Uh maar, van Dr. Nikita is het toch gewoon bekend?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:32 schreef sp3c het volgende:
hey ik ook niet
maar als je dat niet aan kunt tonen dan ben je gewoon irritant
Dr. Nikita is niet voor niks effe weg. Kunnen we deze discussie nu afSCHluiten? Fijn.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Uh maar, van Dr. Nikita is het toch gewoon bekend?
Prima hoor, maar ik weet wel zeker dat dit zich gaat herhalen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dr. Nikita is niet voor niks effe weg. Kunnen we deze discussie nu afSCHluiten? Fijn.
Het heeft geen enkele zin om dat soort zaken er bij te slepen in discussies die over andere onderwerpen gaan... Je was natuurlijk wel gewoon aan het trollen gisteren, al ging Nikita nog een stapje verder.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Prima hoor, maar ik weet wel zeker dat dit zich gaat herhalen.
Je hebt gelijk, zal het proberen niet meer te doen. Maar ik blijf het irritant vinden dat dat soort mensen hier zo hun gang kunnen gaan. 48 uur is niks natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het heeft geen enkele zin om dat soort zaken er bij te slepen in discussies die over andere onderwerpen gaan... Je was natuurlijk wel gewoon aan het trollen gisteren, al ging Nikita nog een stapje verder.
Nee das waar... als jij nu na haar dan 48 uur weggaat, hebben we toch al 96 uur rustquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zal het proberen niet meer te doen. Maar ik blijf het irritant vinden dat dat soort mensen hier zo hun gang kunnen gaan. 48 uur is niks natuurlijk
sp3c is er dan nog steeds toch?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee das waar... als jij nu na haar dan 48 uur weggaat, hebben we toch al 96 uur rust
sommige mensen zijn als het midden-oosten conflict. die zullen elkaar sowieso niks gunnen en in de haren vliegen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Prima hoor, maar ik weet wel zeker dat dit zich gaat herhalen.
Je hoeft niet overal te lezen of te posten hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:10 schreef Outpost76 het volgende:
1 topic om ons verlies van MJ te delen is imo genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |