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:14 schreef D. het volgende:
Maar voor het sluiten van de COS neem je wel de tijd?
En pas weer dinsdag werken, damn wat een levenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |