Toch verwonderlijk hoe men de uitspraken van iemand zo kan vervormen om er telkens iets heel anders van te maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel verstandig om te zeggen dat we geen oorlog tegen Iran moeten ontketenen, dat lijkt me buiten kijf staan, buiten welke partijpolitieke visie dan ook.
Maar dat was al duidelijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind eerder dat met de uitspraken van bommel zich wederom laat kennen als jodenhater en iranlover.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel verstandig om te zeggen dat we geen oorlog tegen Iran moeten ontketenen, dat lijkt me buiten kijf staan, buiten welke partijpolitieke visie dan ook.
Zelfs de USA gaat het afleggen tegen Iranquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:33 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Haha mensen vergissen zich. Iran is niet te vergelijken met Irak . Iran heeft (denk aan de Perzen) een geweldige historie en "even bombarderen" gaat niet werken.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
dat Wilders niet inhoudelijk reageert?![]()
Dat is een lang verhaal, met diverse wendingen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:37 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat ik me dan afvraag is hoe kan zo'n westers land als Iran zo Islamitisch geworden zijn.
Dan wel losse flodders, want we willen toch niet dat er iemand gewond raakt!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:
De Amerkanan zijn volgens mij hiermee begonnen door democratie te ondermijnen en een dictator aan de macht te helpen in Iran. Amerikanen..
Zet Wilders een helm op en geef em een ticket naar Iran. En geef em wat munitie mee maar geen retour-ticket.
Hey, en wat was dat ook alweer met oproepen tot geweld?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:42 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dan wel losse flodders, want we willen toch niet dat er iemand gewond raakt!
Nee, omdat er tientallen mensen doodgeschoten zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:50 schreef Bowlingbal het volgende:
De diplomatieke banden verbreken omdat er een demonstratie is.
Echt een helder licht is Wilders niet hč?
ik sta ook versteld van de posts vol bagatellisaties omdat het zogenaamd om een islamitisch land zou gaan. stel je voor dat dit in europa zou afspelen. echt te slecht dit.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:18 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nee, omdat er tientallen mensen doodgeschoten zijn
Ja daar dacht ik ook aan dat het genuanceerder ligt. staat ook zo in het artikel dat het slechts de verdenkingen zijn van Bommel. Politiek wat een hoofdpijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:25 schreef zoalshetis het volgende:
impliceert van bommel niet teveel dat de vriendschap van wilders met israel/enge joden meteen een soort wens is om straks als nederland zij aan zij met israel te vechten tegen iran dat een nucleaire bom heeft en dreigt?
Tijdens de oorlog met Irak had Israël volgens geruchten een kant en klaar plan om met een minimum aan geweld Saddam te vermoorden. Iets vergelijkbaars plannen in Iran zou ook kunnen. Met wat fantasie en durf kun je ook met een minimum aan mensen en geweld een oorlog winnen. En fantasie en durf is een eigenschap wat de meeste politici in Nederland niet hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:41 schreef henkway het volgende:
[..]
Zelfs de USA gaat het afleggen tegen Iran.
Klopt, maar waar is dat goed voor? Wil hij soms niet het belang van diplomatie erkennen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:40 schreef Picchia het volgende:
Beetje sensatienieuws. Volgens mij wil hij in dit geval ambassadeurs terugroepen en uitwijzen.
Dit is ook een diplomatieke uiting, namelijk het aangeven dat je het zeer oneens bent met het verloop van de Iraanse verkiezingen en/of de behandeling van de Iraanse bevolking. En zulke diplomatieke uitingen kunnen eveneens relevant zijn als je daadwerkelijk druk op Iran wil uitoefenen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:55 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Klopt, maar waar is dat goed voor? Wil hij soms niet het belang van diplomatie erkennen?
Ik snap dat het terughalen- en zenden een diplomatieke uiting is, maar het lijkt me een paar stappen te ver op dit moment. De premier zou bijvoorbeeld wat openlijker zijn afkeur uit kunnen spreken voordat diplomaten teruggehaald worden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dit is ook een diplomatieke uiting, namelijk het aangeven dat je het zeer oneens bent met het huidige verloop van de gebeurtenissen rond de Iraanse verkiezingen. En zulke diplomatieke uitingen kunnen eveneens relevant zijn als je daadwerkelijk druk op Iran wil uitoefenen.
Zelf vind ik het niet nodig om onze relaties met Iran aan te passen aangezien het een Iraanse interne aangelegenheid is.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:03 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Het weghalen van diplomaten zou daarnaast de huidige president van Iran wel eens in de kaart kunnen spelen. Met een opmerking als 'zie je nu, die terroristen (zo noemt hij de demonstranten) brengen schade toe aan ons land!'
Ja, dat doet het nu wel, maar waarom zou je die president meer redenen geven? Je via de bestaande diplomatieke weg uitspreken tegen de president, hell, misschien zelfs via twitter, lijkt mij veel duidelijker.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Net alsof de leiding van Iran dat niet zou doen zonder enige actie van een westers land.
Sinds wanneer zit de SP in de regering?quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ach, inmiddels heeft Iran de oorlog verklaard aan het VK door de ambassadeur uit te wijzen en die heeft op haar beurt Iran de oorlog verklaard door hun ambassadeur retour afzender te sturen. Althans, de idiote redenatie van van Bommel door te trekken.
Wat een malloten zitten er toch in de NL regering zeg, de ene is nog stommer dan de ander. Het lijkt wel een weddenschap wie de grootste idioot is.
Sinds jij dat in mijn betoog leest misschien?quote:
Hier ben ik nog niet zo zeker van. Ik denk dat Wilder veel steun geniet bij alle langen van de bevolking. Lagere sociale klassen associeren hem graag met Fortuin. De midden klasse is de hoge criminaliteit onder allochtonen bij hen in de buurt zat. De elite zal eerder strategisch op Wilders stemmen om het gevaar van Links af te wenden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:38 schreef Bowlingbal het volgende:
Alsof het punt niet duidelijk is. Je moet met het onderwerp 'Geert Wilders' toch een beetje rekening houden met 'het volk', niet de elite, welke het verschil weet tussen doctor en dokter.
Grappige redenering weer. Zeker als je kijkt waar bij de laatste verkiezingen de meeste mensen op de PVV stemden: in kleinere steden met vrijwel geen allochtonen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:31 schreef robbedoes het volgende:
[..]
Hier ben ik nog niet zo zeker van. Ik denk dat Wilder veel steun geniet bij alle langen van de bevolking. Lagere sociale klassen associeren hem graag met Fortuin. De midden klasse is de hoge criminaliteit onder allochtonen bij hen in de buurt zat. De elite zal eerder strategisch op Wilders stemmen om het gevaar van Links af te wenden.
Het had familie van Wilders kunnen zijn allebei gekquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:40 schreef detlevico het volgende:
Welk mens met goed verstand neemt van Bommel nog serieus????????????????
Zouden wij Wilders' standpunten naar aanleiding van andere standpunten van hem ook niet meer serieus moeten nemen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:40 schreef detlevico het volgende:
Welk mens met goed verstand neemt van Bommel nog serieus????????????????
Hoe moet je anders reageren op Gekke Harry?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:25 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
bron
En natuurlijk is de enige reactie van Geert een persoonlijke sneer naar degeen die de uitspraak deed, geen inhoudelijke reactie.
Toen Geert voor het eerst met zijn standpunt over Iran naar buiten kwam verbaasde mij dat eerlijk gezegd een beetje. Ik wist niet dat hij zo begaan was met het lot van de inwoners van Iran? Vanwaar zijn interesse voor daarvoor? Er zijn toch meer dan genoeg werelddelen waar dezelfde problematiek speelt? Afrika bijvoorbeeld? Iemand een antwoord? Geert niet, volgens Geert raaskallen we allemaal.
Hoeveel oppositie zetels heeft de PVV? 1 toch ?quote:
Je wilt op de PVV gaan stemmen en denkt dat ze nu 1 zetel hebben? OMG, het kan altijd nog ergerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:19 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Hoeveel oppositie zetels heeft de PVV? 1 toch ?
Wat voor daden moeten ze daarmee uitrichten ?
Wacht maar tot het er 30 a 40 zijn.
Wat een onzin blaat je , wil je graag dat er zo gedacht wordt ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:38 schreef Pacmaniac het volgende:
Een aanzienlijk deel van de autochtone Nederlanders denken nu dat Marokkanen allemaal crimineel zijn ,,,
En waar komt die explosie aan zetels bij de PVV precies vandaan? Haal je kop uit je reet en kijk voor de verandering eens om je heen .quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:41 schreef qonmann het volgende:
[..]
Wat een onzin blaat je , wil je graag dat er zo gedacht wordt ?
Ne dat is niet waar iedereen ken t wel een paar marrokanen die zij zeer waarderen en vreselijk aardige mensen zijn die geen vlieg kwaad doenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:38 schreef Pacmaniac het volgende:
Een aanzienlijk deel van de autochtone Nederlanders denken nu dat Marokkanen allemaal crimineel zijn en de Marokkanen denken dat Nederlanders allemaal racisten zijn,,,
Wat is dat toch voor gelul met dat terugsturen constant? De gasten die overlast veroorzaken hebben gewoon de Nederlandse nationaliteit. Zonder een compleet nieuwe grondwet ontbreekt elke juridische mogelijkheid om ze terug te sturen (voor zover dat al iets zou oplossen) .quote:Op dinsdag 7 juli 2009 04:00 schreef henkway het volgende:
[..]
Ne dat is niet waar iedereen ken t wel een paar marrokanen die zij zeer waarderen en vreselijk aardige mensen zijn die geen vlieg kwaad doen
Er zit gewoon 1 % gewetenloze jonge graaiers tussen van het Holleeder soort
Stuur die zoveel mogelijk terug en je houdt de goeden over
Dat is voor iedereen het beste en je stelt een DAAD
Ach, dat is hetzelfde gelul als ik vroeger wel eens in de Telegrof las bij de ingezonden brieven. "Ik, en velen met mij, ergeren ons aan die provo's en hippies, allemaal vuile communisten. Woonden we maar in de Sovjet-Unie, dan konden we ze naar Siberië sturen."quote:Op dinsdag 7 juli 2009 04:21 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor gelul met dat terugsturen constant? De gasten die overlast veroorzaken hebben gewoon de Nederlandse nationaliteit. Zonder een compleet nieuwe grondwet ontbreekt elke juridische mogelijkheid om ze terug te sturen (voor zover dat al iets zou oplossen) .
Ik moet lachenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Woonden we maar in de Sovjet-Unie, dan konden we ze naar Siberië sturen."
ze zoeken nog een minister van OORLOGquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:39 schreef zoalshetis het volgende:
ik wordt menister van onderweis in het cabinette wilders. let op mijn woorden.
even serieus. ik zou een goede minister van gevangenissen zijn.
burgeroorlog?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |