Koffie?? Koffie?? Hier gaan ze gelijk aan het bierquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:08 schreef mamakarina het volgende:
Ik ga nog maar even een spelletje doen...
Hoe laat is de FOK!koffie?
heeeeeeeeeeeeeeeeeeej heksiequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Koffie?? Koffie?? Hier gaan ze gelijk aan het bier
Wie/wat dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goed plan, ik kijk cabaret op ned3.
Maar voor het sluiten van de COS neem je wel de tijd?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
nu deed ik zappenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier ook, weekendquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Koffie?? Koffie?? Hier gaan ze gelijk aan het bier
Ik heb gezegd dat dat 't laatste deel zou zijn, niet dat ie vol gemaakt zou worden. Heb 't vanmiddag aangekondigd zodat iedereen daar nog op kon reageren en nog kon posten als ie dat wilde. Als we 'm nog een week open laten met 5 posts per dag centraliseren we nog niks, dat was 't doel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:14 schreef D. het volgende:
Maar voor het sluiten van de COS neem je wel de tijd?
En pas weer dinsdag werken, damn wat een levenquote:
Hij was sowieso vanavond wel dicht gegaan, alleen in de laatste 10 minuten waren er al 10 postquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat dat 't laatste deel zou zijn, niet dat ie vol gemaakt zou worden. Heb 't vanmiddag aangekondigd zodat iedereen daar nog op kon reageren en nog kon posten als ie dat wilde. Als we 'm nog een week open laten met 5 posts per dag centraliseren we nog niks, dat was 't doel.
Dat moet allemaal nog blijkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:erop, stiekem is 't hier ook best leuk
.
Kopop!quote:
*tromgeroffelquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:35 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Kopop!
Schouders recht en vermaak ons met je aanwezigheid, D..
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
ahwwwwwwwwwwww Dtje....keep on smilling
ik dacht meer aan dat jij een strip act ging doenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
*tromgeroffel
*hoepels pakt en in brand steekt
*leeuwen er doorheen laat springen
zoiets?
Ja!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik dacht meer aan dat jij een strip act ging doen
Dacht jij daaraan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik dacht meer aan dat jij een strip act ging doen
zo'n broek met klittenband aan de zijkant en dan ratssssssssquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:43 schreef mamakarina het volgende:
Heb je wel een beetje leuke pakjes om uit te trekken, D.?
Ah, goed dat je het zegtquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:43 schreef mamakarina het volgende:
Heb je wel een beetje leuke pakjes om uit te trekken, D.?
Nou... dan zit je ook niet op te letten hoor!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:45 schreef D. het volgende:
Zeg dames, als jullie nou eerst het goede voorbeeld geven dan halen jullie mij wellicht wel over
Niets mis met voordehandliggendquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
als ik dat doe dan ligt dat veels te voor de hand...neenee...jij moet
Ga dan maar gewoon in Adamskostuum...quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, goed dat je het zegt
Nee, die heb ik niet, dus dan gaat het helaas niet door
dan maar geen leuke pakjes....hupsquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, goed dat je het zegt
Nee, die heb ik niet, dus dan gaat het helaas niet door
Wat nou strippen...quote:
Tja, dan telt het niet hequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:46 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Nou... dan zit je ook niet op te letten hoor!
Ik flashete je net!
Da's ordinairquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:47 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ga dan maar gewoon in Adamskostuum...
Eerst strippen/naakt dansen...quote:
Wellesquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou ik zie hier niemand die op mij zit te wachten...
Nee nee... jij moet wakker liggen... D. stript dan voor je!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
wacht maar totdat je me echt ziet...dan lig je pas echt wakker
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:00 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Nee nee... jij moet wakker liggen... D. stript dan voor je!
eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
wacht maar totdat je me echt ziet...dan lig je pas echt wakker
Helemaal niet, ik heb alles nog netjes aanquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:00 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Nee nee... jij moet wakker liggen... D. stript dan voor je!
mijn neus begon al wat branderig aan te voelen... kan dat?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik heb alles nog netjes aan
nou vooruit, mijn schoenen zijn uit
Dat moet je in verhouding zien, ik ben al ff bezigquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Heb je hier al gekeken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
* MeraViglioSa meldt zich maar in de slowchat, waar ze het geouwehoer misschien nog kan volgen
Dat kanquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:03 schreef mamakarina het volgende:
[..]
mijn neus begon al wat branderig aan te voelen... kan dat?
Omg.... een inhaalslag heeft totaal geen zin voor mij zie ik....quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Ah... dan zal het toch het dank-zij-FOK!-achterstallig-huishoudelijk-vuil zijn...quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan
Maar dat heeft niets met mijn voeten te maken
Laat ik dat nou al een tijdje voor me uit schuiven...quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoi! Ik ben mijn huis aan het opruimen
Nog 4 posts en je eerste 'mijlpaal' zit er al opquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:06 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Omg.... een inhaalslag heeft totaal geen zin voor mij zie ik....![]()
*hoopt ooit het topfokniveau te bereiken
vertel me eens... heb ik er dan 'al' honderd?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nog 4 posts en je eerste 'mijlpaal' zit er al op
Je zit er net in, nu alweer opruimen? Maakt die Remlove er een zooitje vanquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoi! Ik ben mijn huis aan het opruimen
Jaaaaa zeg dat er dan bij, zo krijg je misverstanden hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...jawel hoor...maar dan zo van glimlachend achter overzittend
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:11 schreef mamakarina het volgende:
[..]
vertel me eens... heb ik er dan 'al' honderd?![]()
![]()
![]()
neuh....ook niequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze dan eindelijk komen zijn ze vast topless, of niet?
Hoppaquote:
Dat plaatje met poppetje rechtsboven in je postquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:19 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Hoppa![]()
Wat een feest!
*zoekt zich ongans naar die gegevens en voelt zich heul groen....
Doe je shirtje/shirt maar uit dan!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
helemaal naakt
Ik was met topless al tevreden hoor
Ik ga er ff voor zittenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:18 schreef mooiiiiii het volgende:
Goedenavond .Mag ik hier van alles neerplempen
Tjonge... dat ik daar dan nooit op gedrukt heb. Dank voor de info!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Dat plaatje met poppetje rechtsboven in je post
Ben lekker uit wezen eten thats allquote:
Doe dan maar op het groene poppetje klikken in je eigen postquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:19 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Hoppa![]()
Wat een feest!
*zoekt zich ongans naar die gegevens en voelt zich heul groen....
Klinkt goed genoeg!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:22 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ben lekker uit wezen eten thats all
En dat plemp je hier !!! ipv de toiletquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:22 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ben lekker uit wezen eten thats all
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |