quote:Op maandag 22 juni 2009 22:18 schreef sp3c het volgende:
ik houd de dommigheden in dat topic iig in de gaten
Ik had al wat weggehaald. Maar voor de rest wel met sp3c eens. Een user eerder gaf ook al aan zoals ik er zelf over denk.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:37 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Er zijn er in het topic gelukkig ook genoeg die er een mooie reeks van willen maken en het niet willen laten verzanden in één of andere oeverloze BNW-discussie.
Ook het tienvoudig posten is overdone.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:02 schreef Zith het volgende:
AUB: Als je niet wilt dat sommige mensen het over conspiracy's hebben, reageer er dan ook niet op om erover te discussieren.
Mijn inziens mag iedereen hier posten over iran wat ze willen, maar wij zijn vrij om erop te reageren of niet, dus als je geen discussie erover wilt, discussier dan ook niet.
Jullie? Ik heb er niet meer gepost. En deze post van dr. N vind ik wel erg ver gaan eerlijk gezegdquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:37 schreef sp3c het volgende:
het was wel klaar![]()
maar jullie zijn overnieuw begonnen
Ik zie er geen spam in. Wel achter neergelegd.quote:
Ik heb de edits gelezen en zag jou ook aardig ver gaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Jullie? Ik heb er niet meer gepost. En deze post van dr. N vind ik wel erg ver gaan eerlijk gezegd
Ik heb niet gezegd dat het om een doodsbedreiging ging (een nogal overschat fenomeen overigens) deze insinuaties van dr. Nikita vind ik veel vervelender. Om je prive en werk er bij te betrekken.De ban van dr. Nikita is niet voor niks en ik heb geen ban dus ik zal wel niet te ver zijn gegaan. Dat wou ik ook nog even zeggen voor dat het een eigen leven gaat leiden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:25 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb de edits gelezen en zag jou ook aardig ver gaan.
(even algemeen voor de users)De dreiging was dus niet als in een doodsbedreiging. Hij was absoluut niet wenselijk...dat weer wel.
Wilde deze toch wel even benoemen, voordat het woord 'bedreiging' zijn eigen leven gaat leiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |