Koffie?? Koffie?? Hier gaan ze gelijk aan het bierquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:08 schreef mamakarina het volgende:
Ik ga nog maar even een spelletje doen...
Hoe laat is de FOK!koffie?
heeeeeeeeeeeeeeeeeeej heksiequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Koffie?? Koffie?? Hier gaan ze gelijk aan het bier
Wie/wat dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goed plan, ik kijk cabaret op ned3.
Maar voor het sluiten van de COS neem je wel de tijd?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
nu deed ik zappenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier ook, weekendquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Koffie?? Koffie?? Hier gaan ze gelijk aan het bier
Ik heb gezegd dat dat 't laatste deel zou zijn, niet dat ie vol gemaakt zou worden. Heb 't vanmiddag aangekondigd zodat iedereen daar nog op kon reageren en nog kon posten als ie dat wilde. Als we 'm nog een week open laten met 5 posts per dag centraliseren we nog niks, dat was 't doel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:14 schreef D. het volgende:
Maar voor het sluiten van de COS neem je wel de tijd?
En pas weer dinsdag werken, damn wat een levenquote:
Hij was sowieso vanavond wel dicht gegaan, alleen in de laatste 10 minuten waren er al 10 postquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat dat 't laatste deel zou zijn, niet dat ie vol gemaakt zou worden. Heb 't vanmiddag aangekondigd zodat iedereen daar nog op kon reageren en nog kon posten als ie dat wilde. Als we 'm nog een week open laten met 5 posts per dag centraliseren we nog niks, dat was 't doel.
Dat moet allemaal nog blijkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:erop, stiekem is 't hier ook best leuk
.
Kopop!quote:
*tromgeroffelquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:35 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Kopop!
Schouders recht en vermaak ons met je aanwezigheid, D..
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
ahwwwwwwwwwwww Dtje....keep on smilling
ik dacht meer aan dat jij een strip act ging doenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
*tromgeroffel
*hoepels pakt en in brand steekt
*leeuwen er doorheen laat springen
zoiets?
Ja!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik dacht meer aan dat jij een strip act ging doen
Dacht jij daaraan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik dacht meer aan dat jij een strip act ging doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |