Wat we nu weten is dat ze prive info lekte over de kandidaten. Zoals het drankmisbruik van kandidaat PIMquote:Betreft Mariell
Er is geen relatie meer tussen The Bunker en Mariell ze heeft geen enkele zeggenschap over het programma The Bunker. Elke uitspraak die ze daarover doet is onrechtmatig. Dit is haar eerder middels een brief duidelijk gemaakt. Dit is vanaf 15 mei 2009 van kracht.
Vriendelijke groeten en op met Fok naar The Bunker II
Enjoy Media Entertainment
Bram Recourt
www.thebunkeronline.tv
Laat dan even iemand de juiste reden in de topictitel zetten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:31 schreef Maanvis het volgende:
Stefan, ouwe schobbejak. Mariell is niet ontslagen vanwege het lekken van info! Er is een andere reden.
Wie heeft ze geneukt dan ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:31 schreef Maanvis het volgende:
Stefan, ouwe schobbejak. Mariell is niet ontslagen vanwege het lekken van info! Er is een andere reden.
Over borst incident toen Pimmiequote:Op woensdag 27 mei 2009 00:28 schreef Stefan het volgende:
Game on
Mariell deed de PR/kandidatenbegeilding maar was ineens uit de picture. Ze is ontslagen. Danny wist het eerder dan Mariell. Mariell kwam onderaan met haar voornaam in de aftiteling.
Was ze ontslagen omdat:
Ze info lekte aan VOL, GP en Lowlife ipv aan FOK!?
Ze lekte dat DGK Huub niet van John de Mol in de kickoff mocht, dat wat groot werd uitgemeten op de FP van FOK
Hier DE AFTITELING
Mariell zegt dat ze alleen ziek tuis zit
Hier een artikel over het ziekverleden van Mariell: http://martevansanten.wor(...)oop-en-kijk-nu-eens/
Deze mail verstuurde Bram aan Danny
daarna kwam het via BRAM op FOK!
[..]
Wat we nu weten is dat ze prive info lekte over de kandidaten. Zoals het drankmisbruik van kandidaat PIM
Kan bijna niet anders hè. Er moet meer zijn dan dat lekken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:31 schreef Maanvis het volgende:
Terwijl hij normaal nooit de Bramhartige samaritaan uithingquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:30 schreef versabommie het volgende:
En Bart is spoorloos! En Danny is heel rustig na een audientie bij Brat en Bam !
Sterker nog, zijn ze nog wel bij elkaar ... Danny zei iets in de trend van dat ze info bij Danny probeerde in te winnen en dus van manlief niets hoorde .. dus ...quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We kunnen er ook nog wel iets aan toevoegen (het was al eerder genoemd) en dat is de solidariteit van de vriend/echtgenoot van Mariell. Zou jij als partner van iemand die op staande voet werd ontslagen nog blijven werken voor dezelfde werkgever of zou je dan solidair zijn met je vriendin/vrouw.
Enige wat Danny in the good old day's weggaf waren bannetjes...quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Terwijl hij normaal nooit de Bramhartige samaritaan uithing![]()
Ja, dat viel mij ook al op. Ze vertrouwd haar man niet en probeert één en ander te checken bij Dannyquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sterker nog, zijn ze nog wel bij elkaar ... Danny zei iets in de trend van dat ze info bij Danny probeerde in te winnen en dus van manlief niets hoorde .. dus ...
Hè hè, bommie wordt wakker.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sterker nog, zijn ze nog wel bij elkaar ... Danny zei iets in de trend van dat ze info bij Danny probeerde in te winnen en dus van manlief niets hoorde .. dus ...
Waar baseer je dat opp ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:35 schreef Maanvis het volgende:
Voor de duidelijkheid, Mariell is niet de enige die info over de casting lekt. Maargoed, da's offtopic hier.
nee jij wor wakker poedelewoepsie.. ik had zulks al een keer gepostquote:
het feit dat ik van een ander redactielid info heb gekregen over de casting van iemand die zich had ingeschreven, en de reden om hem af te wijzen.quote:
Of met die mechelse herder van dotteyquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders hè. Er moet meer zijn dan dat lekken.![]()
Zou ze intiem zijn geweest met één van de deelnemers, bijvoorbeeld Bobby?
en die reden was?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het feit dat ik van een ander redactielid info heb gekregen over de casting van iemand die zich had ingeschreven, en de reden om hem af te wijzen.
Ah, had jij niet in het begin een klein dispuut met Dementor en/of Juud over inside info lekken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het feit dat ik van een ander redactielid info heb gekregen over de casting van iemand die zich had ingeschreven, en de reden om hem af te wijzen.
Kan ook andersom zijn he ?? Wat is de Duitse versie van fundaquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op. Ze vertrouwd haar man niet en probeert één en ander te checken bij Danny
Huh?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:36 schreef Maanvis het volgende:
PC-eend, alsido zou hier toch komen posten?
Ik denk eerder dat Bram boos was omdat hij haar niet mocht visiterenquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of met die mechelse herder van dottey
Daar wil ik het niet eens meer over hebben. Dat staat hier oveirgens ook los vanquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, had jij niet in het begin een klein dispuut met Dementor en/of Juud over inside info lekken?
wie? die herder?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Bram boos was omdat hij haar niet mocht visiteren
Op tijd voor watte?quote:
Je bekeek het toen heel even vanuit een mooie invalshoek: man Mariell er vandoor met Bart, maar liet dat weer veel te snel vallen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee jij wor wakker poedelewoepsie.. ik had zulks al een keer gepost
Dat duurde te lang en je bent te snel met "Daar wil ik het niet meer over hebbeb"quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar wil ik het niet eens meer over hebben. Dat staat hier oveirgens ook los van.
Nee, Mariell natuurlijk.quote:
Je moet het af en toe ff laten sudderen ...quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bekeek het toen heel even vanuit een mooie invalshoek: man Mariell er vandoor met Bart, maar liet dat weer veel te snel vallen.
Misschien is Peter boos omdat hij niet gevisiteerd werd!quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Mariell natuurlijk.![]()
Er is daar iets aan de hand dat het daglicht niet kan verdragen. Volgens mij is dit wel voer voor de komenden 98 dagen
Nou, dan zou het toch eerder "Bart er vandoor met Mariell" zijn lijkt mij. De één mag niet praten, de ander praat niet meerquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bekeek het toen heel even vanuit een mooie invalshoek: man Mariell er vandoor met Bart, maar liet dat weer veel te snel vallen.
Kan je niet wat plakken ofzo. Begrijp er geen ruk vanquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:45 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, alsido verdient zijn eigen topic. Maar ik ga het niet openen want dan denkt iedereen dat ik homo ben.
Lees al mijn posts uit de begintijd maar eens door. Er staat niets tussen wat hier mee te maken heeft, dus onraad is er niet vanuti die hoekquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat duurde te lang en je bent te snel met "Daar wil ik het niet meer over hebbeb"
* ruikt onraad![]()
Ja maar volgens de laatste geruchten slaapt Bart bij de visjes!quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, dan zou het toch eerder "Bart er vandoor met Mariell" zijn lijkt mij. De één mag niet praten, de ander praat niet meer
Welnee tussen te tetten van Cc tochquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja maar volgens de laatste geruchten slaapt Bart bij de visjes!
Geen idee, maar Danny heeft al ontkend dat dit de reden is.quote:
Ja, dat kwam van Eend toch, die ziet wel vaker lijken drijven in die 020 grachtenquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja maar volgens de laatste geruchten slaapt Bart bij de visjes!
er schijnt een tweede kelder te zijn geweest, en de eerste naaktfoto's van Johan Vlemmix in een bolderkar circuleren al via PM.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Mariell natuurlijk.![]()
Er is daar iets aan de hand dat het daglicht niet kan verdragen. Volgens mij is dit wel voer voor de komenden 98 dagen
of die van Mariell....quote:
quote:
Met een beetje geluk krijgt ze van iemand daar straks alimentatiequote:Op woensdag 27 mei 2009 00:48 schreef akveor het volgende:
Wordt ze eigenlijk nog gewoon doorbetaald door B en B?
Dan moeten er welhaast ook blauwe mappen geweest zijn. Iemand die dat kan bevestigen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
er schijnt een tweede kelder te zijn geweest, en de eerste naaktfoto's van Johan Vlemmix in een bolderkar circuleren al via PM.
Ook een optie die blijven langer overeindquote:
Wat trouwens niet bijzonder is, Vlemmix is asexueel en is zo vol van zichzelf dat hij parthenogenese voro zichzelf mogelijk heeft gemaakt. De Vlemmix die we zagen in het eind"feest" schijnt al de derde generatie te zijn! Vlemmix heeft dan ook geen geslachtsdelen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
er schijnt een tweede kelder te zijn geweest, en de eerste naaktfoto's van Johan Vlemmix in een bolderkar circuleren al via PM.
dat was Bush over Skull and Bonesquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
Kerry over de vraag of ie lid was van de bohemian grove club, een geheime gemeenschap
It's a secret.. I can't tell you because it's a secret
Of was Mariell misschien de mol?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met een beetje geluk krijgt ze van iemand daar straks alimentatie
Vandaar dat hij zo hoog kan zingenquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vlemmix heeft dan ook geen geslachtsdelen...
of de duitse herder... ze zijn tegenwoordig zo knap met vermommingen!quote:
Tief op dan zeikwijf !! Zo recht in je gezichtquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:52 schreef mooiiiiii het volgende:
Zure bommen zijn lekker.pff.wat een gedoe
en erna kwam Kerry check em maar op youtubequote:Op woensdag 27 mei 2009 00:52 schreef FuTilE het volgende:
[..]
dat was Bush over Skull and Bonessorry mijn fout
Rolmopsen ook op zijn tijdquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:52 schreef mooiiiiii het volgende:
Zure bommen zijn lekker.pff.wat een gedoe
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:53 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
en erna kwam Kerry check em maar op youtube ze zeten bij zo'n talkshow achtig gebeuren
welk gesprek? Ik zou nooit meer met die kastnicht praten na die gel-scene... Geen zelfrespecterende vrouw zou ooit met hem moeten praten... Ik vond de Metro-man hype al niets maar dit was echt teveel!quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:52 schreef Maanvis het volgende:
terug ontopic. Wat is er gebeurd in het gesprek tussen Mariell en Peter?
Doe een gooi, versabommie kom er maar in!
En waarom wil Danny na drie topics al weer Hertog Jan drinken met Peter en waarom zit Mariell Danny weer uit te horen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:52 schreef Maanvis het volgende:
terug ontopic. Wat is er gebeurd in het gesprek tussen Mariell en Peter?
Doe een gooi, versabommie kom er maar in!
Copycat is meermaals gesignaleerd met 20 blauwe mappen onder haar snelbinder, af en aan fietsend in de buurt van PS2, volgens anonieme ingewijdenquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan moeten er welhaast ook blauwe mappen geweest zijn. Iemand die dat kan bevestigen?
En dan hebben we nóg een paar van die reeksen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:47 schreef APK het volgende:
Ah, deel drie van een reeks waar de hele 'crew' -en iedereen die een keer een voet in Eindhoven heeft gezet- parmantig en belangrijkdoenerig zwijgt.
peter had zijn 12 uur gesprek aangevraagd en had dat gesprek met mariell.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
welk gesprek? Ik zou nooit meer met die kastnicht praten na die gel-scene... Geen zelfrespecterende vrouw zou ooit met hem moeten praten... Ik vond de Metro-man hype al niets maar dit was echt teveel!
En waarom vertellen de mensen die het weten het niet gewoon even?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En waarom wil Danny na drie topics al weer Hertog Jan drinken met Peter en waarom zit Mariell Danny weer uit te horen?
Dan heeft Peter Mariell waarschijnlijk gepijpt op de wc!quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
peter had zijn 12 uur gesprek aangevraagd en had dat gesprek met mariell.
daarna gebuerden er rare dingen.. bij het eind horen we ineens dat peter 10% zou krijgen als jeroen zou winnen.. etc.
Zou er wel iemand zijn die het weet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
En waarom vertellen de mensen die het weten het niet gewoon even?
Zo isda! Ik bedoel ze komen toch geen views tekort op Fok! ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Bedrijfsgeheim schatquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
en toen dat uit kwam was alsido meteen zo van mijn mariell wat doe je!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan heeft Peter Mariell waarschijnlijk gepijpt op de wc!
moet jij niet op sex zitten, een deurtje verder?quote:
Ja, dat vraag ik mij eigenlijk ook wel af. Maar goed, die hebben geheimhoudingsplicht en er komt nog een Bunker deel II. Eindhoven loktquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
gelul natuurlijk, je hebt er geen reet mee verdient dus je hoeft je ook nergens aan te houdenquote:
Harder,je kan ut,durf je ook?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Tief op dan zeikwijf !! Zo recht in je gezicht
Petergate vind ik niet zo boeiend, maar hier is iemand ZWAAR ONRECHT AANGEDAAN door een incompetente EX BB FAALHAAS.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:55 schreef Gert het volgende:
En dan hebben we nóg een paar van die reeksen.![]()
![]()
Jij bent niet sterker dan mooiii... dat geloof ik nooit..quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Tief op dan zeikwijf !! Zo recht in je gezicht
Dat was afgesproken op dat wilde feest wat ze toen hadden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daarna gebuerden er rare dingen.. bij het eind horen we ineens dat peter 10% zou krijgen als jeroen zou winnen.. etc.
Wat hebben we nu:quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:57 schreef Soury het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom Bram dat bericht (mail) op fok zet in een topic waar dat helemaal niet aan de orde is maar waar Danny op dat moment wel vrolijk zat te posten ?? Waarom niet hier in dit topic dan
Ja dan horen zij ook in het plee topic thuisquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
In euri's niet nee maar ook al ging ik zelf weg, de ervaring is onbetaalbaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
gelul natuurlijk, je hebt er geen reet mee verdient dus je hoeft je ook nergens aan te houden
Het was in ieder geval vreemd dat ie plots z'n kop kaalscheerde voor een paar peuken en dat Jeroen de volgende dag erna hetzelfde deed voor een kratje bier. En Peter had nog wel een single gemaakt over een potje gel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lekker boeiend.quote:
Je vergeet: Waarom sturen Brat en Bam hun minion Dementor om te zwaaien met een vertrouwensdocument?quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat hebben we nu:
1. De echtgenoot van Mariell is niet solidair met haar, want hij blijft er werken
2. Mariell zit Danny uit te horen, waarom doet ze dat niet bij haar echtgenoot
3. Waarom plaatst Bram dit bericht juist hier, waar hij eerder totaal afwezig was
4. Waarom wist Danny eerder van het ontslag dan Mariell
5. Waarom zegt Danny niets, terwijl hij dat wel mag
6. Waar is Bart gebleven, die zwijgt in alle talen
Die post had ik gemist.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja dan horen zij ook in het plee topic thuis
wat jij je afvraagt interesseert me geen bilquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:57 schreef Soury het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom Bram dat bericht (mail) op fok zet in een topic waar dat helemaal niet aan de orde is maar waar Danny op dat moment wel vrolijk zat te posten ?? Waarom niet hier in dit topic dan
WTF is dat? Albinogroente?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee!
Ze zien er wel grappig uit![]()
[ afbeelding ]
Allerergste is nog gewoon dat Danny heeft toestemming gehad van Bram om het hier gewoon te openbaren, wat hij dus niet wilt doen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:57 schreef Soury het volgende:
Bram is een beetje dom, hij ging toch ook SMS'jes sturen naar nowlive dat Huub zijn zus in elkaar ramde oid?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:57 schreef Soury het volgende:
6 dagen je de cholera vervelen en op een slotfeest compleet door de zeik gehaald worden ... ja priceless meiskequote:Op woensdag 27 mei 2009 01:01 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
In euri's niet nee maar ook al ging ik zelf weg, de ervaring is onbetaalbaar.![]()
Nee, dat Peter zijn kop heeft kaal geschoren, was de schuld van Jeroen. Dat heeft hij meerdere keren gezegd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was in ieder geval vreemd dat ie plots z'n kop kaalscheerde voor een paar peuken en dat Jeroen de volgende dag erna hetzelfde deed voor een kratje bier. En Peter had nog wel een single gemaakt over een potje gel.
Misschien was ze wel bewust het concept aan het saboteren.
quote:[quote]Shadow schreef op [target=/viewtopic.php?p=139076#139076]dinsdag 12 mei 2009 14:46[/target] het volgende:
gatverdamme BOBBY wat ben jij een schijnheilig mannetje
ik lees net op fok je bericht over goldenpage
maar toen je ons nodig had was je maar al te graag hier
slijmjurk om stemmers te winnen
gelukkig hebben onze users toch nog meer in de pap gehad als jij dacht
want nu zit je thuis dus onderschat ons niet :p
we zijn altijd netjes tegen je geweest maar achter de rug om kan ik niet zo goed tegen![]()
het ga je goed Bobby
[..]
Neuh ik vermaak me hier primaquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
moet jij niet op sex zitten, een deurtje verder?
Ja, Bram kunnen we eigenlijk niet zo serieus nemen in deze. Dat lijkt mij een soort van Balkenende in het kwadraatquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Bram is een beetje dom, hij ging toch ook SMS'jes sturen naar nowlive dat Huub zijn zus in elkaar ramde oid?
AH partysticks hot augurken.quote:
Meen je nou dat je ze niet kent, gewoon te koop bij de AHquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee!
Ze zien er wel grappig uit![]()
[ afbeelding ]
Balkenende doet zich over het algemeen alleen met de echt belangrijke zaken bemoeien hoor :quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, Bram kunnen we eigenlijk niet zo serieus nemen in deze. Dat lijkt mij een soort van Balkenende in het kwadraat
Wrong answer. was eigen idee...quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dat Peter zijn kop heeft kaal geschoren, was de schuld van Jeroen. Dat heeft hij meerdere keren gezegd.
dat ging over wat andersquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:04 schreef Maanvis het volgende:
ff een bij-rel. Bobby is gebanned op GP.. ook rond die periode. Verdacht?
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:04 schreef swarmahoer het volgende:
en waar is markvanrinssum, hij zei al niet veel, maar nu valt het pas echt op
Dat zeg ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Balkenende doet zich over het algemeen alleen met de echt belangrijke zaken bemoeien hoor :
Zoef toch op figuur! Ik heb je duidelijk horen zeggen dat je het hebt gedaan door uitspraken van Jeroen.quote:
weet ik maar het is maar ff om aan te tonen dat Bobby ook niet te vertrouwen is, dus het zou best een hoax knunen zijn dat Mariell de Pimfo gelekt heeft!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:04 schreef swarmahoer het volgende:
en waar is markvanrinssum, hij zei al niet veel, maar nu valt het pas echt op
Graag gedaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die post had ik gemist.
Bedankt voor de quote, nu ben ik misselijk.
Dat zagen we tijdens het feest dat Bobby tegen iedereen zat te roddelen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
weet ik maar het is maar ff om aan te tonen dat Bobby ook niet te vertrouwen is,
Pimfoquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
weet ik maar het is maar ff om aan te tonen dat Bobby ook niet te vertrouwen is, dus het zou best een hoax knunen zijn dat Mariell de Pimfo gelekt heeft!
het is niet anders mopquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
6 dagen je de cholera vervelen en op een slotfeest compleet door de zeik gehaald worden ... ja priceless meiske
Jamaar wat was dan die waanzinnige ervaring?quote:
Niet om aan te horen! Ik bleef op die muteknop klikken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:09 schreef versabommie het volgende:
Ho stop even allemaal ...
Zitten jullie nu gewoon serieus te vertellen dat die kasthomo met zijn dikke boehoe over een pot gel uiteindelijk een single daarover zou maken ?
Bobby werkt bij de Mediamarkt, heeft daar vast een interne opleiding gehad. Hij kan er ook niets aan doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat zagen we tijdens het feest dat Bobby tegen iedereen zat te roddelen.
Sterker nog, hij had m al opgenomen VOOR hij de bunker inging.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:09 schreef versabommie het volgende:
Zitten jullie nu gewoon serieus te vertellen dat die kasthomo met zijn dikke boehoe over een pot gel uiteindelijk een single daarover zou maken ?
Publiceren of PM box delenquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:11 schreef Maanvis het volgende:
okay ik kreeg net een PM waarin staat dat ik warm ben mbt Peter-Mariell...
Ok wat jij wilt...check de filmpjes nog eens en post ze dan ;-) In mijn dagboek had ik al geschreven over mijn kop kaal scheren alvorens Jeroen erover begon. De gel actie DIE KWAM VAN JEROEN....'beter' kijken Storm.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zoef toch op figuur! Ik heb je duidelijk horen zeggen dat je het hebt gedaan door uitspraken van Jeroen.
Ik weet niet of je het door had, maar wij konden meekijken en luisteren.
Nee maar wel lekker bij nasi of rijst gerechtenquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
AH partysticks hot augurken.
Niet iets dat ik snel op tafel zou zetten met een feestje
Plus dat was de wapenstash van de clanquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
quote:Verboden wapenbezit
Op 9 september 2006 bracht De Telegraaf het nieuws dat Vlemmix in de jaren tachtig was veroordeeld wegens verboden wapenbezit. Vlemmix verzamelde al sinds zijn veertiende vuurwapens. Nadat een rancuneuze ex-werknemer de politie had getipt, viel deze in 1981 met een dertig man tellend arrestatieteam de winkel van Vlemmix binnen en werd zijn verzameling in beslag genomen. Op 30 oktober 1984 veroordeelde het gerechtshof van 's-Hertogenbosch Vlemmix tot vier maanden waarvan drie voorwaardelijk. Zijn straf, 28 dagen na aftrek van voorarrest, zat hij uit in gevangenis Ter Peel in Sevenum, waar hij op 20 oktober 1985 werd ontslagen.
ik zal je er een sturen dat je ook warm zit mbt danny-sugarlee hooperquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:11 schreef Maanvis het volgende:
Ja, ik krijg wel eens een PM dat ik geen respect heb voor mongolen. Wat zegt het dat jij zegt dat iemand zegt dat je warm zitquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:11 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zal je er een sturen dat je ook warm zit mbt danny-sugarlee hooper
geloof je dat ook?
Om het compleer anders zijn dan de rest en de Crew was echt te gekquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar wat was dan die waanzinnige ervaring?
Boehoeeehoeeee, ik heb me gewoon op laten naaien door HEM!quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:12 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ok wat jij wilt...check de filmpjes nog eens en post ze dan ;-) In mijn dagboek had ik al geschreven over mijn kop kaal scheren alvorens Jeroen erover begon. De gel actie DIE KWAM VAN JEROEN....'beter' kijken Storm.
of bij een lekkere tonijnsaladequote:Op woensdag 27 mei 2009 01:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee maar wel lekker bij nasi of rijst gerechten
wie zegt dat ik die PM geloof?quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zal je er een sturen dat je ook warm zit mbt danny-sugarlee hooper
geloof je dat ook?
Maar ze zien er zo ehhh ehh typisch uitquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee maar wel lekker bij nasi of rijst gerechten
Jaren 80 en wapens. Een direct verband met de Bende van Nijvelquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Plus dat was de wapenstash van de clan![]()
[..]
Hoppakeeeee....ik voel een topic'je opkomen....quote:
Neem eens verantwoording voor je actiesquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:12 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ok wat jij wilt...check de filmpjes nog eens en post ze dan ;-) In mijn dagboek had ik al geschreven over mijn kop kaal scheren alvorens Jeroen erover begon. De gel actie DIE KWAM VAN JEROEN....'beter' kijken Storm.
Peter kende de producenten al. Vriend Vlemmix, betrokken achter de schermen bij een DGK kandidaat, Peter was al afgewezen voor diverse RLS. Bart en Bram kennen die wereld ook als geen ander. Peter en Mariell deden beiden figurantenrollen. Hij had al een single opgenomen als The Bunker Boy. Dus de lijnen waren kort.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:13 schreef sunny16947 het volgende:
Peter heeft de single voor de bunker al opgenomen dat kan niet anders. Dus moest hij de bunker in en daar zijn niet zonder gel kunnen acteren. En had Mariël niet ergens gezegd dat uiteindelijk zij er door gedrukt heeft dat Peter er in kwam. Heeft ze soms aandelen in die single?
Peter heeft daar volgens mij gewoon marketingtechnisch gezeten, das alquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Boehoeeehoeeee, ik heb me gewoon op laten naaien door HEM!
<knip>
Zoiets ging het dus. En zoeken doe je zelf maar
Peter heet eik "smit" en Mariell heet "kwakman"?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie is toch die kwakman? En wat heb je aan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Peter heet eik "smit" en Mariell heet "kwakman"?
Het was gewoon een promotiestunt, om gek van te worden van die single.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:09 schreef versabommie het volgende:
Ja ja, maar jij was daar ook in Eindhoven. Dus jou geloven we lekker nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:16 schreef swarmahoer het volgende:
jongens, dit moeten jullie horen!! ik krijg net een pm dat gert bij de voorbereidingen van the bunker claire bezwangerd heeft!!! dit moet wel waar zijn, want ze had een dikke buik toen ik haar zag
IK heb 5 minuten van die hele bunkert gezien en dat was die jankscene, waar meneer dertigduzend keer op en neer liep te miepen over zijn gel... Dat was voor mij al het einde bunkert ...quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het was gewoon een promotiestunt, om gek van te worden van die single.
En dan zingen kan geen dag zonder gel, wtf doe je dan daar in een bunker. Om te overleven is niet de 1e levensbehoefte een potje gel
Das ook zo'n vollendamse naamquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie is toch die kwakman? En wat heb je aan?
bedankt voor je steun jongenquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:15 schreef versabommie het volgende:
Jezus.. nu doet Peter even op dit forum zijn beklag en niet zo zuinig ook, arme Renate!!!
maar het stond in mijn pm dus dan is het waarquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, maar jij was daar ook in Eindhoven. Dus jou geloven we lekker niet
M'n verpleegsterspakkie nogquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie is toch die kwakman? En wat heb je aan?
Ik heb gehoord dat jij naninga bezwangerd hebt!quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:19 schreef PC eend het volgende:
Nou ik heb wilma naninga gemaild, ik zie het allemaal wel
Met al die complotten durf ik strax niet meer over straat .. we zijn omgeven en geinfiltreerd door die snovendammers!quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n verpleegsterspakkie nog
Kwakman is zo'n palingzangdelletje uit Volendam en die ene knakker uit DGK heeft er nu fuhrkering mee of is er zelfs al mee getrouwd.
Zie je de link? \Volendam!
DGK
De Bunker
Complotten!
Dat wijf is toch 62 of zo? Knap van Eend.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij naninga bezwangerd hebt!
Handig toch al doorgesneden en alquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ze zien er zo ehhh ehh typisch uit
Doe eens niet zo zielig jongen. Het gaat hier over Mariell, die is ontslagen. Dat is een zeer triestige situatie. Want ze was ook nog eens ziek, en gescheiden van haar man.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar het stond in mijn pm dus dan is het waar
Zelfs een Buys!quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met al die complotten durf ik strax niet meer over straat .. we zijn omgeven en geinfiltreerd door die snovendammers!![]()
Verpleegsterpakies
Er zijn misschien managers die er voor willen betalen om hun miscast tegen beter weten in te promoten?quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe is die gast door de screening heengekomen???
en gevisiteerd door een duitse herderquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zielig jongen. Het gaat hier over Mariell, die is ontslagen. Dat is een zeer triestige situatie. Want ze was ook nog eens ziek, en gescheiden van haar man.
de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wijf is toch 62 of zo? Knap van Eend.
OMFG WTF! ? !quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelfs een Buys!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maribelle
En camgirl plus 52 operaties en een klompvoetquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zielig jongen. Het gaat hier over Mariell, die is ontslagen. Dat is een zeer triestige situatie. Want ze was ook nog eens ziek, en gescheiden van haar man.
Stel je niet zo aanquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tijdens het finalefeest in The Bunker werd ook het nummer "Ik hou van jou" gezongen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n verpleegsterspakkie nog
Kwakman is zo'n palingzangdelletje uit Volendam en die ene knakker uit DGK heeft er nu fuhrkering mee of is er zelfs al mee getrouwd.
Zie je de link? \Volendam!
DGK
De Bunker
Complotten!
Ha!quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Tijdens het finalefeest in The Bunker werd ook het nummer "Ik hou van jou" gezongen!
Dit is in 1984 op het songfestival ten gehore gebracht door "Maribelle". Echte naam: Marietje Kwakman.
Volgen mij door die Mariell en Johan, lijkt mij aangezien de kelder ook van hem is en hun goed bevriend zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK heb 5 minuten van die hele bunkert gezien en dat was die jankscene, waar meneer dertigduzend keer op en neer liep te miepen over zijn gel... Dat was voor mij al het einde bunkert ...
Hoe is die gast door de screening heengekomen???
Dat staat in deel 2 of 1, moment, ik pak het er even bijquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:25 schreef yvonne het volgende:
waar staat dat ze ziek was tijdens dat ontslag?!
Nou, lijkt me logisch, dat als je man in de bunker aan het werk is en jij zit thuis ziek te zijn dat je dan gescheiden bent van hem.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan
Waar staat dat ze gescheiden is?
Maar een beetje meer respect voor een zieke mag toch wel.quote:En dat hele levensverhaal van dr staat los van dat ontslag,
Op FOK! Sterker nog, ze is nog steeds ziek!quote:waar staat dat ze ziek was tijdens dat ontslag?!
ik val dan ook op nog wat ouderquote:Give it up mv, ze ziet niks in je
The plot thickens... En Danny stond op het punt tebreken en al zijn info hier te spuien... sindsdien hebben we die hier ook niet meer gezien... zou die al opd e visafslag in snovendam liggen?quote:
quote:
Zet jij dat bier eens wegquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:23 schreef swarmahoer het volgende:
wat yvonne in een zusterspakjedan was zij ook in de bunker want daar droomde ik over toen ik daar sliep, maar het was geen droom
ik denk dat yvonne via een geheim oortje dat verstopt zat in de beschuiten contact heeft gehad en zo een geheime boodschap heeft doorgegeven!!!!
Als ze dat zelf zegt geloof ik er op voorhand al niks vanquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat staat in deel 2 of 1, moment, ik pak het er even bij
Arme schaapjesquote:
in PM's is ze altijd heel eerlijk en openhartig hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ze dat zelf zegt geloof ik er op voorhand al niks van
Bommiequote:Op woensdag 27 mei 2009 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Arme schaapjesHoi, ik ben Bommie
Uhuhquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in PM's is ze altijd heel eerlijk en openhartig hoor.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mariell - gate : de ontslagen PR dame van The Bunker #2quote:He danny,
[...]
Nu ben ik vorige week ziek naar huis gegaan
[...]
Met de redactie heb ik geen contact meer gehad sinds donderdag. Waarom weet ik ook niet, maar ik vertik het om zelf contact op te nemen, terwijl ik ziek naar huis ben gegaan.
[...]
Groetjes, Mariell
Geef mij 1 reden waarom Mariell tegen mij zou liegen! Wat voor belang heeft ze daar bij?quote:
Druk es op de verkeerde knop (delen)quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in PM's is ze altijd heel eerlijk en openhartig hoor.
Zeg ik, ze zegt het zellufquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Mariell - gate : de ontslagen PR dame van The Bunker #2
eerst jouw tieten in mijn mailbox, dan praten we verder.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Druk es op de verkeerde knop (delen)En dat mag hoor
blijffquote:
truste, forest ruuuuuuuuuuuun!quote:
Moet je eerst ff ruimen anders past het nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
eerst jouw tieten in mijn mailbox, dan praten we verder.
8)ik heb geen ideequote:Op woensdag 27 mei 2009 01:34 schreef versabommie het volgende:
nu we hier toch met meerdere mensen zijn vraag ik het nog maar eens :
ik heb een hardwaterpomp geinstalleerd op mijn geslachtsdeel.
Ik zit even met twee vraagjes:
1) Het water loopt terug na ongeveer 2 minuten waardoor je aan de bovenkant
weer water moet bijgieten. Weet iemand een oplossing hiervoor. Er ontsnapt
lucht bij het rubber van de zuiger op mijn eikel, dit is meteen dan ook de
oorzaak en nee de rubber is niet versleten , de pomp is nieuw. Zou een of
ander membaam of een terugslagventiel hiervoor te krijgen zijn?
2) Het water is te koud. Als ik in de toevoerslang een verwarmingspomp zou
zetten zou deze
genoeg druk kunnen leveren om het water omhoog te duwen? Ik ga er dan even
vanuit dat het water in de buis tot aan de verwarmingspomp komt. Van de
bovenkant van mijn geslachtsdeel tot aan de uitlaat van de pomp is ongeveer
150 cm, maar de afstand is ongeveer 8 meter"
da's waar, je hebt hier wel weinig ruimte in je pm-box!quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je eerst ff ruimen anders past het niet
Hoi ik ben Evaquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Arme schaapjesHoi, ik ben Bommie
TERING hoeveel MB zijn jouw tieten!?quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je eerst ff ruimen anders past het niet
Danny poste ergens een gedeelte van een PM van haar aan hem waarin ze zei dat ze al een week ziek thuis zat en niks van de bunkerredactie had gehoord. Ze was aan het vissen bij Danny die alles al wist natuurlijk. Kan de post niet zo snel meer vinden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Amputeren je doet er toch niks meequote:Op woensdag 27 mei 2009 01:34 schreef versabommie het volgende:
Maar Mariiel gaf wel toe dat ze weggemoffeld was !! Hier op fok ..quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Danny poste ergens een gedeelte van een PM van haar aan hem waarin ze zei dat ze al een week ziek thuis zat en niks van de bunkerredactie had gehoord. Ze was aan het vissen bij Danny die alles al wist natuurlijk. Kan de post niet zo snel meer vinden.
En ze is nog steeds ziek.
da;s natuurlijk gelul, anders had ik die pomp niet aangeschaft, bijdehandje!quote:
Aan het einde van deel 2quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Danny poste ergens een gedeelte van een PM van haar aan hem waarin ze zei dat ze al een week ziek thuis zat en niks van de bunkerredactie had gehoord. Ze was aan het vissen bij Danny die alles al wist natuurlijk. Kan de post niet zo snel meer vinden.
En ze is nog steeds ziek.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:40 schreef mariell het volgende:
Hallo allemaal,
Nou kom ik ook online, zie ik weer een nieuw topic. Wel grappig om hier een ontslag brief te lezen die ik nog niet eens ontvangen heb. Overigens, Ik zou niet weten WIE mij moet ontslaan want er is nog nooit een contract geweest tussen Bram Recourt en mij. Ben dus wel benieuwd. Maar zet de vragen even kort en bondig neer, dan zal ik ze beantwoorden. Om alles door te spitten vind ik een beetje onzin.
grtz
Chocolaaaaade sigareeetten vieze boekjeeees.....goeiesmorgens topper...!!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:40 schreef mariell het volgende:
Hallo allemaal,
Nou kom ik ook online, zie ik weer een nieuw topic. Wel grappig om hier een ontslag brief te lezen die ik nog niet eens ontvangen heb. Overigens, Ik zou niet weten WIE mij moet ontslaan want er is nog nooit een contract geweest tussen Bram Recourt en mij. Ben dus wel benieuwd. Maar zet de vragen even kort en bondig neer, dan zal ik ze beantwoorden. Om alles door te spitten vind ik een beetje onzin.
grtz
hier nog een mits ik mensen kwets, dan nok ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee toch ik geef eerlijk toe, ben een junkie voor alles wat relt
Je bedoelt tenzij, tutholaquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:43 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hier nog een mits ik mensen kwets, dan nok ik
De meerwaarde die ik er in zie is dat hij Danny wil laten zien dat hij "goed" bezig is. Anders kan ik het niet verklaren waarom hij het hem eerst verteld en dan pas haar en waarom hij het hier plaatst.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:40 schreef Stefan het volgende:
Wat is de zin van dat laatste. Waarom leg je de nadruk als bedrijf op een intern personeelsprobleem? Mariell hield zich gedeisd, waarom Bram niet? wat is de meerwaarde?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:40 schreef mariell het volgende:
Hallo allemaal,
grtz
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat hebben we nu:
1. De echtgenoot van Mariell is niet solidair met haar, want hij blijft er werken
2. Mariell zit Danny uit te horen, waarom doet ze dat niet bij haar echtgenoot
3. Waarom plaatst Bram dit bericht juist hier, waar hij eerder totaal afwezig was
4. Waarom wist Danny eerder van het ontslag dan Mariell
5. Waarom zegt Danny niets, terwijl hij dat wel mag
6. Waar is Bart gebleven, die zwijgt in alle talen
He Peter, ik zie net iets staan dat WIJ iets hebben gedaan samen... Jammer dat we daar dan niet meer van genoten hebben, want ik heb geen idee :pquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:42 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Chocolaaaaade sigareeetten vieze boekjeeees.....goeiesmorgens topper...!!!!
Dat pleit niet echt voor Peter heurquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:44 schreef mariell het volgende:
[..]
He Peter, ik zie net iets staan dat WIJ iets hebben gedaan samen... Jammer dat we daar dan niet meer van genoten hebben, want ik heb geen idee :p
1. Wat kan er eventueel aan de hand zijn dat je die ontslagbrief hier leest. Is er iets waarover je mot hebt gehad met Bram?quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:40 schreef mariell het volgende:
Hallo allemaal,
grtz
wie zijn Brat en Bam?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:30 schreef versabommie het volgende:
En Bart is spoorloos! En Danny is heel rustig na een audientie bij Brat en Bam !
Had ie toch beter zn best moeten doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat pleit niet echt voor Peter heur
Waarom sta je op nonactiefquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:40 schreef mariell het volgende:
Hallo allemaal,
grtz
Nou had mij ook wel spannend geleken in zo'n krap hokkie ;-) Maak me geeeeeek!!!!!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:44 schreef mariell het volgende:
[..]
He Peter, ik zie net iets staan dat WIJ iets hebben gedaan samen... Jammer dat we daar dan niet meer van genoten hebben, want ik heb geen idee :p
En heb je al een nieuw vriendjuhquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom sta je op nonactief
Wat is er precies gebeurd?
Waarom vis je bij Danny over de bunker terwijl je man er nog werkt
Ben je nu in Duitsland?
Met of zonder man?
jij stopt em nog in een pot appelmoes als het moetquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:47 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Nou had mij ook wel spannend geleken in zo'n krap hokkie ;-) Maak me geeeeeek!!!!!!!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:49 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
jij stopt em nog in een pot appelmoes als het moet
Ach zo nu en dan mag er wel iemand zachtjes sneuvelen maar dan gerechtigdquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:43 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hier nog een mits ik mensen kwets, dan nok ik
Wist niet dat je er een deksel op had....quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:49 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
mijn hond is braaf geweest en heeft mariell nooit gezien hoor.. wees gerust.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of met die mechelse herder van dottey
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ach zo nu en dan mag er wel iemand zachtjes sneuvelen maar dan gerechtigd
Wie waren de opeenvolgende staatshoofden van Jemen in de periode 1952-1979?quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:40 schreef mariell het volgende:
Hallo allemaal,
grtz
Dat hebben er wel meer, let maar op, je krijgt ze nog wel op je neusquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:51 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Wist niet dat je er een deksel op had....
Doe es antwoorden .. We vertellen niks doorquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
mijn hond is braaf geweest en heeft mariell nooit gezien hoor.. wees gerust.
1 : Nogmaals, ontslag brief? Ik ben nooit aangenomen door Bram!!! Ik was daar in opdracht van Johan Vlemmix, maar er is geen enkel contract tussen Recourt en mij. Mot? Er zijn geen woorden gevallen, nadat ik op vrijdag de 15e ziek naar huis ben gegaan. Oh, ja toch... ik moest ineens net voor mijn vertrek een geheimhoudingsverklaring tekenen, die ik NIET heb getekend omdat ik ten eerste me te ziek voelde om m goed door te nemen en ten tweede dat onzin vond om deze op dat tijdstip te tekenen. Achteraf denk ik, misschien dacht hij dat ik vanuit Eindhoven een rondje Mediapark ging doen om te shoppen met zijn product, maar nee hoor, geen denken aan. Ik vind de bunker een leuk project en ze hebben het goed neergezet met zn allen. Maar er is geen contract geweest en dan kan er ook geen ontslag plaats vinden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Wat kan er eventueel aan de hand zijn dat je die ontslagbrief hier leest. Is er iets waarover je mot hebt gehad met Bram?
2. Waarom vraag je aan Danny info (dat zegt hij) terwijl je echtgenoot of vriend daar ook werkzaam is (of zijn jullie uit elkaar?)
Het grappige is dat ik al complete kisten op m'n neus heb gehad. Ik leer blijkbaar moeilijk....quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hebben er wel meer, let maar op, je krijgt ze nog wel op je neus
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:52 schreef FuTilE het volgende:
[..]
wie waren de achtereenvolgens staatshoofd van Jemen in de periode 1952-1979.
En nu de restquote:
en in topic 1...quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:53 schreef mariell het volgende:
[..]
1 : Nogmaals, ontslag brief? Ik ben nooit aangenomen door Bram!!! Ik was daar in opdracht van Johan Vlemmix, maar er is geen enkel contract tussen Recourt en mij. Mot? Er zijn geen woorden gevallen, nadat ik op vrijdag de 15e ziek naar huis ben gegaan. Oh, ja toch... ik moest ineens net voor mijn vertrek een geheimhoudingsverklaring tekenen, die ik NIET heb getekend omdat ik ten eerste me te ziek voelde om m goed door te nemen en ten tweede dat onzin vond om deze op dat tijdstip te tekenen.
Gvd waarom luisteren we nou niet naar Dementor als ie wat zegt?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef Dementor het volgende:
Ik zeg maar zo, geheimhoudingsverklaring.
Dementorquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en in topic 1...
[..]
Gvd waarom luisteren we nou niet naar Dementor als ie wat zegt?
Maar waarom weet jouw echtgenoot van niets danquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:53 schreef mariell het volgende:
[..]
1 : Nogmaals, ontslag brief? Ik ben nooit aangenomen door Bram!!! Ik was daar in opdracht van Johan Vlemmix, maar er is geen enkel contract tussen Recourt en mij. Mot? Er zijn geen woorden gevallen, nadat ik op vrijdag de 15e ziek naar huis ben gegaan. Oh, ja toch... ik moest ineens net voor mijn vertrek een geheimhoudingsverklaring tekenen, die ik NIET heb getekend omdat ik ten eerste me te ziek voelde om m goed door te nemen en ten tweede dat onzin vond om deze op dat tijdstip te tekenen. Achteraf denk ik, misschien dacht hij dat ik vanuit Eindhoven een rondje Mediapark ging doen om te shoppen met zijn product, maar nee hoor, geen denken aan. Ik vind de bunker een leuk project en ze hebben het goed neergezet met zn allen. Maar er is geen contract geweest en dan kan er ook geen ontslag plaats vinden.
2 : Manlief en ik zijn nog steeds bij elkaar. Hij ligt heerlijk naast me te slapen in zn bed. Fijn om hem weer dicht bij me te hebben. Dat ik aan het vissen was? Tsja, ik ben toch niet gek? Ik had al een vaag vermoeden dat Bram iets aan t broeden was, maar wat? Dat blijkt dus nou wel uit te komen. Ach het is een goede man, ik wijd dit allemaal aan oververmoeidheid in de bunker.
Bram: Dit is haar eerder middels een brief duidelijk gemaakt. Dit is vanaf 15 mei 2009 van kracht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:53 schreef mariell het volgende:
[..]
1 : Nogmaals, ontslag brief? Ik ben nooit aangenomen door Bram!!! Ik was daar in opdracht van Johan Vlemmix, maar er is geen enkel contract tussen Recourt en mij. Mot? Er zijn geen woorden gevallen, nadat ik op vrijdag de 15e ziek naar huis ben gegaan. Oh, ja toch... ik moest ineens net voor mijn vertrek een geheimhoudingsverklaring tekenen, die ik NIET heb getekend omdat ik ten eerste me te ziek voelde om m goed door te nemen en ten tweede dat onzin vond om deze op dat tijdstip te tekenen. Achteraf denk ik, misschien dacht hij dat ik vanuit Eindhoven een rondje Mediapark ging doen om te shoppen met zijn product, maar nee hoor, geen denken aan. Ik vind de bunker een leuk project en ze hebben het goed neergezet met zn allen. Maar er is geen contract geweest en dan kan er ook geen ontslag plaats vinden.
2 : Manlief en ik zijn nog steeds bij elkaar. Hij ligt heerlijk naast me te slapen in zn bed. Fijn om hem weer dicht bij me te hebben. Dat ik aan het vissen was? Tsja, ik ben toch niet gek? Ik had al een vaag vermoeden dat Bram iets aan t broeden was, maar wat? Dat blijkt dus nou wel uit te komen. Ach het is een goede man, ik wijd dit allemaal aan oververmoeidheid in de bunker.
antwoorden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe es antwoorden .. We vertellen niks door
Die laat z'n Juudje echt niet in de steek voor jouquote:
Oeh kijk uit met dit soort uitspraken meisquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:49 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Dat zou ik ook echt niet willen ik groette hem alleenquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die laat z'n Juudje echt niet in de steek voor jou
nee dat is n goed voorbeeldquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die laat z'n Juudje echt niet in de steek voor jou
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan het te maken hebben met lekken van info omtrent Pim z'n bovenmatig alcoholgebruik?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:34 schreef Danny het volgende:
[..]
het was de reden dat ik het te HOREN kreeg, maar niet de reden dat ze weg moest. Al zal het ongetwijfeld wel bij de rest van het stapeltje gegaan zijn.
k, moet wat he om over m,n luddevuduu heen te kommenquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oeh kijk uit met dit soort uitspraken meis
Juist, poeren! Doorpoeren! Dieper!quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bram: Dit is haar eerder middels een brief duidelijk gemaakt. Dit is vanaf 15 mei 2009 van kracht.
Twee weken later brengt Bram het alsnog naar buiten. Danny wist al dat je ontslagen zou worden. Dus het is meer dan een gril van een vermoeide Bram
Ja, bij de rest van het stapeltje. Maar wélk stapeltje. Of zit die Bram nu Mariell zwart te maken omdat ze niet die geheimhoudingsverklaring wilde ondertekenen?quote:
Als je ziek bent en je werkgever zet die mail op fok dan moet je toch wel degelijk een beetje ziedend zijn lijkt me. Plus er zijn er meer, als je tijd hebt lees alles maar door !!!quote:
Houdt toch op over vermeend alcohol misbruik van Pim,die jongen is 20 jaar .wat voor een verleden zal ie hebben"ik weet wat ie in de bunker zei ,dus ook niks nieuws" en dan ook nog een maand van gedrag waar een ieder een grote punt aan kan zuigen .Dus kappen over Pim graag!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:52 schreef Stefan het volgende:
Waarom lekte je prive info over Pims alcoholmisbruik
Klopt het dat je hebt gezegd dat Enjoymedia het Bunkerconcept heeft gejat? Dat er in november een andere producent de bunker zou brengen?
en zo is het!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:04 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Houdt toch op over vermeend alcohol misbruik van Pim,die jongen is n20 jaar .wat voor een verleden zal ie hebben en dan oog nog een maand van gedradg waar een ieder een grote punt aan kan zuiken .Dus kappen over Pim graag!!!
tja, sommige mensen lekken pimfo, anderen gaan er juist van lekkenquote:
Ik wist t tto vanavond niet eens, Mariell schijnt dit naar buiten te hebben gebrachtquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:04 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Houdt toch op over vermeend alcohol misbruik van Pim,die jongen is n20 jaar .wat voor een verleden zal ie hebben en dan oog nog een maand van gedradg waar een ieder een grote punt aan kan zuiken .Dus kappen over Pim graag!!!
Doel je nu op dat overmatige alcoholmisbruik van hem?quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:04 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ja maar het is een opmerking, wat een zetje is om je nog verder te trappenquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:00 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
k, moet wat he om over m,n luddevuduu heen te kommen
Nu zijn we het eff echt eens en dat mag ook gezegd!quote:
Just watching the riot unfoldquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Lijkt erop dat je het vervelend vindt?
correctie: #1 mechelse herder #2 de hond en mariell zijn niet samen geweestquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
en gevisiteerd door een duitse herder
en dat op dit tijdstip he,quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar het is een opmerking, wat een zetje is om je nog verder te trappen![]()
hoor mij nou het moet niet gekker worden
quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:09 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nu zijn we het eff echt eens en dat mag ook gezegd!
Wat een BS verhaal .. Buiten dat je ziek bent dat gun ik je niet (sterkte) maar dat was zeker niet de reden van vertek !!! Ach ja dan verzinnen we wel watquote:
Je hebt wel gezegd dat anderen ook een Bunker hadden bedacht en dat John de Mol pissig was dat jullie eerder waren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:08 schreef mariell het volgende:
Ben ik weer. Waarom Bram het op fok plaatst? Geen idee, hoopt er misschien wat mee te bereiken. Echt ik weet het niet al sla je me neer. Nogmaals ik weet niets over een ontslag. Heb geen brief binnen gekregen en nogmaals ik zou ook niet weten waarom er een brief moet komen, want ik heb geen contract bij Enjoy Media nog bij Bram Recourt!
Met manlief heb ik iedere dag contact gehad, maar hij weet natuurlijk ook niet wat Bram aan de Fokkers verteld. Boeie ook! Ik lig weer naast super Mario en dat is al een zalig gevoel. Ik ben de 15e ziek naar huis gegaan, de 14e in het Catharina ziekenhuis geweest, maar daar konden ze niets doen. Daarom de 15e naar huis en ik lig nog elke dag op bed. Manlief is er weer om een oogje in het zeil te houden, maar die snapt er de ballen ook niet van. Eerlijk gezegd, t boeit ook niet. Ik heb geen verplichtingen tegenover Bram Recourt en hij niet tegenover mij.
Overigens, er is geen info gelekt naar buiten van mijn kant, daar ben ik me echt niet van bewust. En wat betreft of ik heb gezegd dat iemand anders met de bunker wilde komen? Nee. Ik heb gezegd dat grote media op de loer liggen om ook online te gaan. Daar zullen ze ook met iets nieuws komen in het najaar. Wat ook op internet te zien zal zijn. Maar maak jullie niet druk om dat ontslag. Ik ben me van geen kwaad bewust. Nogmaals, heb geen contract gehad, heb dus geen ontslag gekregen, heb alleen geweigerd om die geheimhoudingsverklaring te tekenen op de dag van vertrek naar huis, bij ziek zijn. En voor nu alvast een fijne nacht, ik kruip tegen manlief aan.
Ik ben goed in uitdrukkingen maar ben het eff kwijt.Het is de ..sop... van de . kool of zo ... niet waard of zo [ffff ik ben heel boos,blijf van Pim af!quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik wist t tto vanavond niet eens, Mariell schijnt dit naar buiten te hebben gebracht
daar sla je een spijker "denk ik hoor" goed op zn kopquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, bij de rest van het stapeltje. Maar wélk stapeltje. Of zit die Bram nu Mariell zwart te maken omdat ze niet die geheimhoudingsverklaring wilde ondertekenen?
slaap lekker en beterschap!quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:08 schreef mariell het volgende:
. En voor nu alvast een fijne nacht, ik kruip tegen manlief aan.
oplossing 3 : gewoon aan leuke dingen denken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:34 schreef versabommie het volgende:
ik heb een hardwaterpomp geinstalleerd op mijn geslachtsdeel.
Ik zit even met twee vraagjes:
1) Het water loopt terug na ongeveer 2 minuten waardoor je aan de bovenkant
weer water moet bijgieten. Weet iemand een oplossing hiervoor. Er ontsnapt
lucht bij het rubber van de zuiger op mijn eikel, dit is meteen dan ook de
oorzaak en nee de rubber is niet versleten , de pomp is nieuw. Zou een of
ander membaam of een terugslagventiel hiervoor te krijgen zijn?
2) Het water is te koud. Als ik in de toevoerslang een verwarmingspomp zou
zetten zou deze
genoeg druk kunnen leveren om het water omhoog te duwen? Ik ga er dan even
vanuit dat het water in de buis tot aan de verwarmingspomp komt. Van de
bovenkant van mijn geslachtsdeel tot aan de uitlaat van de pomp is ongeveer
150 cm, maar de afstand is ongeveer 8 meter"
een online reality concept, geen bunker! En wat maakt dat hele gedoe nou uit, het was in een chat waar Bart en later ook Bram nota bene naast zaten!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je hebt wel gezegd dat anderen ook een Bunker hadden bedacht en dat John de Mol pissig was dat jullie eerder waren.
Waarom zou Bram dat doen? Zonder verklaring en zonder dat je hem schade toebrengt is het toch niet nodig om iemand ineens zwart te maken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:11 schreef mariell het volgende:
[..]
daar sla je een spijker "denk ik hoor" goed op zn kop
Het sop is de kool niet waard +)quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik ben goed in uitdrukkingen maar ben het eff kwijt.Het is de ..sop... van de . kool of zo ... niet waard of zo [ffff ik ben heel boos,blijf van Pim af!
Voor de 100ste keer. Bobby heeft gelekt, niet Mariëll. Misschien heeft ie Mariëll iets horen zeggen maar weet ie niet waar de klepel in de bel hangt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom zou Bram dat doen? Zonder verklaring en zonder dat je hem schade toebrengt is het toch niet nodig om iemand ineens zwart te maken?
Misschien bang dat ik uit de school klap over inside information? I dont no.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom zou Bram dat doen? Zonder verklaring en zonder dat je hem schade toebrengt is het toch niet nodig om iemand ineens zwart te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |