quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:07 schreef Slappy het volgende:
Nou ik vond tt heel passend van dat topic
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:10 schreef Slappy het volgende:
En Paddy en Frutsel zouden nooit mijn posts moeten wijzigingen
Zal sp3c dan wel gedaan hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:10 schreef Slappy het volgende:
Daarom moest ie ook niet gewijzigd worden
Dus weer aanpassen en snel even want mijn topics zijn van zeer hoog niveau die niet dienen worden aangepast te wordenquote:
Yo mattie.. wanneer ga jij op vakantiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:15 schreef Slappy het volgende:
Meh7 zegt dat ik Meki ben dat mag niet,voortaan iedereen die mij beschuldigt dat ik Meki ben moet 1 week ban krijgen
quote:
Verschillende persoonlijkheden van een verknipte schizofreen moeten toch een manier hebben om met elkaar in contact te staan?quote:
nou wat moet dat moet dan maar hequote:
Spellingsfeedback: geef mij eens wat feedback.quote:
NAJA!!!!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Spellingsfeedback: geef mij eens wat feedback.
dank uquote:Verder mod je best puick! En even belangrijk, je reageert altijd en snel in dit topic. Al is de "feedback" van Slappy
Bij sommige edits denk ik wel eens, is dat wel nodig, bij andere vind ik het juist nodig, maar de mods niet. Maar over het algemeen ben ik content over de NWSmodheden.
Slowchat ftwquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:10 schreef sp3c het volgende:
trouwens ik ga ook gewoon weer in mijn bed liggen
edit: nee ... ik ga een ontbijtje halen en wat om te roken!
Eens.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kan iemand JohnDope eens vertellen dat zijn insteek irritaties opwekt?
Revolutie Iran #7
Eens, en het topic zit nu vol met BNW fanatici.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kan iemand JohnDope eens vertellen dat zijn insteek irritaties opwekt?
Revolutie Iran #7
Wat bezielt jou toch stuk verdriet? Kijk eens in een spiegel. Wat ben je hier nou aan het doen?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:00 schreef ouderejongere het volgende:
Kunnen oa The.Apple, .txt, Py, Wheengunner en appelsap op zijn minst een waarschuwing krijgen? In de Iranreeks wuiven ze elk goed onderbouwd kritisch geluid weg als conspiracy.
Laat maar, we redden ons welquote:Op maandag 22 juni 2009 21:00 schreef Py het volgende:
Is er een lieve mod die de OP van #9 naar #10 kan kopieren?
Revolutie Iran #10
Ja gaat prima nu.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:54 schreef sp3c het volgende:
niets meer toch?
dat met Johndope ... reageer er niet op
het is niet precies getroll of dingetjes voor een ander subforum
het is gewoon heel erg dom
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:18 schreef sp3c het volgende:
ik houd de dommigheden in dat topic iig in de gaten
Ik had al wat weggehaald. Maar voor de rest wel met sp3c eens. Een user eerder gaf ook al aan zoals ik er zelf over denk.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:37 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Er zijn er in het topic gelukkig ook genoeg die er een mooie reeks van willen maken en het niet willen laten verzanden in één of andere oeverloze BNW-discussie.
Ook het tienvoudig posten is overdone.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:02 schreef Zith het volgende:
AUB: Als je niet wilt dat sommige mensen het over conspiracy's hebben, reageer er dan ook niet op om erover te discussieren.
Mijn inziens mag iedereen hier posten over iran wat ze willen, maar wij zijn vrij om erop te reageren of niet, dus als je geen discussie erover wilt, discussier dan ook niet.
Jullie? Ik heb er niet meer gepost. En deze post van dr. N vind ik wel erg ver gaan eerlijk gezegdquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:37 schreef sp3c het volgende:
het was wel klaar![]()
maar jullie zijn overnieuw begonnen
Ik zie er geen spam in. Wel achter neergelegd.quote:
Ik heb de edits gelezen en zag jou ook aardig ver gaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Jullie? Ik heb er niet meer gepost. En deze post van dr. N vind ik wel erg ver gaan eerlijk gezegd
Ik heb niet gezegd dat het om een doodsbedreiging ging (een nogal overschat fenomeen overigens) deze insinuaties van dr. Nikita vind ik veel vervelender. Om je prive en werk er bij te betrekken.De ban van dr. Nikita is niet voor niks en ik heb geen ban dus ik zal wel niet te ver zijn gegaan. Dat wou ik ook nog even zeggen voor dat het een eigen leven gaat leiden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:25 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb de edits gelezen en zag jou ook aardig ver gaan.
(even algemeen voor de users)De dreiging was dus niet als in een doodsbedreiging. Hij was absoluut niet wenselijk...dat weer wel.
Wilde deze toch wel even benoemen, voordat het woord 'bedreiging' zijn eigen leven gaat leiden.
Uh maar, van Dr. Nikita is het toch gewoon bekend?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:32 schreef sp3c het volgende:
hey ik ook niet
maar als je dat niet aan kunt tonen dan ben je gewoon irritant
Dr. Nikita is niet voor niks effe weg. Kunnen we deze discussie nu afSCHluiten? Fijn.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Uh maar, van Dr. Nikita is het toch gewoon bekend?
Prima hoor, maar ik weet wel zeker dat dit zich gaat herhalen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dr. Nikita is niet voor niks effe weg. Kunnen we deze discussie nu afSCHluiten? Fijn.
Het heeft geen enkele zin om dat soort zaken er bij te slepen in discussies die over andere onderwerpen gaan... Je was natuurlijk wel gewoon aan het trollen gisteren, al ging Nikita nog een stapje verder.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Prima hoor, maar ik weet wel zeker dat dit zich gaat herhalen.
Je hebt gelijk, zal het proberen niet meer te doen. Maar ik blijf het irritant vinden dat dat soort mensen hier zo hun gang kunnen gaan. 48 uur is niks natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het heeft geen enkele zin om dat soort zaken er bij te slepen in discussies die over andere onderwerpen gaan... Je was natuurlijk wel gewoon aan het trollen gisteren, al ging Nikita nog een stapje verder.
Nee das waar... als jij nu na haar dan 48 uur weggaat, hebben we toch al 96 uur rustquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zal het proberen niet meer te doen. Maar ik blijf het irritant vinden dat dat soort mensen hier zo hun gang kunnen gaan. 48 uur is niks natuurlijk
sp3c is er dan nog steeds toch?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee das waar... als jij nu na haar dan 48 uur weggaat, hebben we toch al 96 uur rust
sommige mensen zijn als het midden-oosten conflict. die zullen elkaar sowieso niks gunnen en in de haren vliegen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Prima hoor, maar ik weet wel zeker dat dit zich gaat herhalen.
Je hoeft niet overal te lezen of te posten hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:10 schreef Outpost76 het volgende:
1 topic om ons verlies van MJ te delen is imo genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |