Pimfoquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
weet ik maar het is maar ff om aan te tonen dat Bobby ook niet te vertrouwen is, dus het zou best een hoax knunen zijn dat Mariell de Pimfo gelekt heeft!
het is niet anders mopquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
6 dagen je de cholera vervelen en op een slotfeest compleet door de zeik gehaald worden ... ja priceless meiske
Jamaar wat was dan die waanzinnige ervaring?quote:
Niet om aan te horen! Ik bleef op die muteknop klikken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:09 schreef versabommie het volgende:
Ho stop even allemaal ...
Zitten jullie nu gewoon serieus te vertellen dat die kasthomo met zijn dikke boehoe over een pot gel uiteindelijk een single daarover zou maken ?
Bobby werkt bij de Mediamarkt, heeft daar vast een interne opleiding gehad. Hij kan er ook niets aan doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat zagen we tijdens het feest dat Bobby tegen iedereen zat te roddelen.
Sterker nog, hij had m al opgenomen VOOR hij de bunker inging.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:09 schreef versabommie het volgende:
Ho stop even allemaal ...
Zitten jullie nu gewoon serieus te vertellen dat die kasthomo met zijn dikke boehoe over een pot gel uiteindelijk een single daarover zou maken ?
Publiceren of PM box delenquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:11 schreef Maanvis het volgende:
okay ik kreeg net een PM waarin staat dat ik warm ben mbt Peter-Mariell...
Ok wat jij wilt...check de filmpjes nog eens en post ze dan ;-) In mijn dagboek had ik al geschreven over mijn kop kaal scheren alvorens Jeroen erover begon. De gel actie DIE KWAM VAN JEROEN....'beter' kijken Storm.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zoef toch op figuur! Ik heb je duidelijk horen zeggen dat je het hebt gedaan door uitspraken van Jeroen.
Ik weet niet of je het door had, maar wij konden meekijken en luisteren.
Nee maar wel lekker bij nasi of rijst gerechtenquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
AH partysticks hot augurken.
Niet iets dat ik snel op tafel zou zetten met een feestje
Plus dat was de wapenstash van de clanquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
er schijnt een tweede kelder te zijn geweest, en de eerste naaktfoto's van Johan Vlemmix in een bolderkar circuleren al via PM.
quote:Verboden wapenbezit
Op 9 september 2006 bracht De Telegraaf het nieuws dat Vlemmix in de jaren tachtig was veroordeeld wegens verboden wapenbezit. Vlemmix verzamelde al sinds zijn veertiende vuurwapens. Nadat een rancuneuze ex-werknemer de politie had getipt, viel deze in 1981 met een dertig man tellend arrestatieteam de winkel van Vlemmix binnen en werd zijn verzameling in beslag genomen. Op 30 oktober 1984 veroordeelde het gerechtshof van 's-Hertogenbosch Vlemmix tot vier maanden waarvan drie voorwaardelijk. Zijn straf, 28 dagen na aftrek van voorarrest, zat hij uit in gevangenis Ter Peel in Sevenum, waar hij op 20 oktober 1985 werd ontslagen.
ik zal je er een sturen dat je ook warm zit mbt danny-sugarlee hooperquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:11 schreef Maanvis het volgende:
Ja, ik krijg wel eens een PM dat ik geen respect heb voor mongolen. Wat zegt het dat jij zegt dat iemand zegt dat je warm zitquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:11 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zal je er een sturen dat je ook warm zit mbt danny-sugarlee hooper
geloof je dat ook?
Om het compleer anders zijn dan de rest en de Crew was echt te gekquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar wat was dan die waanzinnige ervaring?
Boehoeeehoeeee, ik heb me gewoon op laten naaien door HEM!quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:12 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ok wat jij wilt...check de filmpjes nog eens en post ze dan ;-) In mijn dagboek had ik al geschreven over mijn kop kaal scheren alvorens Jeroen erover begon. De gel actie DIE KWAM VAN JEROEN....'beter' kijken Storm.
of bij een lekkere tonijnsaladequote:Op woensdag 27 mei 2009 01:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee maar wel lekker bij nasi of rijst gerechten
wie zegt dat ik die PM geloof?quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zal je er een sturen dat je ook warm zit mbt danny-sugarlee hooper
geloof je dat ook?
Maar ze zien er zo ehhh ehh typisch uitquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee maar wel lekker bij nasi of rijst gerechten
Jaren 80 en wapens. Een direct verband met de Bende van Nijvelquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Plus dat was de wapenstash van de clan![]()
[..]
Hoppakeeeee....ik voel een topic'je opkomen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |