Ja ok ligt misschien meer voor de handquote:Op zondag 21 juni 2009 18:52 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Met vliegtuigen? Volgens mij komen die dingen van hun nog niet eens zo ver, bovendien zouden ze over Arabische landen moeten vliegen. Lijkt me eerder een show voor de bevolking of als afschrikking, teken van sterkte tegen mogelijke Israelische aanval.
CNN was altijd mijn favoriete bron voor internationaal nieuws, maar ze gaan nogal overboard met dat twitter, iReports en dat soort onzin. Moeilijk om ze serieus te nemen als professionele news-outlet.quote:
Wat een bullshit, alsof media zoals het NOS journaal wel serieus te nemen zijn met hun 'de Iraanse staatstelevisie zegt'.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:07 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
CNN was altijd mijn favoriete bron voor internationaal nieuws, maar ze gaan nogal overboard met dat twitter, iReports en dat soort onzin. Moeilijk om ze serieus te nemen als professionele news-outlet.
Waar haal je nu betere info vandaan dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:07 schreef Wheelgunner het volgende:
CNN was altijd mijn favoriete bron voor internationaal nieuws, maar ze gaan nogal overboard met dat twitter, iReports en dat soort onzin. Moeilijk om ze serieus te nemen als professionele news-outlet.
Er zitten nu academici die de situatie proberen te analyseren.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:07 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
The Daily Showquote:Op zondag 21 juni 2009 19:09 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Waar haal je nu betere info vandaan dan?
Er was een tijd dat journalistiek ging om mensen die verslag deden van wat er was gebeurd, maar kennelijk denken mensen tegenwoordig dat 'nieuws' betekent 'alleen gecrosscheckte feiten doorgeven'.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:10 schreef .txt het volgende:
[..]
Er zitten nu academici die de situatie proberen te analyseren.
Al dat getwitter hoeft van mij ook nietMaar het speelt wel een belangrijke rol, want zonder internet zou er absoluut geen communicatie tussen de revolutionairen kunnen plaatsvinden.
Hier is nog BBC World, dat is goed, Al-Jazeera ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:09 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Er was niets anders eigenlijk, althans niet op mijn kabel.
BBC world heb ik het buitenland wel vaker gekeken, inderdaad best goed.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hier is nog BBC World, dat is goed, Al-Jazeera ook.
Het probleem is dat Iran alle verslaggeving blokkeert. Daarom zijn Twitter en YouTube en e-Mail nu de belangrijkste bronnen.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:12 schreef HiZ het volgende:
[..]
Er was een tijd dat journalistiek ging om mensen die verslag deden van wat er was gebeurd, maar kennelijk denken mensen tegenwoordig dat 'nieuws' betekent 'alleen gecrosscheckte feiten doorgeven'.
Niet zomaar mensen, maar professionals. Daar gaat het me om. Ik snap dat dat in Iran nu even niet mogelijk is, maar mijn kritiek was breder bedoeld dan alleen deze kwestie.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:12 schreef HiZ het volgende:
[..]
Er was een tijd dat journalistiek ging om mensen die verslag deden van wat er was gebeurd, maar kennelijk denken mensen tegenwoordig dat 'nieuws' betekent 'alleen gecrosscheckte feiten doorgeven'.
Waaronder een hoop poep, samengesteld door pubers met aluminium petjes.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:42 schreef Opus_Iustitiae het volgende:
Ongelooflijk dat zoveel mensen zo graag de gecontroleerde massamedia uit het Westen consumeren en lezen en bekijken, en dan menen de complexe "waarheid over Iran" te bezitten.
Alsof onze staten, geheime diensten bij dit project geen invloed op de media zouden hebben.
Denk eens zelf na, en laat niet een mediakartel zoals CNN van Wolf Blitzer voor je denken. Het is wel interessant, maar meestal is het exact hetzelfde als wat de Israëlische staatsmedia beweren.
Het internet biedt meer mogelijkheden dan CNN en andere politiek-financieel-elitair beheerste media.
Nee, jij hebt de waarheid in pacht.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:42 schreef Opus_Iustitiae het volgende:
Ongelooflijk dat zoveel mensen zo graag de gecontroleerde massamedia uit het Westen consumeren en lezen en bekijken, en dan menen de complexe "waarheid over Iran" te bezitten.
Alsof onze staten, geheime diensten bij dit project geen invloed op de media zouden hebben.
Denk eens zelf na, en laat niet een mediakartel zoals CNN van Wolf Blitzer voor je denken. Het is wel interessant, maar meestal is het exact hetzelfde als wat de Israëlische staatsmedia beweren.
Het internet biedt meer mogelijkheden dan CNN en andere politiek-financieel-elitair beheerste media.
Of zij de zus is moet zeker nog gecheckt worden?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:51 schreef Py het volgende:
Blog van de zus van Neda:
http://elections.7rooz.com/link/890/
- edit niet echt de zus, maar bedoeld in de trent van we zijn allemaal zusters en broeders in de revolutie
Tevik, laat haar me even bellen zodra die neus opgeknapt is.quote:
CNN heeft het nog niet bevestigd iigquote:Op zondag 21 juni 2009 19:58 schreef .txt het volgende:
[..]
Of zij de zus is moet zeker nog gecheckt worden?
Die neus is gebroken door een basiji?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:02 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Tevik, laat haar me even bellen zodra die neus opgeknapt is.
quote:Iranian clerics seek supreme leader alternative
TEHRAN/DUBAI (AlArabiya.net)
Religious leaders are considering an alternative to the supreme leader structure after at least 13 people were killed in the latest unrest to shake Tehran and family members of Ayatollah Rafsanjani were arrested amid calls by former President Mohammad Khatami for the release of all protesters.
Iran's religious clerks in Qom and members of the Assembly of Experts, headed by former President Mahmoud Ahmedinejad, are mulling the formation of an alternative collective leadership to replace that of the supreme leader, sources in Qom told Al Arabiya on condition of anonymity.
Five family members of Rafsanjani, one of Iran's most powerful men, were arrested Sunday, including his eldest daughter Faezeh Hashemi.
De meeste niet vooruit ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:43 schreef Wheelgunner het volgende:
De meeste Chinezen zijn er iig niet op achteruit gegaan de laatste decennia.
http://www.life.com/image(...)-most-violent-photosquote:Op zondag 21 juni 2009 20:09 schreef melovechai het volgende:
weet iemand waar ik die foto kan vinden van hoe een demonstrant een agent in veiligheid brengt die in de demonstrantengroep is gekomen...
en een foto van het meisje dat door haar hart werd geschoten...
Goed geschreven stuk! De waarheid is soms hard hè?quote:Op zondag 21 juni 2009 17:34 schreef AryaMehr het volgende:
http://vrijewoord.blog2bl(...)olutie+in+Iran!.html
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:09 schreef melovechai het volgende:
weet iemand waar ik die foto kan vinden van hoe een demonstrant een agent in veiligheid brengt die in de demonstrantengroep is gekomen...
en een foto van het meisje dat door haar hart werd geschoten...
thanxquote:Op zondag 21 juni 2009 20:13 schreef SeLang het volgende:
[..]
http://www.life.com/image(...)-most-violent-photos
Ben jij simpel in je hoofd?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:15 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Goed geschreven stuk! De waarheid is soms hard hè?
Hij is een troll om het trollen, zie hem ook op FP nieuwsberichten tegenkomen waar hij bizarre posities kiest. Alles om een reactie/aandacht, als de meerderheid hier in een conspiracy gelooft had zou hij er radicaal tegenin gaan om te shockeren.quote:
Zitten paar mooie photo's tussenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:13 schreef SeLang het volgende:
[..]
http://www.life.com/image(...)-most-violent-photos
En jouw stront stinkt natuurlijk nietquote:Op zondag 21 juni 2009 19:45 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Waaronder een hoop poep, samengesteld door pubers met aluminium petjes.
Mwah, ff screendumpen en op eigen webspace zettenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:19 schreef .txt het volgende:
Jammer, je kunt die LIFE foto's niet embedden.
Relevantie?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
En jouw stront stinkt natuurlijk niet
Kan ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:25 schreef SeLang het volgende:
[..]
Mwah, ff screendumpen en op eigen webspace zetten
Dat filmpje ken ik.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:27 schreef Opus_Iustitiae het volgende:
Interessant is in de media-oorlog rond de (beperkte) protesten in Teheran (Iran), die absoluut geen "revolutie" zijn, wel wat de voormalige Sjah van Perzië, Mohammed Reza Pahlavi, in 1976 openlijk zei in een interview:
Het gaat niet om een samenzwering, maar om objectieve feiten van mediaberichtgeving die onjuist is. Ook over Iran.
Ik ben geen aanhanger van de sjah, noch van de ayatollahs, noch van de Arabische Al-Ahwaz-separatisten in Zuid-Iran, noch van de Volksmoejahedien of de communisten.
Maar de VS en de Israëlische spionage (ook in de zaak Iran Contra) zijn duidelijk aanwezig in deze "crisis" in Teheran.
Je kunt dat heel mooi in dit topic kwijt.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:27 schreef Opus_Iustitiae het volgende:
Interessant is in de media-oorlog rond de (beperkte) protesten in Teheran (Iran), die absoluut geen "revolutie" zijn, wel wat de voormalige Sjah van Perzië, Mohammed Reza Pahlavi, in 1976 openlijk zei in een interview:
Het gaat niet om een samenzwering, maar om objectieve feiten van mediaberichtgeving die onjuist is. Ook over Iran.
Ik ben geen aanhanger van de sjah, noch van de ayatollahs, noch van de Arabische Al-Ahwaz-separatisten in Zuid-Iran, noch van de Volksmoejahedien of de communisten.
Maar de VS en de Israëlische spionage (ook in de zaak Iran Contra) zijn duidelijk aanwezig in deze "crisis" in Teheran.
De stelligheid waarmee jij jouw mening voor waarheid aanneemt misschienquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:19 schreef SeLang het volgende:
Basij wordt teruggedrongen door demonstranten in dit filmpje. Zou vandaag moeten zijn.
http://www.bbc.co.uk/pers(...)street_clashes.shtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |